abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138603751
Dus....
Je hebt Wajong en bijstand?
En toen je die erfenis kreeg heb je gelijk een bankstel gekocht?
En je koopt al je boodschappen bij de AH? (bonus noemde je)
Twiddel
pi_138603920
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 10:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Waarom kan jij het je voorstellen dat andere het wel doen en waarom is het deels terecht?
Niet iedereen kan dezelfde soort stress aan wat betreft zoeken naar een baan.
Maar ook niet iedereen heeft dezelfde vaardigheden.
Een mens is nou eenmaal een mengelmoesje van opvoeding, genetische eigenschappen en persoonlijke ervaringen dat iemand maakt tot wat hij of zij is.

Nou klinkt het heel leuk dat dokkertje met een site aankomt waarop hij wil beweren dat je altijd wel word aangenomen, maar faalt te benoemen dat het een bijbaan betreft waar je nog minder verdient dan in een parttime baan. (100k verderop voor 15-20uur :') sorry maar nee gewoon nee, en dat heeft niets te maken met onwil maar met realistisch denken)

Overigens moet ik wel schuld bekennen, ik werk gewoon sinds kort en drink geen bier.
Maar het is wel duidelijk hoe men over uitkering gerechtigde denkt.
Vreemd, want zoals ik het zie, dat kan iedereen worden met maar een klein beetje pech.

Als je denkt dat die 1500 mensen van philip morris nog aan de bak komen.. ik denk zelf minder dan 5% van wel.

Je kan gewoon niet meer stellen dat men maar de bek mot houden en een baan moet vinden zodat "jij geen geld kwijt bent", je snijd daarmee niet alleen jezelf in de vingers uiteindelijk maar je houdt jezelf ook nog eens voor de gek.
Gezien de kettingreactie van economische nadelen, om het maar zo te noemen, in de afgelopen 5 jaar.

De bezuinigingen, de 8 tot 10.000 bedrijven die jaarlijks over de kop gingen.
De 10.000 werknemers die maandelijks in Nederland zijn ontslagen in de afgelopen 2 jaar.
De idioterie van Rutte.

De EU, de bankencrisis.. griekenland.. noem het maar op.

Je moet wel een hele grote plaat voor de kop hebben om niet in te zien hoe het samenhangt en wat het voor impact heeft gehad qua banenmarkt, die sowieso nooit optimaal is geweest in Nederland, behalve wellicht in de jaren 80 á begin 90.

Wees blij dat er een redelijk vangnet bestaat inplaats van eindeloos zeiken. :')
(hoewel fraude uiteraard altijd bestreden moet worden maar dat had ik al erkend)
pi_138603926
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat ik wel kwalijk vind is dat mensen die hun hele leven hebben gewerkt en gespaard, werkeloos worden, uiteindelijk bijstand ingaan, op dat moment gedwongen worden eerst hun spaargeld uit te geven. M.a.w. we belonen de pauper die zn hele leven lang al zn geld verbrast heeft en een verstandige levensstijl moet bloeden..
Het is lullig, dat ben ik met je eens. Maar bijstand is 'voor als het echt niet anders kan'. En als je spaargeld hebt, kan het dus wel anders.
pi_138604017
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Maar het is wel duidelijk hoe men over uitkering gerechtigde denkt.

Het leven is zo duidelijk en makkelijk als je denkt in gemeenplaatsen.

Het is helemaal niet duidelijk hoe 'men' over uitkeringsgerechtigden denkt. Not even close. Proef op de som: hoe denk ik volgens jou over mensen die een uitkering krijgen?
pi_138604073
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:11 schreef Queller het volgende:

[..]

Het leven is zo duidelijk en makkelijk als je denkt in gemeenplaatsen.

Het is helemaal niet duidelijk hoe 'men' over uitkeringsgerechtigden denkt. Not even close. Proef op de som: hoe denk ik volgens jou over mensen die een uitkering krijgen?
Gezien je eerdere reactie : ze moeten met zo min mogelijk maar zien rond te komen, anders zijn het parasieten.
pi_138604097
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gezien je eerdere reactie : ze moeten met zo min mogelijk maar zien rond te komen, anders zijn het parasieten.
Wijs me de post waar ik heb parasieten heb gebruikt!
pi_138604107
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:14 schreef Queller het volgende:

[..]

Wijs me de post waar ik heb parasieten heb gebruikt!
Nergens, maar dat hoeft ook niet.

Dat is wat je denkt, niet wat je schrijft.
Je vroeg me naar je gedachtes immers.
pi_138604223
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Nergens, maar dat hoeft ook niet.

Dat is wat je denkt, niet wat je schrijft.
Je vroeg me naar je gedachtes immers.
Over een bord voor je kop gesproken: je kan er niet verder naast zitten.
Ga mijn posts nog maar eens nalezen en verbaas je ^O^
  Moderator maandag 7 april 2014 @ 11:46:54 #134
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_138604821
Zie TheOddDutchGuy eens trollerig reageren met z'n 'ik ga nog een krat bier halen van jouw geld'. :')

Ben er maar trots op, op die uitkering van je. En dan ook echt bier halen...je voldoet wel aan t stereotype he :') ga jij maar op 't fietsje een bak bier halen jongen. Dan zwaai ik wel naar je vanuit mn Leasebak op weg naar de juwelier om een dure klok te gaan scoren :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_138605220
TheOddDutchGuy is iemand die zelf aan het staatsinfuus hangt en vervolgens pleit voor hogere bijstand :D 'wij van wc-eend adviseren wc-eend' _O-
pi_138605268
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:46 schreef CoolGuy het volgende:
Zie TheOddDutchGuy eens trollerig reageren met z'n 'ik ga nog een krat bier halen van jouw geld'. :')

Ben er maar trots op, op die uitkering van je. En dan ook echt bier halen...je voldoet wel aan t stereotype he :') ga jij maar op 't fietsje een bak bier halen jongen. Dan zwaai ik wel naar je vanuit mn Leasebak op weg naar de juwelier om een dure klok te gaan scoren :')
:')
pi_138605385
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:46 schreef CoolGuy het volgende:
Dan zwaai ik wel naar je vanuit mn Leasebak op weg naar de juwelier om een dure klok te gaan scoren :')
Mag ik je, als iemand met ook een betaalde baan, even hartelijk uitlachen? _O-
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  Moderator maandag 7 april 2014 @ 12:10:41 #138
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_138605495
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:07 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Mag ik je, als iemand met ook een betaalde baan, even hartelijk uitlachen? _O-
Dat mag je, maar je mist het punt. Ik wilde aantonen hoe makkelijk het is om vanuit een bepaalde situatie gewoon maar iets te roepen wat nergens op slaat, en dat t dus ook helemaal niks toevoegt, zulke opmerkingen :)
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 7 april 2014 @ 12:21:26 #139
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_138605861
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:03 schreef DrDentz het volgende:
TS krijgt gratis geld en nog zit ie te klagen!
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_138605895
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 10:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

En ja lullig genoeg krijg ik meer vanuit de uitkering.

Als ik er niet op vooruitga hebben we er weinig aan.
dit is kut idd, maar zou niet moeten uitmaken eigenlijk :@
Het doel zou wat mij betreft moeten zijn: geen uitkering meer hebben en niet: minimaal 100,- meer overhouden dan met uitkering ofzo.
compact en kleverig.
pi_138606051
Overigens ken ik meerdere mensen met een uitkering en om eerlijk te zijn, zijn dat allemaal, op 1 na, mensen die helemaal niet (meer, of soms nóg niet, maar later wel oid) willen werken. Dat vertekent het beeld natuurlijk.
Er zijn namelijk meer dan genoeg mensen die het echt vervelend vinden en er iets aan willen doen.
compact en kleverig.
pi_138607042
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens ken ik meerdere mensen met een uitkering en om eerlijk te zijn, zijn dat allemaal, op 1 na, mensen die helemaal niet (meer, of soms nóg niet, maar later wel oid) willen werken. Dat vertekent het beeld natuurlijk.
Er zijn namelijk meer dan genoeg mensen die het echt vervelend vinden en er iets aan willen doen.
Ik ken uitsluitend luie uitkeringstrekkers zoals TheOddDutchGuy hierboven.
pi_138607164
ts :')
Bijstand :')
730 euro per maand :')

srsly :{w :') _O-
I want some NASTY !!!
pi_138607190
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 12:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:')

Dan moet je toch eens beter lezen.
Bovendien ken je me niet eens dus :|W

Zou bijna willen dat je gelijk had, puur om je dwars te zitten. :')
pi_138607227
Wat ik nooit snap aan dit soort topics, je bent wel in staat een topic te openen op fok, maar is er dan echt geen enkel baantje te vinden dat TS kan?

Je bent toch niet geestelijk gehandicapt? ik kan me voorstellen dat op een gegeven leeftijd een rol gaat spelen, maar TS is nog jonger dan 30 gok ik zo? Is er dan nergens een callcenter om te werken? of een baantje als postbezorger of weet ik veel wat? Misschien containers ophalen bij een vuilniswagen?

Kom je überhaupt wel eens bij een uitzendbureau? Al is het maar iets voor een paar maanden

[ Bericht 0% gewijzigd door Ronald op 07-04-2014 13:12:18 ]
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 7 april 2014 @ 13:14:52 #146
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_138607732
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat ik nooit snap aan dit soort topics, je bent wel in staat een topic te openen op fok, maar is er dan echt geen enkel baantje te vinden dat TS kan?

Je bent toch niet geestelijk gehandicapt? ik kan me voorstellen dat op een gegeven leeftijd een rol gaat spelen, maar TS is nog jonger dan 30 gok ik zo? Is er dan nergens een callcenter om te werken? of een baantje als postbezorger of weet ik veel wat? Misschien containers ophalen bij een vuilniswagen?

Kom je überhaupt wel eens bij een uitzendbureau? Al is het maar iets voor een paar maanden
Denk dat er voor die banen veel meer en betere mensen te krijgen zijn.

Ik snap wel dat hij baalt van de erfenis maar het zou te gek zijn als hij dat gewoon zelf kon behouden naast een uitkering.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 7 april 2014 @ 13:16:28 #147
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_138607787
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:02 schreef Ronaldsen het volgende:

Kijk nou eens naar het taalgebruik in de OP en je hebt een antwoord op je vragen.
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_138607806
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 12:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

mijn oude buurman is vier jaar geleden op zijn 57e zijn baan kwijtgeraakt.
Hij stuurt nog steeds elke week minimaal 3 sollicitaties de deur uit en is ook op oproepbasis aan het werk via een uitzendbureau ^O^
compact en kleverig.
  maandag 7 april 2014 @ 13:17:18 #149
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_138607814
Gvd: ik opende net het scheermesjes van Gilette topic in KLB, in de kantoortuin :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 07-04-2014 13:20:58 (typo) ]
  maandag 7 april 2014 @ 13:19:56 #150
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_138607908
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:17 schreef Eleiko het volgende:
Gvd: ik opende net het scheemesjes van Gilette topic in KLB, in de kantoortuin :')
Echt voor schut
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')