Nog steeds jij?quote:Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Kast single?
Ik ben eigenlijk single maar durf er niet voor uit te komen?
Nee, dit topic is eigenlijk Singlesquote:Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Kast single?
Ik ben eigenlijk single maar durf er niet voor uit te komen?
Over kasten gesprokenquote:
Fudgepacker?quote:
Eeheeheeeeyquote:
Een kast van een vent jaquote:Op maandag 7 april 2014 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over kasten gesprokenHAAAAAAAAAAAAAAI Snuit!
Ik heb t gezienquote:
Ik breek geen enkel hart meerquote:Op maandag 7 april 2014 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, waarom breek jij al die harten eigenlijk?
Hmmz *kijkt argwanend/wantrouwend*quote:Op maandag 7 april 2014 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja!
Niet mijzelf, maar ik had het ook over het beste.
At your service!quote:Op maandag 7 april 2014 15:55 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is de TT ook een manier om te proberen om hier meer Single homo's te krijgen. You're welcom!
Plekjes in de hoek!quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:31 schreef Cue_ het volgende:
Maar droog toen ik liep
En ik heb m'n plekkie in m'n hoek weer met extra beeldscherm en toetsenbord
Indeedquote:
Ik heb vandaag een stoel gevonden die fatsoenlijk in te stellen is en mijn toetsenbord plakt vandaag niet eens heel veel.quote:
17inch als extra scherm? Dat zou verboden moeten worden!! Ik heb ook iets van 22" ofzo. Geen idee eig. Nog net wat te klein, maar ach. (der is er maar 1 van die qua resolutie ook doet wat ik wilquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:44 schreef Q. het volgende:
Ik heb vandaag een stoel gevonden die fatsoenlijk in te stellen is en mijn toetsenbord plakt vandaag niet eens heel veel.En een werkende monitor waar ook nog eens alle kabels in zitten. It's my lucky day. Het gros van de schermen is hier nog 17" maar ik heb gewoon een 24" vandaag.
Ze zijn hier net begonnen met een grote interne verbouwing, als dat allemaal af is, in 2016, hebben we eindelijk fatsoenlijke werkplekken ipv die oude troep die hier al 30 jaar gerecycled wordt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
17inch als extra scherm? Dat zou verboden moeten worden!! Ik heb ook iets van 22" ofzo. Geen idee eig. Nog net wat te klein, maar ach. (der is er maar 1 van die qua resolutie ook doet wat ik wil)
Vind het zo gek dat al die josti's hier er geen gebruik van maken. Zelden dat iemand een extra scherm neemt of een toetsenbord. Muis dan nog wel.
Snap dat echt niet
Spuit11quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:50 schreef Q. het volgende:
Wat ik vooral niet snap is dat meer dan de helft van mijn collega's de hele dag op hun 13" laptopje zit te werken zonder extra scherm, toetsenbord of soms zelfs muis. Dat is echt vragen om RSI en rugklachten.
Ik snap het ook niet. Ik werk hier op 2x 27" monitor. Ik wil niet meer terugquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
17inch als extra scherm? Dat zou verboden moeten worden!! Ik heb ook iets van 22" ofzo. Geen idee eig. Nog net wat te klein, maar ach. (der is er maar 1 van die qua resolutie ook doet wat ik wil)
Vind het zo gek dat al die josti's hier er geen gebruik van maken. Zelden dat iemand een extra scherm neemt of een toetsenbord. Muis dan nog wel.
Snap dat echt niet
Heerlijk, de hele dag zitten kutten op je Dell trackpadje van 2 cm2.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Spuit11
Maar eens.. al gebruiken ze hier meestal wel een lossen muis
Ik ben al blij met één werkende 19", de helft van die schermen hier zijn zo oud dat ze niet meer leesbaar zijn zodra je de lampen aan doet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik werk hier op 2x 27" monitor. Ik wil niet meer terug.
Zoiets had ik idd eerst ook. Dan is het verschrikkelijk om terug te moeten gaan naar een laptopjequote:Op dinsdag 8 april 2014 08:52 schreef Anthraxx het volgende:
Ik snap het ook niet. Ik werk hier op 2x 27" monitor. Ik wil niet meer terug.
Hier heb ik alle vrijheid met computers die ik maar wilquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets had ik idd eerst ook. Dan is het verschrikkelijk om terug te moeten gaan naar een laptopje
Bij m'n werkgeverslaptop zit de "fn" ook nog eens op de plek van de "ctrl"![]()
MAar daarop mag je wel handige dingen installeren.
Op m'n detacheringslaptop is het toetsenbord in ieder geval normaal, maar mag je echt NIETS!!!! installerenZelfs geen dingen die het werk relaxter/efficienter maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |