SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jero_nimo op 08-04-2014 21:41:00 ]![]()
Ben het met je eens dat het nu lijkt alsof een hogere levensverwachting betekent dat je gezonder leeft. Gezondheid is natuurlijk belangrijk, maar niet het enige dat voor mij telt. Als ik zou kunnen kiezen tussen óf blijven sporten of langer blijven leven, zou ik zeker voor het eerste kiezen.quote:Op maandag 7 april 2014 11:11 schreef kepler het volgende:
[..]
Lagere levensverwachting is wat anders dan slecht voor je gezondheid in mijn ogen.
Als ik door hardlopen een hogere plezier 'dichtheid' kan creëeren in mijn leven, doordat ik meer dingen kan doen door betere conditie bv dan weegt dat wmb op tegen een iets lagere levensverwachting![]()
daarom begin ik ook niet aan marathons, niet het risico waard'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 11:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
daarom begin ik ook niet aan marathons, niet het risico waard![]()
![]()
![]()
Ik heb nu alleen maar heel veel zin in het trainen voor de marathon, nog geen stress! Maar ik kan me voorstellen dat de weken/dagen van tevoren best eng zijn
Kreeg net duimpjes omhoog van mijn begeleiderGeeft me weer wat meer motivatie om verder te gaan met het martelen van mijn wiskundige model. Komende periode wordt het ook super druk, met 2 werkgroepen geven en het hoogste percentage verplichte vrije dagen in van het jaar
Op zich chill, maar in het onderzoek/onderwijs betekent dat dan gewoon dat je al je werk in minder dagen gaat proppen.
Dus voorlopig maar even pragmatisch zijn met hardlopen, vanavond gewoon lopend naar een etentje bij een vriendin.
Ik had overigens nog een andere vraag voor de dames hier, krijgen jullie nu het mooier weer wordt ook vaak opmerkingen over blote benen e.d.? Ik kan best wat hebben, maar vind het toch wel een beetje onprettig dat als je gewoon voor je sport en je ontspanning buiten bezig bent, je opmerkingen krijgt of je geen koude billen krijgt en mooie benen etc. Wat dat betreft zijn mensen in Nederland wel echt weinig gewendHeb nu zo'n hardlooprokje met een broekje eronder van North Face, en die loopt echt het lekkerste, maar ik krijg er wel meer opmerkingen mee dus dan ben ik al terughoudend om hem aan te trekken of om bijvoorbeeld langs wegwerkers te lopen of zo
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zie het probleem niet. Gewoon als compliment zien en van genieten.quote:Op maandag 7 april 2014 12:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nu alleen maar heel veel zin in het trainen voor de marathon, nog geen stress! Maar ik kan me voorstellen dat de weken/dagen van tevoren best eng zijn
Kreeg net duimpjes omhoog van mijn begeleiderGeeft me weer wat meer motivatie om verder te gaan met het martelen van mijn wiskundige model. Komende periode wordt het ook super druk, met 2 werkgroepen geven en het hoogste percentage verplichte vrije dagen in van het jaar
Op zich chill, maar in het onderzoek/onderwijs betekent dat dan gewoon dat je al je werk in minder dagen gaat proppen.
Dus voorlopig maar even pragmatisch zijn met hardlopen, vanavond gewoon lopend naar een etentje bij een vriendin.
Ik had overigens nog een andere vraag voor de dames hier, krijgen jullie nu het mooier weer wordt ook vaak opmerkingen over blote benen e.d.? Ik kan best wat hebben, maar vind het toch wel een beetje onprettig dat als je gewoon voor je sport en je ontspanning buiten bezig bent, je opmerkingen krijgt of je geen koude billen krijgt en mooie benen etc. Wat dat betreft zijn mensen in Nederland wel echt weinig gewendHeb nu zo'n hardlooprokje met een broekje eronder van North Face, en die loopt echt het lekkerste, maar ik krijg er wel meer opmerkingen mee dus dan ben ik al terughoudend om hem aan te trekken of om bijvoorbeeld langs wegwerkers te lopen of zo
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Dit moet natuurlijk ook even beoordeeld worden voordat we er wat van kunnen zeggenquote:Op maandag 7 april 2014 12:01 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hier nog maar een extra dagje pauze. Het was afgelopen zaterdag erg zwaar (denk ook door bloeddonatie) en ik heb zere schenen en moeie benen! En zaterdag deed ook mijn onderkuit erg zeer dus het begon alweer te lijken op achilles enzo. Dus even rustig!![]()
Als ik een rokje aantrek voor het dagelijkse leven ben ik het met je eens, maar als ik aan het sporten ben vind ik het toch wel een ander verhaal. Zeker 's avonds ga je je dan toch wat onprettig voelen.quote:Op maandag 7 april 2014 12:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Gewoon als compliment zien en van genieten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zijn je billen en je benen tijdens het sporten anders dan?quote:Op maandag 7 april 2014 12:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als ik een rokje aantrek voor het dagelijkse leven ben ik het met je eens, maar als ik aan het sporten ben vind ik het toch wel een ander verhaal. Zeker 's avonds ga je je dan toch wat onprettig voelen.F means you're fucked![]()
Ik las mooie benen!quote:Op maandag 7 april 2014 12:06 schreef Twinky het volgende:
Hier nog maar een extra dagje pauze. Het was afgelopen zaterdag erg zwaar (denk ook door bloeddonatie) en ik heb zere schenen en moeie benen! En zaterdag deed ook mijn onderkuit erg zeer dus het begon alweer te lijken op achilles enzo. Dus even rustig!![]()
![]()
Ja, dan zijn ze functioneelquote:Op maandag 7 april 2014 12:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Zijn je billen en je benen tijdens het sporten anders dan?
Nou ja het is misschien moeilijk uit te leggen maar ik krijg er geen prettig gevoel van tijdens het hardlopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een man ziet het verschil niet tussen functionele blote benen en 'dagelijks leven' blote benen L_T. Dat zie je dus al aan de reactie van YUR. Gewoon lekker als compliment aannemen dus die opmerkingen.quote:Op maandag 7 april 2014 12:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als ik een rokje aantrek voor het dagelijkse leven ben ik het met je eens, maar als ik aan het sporten ben vind ik het toch wel een ander verhaal. Zeker 's avonds ga je je dan toch wat onprettig voelen."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
In het begin is het inderdaad wat ongemakkelijk om een lustobject te zijn, maar uiteindelijk went het wel.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 12:45 schreef Zwabberhark het volgende:
In het begin is het inderdaad wat ongemakkelijk om een lustobject te zijn, maar uiteindelijk went het wel.![]()
Zwabber![]()
![]()
Strontvervelend inderdaad, Maar ik luister naar muziek en heb mijn blik op oneindig, dus dat gaat allemaal langs me heen.quote:Op maandag 7 april 2014 12:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had overigens nog een andere vraag voor de dames hier, krijgen jullie nu het mooier weer wordt ook vaak opmerkingen over blote benen e.d.?
Ik dacht altijd dat ik een echte asfaltrenner was, maar ik heb afgelopen week aan de Franse kust gerend en vond het geweldig.Wil ik vaker gaan doen. Helaas ben ik wel een keer flink op m'n bek gegaan toen ik over wat keien liep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Strontvervelend inderdaad, Maar ik luister naar muziek en heb mijn blik op oneindig, dus dat gaat allemaal langs me heen.
Ik dacht altijd dat ik een echte asfaltrenner was, maar ik heb afgelopen week aan de Franse kust gerend en vond het geweldig.Wil ik vaker gaan doen. Helaas ben ik wel een keer flink op m'n bek gegaan toen ik over wat keien liep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is inderdaad wel heel anders rennen dan hier.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
En niet eens zo ver weg, want ik zat helemaal in het noorden. Vier uurtjes rijden. Hartstikke mooi weer, elke ochtend het strand en het heuvelachtige gebied eromheen voor mezelf.quote:Op maandag 7 april 2014 12:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Dat is inderdaad wel heel anders rennen dan hier.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Mijn man wil niet op vakantie naar Frankrijk.quote:Op maandag 7 april 2014 13:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En niet eens zo ver weg, want ik zat helemaal in het noorden. Vier uurtjes rijden. Hartstikke mooi weer, elke ochtend het strand en het heuvelachtige gebied eromheen voor mezelf.Maar 4 uurtjes is te doen, dat zou ik zelf ook nog wel kunnen rijden, blijft hij lekker thuis, ga ik met de meiden in de meivakantie ofzo.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Waarom wil hij niet?quote:Op maandag 7 april 2014 13:08 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Mijn man wil niet op vakantie naar Frankrijk.Maar 400km is te doen, dat zou ik zelf ook nog wel kunnen rijden, blijft hij lekker thuis, ga ik met de meiden in de meivakantie ofzo.
Ik vond het ideaal zo. Oké, iets verder naar het zuiden heb je een nog mooiere kust (Bretagne of zo), maar dit is wel een stuk beter te rijden. Kun je ook eens een lang weekeinde doen. Ik ga zeker terug!I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Nee ik heb geen blote benen.quote:Op maandag 7 april 2014 12:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zag wel gister bij de loop vrouwen lopen waarbij ik dacht, trek in hemelsnaam wat aan
Gewoon aantrekken en je er niets van aantrekken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Zo, startnummer, tshirt voor komende zondag gekregen net, misschien wordt het voor mij toch meer dan een HMDegene aan wie ik het 'stokje' zou overgeven heeft zich afgemeld...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vooral wegens vooroordelen over de Fransen. Ze praten alleen Frans, zijn stug...blabla...ga zo nog maar even door. Allemaal ongefundeerd dus, maar wat hij in zijn hoofd heeft...quote:quote:Op maandag 7 april 2014 13:20 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, startnummer, tshirt voor komende zondag gekregen net, misschien wordt het voor mij toch meer dan een HMDegene aan wie ik het 'stokje' zou overgeven heeft zich afgemeld...
![]()
Zou je iemand van hier mee mogen nemen? Misschien is er nog wel iemand die mee wil lopen."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
In principe denken we het binnen het bedrijf wel te kunnen oplossenquote:Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Vooral wegens vooroordelen over de Fransen. Ze praten alleen Frans, zijn stug...blabla...ga zo nog maar even door. Allemaal ongefundeerd dus, maar wat hij in zijn hoofd heeft...
[..]![]()
Zou je iemand van hier mee mogen nemen? Misschien is er nog wel iemand die mee wil lopen.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
In principe denken we het binnen het bedrijf wel te kunnen oplossen
Hallo, ik ben nieuw in dit topic, ben gek op hardlopen.. ik ren zeker geen marathons maar ren vaak rond de 8-10 km per uur als ik hardloopik wil beter en sneller worden
Hebben jullie tips?
![]()
In de OP kijken bij schema's en er een uitkiezen, of zelf zoeken op schema's waarmee je of afstand of snelheid kunt verbeteren. En gewoon meelezen en -posten, krijg je vanzelf commentaar op je methodes als het iemand niet of juist wel verstandig lijkt.quote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef emily-p het volgende:
Hallo, ik ben nieuw in dit topic, ben gek op hardlopen.. ik ren zeker geen marathons maar ren vaak rond de 8-10 km per uur als ik hardloopik wil beter en sneller worden
Hebben jullie tips?
Ja doei.![]()
Welkom!quote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef emily-p het volgende:
Hebben jullie tips?
Ik kan ook tussen de 8-10 km/uur hardlopen. En ik denk dat jij ook wel harder kan, maar hoe lang hou je dat vol..
Wat voor afstanden loop je nu? En vertrek vooral wat meer, dan komen er ook nuttige antwoorden![]()
![]()
Ook met 8 tot 10 km/u kan je een Marathon volbrengen. Die dingen staan los van elkaar.quote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef emily-p het volgende:
Hebben jullie tips?
Gevarieerd trainen helpt om je snelheid te verhogen. Zeker als in die variatie ook blok-trainingen zijn opgenomen (trainingen waar bij sommige delen heel rap gaan).
Verder is afvallen heel effectief: Als je van 100 kg naar 75 kg, ga je gratis 33% harder.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Blote benen zijn blote benenquote:Op maandag 7 april 2014 12:40 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Een man ziet het verschil niet tussen functionele blote benen en 'dagelijks leven' blote benen L_T. Dat zie je dus al aan de reactie van YUR. Gewoon lekker als compliment aannemen dus die opmerkingen.
Maar ik begrijp dus dat ik een sportende vrouw geen compliment zou kunnen geven, omdat ze dat niet fijn vindt
F means you're fucked![]()
ik vind het heel dubbel, ik vind t fijn om complimenten te ontvangen.quote:Op maandag 7 april 2014 13:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Blote benen zijn blote benen
Maar ik begrijp dus dat ik een sportende vrouw geen compliment zou kunnen geven, omdat ze dat niet fijn vindt
maar t ligt ook wel aan de manier waarop het gedaan is, want soms voel je aan je water aan dat men t niet meent.
zo las ik net in een NWS topic over hardlopen dat dikke mensen die zo goed als niet sneller vooruitkomen bij wandelen sneu zijn.
nah ik ben zo iemand. en als iemand zo denkt, laat m dan maar zijn mond houden.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Een vrouw dieeen kort rokje die het in het gewone dagelijkse of eentje die er in hardloopt kijk ik toch anders tegen aan. De een vind ik eerder een hoer dan de ander.![]()
Ik loop rond de 10 km .. doe dit vaak rond het uur..quote:Op maandag 7 april 2014 13:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
Welkom!
Ik kan ook tussen de 8-10 km/uur hardlopen. En ik denk dat jij ook wel harder kan, maar hoe lang hou je dat vol..
Wat voor afstanden loop je nu? En vertrek vooral wat meer, dan komen er ook nuttige antwoorden![]()
Dus de kans bestaat dat mijn gemeende compiiment wordt aangezien voor een nare opmerking. Ik zal een vrouw nog eens een complimentje gevenquote:Op maandag 7 april 2014 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind het heel dubbel, ik vind t fijn om complimenten te ontvangen.
maar t ligt ook wel aan de manier waarop het gedaan is, want soms voel je aan je water aan dat men t niet meent.
zo las ik net in een NWS topic over hardlopen dat dikke mensen die zo goed als niet sneller vooruitkomen bij wandelen sneu zijn.
nah ik ben zo iemand. en als iemand zo denkt, laat m dan maar zijn mond houden.
* YUR is altijd blij met een compliment, zelfs als ie een rokje draagtF means you're fucked![]()
Laat dat nou precies een van mijn wensen zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 13:55 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ook met 8 tot 10 km/u kan je een Marathon volbrengen. Die dingen staan los van elkaar.
Gevarieerd trainen helpt om je snelheid te verhogen. Zeker als in die variatie ook blok-trainingen zijn opgenomen (trainingen waar bij sommige delen heel rap gaan).
Verder is afvallen heel effectief: Als je van 100 kg naar 75 kg, ga je gratis 33% harder.![]()
Nu nog doen.
***![]()
ligt ook nog aan het tijdstip van de dag.quote:Op maandag 7 april 2014 13:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Blote benen zijn blote benen
Ik denk dat een flowchart wel gewenst is
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En of je een vies oud mannetje bent of niet...quote:Op maandag 7 april 2014 14:11 schreef Guard het volgende:
[..]
ligt ook nog aan het tijdstip van de dag.
Ik denk dat een flowchart wel gewenst is![]()
En de stand van de maan, windrichting, periode van de maand en nog vele andere factoren. Vrouwen, jwz....quote:Op maandag 7 april 2014 14:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En of je een vies oud mannetje bent of niet...![]()
![]()
Lol stap 1 in de flowchart:quote:Op maandag 7 april 2014 14:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En of je een vies oud mannetje bent of niet...
"ben je een vies oud mannetje?"
JA --------> smoel houden dan
Ohhhh was dat het....quote:Op maandag 7 april 2014 14:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En of je een vies oud mannetje bent of niet...
Ja, ik moet mijn UI maar weer eens aanpassenquote:Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Neuh, zeddies hoeven zich daar niet druk over te maken.
quote:Op maandag 7 april 2014 14:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Dus de kans bestaat dat mijn gemeende compiiment wordt aangezien voor een nare opmerking. Ik zal een vrouw nog eens een complimentje geven
* YUR is altijd blij met een compliment, zelfs als ie een rokje draagten zo bedoel ik t dus weer niet
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 14:11 schreef Guard het volgende:
[..]
ligt ook nog aan het tijdstip van de dag.
Ik denk dat een flowchart wel gewenst is
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mini-YUR is nog geen jaar oud, maar nu al grijze haren?quote:Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, ik moet mijn UI maar weer eens aanpassen![]()
![]()
Die had ik voor zijn geboorte alquote:Op maandag 7 april 2014 14:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mini-YUR is nog geen jaar oud, maar nu al grijze haren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 14:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Die had ik voor zijn geboorte alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 14:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Die had ik voor zijn geboorte alJeetje, hoe grijs is GotC dan inmiddels wel niet, want ze kent jou natuurlijk net zo langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat wil je niet wetenquote:Op maandag 7 april 2014 14:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jeetje, hoe grijs is GotC dan inmiddels wel niet, want ze kent jou natuurlijk net zo lang
Maar als je geen complimentjes wil, kan je toch ook een jutezak omdoen?
Sorry hoor. Ik snap het echt niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja maar misschien kies je gewoon voor iets wat lekker zit? Ik ga niet de hele zomer met lange pijpen rondlopen, maar ik vind het gewoon een beetje stom gedrag om met een groep mannen naar een vrouw/meisje te gaan roepen die in haar eentje aan het hardlopen is. Dan komt het écht niet over als een compliment, geloof me.quote:Op maandag 7 april 2014 15:03 schreef mosselmossel het volgende:
Maar als je geen complimentjes wil, kan je toch ook een jutezak omdoen?
Sorry hoor. Ik snap het echt niet.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een groep roepende mannen, dat had je er niet bij gezegd. Je had het alleen over opmerkingen krijgen...klein verschilquote:Op maandag 7 april 2014 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar misschien kies je gewoon voor iets wat lekker zit? Ik ga niet de hele zomer met lange pijpen rondlopen, maar ik vind het gewoon een beetje stom gedrag om met een groep mannen naar een vrouw/meisje te gaan roepen die in haar eentje aan het hardlopen is. Dan komt het écht niet over als een compliment, geloof me.
Ik zie er alleen maar compleet achterlijk uit als ik hardloop, nog erger dan normaal, dus wat ik ook draag, van complimentjes heb ik geen last. Van uitgejoel wel, maar dat boeit me dan weer niet zoveel. Eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 12:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had overigens nog een andere vraag voor de dames hier, krijgen jullie nu het mooier weer wordt ook vaak opmerkingen over blote benen e.d.? Ik kan best wat hebben, maar vind het toch wel een beetje onprettig dat als je gewoon voor je sport en je ontspanning buiten bezig bent, je opmerkingen krijgt of je geen koude billen krijgt en mooie benen etc. Wat dat betreft zijn mensen in Nederland wel echt weinig gewend Heb nu zo'n hardlooprokje met een broekje eronder van North Face, en die loopt echt het lekkerste, maar ik krijg er wel meer opmerkingen mee dus dan ben ik al terughoudend om hem aan te trekken of om bijvoorbeeld langs wegwerkers te lopen of zoJa doei.![]()
Hehehe, dat wegwerkers niet naar je gaan lopen fluiten, maar heel hard BBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE gaan roepen enzo
Ik hoorde zaterdag alleen: 'Hey, succes met Pinksteren, zie je dan!'
Had mn roparun tshirt aan
Ik heb hetzelfde probleem als ik naast een groep vrouwen loop.![]()
Ik snap het wel, zeker als vrouw zijnde alleen en als het meerdere mannen zijn. Je bent met je eigen ding bezig in je eigen wereld. Als je behoefte had aan andere dingen zou je wel met een loopmaatje oid lopen."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Om weer het onderwerp aan te zwengelen...
Dadelijk op 3fm bij Koen en Sander: " zijn hardlopers doodlopers, fictie of niet".![]()
Degene die voor een auto lopen wel."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Net voor de verandering een rondje geskate. Het was heerlijk weer en ik moest even wat ophalen bij de apotheek, geen zin om te fietsen en rustdag voor lopen, dus na lange tijd de skates weer eens onder gebonden.
Het beviel zo goed dat ik naderhand ook nog even een paar rondjes wou doen om een 5k te skaten. Net nieuw asfalt voor het huis, dus dat skate natuurlijk heerlijk. De kinderen van de basisschool waren buiten aan het spelen op het plein, dus die hadden het al snel in de gaten dat ik rondjes deed.
Op een gegeven moment stonden ze als ik er aan kwam allemaal klaar om te starten en renden ze keihard met mij mee om het pleintje heen, gezellig. Ze gingen wel elk rondje steeds eerder van start, dus op een gegeven moment vonden ze mij te sloom gaan
Gelukkig zat toen mijn 5k er al weer op en heb ik nog even met ze gekletst, ze vonden het erg tof en ze wouden nog wedstrijdjes doen enzo. Ik was moe zei ik, dus gingen ze maar tegen elkaar sprinten
Dat was wel tof! Dus misschien wel weer wat nieuwe atletiekers verworven, al zei de juffrouw dat ze waarschijnlijk volgende week ook allemaal op skates stonden, wat werd beantwoord door een massaal 'JAAAA!!!
'.
Maar een leuk middagje dus. Ik had het best zwaar na 3k, mijn rug man, dat is toch heel wat anders dan hardlopen. Maar ben van plan het weer iets vaker te gaan doen tussendoor. Volgens mij is het wel goed voor je core ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben juist altijd een beetje teleurgesteld als ik langs bouwvakkers loop en er wordt niet gefloten of geroepen.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 14:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Een vrouw dieeen kort rokje die het in het gewone dagelijkse of eentje die er in hardloopt kijk ik toch anders tegen aan. De een vind ik eerder een hoer dan de ander.Je bedoelt het vast niet zo, maar nu lijkt het net of er staat dat het allemaal hoeren zijn, maar vooral die ene die in het dagelijks leven een kort rokje aan heeft.
![]()
Tja, volgens Hans Teeuwen..
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Net terug van een 6x1000. Het helpt enorm om toch nog wat nieuwe routes te lopen. Het was een graadje of twintig en vrij klam, maar het voelde heerlijk. De extensieve intervallen gingen erg makkelijk, dus de tijd vloog voorbij. Enige nadeel was dat ik continu complimentjes kreeg van passerende dames, je kunt als man ook nooit eens in een gele driesroelvinkzwembroek gaan hardlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 17:29 schreef Zwabberhark het volgende:
Net terug van een 6x1000. Het helpt enorm om toch nog wat nieuwe routes te lopen. Het was een graadje of twintig en vrij klam, maar het voelde heerlijk. De extensieve intervallen gingen erg makkelijk, dus de tijd vloog voorbij. Enige nadeel was dat ik continu complimentjes kreeg van passerende dames, je kunt als man ook nooit eens in een gele driesroelvinkzwembroek gaan hardlopen.Dat vraagt om pics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoe lang doe jij de rust eigenlijk, vind het er zo erg kort uitzien. 100m of 1 minuutje ofzo? Ik doe meestal sowieso 200m rust, bij 1000'tjes zelfs 400 soms.![]()
Lekker boeiend, als wij mannen in een tight lopen is dat ook niet geheel verhullend.quote:Op maandag 7 april 2014 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar misschien kies je gewoon voor iets wat lekker zit? Ik ga niet de hele zomer met lange pijpen rondlopen, maar ik vind het gewoon een beetje stom gedrag om met een groep mannen naar een vrouw/meisje te gaan roepen die in haar eentje aan het hardlopen is. Dan komt het écht niet over als een compliment, geloof me.
Zoals jij het nu brengt staan er om de 500 meter twintig bouwvakkers naar jou te joelen.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 12:45 schreef Zwabberhark het volgende:
![]()
1000p800. De p800 bestaat uit 20 s wandelen, dan dribbelen en de laatste 20 s (circa 40-50 m) wandel ik weer voordat ik begin aan het volgende interval.quote:Op maandag 7 april 2014 17:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat vraagt om pics!
Maar hoe lang doe jij de rust eigenlijk, vind het er zo erg kort uitzien. 100m of 1 minuutje ofzo? Ik doe meestal sowieso 200m rust, bij 1000'tjes zelfs 400 soms.![]()
Finishvideo's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Echt wel een enorme fotofinish. Hier kan je ook niets uithalen!
Maar jij liep de buitenbocht en had iets meer snelheid, dus vind jou de winnaar![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 17:51 schreef mosselmossel het volgende:
Finishvideo's!Ik zou hem in slow motion moeten kijken om te weten wie die sprint gewonnen heeft, leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voorvoetlanding!quote:Op maandag 7 april 2014 18:04 schreef Jero_nimo het volgende:
Echt wel een enorme fotofinish. Hier kan je ook niets uithalen!
Maar jij liep de buitenbocht en had iets meer snelheid, dus vind jou de winnaar![]()
[ afbeelding ]![]()
Het regent echt heel hard hier en ik moet (nou ja moet) nog een stukje lopen eigenlijk![]()
The line is a dot to you!![]()
Heb ik mij net omgekleed, komt het met bakken uit de hemel.
Sta ik dan in mijn kort rokje, er is nu vast geen bouwvakker meer op de steiger te vinden.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ga zo lopen bij de AV. Gelukkig hebben wij veel vrouwelijke leden, dus die kunnen volaan opmerkingen maken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
huh?quote:Op maandag 7 april 2014 13:55 schreef Corniel het volgende:
Verder is afvallen heel effectief: Als je van 100 kg naar 75 kg, ga je gratis 33% harder.![]()
Mijn GPS was behoorlijk van slag vandaag, riep dat ik met 3,28min/km liep met gem hartslag van 127Als ik dat toch eens zou kunnen
![]()
Alles bij elkaar een km of 11 a 12 gelopen zojuist. Wel lekker, maar door die mietjeswinter zijn de insecten al vollop aanwezig, dikke zwermen vliegjes en zo (ohmnom).....
En nu zijn mijn beentjes wel moe
Wel goed voor de eiwitten.quote:Op maandag 7 april 2014 18:50 schreef Guard het volgende:
Mijn GPS was behoorlijk van slag vandaag, riep dat ik met 3,28min/km liep met gem hartslag van 127Als ik dat toch eens zou kunnen
![]()
Alles bij elkaar een km of 11 a 12 gelopen zojuist. Wel lekker, maar door die mietjeswinter zijn de insecten al vollop aanwezig, dikke zwermen vliegjes en zo (ohmnom).....
En nu zijn mijn beentjes wel moe![]()
Mossel, ik had je filmpje op pauze en jij en je buurvrouw zetten hun voet exact gelijk op de tweede rode streep (en ook nog even ver.. alleen tenen erop)
Ik heb vanmorgen weer eens geintervald.. 10 x 2 minuten Flink tempo erin, maar wel alle tien de blokjes ongeveer even snel gelopenVolgens de stats een prima loopje
Voelde me ook prima eigenlijk
Was wel benauwd en warm vanmorgen..
En complimentjes krijgen tijdens het lopen van mannen vind ik eigenlijk gewoon leuk.. Goed voor m'n zelfvertrouwen ofzo
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik krijg haast nooit complimentjes, en als ik ze al krijg is het omdat mensen vaak toch respect hebben voor een dikbil die op de vlucht lijktEn opmerkingen die niet gepast zijn moet je vlug van je af laten glijden, die mensen zijn het niet waard om je meer dan 2 seconden druk over te maken.
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 19:05 schreef SEMTEX het volgende:
TopperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie geeft jou complimentjes...quote:Op maandag 7 april 2014 19:00 schreef E.T. het volgende:
En complimentjes krijgen tijdens het lopen van mannen vind ik eigenlijk gewoon leuk.. Goed voor m'n zelfvertrouwen ofzo?
![]()
Gewicht x snelheid lijkt me niet echt een constante factor.quote:Op maandag 7 april 2014 13:55 schreef Corniel het volgende:
[..]
Verder is afvallen heel effectief: Als je van 100 kg naar 75 kg, ga je gratis 33% harder.
Eerder: de eerste overtollige kilo's eraf maken het grootste verschil, de laatste nauwelijks.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 17:51 schreef mosselmossel het volgende:
Finishvideo's!Hij riep je naaaaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb mijn eiwitten weer eigenbereid binnen, heeft toch wel mijn voorkeurquote:
jijquote:Op maandag 7 april 2014 19:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wie geeft jou complimentjes...?
en vorig jaar de vuilnisman....
sindsdien niks meer gehoordGa je toch weer twijfelen; zijn die paar extra kilo's zó zichtbaar? Of durven mannen gewoon niet meer? Of ben ik gewoon niet meer genoeg de moeite?
Twijfels twijfels..
Daar gaat het zelfvertrouwen weer..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Heel slecht geknipt/geplakt, want moet er zo vandoor, maar toch even laten zien dat ik bijna het twee-na-laatste-poppetje inhaal. Waar ze mijn plaatsnaam vandaan halen weet ik trouwens niet, maar tot vanochtend was ik "startnummer 369" dus ben al blij dat mijn naam juist gecorrigeerd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met het oog op het weer dat voor vanavond voorspeld werd ben ik voor het eten nog maar een rondje gaan lopen.
Voor vandaag stond op het programma 10 min inlopen 10x 2-1 interval en 10 minuten uitlopen. Alleen drukte in met het mijn telefoon in mijn spibelt stoppen Endomondo per ongeluk op pauze.
Toen ik zeker wist dat die 10 minuten inlopen nu toch wel een keer voorbij moesten zijn ben ik gestopt om te kijken of er iets mis was met het programma en toen zag ik dus dat ik gepauzeerd had. Even snel de training aangepast en op naar de intervallen. Veel te snel gestart, dan is 2 minuten toch ineens langer dan je denkt, maar uiteindelijk wel de 10 keer + 10 minuten uitlopen gered.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk heb ik het gemiste stuk nog even nagemeten met Endomondo en zo kwam ik voor vandaag op 7 kilometer rond. Het verste dat ik in een training (of eigenlijk tot nu toe ooit!) heb gelopen.
Mijne ookquote:Echt tof was dat
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
BTW: wat is het nog lekker lichtDeze week weer eens ergens een avondrondje plannen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zo. Bijgelezen.
- MoBlo, gefeliciteerd!![]()
![]()
- Complimenten zijn er om van te genieten. Ik snap wel dat het wat onprettig over kan komen als het een groep mannen is, maar in mijn ogen nog vervelender: een groep mannen die opmerkingen maakt die níet complimenteus zijn. Been there, done that... Stoïcijns doorgelopen, maar wat voelde ik me klote toen.
- Toffe foto's en video's weer
Ik vind ook dat mossel gewonnen heeft, omdat buitenbocht enzo.
Zelf even eenmomentje; heb al de hele dag soepele benen, zonet moeiteloos kunnen sporten in de sportschool dus als dit zo blijft... Ik heb goede hoop voor m'n volgende langzame 5km, morgen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb onrustige benen. Wil lopen, maar met het oog op de wolken, wacht ik toch maar even tot morgen.
Lekker druk ochtendje, eerst tandarts, daarna meteen door naar de huisarts (maag blijft opspelen, heel irritant!) om daarna eindelijk de hardloopschoenen aan te kunnen trekken. 45 min. lopen![]()
Vandaag weer een hoop vacatures bij elkaar gesprokkeld en morgen voor zoveel mogelijk solliciteren. Ben nu pas een maand ofwat bezig om actief wat te zoeken, maar ik vind het nu al genoeg![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: