Nog steeds jij?quote:Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Kast single?
Ik ben eigenlijk single maar durf er niet voor uit te komen?
Nee, dit topic is eigenlijk Singlesquote:Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Kast single?
Ik ben eigenlijk single maar durf er niet voor uit te komen?
Over kasten gesprokenquote:
Fudgepacker?quote:
Eeheeheeeeyquote:
Een kast van een vent jaquote:Op maandag 7 april 2014 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over kasten gesprokenHAAAAAAAAAAAAAAI Snuit!
Ik heb t gezienquote:
Ik breek geen enkel hart meerquote:Op maandag 7 april 2014 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, waarom breek jij al die harten eigenlijk?
Hmmz *kijkt argwanend/wantrouwend*quote:Op maandag 7 april 2014 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja!
Niet mijzelf, maar ik had het ook over het beste.
At your service!quote:Op maandag 7 april 2014 15:55 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is de TT ook een manier om te proberen om hier meer Single homo's te krijgen. You're welcom!
Plekjes in de hoek!quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:31 schreef Cue_ het volgende:
Maar droog toen ik liep
En ik heb m'n plekkie in m'n hoek weer met extra beeldscherm en toetsenbord
Indeedquote:
Ik heb vandaag een stoel gevonden die fatsoenlijk in te stellen is en mijn toetsenbord plakt vandaag niet eens heel veel.quote:
17inch als extra scherm? Dat zou verboden moeten worden!! Ik heb ook iets van 22" ofzo. Geen idee eig. Nog net wat te klein, maar ach. (der is er maar 1 van die qua resolutie ook doet wat ik wilquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:44 schreef Q. het volgende:
Ik heb vandaag een stoel gevonden die fatsoenlijk in te stellen is en mijn toetsenbord plakt vandaag niet eens heel veel.En een werkende monitor waar ook nog eens alle kabels in zitten. It's my lucky day. Het gros van de schermen is hier nog 17" maar ik heb gewoon een 24" vandaag.
Ze zijn hier net begonnen met een grote interne verbouwing, als dat allemaal af is, in 2016, hebben we eindelijk fatsoenlijke werkplekken ipv die oude troep die hier al 30 jaar gerecycled wordt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
17inch als extra scherm? Dat zou verboden moeten worden!! Ik heb ook iets van 22" ofzo. Geen idee eig. Nog net wat te klein, maar ach. (der is er maar 1 van die qua resolutie ook doet wat ik wil)
Vind het zo gek dat al die josti's hier er geen gebruik van maken. Zelden dat iemand een extra scherm neemt of een toetsenbord. Muis dan nog wel.
Snap dat echt niet
Spuit11quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:50 schreef Q. het volgende:
Wat ik vooral niet snap is dat meer dan de helft van mijn collega's de hele dag op hun 13" laptopje zit te werken zonder extra scherm, toetsenbord of soms zelfs muis. Dat is echt vragen om RSI en rugklachten.
Ik snap het ook niet. Ik werk hier op 2x 27" monitor. Ik wil niet meer terugquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
17inch als extra scherm? Dat zou verboden moeten worden!! Ik heb ook iets van 22" ofzo. Geen idee eig. Nog net wat te klein, maar ach. (der is er maar 1 van die qua resolutie ook doet wat ik wil)
Vind het zo gek dat al die josti's hier er geen gebruik van maken. Zelden dat iemand een extra scherm neemt of een toetsenbord. Muis dan nog wel.
Snap dat echt niet
Heerlijk, de hele dag zitten kutten op je Dell trackpadje van 2 cm2.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Spuit11
Maar eens.. al gebruiken ze hier meestal wel een lossen muis
Ik ben al blij met één werkende 19", de helft van die schermen hier zijn zo oud dat ze niet meer leesbaar zijn zodra je de lampen aan doet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik werk hier op 2x 27" monitor. Ik wil niet meer terug.
Zoiets had ik idd eerst ook. Dan is het verschrikkelijk om terug te moeten gaan naar een laptopjequote:Op dinsdag 8 april 2014 08:52 schreef Anthraxx het volgende:
Ik snap het ook niet. Ik werk hier op 2x 27" monitor. Ik wil niet meer terug.
Hier heb ik alle vrijheid met computers die ik maar wilquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets had ik idd eerst ook. Dan is het verschrikkelijk om terug te moeten gaan naar een laptopje
Bij m'n werkgeverslaptop zit de "fn" ook nog eens op de plek van de "ctrl"![]()
MAar daarop mag je wel handige dingen installeren.
Op m'n detacheringslaptop is het toetsenbord in ieder geval normaal, maar mag je echt NIETS!!!! installerenZelfs geen dingen die het werk relaxter/efficienter maken
Fingertips.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets had ik idd eerst ook. Dan is het verschrikkelijk om terug te moeten gaan naar een laptopje
Bij m'n werkgeverslaptop zit de "fn" ook nog eens op de plek van de "ctrl"![]()
MAar daarop mag je wel handige dingen installeren.
Op m'n detacheringslaptop is het toetsenbord in ieder geval normaal, maar mag je echt NIETS!!!! installerenZelfs geen dingen die het werk relaxter/efficienter maken
Jaloersquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:56 schreef Anthraxx het volgende:
Hier heb ik alle vrijheid met computers die ik maar wil.
Klinkt interessant.. al gebruik ik zelden shortkeys bv om progs te openen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:57 schreef Q. het volgende:
Fingertips.Meest nuttige tool ooit.
![]()
http://www.getfingertips.com/
Maar je programmeert toch? Ik zie niet in wat beperkingen opleggen voor voordeel oplevert. Ik gebruik zoveel tooling (en wissel nog wel eens) dat ze het hier echt niet willen dat ik elke week naar de service desk moet lopen omdat ik weer een ander programma nodig hebquote:
Toen ik geboren werd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Hoor ons nou eens met zijn allen (ja ik incl) beetje bitchen en moanen over onze kantoorbaantjes en de PC's.
Waar is het toch misgegaan?.
Nee, SAP consultant (functioneel) tegenwoordig..quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
Maar je programmeert toch? Ik zie niet in wat beperkingen opleggen voor voordeel oplevert. Ik gebruik zoveel tooling (en wissel nog wel eens) dat ze het hier echt niet willen dat ik elke week naar de service desk moet lopen omdat ik weer een ander programma nodig heb.
Ictérs die niet de vrijheid krijgen hebben t recht om te bitchen!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Hoor ons nou eens met zijn allen (ja ik incl) beetje bitchen en moanen over onze kantoorbaantjes en de PC's.
Daarom die uitkering lifestylequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, iedereen heeft ook recht om te bitchen. Alleen we zitten allemaal zo lekker in onze betonnen bak achter een scherm. En dan gaan we naar huis, paar uurtjes op de bank en repeat!quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ictérs die niet de vrijheid krijgen hebben t recht om te bitchen!!
Installeren kan ik ook niets, mijn pc staat wel vol met portable apps.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt interessant.. al gebruik ik zelden shortkeys bv om progs te openen.
Kan het hier toch niet installeren
De hoe?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:07 schreef Q. het volgende:
Installeren kan ik ook niets, mijn pc staat wel vol met portable apps.
He mijn dag begon goedquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen heeft ook recht om te bitchen. Alleen we zitten allemaal zo lekker in onze betonnen bak achter een scherm. En dan gaan we naar huis, paar uurtjes op de bank en repeat!leven
.
We worden oud.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Het leven is gewoon kut, HWquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Zo ver wil ik niet gaanquote:
quote:
quote:Internet Filter
Access Blocked!
You are trying to access an external web page through .... Internet gateway. Access to this web page is blocked by automatic filtering rules, based on the policy on Internet usage as agreed between .....
Zal er eens naar kijken thuisquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:14 schreef Q. het volgende:
Thuis downloaden en op een USB stick zetten werkt vaak wel.
Het is dan ook gewoon lame en kut. Zoals het leven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan.
Maar het viel me gewoon even op net, zo'n discussie over de werkcomputers en hoe lame dat eigenlijk is wat wij met zijn allen elke dag doen.
OK, you win.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon lame en kut. Zoals het leven.
Nou ja, je brengt een groot gedeelte van je leven zittend aan een bureau door, dingetjes te typen. Best wel lame natuurlijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan.
Maar het viel me gewoon even op net, zo'n discussie over de werkcomputers en hoe lame dat eigenlijk is wat wij met zijn allen elke dag doen.
Nee, das minimaal kraswaardig, Q.quote:
Het rare is dat het ook gewoon werkt.. dingetjes typen en dat ding snapt dan wat je wilquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, je brengt een groot gedeelte van je leven zittend aan een bureau door, dingetjes te typen. Best wel lame natuurlijk
Ja, behoorlijk. En ik vind zelf dat ik het van de lame kantoorzitbaantjes best goed voor elkaar heb, maar het blijft 8 uur per dag 5 dagen in de week verplicht aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, je brengt een groot gedeelte van je leven zittend aan een bureau door, dingetjes te typen. Best wel lame natuurlijk
Hear hearquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. En ik vind zelf dat ik het van de lame kantoorzitbaantjes best goed voor elkaar heb, maar het blijft 8 uur per dag 5 dagen in de week verplicht aanwezig zijn.
Maar ja, ik ben zelf ook zo lamlendig om er echt iets aan te doen natuurlijk, dus ik moet gewoon mijn bek houden.
Correctie, mijn werkleven is lame en kut, maar dat zorgt wel voor de doekoe voor mijn echte levenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, you win.
Het leven is lame en kut.
Ja uiteraard, dat is logischquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Correctie, mijn werkleven is lame en kut, maar dat zorgt wel voor de doekoe voor mijn echte leven
Bekend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. En ik vind zelf dat ik het van de lame kantoorzitbaantjes best goed voor elkaar heb, maar het blijft 8 uur per dag 5 dagen in de week verplicht aanwezig zijn.
Maar ja, ik ben zelf ook zo lamlendig om er echt iets aan te doen natuurlijk, dus ik moet gewoon mijn bek houden.
Mijn gevoel is dat er juist meer dan genoeg te vinden is in onze branchequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Bekend.In deze tijden ben ik al lang blij dat ik werk heb wat mij aan de vreet kan houden, intern is er sowieso niets anders te vinden en extern is het ook niet bepaald een vetpot. Nog afgezien van het feit dat ik er extern ook vast niet op vooruit ga qua geld.
Het is gelukkig nog geen Griekenland met een werkloosheidspercentage van 28%quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Bekend.In deze tijden ben ik al lang blij dat ik werk heb wat mij aan de vreet kan houden, intern is er sowieso niets anders te vinden en extern is het ook niet bepaald een vetpot. Nog afgezien van het feit dat ik er extern ook vast niet op vooruit ga qua geld.
Oh extern ga ik het denk ik ook echt nooit zo 123 zo goed krijgen als hier. En ik mag ook niet klagen, ik heb ook eigenlijk niets te klagen vergeleken met heel veel anderen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet zeiken dus. Werken is gewoon per definitie stom.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh extern ga ik het denk ik ook echt nooit zo 123 zo goed krijgen als hier. En ik mag ook niet klagen, ik heb ook eigenlijk niets te klagen vergeleken met heel veel anderen.
Maar toch.
Ik hoor wel steeds meer mensen om me heen die langdurig werkloos zijn, hier moeten er natuurlijk ook een hele stapel uit, dat draagt ook niet bij aan de rust.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is gelukkig nog geen Griekenland met een werkloosheidspercentage van 28%
True. Wat je ook doet (op wat uitzonderingen na) het blijft verplicht een taak uitvoeren. En hoe leuk en boeiend en gezellig etc het allemaal kan zijn, het vroeg je nest uit zal me nooit gaan bevallenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet zeiken dus. Werken is gewoon per definitie stom.
Nee, dat kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoor wel steeds meer mensen om me heen die langdurig werkloos zijn, hier moeten er natuurlijk ook een hele stapel uit, dat draagt ook niet bij aan de rust.
Waarom kan ik nou niet in zo'n sector zitten. Lekker een jaartje FOK!kenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik begrijpen.In sommige sectoren weet je gewoon dat, als je je baan verliest, je er op kunt rekenen om minimaal een jaar thuis te gaan zitten.
Er zullen altijd bazen zijn die vinden dat je dingen niet goed of snel genoeg doet of dat je dingen moet gaan doen waar je geen zin in hebt. Naah, slapen is beter.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True. Wat je ook doet (op wat uitzonderingen na) het blijft verplicht een taak uitvoeren. En hoe leuk en boeiend en gezellig etc het allemaal kan zijn, het vroeg je nest uit zal me nooit gaan bevallen.
Laat je omscholen tot kunstenaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom kan ik nou niet in zo'n sector zitten. Lekker een jaartje FOK!ken
Dat doe je nu ook al heujquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom kan ik nou niet in zo'n sector zitten. Lekker een jaartje FOK!ken
Maar als je werkloos bent kan je er later mee beginnen. In je onderbroek. Met een biertje in je hand. Op een plastic stoelje in de voortuin.quote:
Dat doe je nu niet wil je zeggen? Wat een kutbaan heb je danquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar als je werkloos bent kan je er later mee beginnen. In je onderbroek. Met een biertje in je hand. Op een plastic stoelje in de voortuin.
Ik zit hier ook gewoon in onderbroek met iets in m'n hand op 't werk hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe je nu niet wil je zeggen? Wat een kutbaan heb je dan
Niet teruggelezen, dus wellicht rare vraag: Weet je nou al mer over de reorganisatie?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ik FOK! best veel onder het werk, maar das altijd tussen dingen door. Je moet toch vaak even ergens op wachten etc.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heul niet, eigenlijk alleen op (weg) naar het werk
Ja, dat zeg ik, maar dus niet thuis (niet of nauwelijks).quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ik FOK! best veel onder het werk, maar das altijd tussen dingen door. Je moet toch vaak even ergens op wachten etc.
Nee, in mijn vrije tijd ben ik hier ook maar weinig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, maar dus niet thuis (niet of nauwelijks).
Jij begrijpt het. *trekt biertje openquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit hier ook gewoon in onderbroek met iets in m'n hand op 't werk hoor
Dan heb ik betere dingen te doen!quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, in mijn vrije tijd ben ik hier ook maar weinig.
Dat is dus ook de reden dat dit topic in het weekend zo dood als disco isquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, in mijn vrije tijd ben ik hier ook maar weinig.
Nou ja ook datquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan heb ik betere dingen te doen!
Dingen die ik op het werk niet kan doen!
Rukken bijvoorbeeld!
Jah.. maar toen was Sinceria hierquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja ook dat.
Al heb ik me afgelopen vrijdagavond hier erg goed vermaakt moet ik toegeven.
Niet meer dan twee maanden geleden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet teruggelezen, dus wellicht rare vraag: Weet je nou al mer over de reorganisatie?
Ja, maar het was voornamelijk erg grappig "battelen" met Airwinquote:
Dat weet ik niet. Heb zelf enkel wat van het einde meegemaakt.. En nee dat was niet "het" eindequote:
Gehehehequote:Op dinsdag 8 april 2014 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heb zelf enkel wat van het einde meegemaakt.. En nee dat was niet "het" einde
Als een malle!quote:
I'm gonna jerk of softlyquote:
Mooiste is dat je het nr gelijk erbij denkquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:21 schreef stbabylon het volgende:
I'm gonna jerk of softly
I'm gonna wank it gently
I'm gonna toss it sweetly
I'm gonna play with it discreetly
Kan je dat niet op je w...?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan heb ik betere dingen te doen!
Dingen die ik op het werk niet kan doen!
Rukken bijvoorbeeld!
Tenaaaaaaaaaaaaaaaaaaacious D!quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I'm gonna jerk of softly
I'm gonna wank it gently
I'm gonna toss it sweetly
I'm gonna play with it discreetly
Echt, stbabs heeft een kutbaan, de arme kerelquote:
Was het maar een kutbaan, dan hoefde ik niet te rukkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt, stbabs heeft een kutbaan, de arme kerel
Badum-tsj!quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was het maar een kutbaan, dan hoefde ik niet te rukken
Scherp Babs, scherpquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was het maar een kutbaan, dan hoefde ik niet te rukken
Ho ho! Dat is veel te genuanceerd. De correcte term is: kutbulgaren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:00 schreef Ang3l het volgende:
Godscrisis.... de hele bliksembeveiliging is hier afgelopen weekend van t dak gejatKoperdieven.... zucht.
Tsk, kunnen net zo goed Roemenen zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho! Dat is veel te genuanceerd. De correcte term is: kutbulgaren.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Polen toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh crap ja! Je hebt gelijk, in dat geval neem ik mijn woorden terug en vervang het door:quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, kunnen net zo goed Roemenen zijn.
Scherp Wavy, scherp.quote:
Marokkanen jatten geen koper man, die jatten alleen goud en zilver. Allemaal.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Polen toch?
Of Marokkanen voor de bling-factor?
Misschien waren t wel Woensel-West Tokkies!quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh crap ja! Je hebt gelijk, in dat geval neem ik mijn woorden terug en vervang het door:
Kut-oost-europeanen!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh crap ja! Je hebt gelijk, in dat geval neem ik mijn woorden terug en vervang het door:
Kut-oost-europeanen!
Het is crisis! De uitkering is niet meer wat ie geweest is!quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Marokkanen jatten geen koper man, die jatten alleen goud en zilver. Allemaal.
Hij zegt toch niet oost-europese-kutten?quote:
Ik zie een soort kruisje op je voorhoofd nuquote:
Oh dat scheelt, meestal beginnen die lui meteen te schieten, dan zou het een rood-puntje zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie een soort kruisje op je voorhoofd nu
Ik ben niet boos... ik ben teleurgesteldquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Now I've done it...
I blame Harry64 met z'n extreem-rechtse nieuwsposts op de FP.
close enoughquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet oost-europese-kutten?.
Ik denk niet dat hij daar echt problemen mee heeftquote:
Ik word geïndoctrineerd door de verrechtsing van de FP. Het is niet mijn schuld! Wilders, blame Wilders!quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet boos... ik ben teleurgesteld
Met oost-europese-kutten? Ligt aan het vlees dat om de kut heen zit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar echt problemen mee heeft.
Wat doe je dan ook op de fp?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word geïndoctrineerd door de verrechtsing van de FP. Het is niet mijn schuld! Wilders, blame Wilders!
Nou ja, laten we MissB als voorbeeld nemen (whehehe)quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met oost-europese-kutten? Ligt aan het vlees dat om de kut heen zit.
Ik wilde eerst rood puntje typen, maar dacht "Neh, die kunnen zo'n laser ding nooit betalen".quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, meestal beginnen die lui meteen te schieten, dan zou het een rood-puntje zijn.
/vooroordelen
Oh, die kan ik wel doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, laten we MissB als voorbeeld nemen (whehehe).
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde eerst rood puntje typen, maar dacht "Neh, die kunnen zo'n laser ding nooit betalen".
*knippert met grote blauwe ogen en draait vingertje in blonde krullen*quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:12 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet niet wie ik nu het eerst boos moet aankijken
Nou ok, dan ben je niet doenbaar, ook goedquote:
ja, dat is ook niet echt rocket science natuurlijkquote:
Ik was cynisch, dus ik heb niet echt een hekel aan buitenlanders, dus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:12 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet niet wie ik nu het eerst boos moet aankijken
rocket surgeryquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is ook niet echt rocket science natuurlijk.
Dan ben je echt echt heel dom he?quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is ook niet echt rocket science natuurlijk.
Waar zit je nu weer te rellen?quote:
Ik las gisteren een artikel "Weg met de knuffelhomo".quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:19 schreef missbehavin het volgende:
Wees eens lief voor jullie knuffeloostblokker ja
Ik vind van welquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las gisteren een artikel "Weg met de knuffelhomo".
Maar de knuffeloostblokker kan nog wel?
Ik heb ook geen hekel aan buitenlanders, ik heb een hekel aan alles en iedereen dat zich misdraagtquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was cynisch, dus ik heb niet echt een hekel aan buitenlanders, dus.
Don't be racist, hate everyone.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hekel aan buitenlanders, ik heb een hekel aan alles en iedereen dat zich misdraagt.
Ook een goed standpuntquote:
Bontkraagjes, die zouden nou eens terug moeten naar hun eigen land!quote:
Ik heb alleen maar blank gedaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook een goed standpunt.
Maar ik kan nooit zeggen dat ik een hekel heb aan buitenlanders, heb er genoeg "gehad".
ja, dus? Dat kunnen toch ook buitenlanders zijn?quote:
quote:
Briljante musicalquote:Princeton:
Say, Kate, can I ask you a question?
Kate Monster:
Sure!
Princeton:
Well, you know Trekkie Monster upstairs?
Kate Monster:
Uh huh.
Princeton:
Well, he's Trekkie Monster, and you're Kate Monster.
Kate Monster:
Right.
Princeton:
You're both Monsters.
Kate Monster:
Yeah.
Princeton:
Are you two related?
Kate Monster:
What?! Princeton, I'm surprised at you! I find that racist!
Princeton:
Oh, well, I'm sorry! I was just asking!
Kate Monster:
Well, it's a touchy subject.
No, not all Monsters are related.
What are you trying say, huh?
That we all look the same to you?
Huh, huh, huh?
Princeton:
No, no, no, not at all. I'm sorry,
I guess that was a little racist.
Kate Monster:
I should say so. You should be much more
careful when you're talking about the
sensitive subject of race.
Princeton:
Well, look who's talking!
Kate Monster:
What do you mean?
Princeton:
What about that special Monster School you told me about?
Kate Monster:
What about it?
Princeton:
Could someone like me go there?
Kate Monster:
No, we don't want people like you-
Princeton:
You see?!
You're a little bit racist.
Kate Monster:
Well, you're a little bit too.
Princeton:
I guess we're both a little bit racist.
Kate Monster:
Admitting it is not an easy thing to do...
Princeton:
But I guess it's true.
Kate Monster:
Between me and you,
I think
Both:
Everyone's a little bit racist
Sometimes.
Doesn't mean we go
Around committing hate crimes.
Look around and you will find
No one's really color blind.
Maybe it's a fact
We all should face
Everyone makes judgments
Based on race.
Princeton:
Now not big judgments, like who to hire
or who to buy a newspaper from -
Kate Monster:
No!
Princeton:
No, just little judgments like thinking that Mexican
busboys should learn to speak goddamn English!
Kate Monster:
Right!
Both:
Today.
So, everyone's a little bit racist
Okay!
Ethinic jokes might be uncouth,
But you laugh because
They're based on truth.
Don't take them as
Personal attacks.
Everyone enjoys them -
So relax!
Princeton:
All right, stop me if you've heard this one.
Kate Monster:
Okay!
Princeton:
There's a plan going down and there's only
one paracute. And there's a rabbi, a priest...
Kate Monster:
And a black guy!
Gary Coleman:
Whatchoo talkin' 'bout Kate?
Kate Monster:
Uh...
Gary Coleman:
You were telling a black joke!
Princeton:
Well, sure, Gary, but lots of people tell black jokes.
Gary Coleman:
I don't.
Princeton:
Well, of course you don't - you're black!
But I bet you tell Polack jokes, right?
Gary Coleman:
Well, sure I do. Those stupid Polacks!
Princeton:
Now, don't you think that's a little racist?
Gary Coleman:
Well, damn, I guess you're right.
Kate Monster:
You're a little bit racist.
Gary Coleman:
Well, you're a little bit too.
Princeton:
We're all a little bit racist.
Gary Coleman:
I think that I would
Have to agree with you.
Princeton/Kate Monster:
We're glad you do.
Gary Coleman:
It's sad but true!
Everyone's a little bit racist -
All right!
Kate Monster:
All right!
Princeton:
All right!
Gary Coleman:
All right!
Bigotry has never been
Exclusively white
All:
If we all could just admit
That we are racist a little bit,
Even though we all know
That it's wrong,
Maybe it would help us
Get along.
Princeton:
Oh, Christ do I feel good.
Gary Coleman:
Now there was a fine upstanding black man!
Princeton:
Who?
Gary Coleman:
Jesus Christ.
Kate Monster:
But, Gary, Jesus was white.
Gary Coleman:
No, Jesus was black.
Kate Monster:
No, Jesus was white.
Gary Coleman:
No, I'm pretty sure that Jesus was black-
Princeton:
Guys, guys...Jesus was Jewish!
Brian:
Hey guys, what are you laughing about?
Gary Coleman:
Racism!
Brian:
Cool.
Christmas Eve:
BRIAN! Come back here!
You take out lecycuraburs!
Princeton:
What's that mean?
Brian:
Um, recyclables.
Hey, don't laugh at her!
How many languages do you speak?
Kate Monster:
Oh, come off it, Brian!
Everyone's a little bit racist.
Brian:
I'm not!
Princeton:
Oh no?
Brian:
Nope!
How many Oriental wives
Have you got?
Christmas Eve:
What? Brian!
Princeton:
Brian, buddy, where you been?
The term is Asian-American!
Christmas Eve:
I know you are no
Intending to be
But calling me Oriental -
Offensive to me!
Brian:
I'm sorry, honey, I love you.
Christmas Eve:
And I love you.
Brian:
But you're racist, too.
Christmas Eve:
Yes, I know.
The Jews have all
The money
And the whites have all
The power.
And I'm always in taxi-cab
With driver who no shower!
Princeton:
Me too!
Kate Monster:
Me too!
Gary Coleman:
I can't even get a taxi!
All:
It's true.
But everyone is just about
As racist as you!
If we all could just admit
That we are racist a little bit,
And everyone stopped being
So PC
Maybe we could live in -
Harmony!
Christmas Eve:
Evlyone's a ritter bit lacist!
Meest exotische was kwart Deens (en een paar Friezen).quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dus? Dat kunnen toch ook buitenlanders zijn?.
Ik heb ook alleen maar blank gedaan, maar wel Pools, Zweeds, Frans, Israelisch, Spaans, Duits, Engels, Amerikaans.
Oh, Fins, ik vergeet Finsquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meest exotische was kwart Deens (en een paar Friezen).
Saaiquote:
Ik was ook trouw hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had de kans om een Latino, uit/in een ander land te ballen, maar ik bleef trouw.
Nee, niet trouw aan blank!quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was ook trouw hoor.
Die Israelische was wel iets donkerder dan de rest maar ook niet echt gekleurd ofzo. Ik vind het over het algemeen niet zo aantrekkelijk. Ja, sommige van de fotomodellen perhaps, maar dat is niet echt haalbaar.
Ja, dat begreep ik wel hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet trouw aan blank!
Trouw aan mijn toenmalige vriendin
Once you go black, we don't want you backquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:40 schreef Barbusse het volgende:
Once you go black, you will never go back.
And once you go asian, you will never miss an equation.
nazi's hebben ook hun goede kantenquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik wel hoor. Ik bedoelde datik niet vreemd ging met een van die "buitenlanders"
Ik ben geen nazi.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Once you go black, we don't want you back.
Ja, er zijn er een hoop dood, dat is wel een goed aspect van zequote:
It's not racist if it's funnyquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, er zijn er een hoop dood, dat is wel een goed aspect van ze.
One you go black... you in a wheelchair, honey!quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Once you go black, we don't want you back.
Terry Crewsquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
One you go black... you in a wheelchair, honey!
[ afbeelding ]
Dat is me echt teveel omschakeling hoor, en een man en dan ook nog een zwarte.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
One you go black... you in a wheelchair, honey!
[ afbeelding ]
AK47 was toch Russisch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volkswagen, AK47, ruimtevaart. Om maar wat dingen te noemen.
Ach soooquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar vrijwel compleet gejat van de stg44
Ja, dat ontdekte ik ook bij mijzelf. Zullen we samen zelfmoord plegen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Fuck, ik ben er nu ook zelf 1 geworden:
ik app je zo wel.
*kras*.
Het zou het bijna waard zijn he?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat ontdekte ik ook bij mijzelf. Zullen we samen zelfmoord plegen?
Ik zeg stug SMS. Ook al gebruik ik Whatsapp.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Fuck, ik ben er nu ook zelf 1 geworden:
ik app je zo wel.
*kras*.
Ja, ik ook, of gewoon bericht. Maar het app-virus heeft me blijkbaar nu ook te pakken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg stug SMS. Ook al gebruik ik Whatsapp.
Teveel (domme) mensen zijn het gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, of gewoon bericht. Maar het app-virus heeft me blijkbaar nu ook te pakken.
Waar ging het mis!?!!.
Zal idd wel.quote:
Ja nou ja, vroeger klonk SMS'en ook raarquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal idd wel.
Ik blijf het naar vinden klinken. Maar goed....
Ik ga je buienradarren!quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga je app-en
Je gaat me wat-en? Welke app?
Ja, maar SMS staat tenminste voor een message. Een app is niet een bericht, het is een applicatie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, vroeger klonk SMS'en ook raar
ver tiog jaar is t gewoon uuuh.. we brainsynchen!
SMS is 1 specifiek iets, zie wat Stbab hieronder zegt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, vroeger klonk SMS'en ook raar
Over tig jaar is t gewoon uuuh.. we brainsynchen!
Walgelijk.quote:
Ga het nu ook al met mij eens zijn?quote:
Dat jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef stbabylon het volgende:
Wat een idioot, weer vandaag
Wat een idioot weer, vandaag
Bij die eerste zin is de komma alleen heel vreemd, want die zou je nooit typen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een idioot, weer vandaag
Wat een idioot weer, vandaag
Ja klopt, maar voor nu was het wel makkelijk om het verschil duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij die eerste zin is de komma alleen heel vreemd, want die zou je nooit typen.
Maar het ging dus om t weerStortregen... blauwe lucht en zon.... dan weer stortregen.
Ik mis nog sneeuw en hagelquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja klopt, maar voor nu was het wel makkelijk om het verschil duidelijk te maken.
En het weer? Vind het typisch Nederlands
Je bent zwanger en het kind komt er bijna uit?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez mijn humeur is ook echt een achtbaan de laatste weken
Ongesteld? Zwanger? Vrouw?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez mijn humeur is ook echt een achtbaan de laatste weken
Biseksueel misschien?quote:
Het hagelde hier net ook.quote:
Geeft je wel 50% meer kans op de relatiemarkt, als je het op bepaalde manier bekijkt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou ik ook instant chagrijnig van worden
Hoe is het met jou? Bijgekomen?quote:
EEEEEEEEEEEEEEEW! Ja die zijn idd ook al zo wispelturig!quote:
En tig meer kans op blauwtjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Geeft je wel 50% meer kans op de relatiemarkt, als je het op bepaalde manier bekijkt.
Ja, gaat wel weer, thnx, Kreeg (ik hoop mijn laatste) epileptische aanval in de sauna, eind van de dag. Weet van de hele dag (die heel gezellig scheen te zijn) niets meer.quote:
Nee, daar moet je een gaydar voor ontwikkelen toch.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, gaat wel weer, thnx, Kreeg (ik hoop mijn laatste) epileptische aanval in de sauna, eind van de dag. Weet van de hele dag (die heel gezellig scheen te zijn) niets meer.
Je bent Bi.. die kan je dan niet optimaal ontwikkelenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, daar moet je een gaydar voor ontwikkelen toch.
wat jammer!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, gaat wel weer, thnx, Kreeg (ik hoop mijn laatste) epileptische aanval in de sauna, eind van de dag. Weet van de hele dag (die heel gezellig scheen te zijn) niets meer.
Gyaday, bidar, straightdar, pandar, omnidar.... Pffff.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, daar moet je een gaydar voor ontwikkelen toch.
Tja ach, je kunt het ook als voordeel zien. Als we nog eens naar dezelfde sauna gaan zal het zijn alsof het voor mij de eerste keer is.quote:
Twas als de eerste keer..quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tja ach, je kunt het ook als voordeel zien. Als we nog eens naar dezelfde sauna gaan zal het zijn alsof het voor mij de eerste keer is.
Die van mij functioneert niet altijd optimaal nee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent Bi.. die kan je dan niet optimaal ontwikkelen
oooh dat is zo'n leuk liedje!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Twas als de eerste keer..
( het klikte zo maar weer
M'n hart stond even stil
en dacht .weer.. ja ik wil!)
Zit die vent nog vast?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Twas als de eerste keer..
( het klikte zo maar weer
M'n hart stond even stil
en dacht .weer.. ja ik wil!)
Sluts-R-Us?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die van mij functioneert niet altijd optimaal nee.Maar ach, daar zijn websites voor.
ROTTERDAM (ANP) - De Rotterdamse politieagent F. K., ook bekend als de zanger Franklin Brown, is gisteren door de rechtbank in Rotterdam veroordeeld tot vijf maanden gevangenisstraf, waarvan vier maanden voorwaardelijk, wegens aanranding. Ook moet hij twee slachtoffers een schadevergoeding van 500 gulden betalen.quote:
Heb je een favoriet?quote:
Nee, die is voor de gay community.quote:
Die tweede lijkt me hemels. Wij zijn naar Ridderkerk geweest.quote:
We zijn met een Vakantieveilingen bon geweest, scheelde een hoop geld.quote:
Veluwse Bron is hoe druk dan ook, niet druk. Nou ja, in de sauna's dan. Restaurant kan wel druk zijn, en dat betekend, helaas, vaak lang wachten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die tweede lijkt me hemels. Wij zijn naar Ridderkerk geweest.
Sowieso altijd zoeken naar kortingsbonnen voor je naar een sauna gaatquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
We zijn met een Vakantieveilingen bon geweest, scheelde een hoop geld.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ROTTERDAM (ANP) - De Rotterdamse politieagent F. K., ook bekend als de zanger Franklin Brown, is gisteren door de rechtbank in Rotterdam veroordeeld tot vijf maanden gevangenisstraf, waarvan vier maanden voorwaardelijk, wegens aanranding. Ook moet hij twee slachtoffers een schadevergoeding van 500 gulden betalen.
Gulden en 5 maanden, ik denk het niet
Nee, wij hebben:quote:
Kun je niet reserveren voor het restaurant dan in de Veluwse Bron?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veluwse Bron is hoe druk dan ook, niet druk. Nou ja, in de sauna's dan. Restaurant kan wel druk zijn, en dat betekend, helaas, vaak lang wachten.
Maar zoveel keuze in lekkere sauna's.
Sauna Swoll heeft maar 4 sauna's en een stoombad, maar is vooral heel gezellig. Vooral het grote
bad in het midden. Een vierkant met 3 baden van 12, 16 en 32 graden
Zijn ze ook in het weekend dicht dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
We hebben nog een groupon voor een sauna in de buurt
Maar ja je moet ook een vrije dag hebben
Vind t lekker als het bij een fitnessschool ofzo in zit. Tot nu toe 1x naar een wat grotere geweest.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:26 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik de enige hier die sauna overrated vind?
Welkom in Nederland!quote:
Neequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:26 schreef Barbusse het volgende:
nee maar mijn weekenden zijn ook niet leegquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zijn ze ook in het weekend dicht dan?
Jij hebt veel en ik niet, en da's niet eerlijk, o nee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, wij hebben:
Grindr
Guyspy
Scruff
Bender
BoyAhoy
Tinder
Gaydar
PlanetRomeo
Manhunt
Bullchat
Gay.nl
etc
Ja, voor het eten wel. Maar even wat drinken met een hapje...quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kun je niet reserveren voor het restaurant dan in de Veluwse Bron?
En ik houd niet zo van gezellige sauna's, ik wil een rustige sauna.
Jij hebt Brendaquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij hebt veel en ik niet, en da's niet eerlijk, o nee.
Fitnessschool vind ik ook 3X niksquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind t lekker als het bij een fitnessschool ofzo in zit. Tot nu toe 1x naar een wat grotere geweest.
Weet nog niet wat ik er precies van vindt.
Net als m'n bad.. ben ik ook nog niet over uit
Als ik er 1 in mijn huis zou hebben zou ik het wel doen, ik ga er niet speciaal ergens voor naar toe ofzo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:26 schreef Barbusse het volgende:
Wij wonen in Nederland....quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:26 schreef Barbusse het volgende:
En niet in Scandinavië. Waarmee ik maar wil zeggen dat ik locatie niet echt een reden vind.quote:
Tinder zitten amper bi's en lesbo's op en Brenda geeft je vooral meiden uit een paar landen verderop.quote:
Op Tinder zitten anders wel een hoop homo's hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tinder zitten amper bi's en lesbo's op en Brenda geeft je vooral meiden uit een paar landen verderop.
"We appen!"quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben zo fucking ouderwets, ik wil gewoon iemand tegenkomen ipv uitzoeken via een app.
Nope, heb er zelf geen ervaring mee maar heb uit eerste hand dat er amper vrouwen opzitten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op Tinder zitten anders wel een hoop homo's hoor
Vrouwen niet nee?
Ik zal je eens tegen je smoel appenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben zo fucking ouderwets, ik wil gewoon iemand tegenkomen ipv uitzoeken via een app.
En hoe gaat dat tot nu toe?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Zuidas als in Amsterdam Zuid?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wanneer kom je eens langs op Zuidas?
Swappelen?quote:
Volkomen kut de laatste maanden als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe gaat dat tot nu toe?
Sowieso, voor homo's is dat al wat anders he. Dan is zo'n app wel handig. Aangezien je aan de buitenkant niet altijd ziet of de ander ook homo is en NL nog niet zover is dat het geen belediging noch volkomen ongevaarlijk is als je t vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |