Wel een geile smurf danquote:
Niet haten op Jennifer Lawrence.quote:
En zij sport niet eens. Wat een chick.quote:
Mevrouw smurfquote:
quote:
Zo, goedemorgen....quote:Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weiger foto's te posten van haar korte haar.Met lang haar is ze echt
Vette pens man.quote:
Zou gevenquote:Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weiger foto's te posten van haar korte haar.Met lang haar is ze echt
Whut whut?quote:Op zondag 6 april 2014 21:44 schreef yats het volgende:
Fax, verklaar me ff voor gek wil je? Ik ben weer eens niet slim bezig.
Jennifer boven Fas verkiezenquote:Op zondag 6 april 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
Zelfs ik zou Jennifer m'n bed niet uitschoppen. Sowieso omdat ze me gewoon echt een leuk persoon lijkt om mee om te gaan.
Why not both?quote:
Jij zou haar niet doen?quote:
Al is ze wel hypocriet.quote:Op zondag 6 april 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
Zelfs ik zou Jennifer m'n bed niet uitschoppen. Sowieso omdat ze me gewoon echt een leuk persoon lijkt om mee om te gaan.
Gewoon beidequote:
Vrijdag weer een datequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Mee eensquote:Op zondag 6 april 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Vrijdag weer een date
Ben ik de enige die dit eigenlijk niet vind kunnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Nee, ik vind het zelf ook slecht van mezelf.quote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit eigenlijk niet vind kunnen?
Tuurlijk wel.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 6 april 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zou haar niet doen?
[..]
Al is ze wel hypocriet.
Natuurlijk. Trio met Fas en Jen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als dat zou kunnenEn dan jij er ook bij
Ik zou het niet kunnenquote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat niet precies?quote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Vrijdag weer een date
Tja, da's een morele keuze die je moet maken. Je bent in ieder niks verplicht aan die ene die je leuk vindt. Aan de andere kant, hoe leuk vind je d'r als je met een ander rotzooit terwijl jullie nog aan het daten zijn? ...En hoe zal zij daar eventueel op reageren als het opgebiecht wordt ooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Then why continue?quote:Op zondag 6 april 2014 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik vind het zelf ook slecht van mezelf.
Fax tochquote:
Wie is de vierde dame dan?quote:
10/10, zou kijken.quote:
Zou je haar buik niet aan een nader onderzoek onderwerpen, uitgevoerd door je tong en lippen?quote:
Eerst popi-jopi doen door te zeggen dat niet iedereen slank hoeft te zijn en dat je best wat extra kilotjes mag hebben, maar later niet willen zoenen in een film omdat ze vond dat Christian Bale te dik was.quote:
Wat Fax zegt. 2 tegelijk daten vind ik honestly niet kunnen. Zou ik zelf niet doen in ieder gevalquote:
Doe dan een leuke foto van J-lawquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik echt geen uitspraak voor haar eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10/10, zou kijken.
[..]
Zou je haar buik niet aan een nader onderzoek onderwerpen, uitgevoerd door je tong en lippen?
[..]
Eerst popi-jopi doen door te zeggen dat niet iedereen slank hoeft te zijn en dat je best wat extra kilotjes mag hebben, maar later niet willen zoenen in een film omdat ze vond dat Christian Bale te dik was.
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat Fax zegt. 2 tegelijk daten vind ik honestly niet kunnen. Zou ik zelf niet doen in ieder geval
quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe dan een leuke foto van J-law
ofzoDat plaatje heb ik niet gepost, wat in de OP staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond er al een paar topics.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Weet ik.. maar jij kan het aanpassenquote:Op zondag 6 april 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat plaatje heb ik niet gepost, wat in de OP staat.Stond er al een paar topics.
Ja.quote:Op zondag 6 april 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik echt geen uitspraak voor haar eigenlijk.Zou het wel waar zijn?
True that.quote:Op zondag 6 april 2014 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik.. maar jij kan het aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |