Nog steeds jij?quote:Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Kast single?
Ik ben eigenlijk single maar durf er niet voor uit te komen?
Nee, dit topic is eigenlijk Singlesquote:Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Kast single?
Ik ben eigenlijk single maar durf er niet voor uit te komen?
Over kasten gesprokenquote:
Fudgepacker?quote:
Eeheeheeeeyquote:
Een kast van een vent jaquote:Op maandag 7 april 2014 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over kasten gesprokenHAAAAAAAAAAAAAAI Snuit!
Ik heb t gezienquote:
Ik breek geen enkel hart meerquote:Op maandag 7 april 2014 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, waarom breek jij al die harten eigenlijk?
Hmmz *kijkt argwanend/wantrouwend*quote:Op maandag 7 april 2014 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja!
Niet mijzelf, maar ik had het ook over het beste.
At your service!quote:Op maandag 7 april 2014 15:55 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is de TT ook een manier om te proberen om hier meer Single homo's te krijgen. You're welcom!
Plekjes in de hoek!quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:31 schreef Cue_ het volgende:
Maar droog toen ik liep
En ik heb m'n plekkie in m'n hoek weer met extra beeldscherm en toetsenbord
Indeedquote:
Ik heb vandaag een stoel gevonden die fatsoenlijk in te stellen is en mijn toetsenbord plakt vandaag niet eens heel veel.quote:
17inch als extra scherm? Dat zou verboden moeten worden!! Ik heb ook iets van 22" ofzo. Geen idee eig. Nog net wat te klein, maar ach. (der is er maar 1 van die qua resolutie ook doet wat ik wilquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:44 schreef Q. het volgende:
Ik heb vandaag een stoel gevonden die fatsoenlijk in te stellen is en mijn toetsenbord plakt vandaag niet eens heel veel.En een werkende monitor waar ook nog eens alle kabels in zitten. It's my lucky day. Het gros van de schermen is hier nog 17" maar ik heb gewoon een 24" vandaag.
Ze zijn hier net begonnen met een grote interne verbouwing, als dat allemaal af is, in 2016, hebben we eindelijk fatsoenlijke werkplekken ipv die oude troep die hier al 30 jaar gerecycled wordt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
17inch als extra scherm? Dat zou verboden moeten worden!! Ik heb ook iets van 22" ofzo. Geen idee eig. Nog net wat te klein, maar ach. (der is er maar 1 van die qua resolutie ook doet wat ik wil)
Vind het zo gek dat al die josti's hier er geen gebruik van maken. Zelden dat iemand een extra scherm neemt of een toetsenbord. Muis dan nog wel.
Snap dat echt niet
Spuit11quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:50 schreef Q. het volgende:
Wat ik vooral niet snap is dat meer dan de helft van mijn collega's de hele dag op hun 13" laptopje zit te werken zonder extra scherm, toetsenbord of soms zelfs muis. Dat is echt vragen om RSI en rugklachten.
Ik snap het ook niet. Ik werk hier op 2x 27" monitor. Ik wil niet meer terugquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
17inch als extra scherm? Dat zou verboden moeten worden!! Ik heb ook iets van 22" ofzo. Geen idee eig. Nog net wat te klein, maar ach. (der is er maar 1 van die qua resolutie ook doet wat ik wil)
Vind het zo gek dat al die josti's hier er geen gebruik van maken. Zelden dat iemand een extra scherm neemt of een toetsenbord. Muis dan nog wel.
Snap dat echt niet
Heerlijk, de hele dag zitten kutten op je Dell trackpadje van 2 cm2.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Spuit11
Maar eens.. al gebruiken ze hier meestal wel een lossen muis
Ik ben al blij met één werkende 19", de helft van die schermen hier zijn zo oud dat ze niet meer leesbaar zijn zodra je de lampen aan doet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik werk hier op 2x 27" monitor. Ik wil niet meer terug.
Zoiets had ik idd eerst ook. Dan is het verschrikkelijk om terug te moeten gaan naar een laptopjequote:Op dinsdag 8 april 2014 08:52 schreef Anthraxx het volgende:
Ik snap het ook niet. Ik werk hier op 2x 27" monitor. Ik wil niet meer terug.
Hier heb ik alle vrijheid met computers die ik maar wilquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets had ik idd eerst ook. Dan is het verschrikkelijk om terug te moeten gaan naar een laptopje
Bij m'n werkgeverslaptop zit de "fn" ook nog eens op de plek van de "ctrl"![]()
MAar daarop mag je wel handige dingen installeren.
Op m'n detacheringslaptop is het toetsenbord in ieder geval normaal, maar mag je echt NIETS!!!! installerenZelfs geen dingen die het werk relaxter/efficienter maken
Fingertips.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets had ik idd eerst ook. Dan is het verschrikkelijk om terug te moeten gaan naar een laptopje
Bij m'n werkgeverslaptop zit de "fn" ook nog eens op de plek van de "ctrl"![]()
MAar daarop mag je wel handige dingen installeren.
Op m'n detacheringslaptop is het toetsenbord in ieder geval normaal, maar mag je echt NIETS!!!! installerenZelfs geen dingen die het werk relaxter/efficienter maken
Jaloersquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:56 schreef Anthraxx het volgende:
Hier heb ik alle vrijheid met computers die ik maar wil.
Klinkt interessant.. al gebruik ik zelden shortkeys bv om progs te openen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:57 schreef Q. het volgende:
Fingertips.Meest nuttige tool ooit.
![]()
http://www.getfingertips.com/
Maar je programmeert toch? Ik zie niet in wat beperkingen opleggen voor voordeel oplevert. Ik gebruik zoveel tooling (en wissel nog wel eens) dat ze het hier echt niet willen dat ik elke week naar de service desk moet lopen omdat ik weer een ander programma nodig hebquote:
Toen ik geboren werd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Hoor ons nou eens met zijn allen (ja ik incl) beetje bitchen en moanen over onze kantoorbaantjes en de PC's.
Waar is het toch misgegaan?.
Nee, SAP consultant (functioneel) tegenwoordig..quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
Maar je programmeert toch? Ik zie niet in wat beperkingen opleggen voor voordeel oplevert. Ik gebruik zoveel tooling (en wissel nog wel eens) dat ze het hier echt niet willen dat ik elke week naar de service desk moet lopen omdat ik weer een ander programma nodig heb.
Ictérs die niet de vrijheid krijgen hebben t recht om te bitchen!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Hoor ons nou eens met zijn allen (ja ik incl) beetje bitchen en moanen over onze kantoorbaantjes en de PC's.
Daarom die uitkering lifestylequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, iedereen heeft ook recht om te bitchen. Alleen we zitten allemaal zo lekker in onze betonnen bak achter een scherm. En dan gaan we naar huis, paar uurtjes op de bank en repeat!quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ictérs die niet de vrijheid krijgen hebben t recht om te bitchen!!
Installeren kan ik ook niets, mijn pc staat wel vol met portable apps.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt interessant.. al gebruik ik zelden shortkeys bv om progs te openen.
Kan het hier toch niet installeren
De hoe?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:07 schreef Q. het volgende:
Installeren kan ik ook niets, mijn pc staat wel vol met portable apps.
He mijn dag begon goedquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen heeft ook recht om te bitchen. Alleen we zitten allemaal zo lekker in onze betonnen bak achter een scherm. En dan gaan we naar huis, paar uurtjes op de bank en repeat!leven
.
We worden oud.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Het leven is gewoon kut, HWquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Zo ver wil ik niet gaanquote:
quote:
quote:Internet Filter
Access Blocked!
You are trying to access an external web page through .... Internet gateway. Access to this web page is blocked by automatic filtering rules, based on the policy on Internet usage as agreed between .....
Zal er eens naar kijken thuisquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:14 schreef Q. het volgende:
Thuis downloaden en op een USB stick zetten werkt vaak wel.
Het is dan ook gewoon lame en kut. Zoals het leven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan.
Maar het viel me gewoon even op net, zo'n discussie over de werkcomputers en hoe lame dat eigenlijk is wat wij met zijn allen elke dag doen.
OK, you win.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon lame en kut. Zoals het leven.
Nou ja, je brengt een groot gedeelte van je leven zittend aan een bureau door, dingetjes te typen. Best wel lame natuurlijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan.
Maar het viel me gewoon even op net, zo'n discussie over de werkcomputers en hoe lame dat eigenlijk is wat wij met zijn allen elke dag doen.
Nee, das minimaal kraswaardig, Q.quote:
Het rare is dat het ook gewoon werkt.. dingetjes typen en dat ding snapt dan wat je wilquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, je brengt een groot gedeelte van je leven zittend aan een bureau door, dingetjes te typen. Best wel lame natuurlijk
Ja, behoorlijk. En ik vind zelf dat ik het van de lame kantoorzitbaantjes best goed voor elkaar heb, maar het blijft 8 uur per dag 5 dagen in de week verplicht aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, je brengt een groot gedeelte van je leven zittend aan een bureau door, dingetjes te typen. Best wel lame natuurlijk
Hear hearquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. En ik vind zelf dat ik het van de lame kantoorzitbaantjes best goed voor elkaar heb, maar het blijft 8 uur per dag 5 dagen in de week verplicht aanwezig zijn.
Maar ja, ik ben zelf ook zo lamlendig om er echt iets aan te doen natuurlijk, dus ik moet gewoon mijn bek houden.
Correctie, mijn werkleven is lame en kut, maar dat zorgt wel voor de doekoe voor mijn echte levenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, you win.
Het leven is lame en kut.
Ja uiteraard, dat is logischquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Correctie, mijn werkleven is lame en kut, maar dat zorgt wel voor de doekoe voor mijn echte leven
Bekend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. En ik vind zelf dat ik het van de lame kantoorzitbaantjes best goed voor elkaar heb, maar het blijft 8 uur per dag 5 dagen in de week verplicht aanwezig zijn.
Maar ja, ik ben zelf ook zo lamlendig om er echt iets aan te doen natuurlijk, dus ik moet gewoon mijn bek houden.
Mijn gevoel is dat er juist meer dan genoeg te vinden is in onze branchequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Bekend.In deze tijden ben ik al lang blij dat ik werk heb wat mij aan de vreet kan houden, intern is er sowieso niets anders te vinden en extern is het ook niet bepaald een vetpot. Nog afgezien van het feit dat ik er extern ook vast niet op vooruit ga qua geld.
Het is gelukkig nog geen Griekenland met een werkloosheidspercentage van 28%quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Bekend.In deze tijden ben ik al lang blij dat ik werk heb wat mij aan de vreet kan houden, intern is er sowieso niets anders te vinden en extern is het ook niet bepaald een vetpot. Nog afgezien van het feit dat ik er extern ook vast niet op vooruit ga qua geld.
Oh extern ga ik het denk ik ook echt nooit zo 123 zo goed krijgen als hier. En ik mag ook niet klagen, ik heb ook eigenlijk niets te klagen vergeleken met heel veel anderen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet zeiken dus. Werken is gewoon per definitie stom.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh extern ga ik het denk ik ook echt nooit zo 123 zo goed krijgen als hier. En ik mag ook niet klagen, ik heb ook eigenlijk niets te klagen vergeleken met heel veel anderen.
Maar toch.
Ik hoor wel steeds meer mensen om me heen die langdurig werkloos zijn, hier moeten er natuurlijk ook een hele stapel uit, dat draagt ook niet bij aan de rust.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is gelukkig nog geen Griekenland met een werkloosheidspercentage van 28%
True. Wat je ook doet (op wat uitzonderingen na) het blijft verplicht een taak uitvoeren. En hoe leuk en boeiend en gezellig etc het allemaal kan zijn, het vroeg je nest uit zal me nooit gaan bevallenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet zeiken dus. Werken is gewoon per definitie stom.
Nee, dat kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoor wel steeds meer mensen om me heen die langdurig werkloos zijn, hier moeten er natuurlijk ook een hele stapel uit, dat draagt ook niet bij aan de rust.
Waarom kan ik nou niet in zo'n sector zitten. Lekker een jaartje FOK!kenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik begrijpen.In sommige sectoren weet je gewoon dat, als je je baan verliest, je er op kunt rekenen om minimaal een jaar thuis te gaan zitten.
Er zullen altijd bazen zijn die vinden dat je dingen niet goed of snel genoeg doet of dat je dingen moet gaan doen waar je geen zin in hebt. Naah, slapen is beter.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True. Wat je ook doet (op wat uitzonderingen na) het blijft verplicht een taak uitvoeren. En hoe leuk en boeiend en gezellig etc het allemaal kan zijn, het vroeg je nest uit zal me nooit gaan bevallen.
Laat je omscholen tot kunstenaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom kan ik nou niet in zo'n sector zitten. Lekker een jaartje FOK!ken
Dat doe je nu ook al heujquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom kan ik nou niet in zo'n sector zitten. Lekker een jaartje FOK!ken
Maar als je werkloos bent kan je er later mee beginnen. In je onderbroek. Met een biertje in je hand. Op een plastic stoelje in de voortuin.quote:
Dat doe je nu niet wil je zeggen? Wat een kutbaan heb je danquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar als je werkloos bent kan je er later mee beginnen. In je onderbroek. Met een biertje in je hand. Op een plastic stoelje in de voortuin.
Ik zit hier ook gewoon in onderbroek met iets in m'n hand op 't werk hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe je nu niet wil je zeggen? Wat een kutbaan heb je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |