Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Na fourierreeksen en differentiaalvergelijkingen vond ik het niet meer leukquote:Op maandag 7 april 2014 16:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik moet het bij elk vak dat ik heb doen bijna
Wel toevallig, als ik tijdens het gesprek overmorgen met de studieadviseur niets onverwachts hoor, ben ik volgend jaar ook eerstejaars natuurkundequote:Op maandag 7 april 2014 16:25 schreef Novermars het volgende:
Eerstjaars Econometrics & Operations Research op de RUG
Nulstejaars (Theoretische) Natuurkunde op de RUG
*boks*quote:Op maandag 7 april 2014 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel toevallig, als ik tijdens het gesprek overmorgen met de studieadviseur niets onverwachts hoor, ben ik volgend jaar ook eerstejaars natuurkunde
quote:Op maandag 7 april 2014 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
Universiteit Leiden:
-datismijnmening (Rechten, 1e jaars)
Dat moet ik tijdens dat gesprek nog overleggen, ik verwacht in elk geval voor het eerste wiskundevak een vrijstelling te krijgen. In het tweede wiskundevak zitten nog wat dingen die ik niet zo uitgebreid heb gehad als bij natuurkunde gebeurt, dus dat moet ik waarschijnlijk wel doen van de universiteit, maar de stof daarvan is al wel grotendeels behandeld bij mijn huidige opleiding.quote:Op maandag 7 april 2014 16:27 schreef Novermars het volgende:
[..]
*boks*
Krijg jij ook vrijstellingen voor bepaalde vakken? Ik hoef waarschijnlijk geen wiskunde vakken meer te doen
@TS, mijn naam is NovermaRs![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
Universiteit Leiden:
-datismijnmening (Rechten, 1e jaars)
Als je eenmaal je BSA hebt gehaald, dan geldt hij voor elke studie!quote:Op maandag 7 april 2014 16:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet ik tijdens dat gesprek nog overleggen, ik verwacht in elk geval voor het eerste wiskundevak een vrijstelling te krijgen. In het tweede wiskundevak zitten nog wat dingen die ik niet zo uitgebreid heb gehad als bij natuurkunde gebeurt, dus dat moet ik waarschijnlijk wel doen van de universiteit, maar de stof daarvan is al wel grotendeels behandeld bij mijn huidige opleiding.
Ik weet niet of vrijstellingen ook meetellen voor het BSA, dat ga ik nog even navragen.
Leuke opleiding?quote:Op maandag 7 april 2014 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
Tweedejaars Aardwetenschappen aan de UU hier.
Is dat zo?quote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Novermars het volgende:
[..]
Als je eenmaal je BSA hebt gehaald, dan geldt hij voor elke studie!
Is dat bij elke universiteit zo?quote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Novermars het volgende:
[..]
Als je eenmaal je BSA hebt gehaald, dan geldt hij voor elke studie!
Leiden, Wiskunde en Natuurkunde, 3e jaars.quote:Op maandag 7 april 2014 16:23 schreef Rezania het volgende:
Lijstje in de OP, als je erin wil moet je het maar even zeggen.
Zekerquote:
Misschien een wat "stomme" vraag..quote:Op maandag 7 april 2014 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeker
Een heel breed en veelzijdig vakgebied, en daardoor veel keuzevrijheid binnen de opleiding. Dat gaat alleen soms wel een beetje ten koste van de moeilijkheidsgraad (maar je krijgt wel genoeg mogelijkheden om het jezelf wat moeilijker te maken als je daar zin in hebt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |