quote:Op maandag 7 april 2014 22:10 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ja maar jou ken ik al drie jaar. Drie jaar te lang.Nee joh, 8 december 2012.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bij ns automaten kan je het alleen per dag eropzetten. Bij de ov chip oplaadpalen kan je iedere einddatum kiezen met een maximum van 8 maandenquote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef James1988 het volgende:
Die Samenreiskorting moet je er voor iedere reis op zetten toch? En zoals b2py zegt moet je een abonnement hebben dat recht geeft op korting voor anderen.
t is ook totaal van de pot gerukt dat dat niet op een ns automaat kan en/of juist wel op een streekvervoerderspaal. Dan wel alleen 2e klas trouwens.quote:
en die vdu bewaar je vanwege?quote:Op maandag 7 april 2014 22:37 schreef James1988 het volgende:
Ik heb vier persoonlijke kaarten:
1) Oud Voordeelurenabonnement + automagisch opladen
2) Dal Vrij
3) doe ik niks mee
4) doe ik niks mee
40% korting wanneer ik tijdens de avondspits reis.quote:
Die wederhelft voor mijquote:
buh die had ik 1 januari al op de foto staanquote:Op maandag 7 april 2014 23:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
intussen op Amsterdam Watergraafsmeer....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem mogen ze dat niet.quote:Op maandag 7 april 2014 23:00 schreef James1988 het volgende:
Hangt er vooral vanaf hoe lang NS het VDU nog blijft aanbieden. Ik heb ook nog een oud Vodafone-abonnement (zonder datalimiet) maar Vodafone heeft inmiddels laten weten te gaan stoppen met dat abo.
twitter:NMBS twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 07:32:09#NMBS wenst je een fijne paasvakantie toe! Hier alvast een klein cadeautje: http://t.co/CQSN25sa9k reageer retweet
Wel als het abonnement na het einde van de looptijd is (wat inmiddels al 2 jaar zo is), dan mogen beide partijen besluiten het contract op te zeggen. Bovendien stellen ze een alternatief voor (met een flinke korting).quote:
Zolang Vodafone een offer doet you can't refusequote:Op dinsdag 8 april 2014 07:21 schreef _serial_ het volgende:
zonder datalimiet) maar Vodafone heeft inmiddels laten weten te gaan stoppen met dat abo.
Niet altijdquote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
De oude vdu is veel voordeliger dan de nieuwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |