Teveel werkzaamheden in het weekend, werktrein heeft wissel 1187 gesloopt nabij Gaasperdammerweg Aansluiting en er zijn weer diverse Arriva GTW's die een retour Aachen hebben gemaakt. Dat was het wel.quote:Op maandag 7 april 2014 19:43 schreef Monopoly het volgende:
Zo, verhuizing zit er grotendeels op en na een hoop geklaag en gekras is het internet eindelijk (te laat) werkend.
Heb ik wat gemist de laatste paar dagen, iemand een samenvatting?
Schiphol lag er uit zag ik op de CTA hier in Groningen, wat is er precies gebeurt met die werktrein?quote:Op maandag 7 april 2014 19:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Teveel werkzaamheden in het weekend, werktrein heeft wissel 1187 gesloopt nabij Gaasperdammerweg Aansluiting en er zijn weer diverse Arriva GTW's die een retour Aachen hebben gemaakt. Dat was het wel.
En belangrijk speciaal voor mono: de stellen die dat gedaan hebben en deze zomer verlengd worden, hebben al het nieuwe nummer gekregen. Sommige 3xx-stellen zijn dus gewoon nog 2/6'jesquote:Op maandag 7 april 2014 19:46 schreef b2py het volgende:
[..]
er zijn weer diverse Arriva GTW's die een retour Aachen hebben gemaakt.
Dat zijn twee verschillende dingen, was ook nog kortstondig een brandmelding in de tunnel.quote:Op maandag 7 april 2014 19:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schiphol lag er uit zag ik op de CTA hier in Groningen, wat is er precies gebeurt met die werktrein?
Die GTW (stel 247, is op de zijkant al 347 geworden. Stel gaat naar Polen toe deze zomer om van een tweetje, een drietje te worden).
ja eens dat opgelost is, is het noodweer net daar.quote:Op maandag 7 april 2014 20:11 schreef DriekOplopers het volgende:
Plus Zutphen - Winterswijk ligt eruit. Wisselfiasco. Zou tot 20 uur, prognose is nu "onbekend".
Dus 1. ze zijn er nu niet mee bezig want het is toch voor niksquote:Op maandag 7 april 2014 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja eens dat opgelost is, is het noodweer net daar.
daar was het eerder vandaag ook al raakquote:Op maandag 7 april 2014 20:19 schreef James1988 het volgende:
"Gelukkig" is het Zutphen - Winterswijk en niet Arnhem - Winterswijk waar veel meer vervoersvraag is.
Lekker tijdens de ochtendspitsquote:Op maandag 7 april 2014 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daar was het eerder vandaag ook al raak
Geef 'm een knietje, dan houdt ie wel op.quote:Op maandag 7 april 2014 19:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Een week absolute rust inclusief niet naar de kroeg aankomende zaterdag. Krijg ebola.
Mnah, echt noodweer komt deze kant niet op. Hooguit wat leuke buitjes maar daar heb je het wel mee gehad zeg maarquote:Op maandag 7 april 2014 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja eens dat opgelost is, is het noodweer net daar.
Ik had de stille hoop dat jullie stadion instortte.quote:Op maandag 7 april 2014 21:11 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Mnah, echt noodweer komt deze kant niet op. Hooguit wat leuke buitjes maar daar heb je het wel mee gehad zeg maar
GAE-stadion? Mag wel, kammeniebommequote:Op maandag 7 april 2014 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had de stille hoop dat jullie stadion instortte.
Keurig keurig!quote:Op maandag 7 april 2014 21:12 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
GAE-stadion? Mag wel, kammeniebomme
Met zo'n groot overstortbassin onder de Brink kan Deventer tegenwoordig heel wat meer regenwater aan dan voor 2000. Toen stond regelmatig het centrum blank bij een goede buiquote:Op maandag 7 april 2014 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je vult het zelf in.quote:Op maandag 7 april 2014 21:29 schreef Prins_Pils het volgende:
Hoe weten jullie trouwens nou weer dat ik in Devsko woon. Heb ik volgens mij nooit gezegd hier
Ik heb bij je in de klas gezetenquote:Op maandag 7 april 2014 21:29 schreef Prins_Pils het volgende:
Hoe weten jullie trouwens nou weer dat ik in Devsko woon. Heb ik volgens mij nooit gezegd hier
hee flikker kijk eens naar je PM andersquote:Op maandag 7 april 2014 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja zag wat voorbij komen. Net verhuist dus de kas is aardig leeg. Als je wat moois concreets hebt kan ik altijd nog even ja of nee zeggenquote:Op maandag 7 april 2014 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee flikker kijk eens naar je PM anders
Ja maar jou ken ik al drie jaar. Drie jaar te lang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |