Je kunt natuurlijk nog altijd vervelend gaan doen met je kernkoppen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Exact, maar daarna is het ook echt klaar.
Duurt echter nog wel even, in die jaren kan er veel gebeuren.quote:Op maandag 7 april 2014 16:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Exact, maar daarna is het ook echt klaar.
Ongeveer net zo vervelend als Noord-Korea, inderdaad.quote:Op maandag 7 april 2014 16:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk nog altijd vervelend gaan doen met je kernkoppen.
Als je het handig aanpakt kun je daarmee ook weer nieuwe grondstoffen genereren.quote:Op maandag 7 april 2014 16:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk nog altijd vervelend gaan doen met je kernkoppen.
China kan imploderen, ja.quote:Op maandag 7 april 2014 16:35 schreef waht het volgende:
[..]
Duurt echter nog wel even, in die jaren kan er veel gebeuren.
Ach, Rusland heeft meer voorraden dan landen in het MO.quote:Op maandag 7 april 2014 16:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Te afhankelijk van delfstoffen, krimpende bevolking, dictatuur.
Ik heb tegenwoordig bekenden in Moskou, dus ik zit gebakken.quote:
Mooi zo, opzouten dan galbak.quote:Op maandag 7 april 2014 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig bekenden in Moskou, dus ik zit gebakken.
Die landen gaan dat niet oplossen. De oligarchen gaan er hoogstens voor zorgen dat ze zelf nergens last van hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 16:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, Rusland heeft meer voorraden dan landen in het MO.
Tegen de tijd dat Rusland implodeert kunnen ze zien hoe landen als Saudi-Arabie en Dubai dat hebben opgelost.
Ach, jij bent niet anders, vuige opportunist die je er bent.quote:
Snel maatjes worden met Derk Sauer dan maar.quote:Op maandag 7 april 2014 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Qua gewoonten in alcoholconsumptie zal u u er in ieder geval thuis voelen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben andere landen er natuurlijk ook last van als er geen delfstoffen meer zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 16:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die landen gaan dat niet oplossen. De oligarchen gaan er hoogstens voor zorgen dat ze zelf nergens last van hebben.
Nou en.quote:Op maandag 7 april 2014 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, jij bent niet anders, vuige opportunist die je er bent.
Journalisten zijn daar nog minder waar dan hier.quote:Op maandag 7 april 2014 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar de kans dat ze de vervangingsinvesteringen gaan doen in het Midden-Oosten is nogal klein natuurlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben andere landen er natuurlijk ook last van als er geen delfstoffen meer zijn.
Luie oplossing.quote:Op maandag 7 april 2014 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, laten we eerst maar eens met atoombommen gaan smijten.
De kans dat de Russen alternatieven vinden is inderdaad groter dan Arabieren.quote:Op maandag 7 april 2014 16:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, maar de kans dat ze de vervangingsinvesteringen gaan doen in het Midden-Oosten is nogal klein natuurlijk.
Te inspannend.quote:Op maandag 7 april 2014 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Luie oplossing.
Gewoon Napo en Dolfie achterna, te paard naar het oosten.
En die kans is al minimaal, kun je nagaan.quote:Op maandag 7 april 2014 16:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De kans dat de Russen alternatieven vinden is inderdaad groter dan Arabieren.
Jullie jatten alles.quote:Op maandag 7 april 2014 16:43 schreef De_Guidance het volgende:
Best veel kledingzaken zijn over de kop gegaan in centrum Rotterdam, valt me op.
En daarom is mijn studie nuttig, wahtje.quote:Op maandag 7 april 2014 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben andere landen er natuurlijk ook last van als er geen delfstoffen meer zijn.
Op dat moment gaan we grondstoffen uit kanaries winnen?quote:Op maandag 7 april 2014 16:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En daarom is mijn studie nuttig, wahtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |