quote:
Ik ben het daar wel mee eens. Iemand die niets bijdraagt en op andermans kosten leeft is overigens per definitie een parasiet.quote:Op maandag 7 april 2014 11:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gezien je eerdere reactie : ze moeten met zo min mogelijk maar zien rond te komen, anders zijn het parasieten.
Al die solliciterende 50 plussers die maar geen baan kunnen vinden... Parasieten zijn het!quote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ben het daar wel mee eens. Iemand die niets bijdraagt en op andermans kosten leeft is overigens per definitie een parasiet.
Dat is een ander verhaal dan wat in de OP staat.quote:Op maandag 7 april 2014 14:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Al die solliciterende 50 plussers die maar geen baan kunnen vinden... Parasieten zijn het!
Ik reageer ook niet op de OP, ik reageer op wat Paper_Tiger zegt.quote:Op maandag 7 april 2014 14:45 schreef Klokov het volgende:
Rustig TS, als de erfenis een huis is mag je de betaling hiervan uitstellen.
[..]
Dat is een ander verhaal dan wat in de OP staat.
Vind ik personlijk een geniale opmerking en moest er hardop om lachen.quote:Op maandag 7 april 2014 11:46 schreef CoolGuy het volgende:
Zie TheOddDutchGuy eens trollerig reageren met z'n 'ik ga nog een krat bier halen van jouw geld'.
Denk dat ie vooral geniet van jouw gehap.quote:Op maandag 7 april 2014 11:46 schreef CoolGuy het volgende:
Zie TheOddDutchGuy eens trollerig reageren met z'n 'ik ga nog een krat bier halen van jouw geld'.
Ben er maar trots op, op die uitkering van je. En dan ook echt bier halen...je voldoet wel aan t stereotype hega jij maar op 't fietsje een bak bier halen jongen. Dan zwaai ik wel naar je vanuit mn Leasebak op weg naar de juwelier om een dure klok te gaan scoren
jij snapt me.quote:Op maandag 7 april 2014 15:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Denk dat ie vooral geniet van jouw gehap.
quote:Op maandag 7 april 2014 15:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Denk dat ie vooral geniet van jouw gehap.
De regels zijn aangescherpt!quote:Op maandag 7 april 2014 00:11 schreef roetietoe het volgende:
stom regeltje.,.. wie heeft dat verzonnen
Luister als jullie vinden dat diue bijstand niet klopt ik bepaal niet de regels.. ik krijg nu eenmaal bijstand.. dan moeten de regels aangescherpt worden .. iedereen vind dat mensen in de bijstand niet het recht hbbn om in de bijstand te zittyen ??/ dan kunnen ze werken toch ???
ik zit daar nu eenmaal in .. praat me niet ovr of ik recht hb op bijstand of niet...
het gaat om keiharde pegels ... geld... zoveel geld waar ik nog nooit aan geroken heb en ik moet het weggeven
Zo raar is die gedachte eigenlijk niet.quote:Op maandag 7 april 2014 17:10 schreef MissionPhailed het volgende:
Uitkeringsgerechtigden zijn de pioniers op het gebied van een nieuwe levenswijze dat spoedig de regel zal zijn in onze maatschappij. Voortschrijdende automatisering en ontwikkeling der kunstmatige intelligentie resulteren over enkele jaren in een wereld waarin de economie draaiende wordt gehouden door robots en andere geavanceerde techniek, en waarin mensen volop van het leven kunnen genieten met gratis geld. Blijf niet hangen in gevestigde normen en waarden en wees vooruitstrevend; schaf zonnepanelen aan, rijd elektrisch, trek een uitkering.
^^ dit.quote:Op maandag 7 april 2014 10:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Niks wijzen, immers pleeg ik geen fraude.
Ik constateer alleen een rare prioriteitsvorming gebaseerd op een bepaald soort beeldvorming die ondergeschikt hoort te staan aan andere feiten.
dwz wat is nou belangrijker? miljarden verkrijgen door eerst maar eens de financiele sector aan te pakken. (wat op elk vlak belangrijker geacht mag worden, want het kost je meer en bij de volgende crisis nog veeeel meer.. simpel wiskundig feit)
Of de bijstandsfraude, om maar een voorbeeld te noemen, waar je qua portemonnee niet eens last van hebt, alleen wel zo als dusdanig word gepresenteerd?
Mooiste zou zijn als het allemaal tegelijk werd aangepakt, maar die expertise heeft onze regering niet en nooit gehad ook.
Uiteindelijk wel. Nog niet zo erg als de gepensioneerden.quote:Op maandag 7 april 2014 14:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Al die solliciterende 50 plussers die maar geen baan kunnen vinden... Parasieten zijn het!
Dit gaan we keihard dwarsbomen, boefje.quote:Op maandag 7 april 2014 17:10 schreef MissionPhailed het volgende:
Uitkeringsgerechtigden zijn de pioniers op het gebied van een nieuwe levenswijze dat spoedig de regel zal zijn in onze maatschappij. Voortschrijdende automatisering en ontwikkeling der kunstmatige intelligentie resulteren over enkele jaren in een wereld waarin de economie draaiende wordt gehouden door robots en andere geavanceerde techniek, en waarin mensen volop van het leven kunnen genieten met gratis geld. Blijf niet hangen in gevestigde normen en waarden en wees vooruitstrevend; schaf zonnepanelen aan, rijd elektrisch, trek een uitkering.
Dat zegt men ook van 20-30 en 40 plussers die niets om handen hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 14:27 schreef Messina het volgende:
Je bedoelt die zinloze cursussen die alleen als doel hebben om voor de buitenwereld een beeld voor ogen te houden dat dit echt een verschil maakt op weg naar een vaste baan?quote:Op maandag 7 april 2014 22:30 schreef Broadway het volgende:
Bij je sociale dienst kun je waarschijnlijk wel terecht voor een opfriscursus Nederlands, dan worden je kansen in het leven ook weer wat groter.
Sarcasme...quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat zegt men ook van 20-30 en 40 plussers die niets om handen hebben.
Ik neem aan dat jij nooit je baan hebt verloren ongeacht of het nu wel of niet je eigen schuld is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |