Gezien de fraude in de financiele sector in de miljarden loopt, jaarlijks, heeft hij wel degelijk een goed punt.quote:
Ik voel met je mee, want dit gevoel heb ik nou ook elke maand! Ik gedraag me netjes, heb geen oma meer, maar werk zelf erg hard en dan mag ik van wat ik verdiend heb aan het einde van de maand steeds een groot deel weggeven.quote:Op zondag 6 april 2014 23:52 schreef roetietoe het volgende:
ik gedraag me netjes geen gedoe dit gaat me echt te ver mijn oma maar bruin brood sparen.. en ik kan het weggeven .... FOK jullie.
Ja hoor, wijzen naar anderen om je eigen acties goed te praten is altijd een valide punt.quote:Op maandag 7 april 2014 10:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gezien de fraude in de financiele sector in de miljarden loopt, jaarlijks, heeft hij wel degelijk een goed punt.
Niks wijzen, immers pleeg ik geen fraude.quote:Op maandag 7 april 2014 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoor, wijzen naar anderen om je eigen acties goed te praten is altijd een valide punt.
Laten we dat maar niet doen oke?
Wereldwijs ben je niet echt he|?! Zodra WA op staatsbezoek gaat sleept hij meer voor NL binnen dan zijn en jouw familie samen ooit aan uitkering ontvangen.quote:Op maandag 7 april 2014 01:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
De enige uitkeringsgerechtigde die steenrijk is, niets zinnigs doet en in een riante villa kan wonen is Willem Alexander en de overige nietsnutten van het koningshuis, helaas is dit voor reguliere, eerlijke burgers niet weggelegd.
totdat je zelf een uitkering nodig hebt natuurlijk..quote:Op maandag 7 april 2014 10:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, want dit gevoel heb ik nou ook elke maand! Ik gedraag me netjes, heb geen oma meer, maar werk zelf erg hard en dan mag ik van wat ik verdiend heb aan het einde van de maand steeds een groot deel weggeven.
Diefstal; ik zeg het je!
Als ik jou was, zou ik verhuizen naar een land waar het beter geregeld is!
En dan?quote:Op maandag 7 april 2014 10:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
totdat je zelf een uitkering nodig hebt natuurlijk.
Jij zal het allemaal wel wetenquote:Maar dat is een typische mentaliteit op fok.
Het is net als bij ongelukken, men denkt vaak dat het alleen een ander zal overkomen.
Of nog erger, de figuren die denken omdat ze zelf wel ergens uit zijn gekomen (bijv. werkloosheid) dat een ander dat per definitie ook moet kunnen.
Maar zo steekt de realiteit niet in elkaar, helaas.
Ja en jij gaat er weer van uit dat een uitkeringstrekker hun uitkeringssituatie altijd overkomt.quote:Op maandag 7 april 2014 10:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Maar dat is een typische mentaliteit op fok.
Het is net als bij ongelukken, men denkt vaak dat het alleen een ander zal overkomen.
Ja ik weet het inderdaad allemaal, want ook ik zie constant dezelfde soort reacties die nergens op slaan al een aantal jaar langskomen op fok in welke topic dan ook waar het woord uitkering bij staat.quote:Op maandag 7 april 2014 10:13 schreef Queller het volgende:
[..]
En dan?
Je steekt ook maar weer je standaard riedeltje af. Wat je reactie slaat verder als een lul op Dirk.
[..]
Jij zal het allemaal wel weten
Niet altijd, 9 van de 10 keer wel.quote:Op maandag 7 april 2014 10:15 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Ja en jij gaat er weer van uit dat een uitkeringstrekker hun uitkeringssituatie altijd overkomt.
Even dom en niet van deze wereld.
Idd zo'n links rukkertje die vindt dat de overheid verantwoordelijk is voor zijn geluk. Niks geen eigen verantwoordelijkheid. Klagen, klagen en schoppen tegen degene die uiteindelijk je bammetjes op moet hoestenquote:Op maandag 7 april 2014 10:13 schreef Queller het volgende:
[..]
En dan?
Je steekt ook maar weer je standaard riedeltje af. Wat je reactie slaat verder als een lul op Dirk.
[..]
Jij zal het allemaal wel weten
Kom eens buiten, trek eens doordeweeks door een volkswijk, een Turks koffiequote:Op maandag 7 april 2014 10:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Niet altijd, 9 van de 10 keer wel.
Zoals ik al eerder zei, geef me een baan or shut up.quote:Op maandag 7 april 2014 10:18 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Idd zo'n links rukkertje die vindt dat de overheid verantwoordelijk is voor zijn geluk. Niks geen eigen verantwoordelijkheid. Klagen, klagen en schoppen tegen degene die uiteindelijk je bammetjes op moet hoesten
Nou, dat bedoelde ik niet helemaal. Ik wilde alleen maar even laten weten dat het zo werkt in NL: iedereen die iets heeft of krijgt, wordt geacht dat met anderen te delen. En dat geldt dus niet alleen voor mensen die erven, maar ook voor mensen met een salaris.quote:Op maandag 7 april 2014 10:18 schreef Dokkertje het volgende:
Idd zo'n links rukkertje die vindt dat de overheid verantwoordelijk is voor zijn geluk. Niks geen eigen verantwoordelijkheid. Klagen, klagen en schoppen tegen degene die uiteindelijk je bammetjes op moet hoesten
Hotelkamers schoonmaken. Hier wordt je altijd aangenomen. Ervaring leert dat meer dan 95 van de 100 bijstandtrekkers ("ik wil alles aannemen maar er is niks"). zich hier te goed voor voelen.quote:Op maandag 7 april 2014 10:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, geef me een baan or shut up.
Banen zijn er niet letterlijk voor 17miljoen mensen in Nederland.
Niet dat ik de zoektocht op heb gegeven persoonlijk, maar ik kan me prima voorstellen dat andere dat wel doen en deels terecht.
Grappig daar had ik gesolliciteerdquote:Op maandag 7 april 2014 10:24 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Hotelkamers schoonmaken. Hier wordt je altijd aangenomen. Ervaring leert dat meer dan 95 van de 100 bijstandtrekkers ("ik wil alles aannemen maar er is niks"). zich hier te goed voor voelen.
Nu kun je je eigen centjes verdienen. Geen dank.
http://www.hotel-partner.nl/
En dan ook... "geef me een baan"quote:Op maandag 7 april 2014 10:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, geef me een baan or shut up.
Banen zijn er niet letterlijk voor 17miljoen mensen in Nederland.
Niet dat ik de zoektocht op heb gegeven persoonlijk, maar ik kan me prima voorstellen dat andere dat wel doen en deels terecht.
Edit : daar komt bij dat die "linkse rukkertjes" bij elkaar goed zijn voor zo'n 34miljard voor het bedrijfsleven.
Weet je wat pas diefstal is? Dat MIJN geld naar mensen zoals de TS gaat die het dus niet kunnen waarderen dat zij geld krijgen zonder te werken maar wel alleen maar klagen.quote:Op maandag 7 april 2014 00:09 schreef roetietoe het volgende:
wat is er aan de hand... het verschil tussen overlijden en geld krijgen ...als ik 5 mnd bijstand terug moet betalen vind ik dat diefstal
Onzin. Er worden daar 60-ers aangenomen, mensen die geen woord Nederlands spreken. Dit is ongeveer de standaard lulkoek van slachtofferschooiers die heel hard roepen alles aan te willen nemen, maar eigenlijk hun luizenleventje niet op willen geven.quote:Op maandag 7 april 2014 10:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Grappig daar had ik gesolliciteerd
Was te "oud".
Overigens heb geen bijstand.
Toch is het echt zo.quote:Op maandag 7 april 2014 10:28 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Onzin. Er worden daar 60-ers aangenomen, mensen die geen woord Nederlands spreken. Dit is ongeveer de standaard lulkoek van slachtofferschooiers die heel hard roepen alles aan te willen nemen, maar eigenlijk hun luizenleventje niet op willen geven.
Waarom kan jij het je voorstellen dat andere het wel doen en waarom is het deels terecht?quote:Op maandag 7 april 2014 10:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Niet van die nette inhoudelijke vragen stellen, jahquote:Op maandag 7 april 2014 10:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom kan jij het je voorstellen dat andere het wel doen en waarom is het deels terecht?
Sorryquote:Op maandag 7 april 2014 10:48 schreef Queller het volgende:
[..]
Niet van die nette inhoudelijke vragen stellen, jah
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |