Wel een geile smurf danquote:
Niet haten op Jennifer Lawrence.quote:
En zij sport niet eens. Wat een chick.quote:
Mevrouw smurfquote:
quote:
Zo, goedemorgen....quote:Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weiger foto's te posten van haar korte haar.Met lang haar is ze echt
Vette pens man.quote:
Zou gevenquote:Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weiger foto's te posten van haar korte haar.Met lang haar is ze echt
Whut whut?quote:Op zondag 6 april 2014 21:44 schreef yats het volgende:
Fax, verklaar me ff voor gek wil je? Ik ben weer eens niet slim bezig.
Jennifer boven Fas verkiezenquote:Op zondag 6 april 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
Zelfs ik zou Jennifer m'n bed niet uitschoppen. Sowieso omdat ze me gewoon echt een leuk persoon lijkt om mee om te gaan.
Why not both?quote:
Jij zou haar niet doen?quote:
Al is ze wel hypocriet.quote:Op zondag 6 april 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
Zelfs ik zou Jennifer m'n bed niet uitschoppen. Sowieso omdat ze me gewoon echt een leuk persoon lijkt om mee om te gaan.
Gewoon beidequote:
Vrijdag weer een datequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Mee eensquote:Op zondag 6 april 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Vrijdag weer een date
Ben ik de enige die dit eigenlijk niet vind kunnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Nee, ik vind het zelf ook slecht van mezelf.quote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit eigenlijk niet vind kunnen?
Tuurlijk wel.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 6 april 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zou haar niet doen?
[..]
Al is ze wel hypocriet.
Natuurlijk. Trio met Fas en Jen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als dat zou kunnenEn dan jij er ook bij
Ik zou het niet kunnenquote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat niet precies?quote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Vrijdag weer een date
Tja, da's een morele keuze die je moet maken. Je bent in ieder niks verplicht aan die ene die je leuk vindt. Aan de andere kant, hoe leuk vind je d'r als je met een ander rotzooit terwijl jullie nog aan het daten zijn? ...En hoe zal zij daar eventueel op reageren als het opgebiecht wordt ooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Then why continue?quote:Op zondag 6 april 2014 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik vind het zelf ook slecht van mezelf.
Fax tochquote:
Wie is de vierde dame dan?quote:
10/10, zou kijken.quote:
Zou je haar buik niet aan een nader onderzoek onderwerpen, uitgevoerd door je tong en lippen?quote:
Eerst popi-jopi doen door te zeggen dat niet iedereen slank hoeft te zijn en dat je best wat extra kilotjes mag hebben, maar later niet willen zoenen in een film omdat ze vond dat Christian Bale te dik was.quote:
Wat Fax zegt. 2 tegelijk daten vind ik honestly niet kunnen. Zou ik zelf niet doen in ieder gevalquote:
Doe dan een leuke foto van J-lawquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik echt geen uitspraak voor haar eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10/10, zou kijken.
[..]
Zou je haar buik niet aan een nader onderzoek onderwerpen, uitgevoerd door je tong en lippen?
[..]
Eerst popi-jopi doen door te zeggen dat niet iedereen slank hoeft te zijn en dat je best wat extra kilotjes mag hebben, maar later niet willen zoenen in een film omdat ze vond dat Christian Bale te dik was.
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat Fax zegt. 2 tegelijk daten vind ik honestly niet kunnen. Zou ik zelf niet doen in ieder geval
quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe dan een leuke foto van J-law
ofzoDat plaatje heb ik niet gepost, wat in de OP staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond er al een paar topics.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Weet ik.. maar jij kan het aanpassenquote:Op zondag 6 april 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat plaatje heb ik niet gepost, wat in de OP staat.Stond er al een paar topics.
Ja.quote:Op zondag 6 april 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik echt geen uitspraak voor haar eigenlijk.Zou het wel waar zijn?
True that.quote:Op zondag 6 april 2014 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik.. maar jij kan het aanpassen
liever haar boobies.quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10/10, zou kijken.
[..]
Zou je haar buik niet aan een nader onderzoek onderwerpen, uitgevoerd door je tong en lippen?
Ditquote:Op zondag 6 april 2014 21:52 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, als ik op iemand verliefd aan het worden ben, heb ik geeneens zin om een ander te daten.
Jammer. Valt me dan weer tegen.quote:
Jessica.quote:
Ik ben aan beide niets verplicht verder. Met het meisje wat ik langzaam steeds leuker begin te vinden heb ik overigens nog geen echte date gehad. Wel vanmiddag een leuke middag met haar gehad en een date voorgesteld. Net als vorige week praatte ze er weer een beetje overheen, al hoor ik van haar beste vriendin dus dat ze me wel leuk vind maar gewoon bang is om te daten.quote:Op zondag 6 april 2014 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, da's een morele keuze die je moet maken. Je bent in ieder niks verplicht aan die ene die je leuk vindt. Aan de andere kant, hoe leuk vind je d'r als je met een ander rotzooit terwijl jullie nog aan het daten zijn? ...En hoe zal zij daar eventueel op reageren als het opgebiecht wordt ooit?
Dat is dus een beetje mijn dilemma, ik weet wel wie van de twee ik het leukste vind. Alleen is die dus erg terughoudend qua daten.quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
Gewoon doen yats, alle vrouwen zijn...
Nee geintje. Ik zou vol voor de persoon gaan die ik het leukste vind. Aan de andere kant: je bent nog vrijgezel en wat als de interesse niet wederzijds is?
Eh, ik denk omdat ik al te lang vrijgezel benquote:
Dus je bent eigenlijk aan het wachten tot het bange meisje ja zegt en dan laat je die andere keihard vallen?quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben aan beide niets verplicht verder. Met het meisje wat ik langzaam steeds leuker begin te vinden heb ik overigens nog geen echte date gehad. Wel vanmiddag een leuke middag met haar gehad en een date voorgesteld. Net als vorige week praatte ze er weer een beetje overheen, al hoor ik van haar beste vriendin dus dat ze me wel leuk vind maar gewoon bang is om te daten.
[..]
Dat is dus een beetje mijn dilemma, ik weet wel wie van de twee ik het leukste vind. Alleen is die dus erg terughoudend qua daten.
[..]
Eh, ik denk omdat ik al te lang vrijgezel ben
De vraag is meer... Vind je er een leuk genoeg om straks permanent te daten? Zo nee, dan zie ik voor jou het probleem niet en zijn het leuke avonden... Voor hun hoop ik dat hun verwachtingen dan niet te hoog zijn..quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben aan beide niets verplicht verder. Met het meisje wat ik langzaam steeds leuker begin te vinden heb ik overigens nog geen echte date gehad. Wel vanmiddag een leuke middag met haar gehad en een date voorgesteld. Net als vorige week praatte ze er weer een beetje overheen, al hoor ik van haar beste vriendin dus dat ze me wel leuk vind maar gewoon bang is om te daten.
[..]
Dat is dus een beetje mijn dilemma, ik weet wel wie van de twee ik het leukste vind. Alleen is die dus erg terughoudend qua daten.
[..]
Vaak is het bij dit soort dingen een kwestie van tijd voor ze backfiren en je het bij beide verkloot hebt.quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het kan op zo veel manieren mis gaan.... en dan maakt het nog niet eens zoveel uit welke keus er gemaakt is...quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak is het bij dit soort dingen een kwestie van tijd voor ze backfiren en je het bij beide verkloot hebt.
Ditquote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak is het bij dit soort dingen een kwestie van tijd voor ze backfiren en je het bij beide verkloot hebt.
Keihard laten vallen ben ik het type niet voor feer. Ik weet ook niet eens of de date van vrijdag mij op die manier ziet. Het kan ook best dat ze in mijn een leuk avontuurtje ziet.quote:Op zondag 6 april 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk aan het wachten tot het bange meisje ja zegt en dan laat je die andere keihard vallen?
Ja, ik vind het meisje van vanmiddag op dit moment leuk genoeg om vaker te zien/daten.quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De vraag is meer... Vind je er een leuk genoeg om straks permanent te daten? Zo nee, dan zie ik voor jou het probleem niet en zijn het leuke avonden... Voor hun hoop ik dat hun verwachtingen dan niet te hoog zijn..
Jij denkt rationeel.quote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
Hoezo backfiren? Hij heeft toch niets met een van de 2?
Ow, had nog een leuke gif voor je. Moment.quote:Op zondag 6 april 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
liever haar boobies.en handen en pussy.
Zoiets moet op een gegeven moment wel duidelijk worden, toch? Na een aantal dates weet je toch wel of het de serieuze kant op gaat of meer voor de fun is.quote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
Keihard laten vallen ben ik het type niet voor feer. Ik weet ook niet eens of de date van vrijdag mij op die manier ziet. Het kan ook best dat ze in mijn een leuk avontuurtje ziet.
[..]
Ja, ik vind het meisje van vanmiddag op dit moment leuk genoeg om vaker te zien/daten.
Dan weet je toch ook meteen genoeg over die vrouwen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij denkt rationeel.
Hij date vrouwen he.
Om eerlijk te zijn, de date van vrijdag zie ik minder als 'serieus relatiemateriaal' en zou op zijn hoogst een paar maanden duren. Het meisje van vanmiddag heb ik meer raakvlakken mee.quote:Op zondag 6 april 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
Het ligt ook aan de intentie waarmee je ze date. Ik weet niet of je gebroken harten op je geweten wilt hebben, omdat het voor de ander misschien meer leek dan voor jezelf.
Kun je ze niet even aanduiden met een letter? Is wat minder verwarrend. A en B of zo.quote:Op zondag 6 april 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, de date van vrijdag zie ik minder als 'serieus relatiemateriaal' en zou op zijn hoogst een paar maanden duren. Het meisje van vanmiddag heb ik meer raakvlakken mee.
Prima, vandaag is vanaf nu K. en vrijdag Z. Ik denk dat vrijdag dat wel weet en mij ook meer zo ziet.quote:Op zondag 6 april 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je ze niet even aanduiden met een letter? Is wat minder verwarrend. A en B of zo.Maar Vrijdag is dus meer voor de fun ... Maar weet Vrijdag dat ook?
Ga dan voor dat meisje die je het best zou raak op al haar vlakken (faxismemodus)quote:Op zondag 6 april 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, de date van vrijdag zie ik minder als 'serieus relatiemateriaal' en zou op zijn hoogst een paar maanden duren. Het meisje van vanmiddag heb ik meer raakvlakken mee.
Oké. Dan hoeft er in principe niets aan de hand te zijn. Maar ja, hoe denkt K erover dat je avontuurtjes met Z hebt? Stel dat je haar echt gaat daten. Ze is sowieso al een beetje bangig, dus misschien beschadig je haar goede vertrouwen en durft ze daarna helemaal niets meer met iemand te beginnen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Prima, vandaag is vanaf nu K. en vrijdag Z. Ik denk dat vrijdag dat wel weet en mij ook meer zo ziet.
Nee ergst denkbare situatie is dat beide dames erachter komen en geen zin meer hebben in daten met Yatsquote:Op zondag 6 april 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Dan hoeft er in principe niets aan de hand te zijn. Maar ja, hoe denkt K erover dat je avontuurtjes met Z hebt? Stel dat je haar echt gaat daten. Ze is sowieso al een beetje bangig, dus misschien beschadig je haar goede vertrouwen en durft ze daarna helemaal niets meer met iemand te beginnen.
Even de ergst denkbare situatie genomen.
Het hoeft Z. in principe niet te boeien dat hij K. ook date, aangezien ze zelf ook niet heel serieus is.quote:Op zondag 6 april 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ergst denkbare situatie is dat beide dames erachter komen en geen zin meer hebben in daten met Yats
Dat is toch niet zijn probleem?quote:Op zondag 6 april 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Dan hoeft er in principe niets aan de hand te zijn. Maar ja, hoe denkt K erover dat je avontuurtjes met Z hebt? Stel dat je haar echt gaat daten. Ze is sowieso al een beetje bangig, dus misschien beschadig je haar goede vertrouwen en durft ze daarna helemaal niets meer met iemand te beginnen.
Wel als ze hem beide niet meer willenquote:
Dat jij nou zo'n botte lul bent.quote:
K. weet alleen dat ik nu 1,5 jaar vrijgezel ben en de afgelopen maanden met een paar vrouwen gedate heb. Ze weet dat ik met Z. gescharreld heb (nee, geen seks) maar weet verder geen concrete naam of datum daarbij. Sowieso hebben we al over elkaars 'liefdes/dateverleden' gesproken.quote:Op zondag 6 april 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mietjequote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil eigenlijk ook onder de douche maar dat heb ik al gedaan vanmiddag.
Firstworldproblems
Maar waarom is ze dan bang om echt te daten? Komt dat misschien omdat je al met Z. omgaat?quote:Op zondag 6 april 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
K. weet alleen dat ik nu 1,5 jaar vrijgezel ben en de afgelopen maanden met een paar vrouwen gedate heb. Ze weet dat ik met Z. gescharreld heb (nee, geen seks) maar weet verder geen concrete naam of datum daarbij. Sowieso hebben we al over elkaars 'liefdes/dateverleden' gesproken.
Gewoon nog een keer...quote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil eigenlijk ook onder de douche maar dat heb ik al gedaan vanmiddag.
Firstworldproblems
Z. zal het waarschijnlijk weinig interesseren. Wat ik van haar begreep wil ze op dit moment eigenlijk ook geen relatie maar gewoon lol maken.quote:Op zondag 6 april 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het hoeft Z. in principe niet te boeien dat hij K. ook date, aangezien ze zelf ook niet heel serieus is.
Heb je geen geweten of zo?quote:Op zondag 6 april 2014 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer meteen een botte lul dan?
Leuk weekend gehad?quote:
Ik wil het niet over voetbal hebbenquote:Op zondag 6 april 2014 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja best wel. Jammer dat jullie gelijk speelde.
Ik heb er een goed gevoel overquote:Op zondag 6 april 2014 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil het niet over voetbal hebben
Dat heeft K. me niet direct verteld, alleen dat ze soms wat autistische trekken heeft en ze insinueerde een beetje dat omdat haar broer een player is/was ze weinig vertrouwen in de 'mannelijkheid' heeft. Van haar beste vriendin hoor ik steeds dat de afwachtende en bangige houding typisch voor haar is.quote:Op zondag 6 april 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar waarom is ze dan bang om echt te daten? Komt dat misschien omdat je al met Z. omgaat?
Dat heb jij al een seizoen of 3quote:
Dat was nog een punt teveel gezien de eerste helft. Wel een heerlijke wedstrijd om live mee te maken overigensquote:Op zondag 6 april 2014 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja best wel. Jammer dat jullie gelijk speelde.
Ik kreeg al door dat het om te janken was zo slecht jaquote:Op zondag 6 april 2014 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was nog een punt teveel gezien de eerste helft. Wel een heerlijke wedstrijd om live mee te maken overigens
Hilarisch eigenlijk. Ze is wantrouwig, mede omdat haar broer een player is en nu treft ze jou, die ook met gemak meerdere vrouwen tegelijk date. Dit wordt gegarandeerd een spektakel.quote:Op zondag 6 april 2014 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heeft K. me niet direct verteld, alleen dat ze soms wat autistische trekken heeft en ze insinueerde een beetje dat omdat haar broer een player is/was ze weinig vertrouwen in de 'mannelijkheid' heeft. Van haar beste vriendin hoor ik steeds dat de afwachtende en bangige houding typisch voor haar is.
Van Ajax ja, ik heb genotenquote:Op zondag 6 april 2014 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg al door dat het om te janken was zo slecht ja
Zoals nu te lezen is heeft ze bepaalde issues. Als yats haar echt heel erg leuk vindt moet hij het niet op zo'n lullige manier verneuken.quote:Op zondag 6 april 2014 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft dat er nou mee te maken.
Zij kiest toch zelf voor die afwachtende houding.
1 verschil feer, ik ben verre van een player. Ik date misschien veel, maar er gebeurd zelden iets met een date.quote:Op zondag 6 april 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Hilarisch eigenlijk. Ze is wantrouwig, mede omdat haar broer een player is en nu treft ze jou, die ook met gemak meerdere vrouwen tegelijk date. Dit wordt gegarandeerd een spektakel.
En die opmerking gaat voor bijna elke club wel opquote:Op zondag 6 april 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als wij dit seizoen niet een aantal keer genaaid waren dan hadden we gewoon bovenaan gestaan.
Zal K. het verschil kunnen zien?quote:Op zondag 6 april 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
1 verschil feer, ik ben verre van een player. Ik date misschien veel, maar er gebeurd zelden iets met een date.
Wellesquote:Op zondag 6 april 2014 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die opmerking gaat voor bijna elke club wel op![]()
De arbitrage maakt echt zoveel fouten en dat doen ze echt niet alleen maar in het voordeel van Ajax
Dus jij vind dat ik nog meer moet laten weten dat ik graag een date met haar wil en de andere date laten vallen?quote:Op zondag 6 april 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals nu te lezen is heeft ze bepaalde issues. Als yats haar echt heel erg leuk vindt moet hij het niet op zo'n lullige manier verneuken.
De eerste helft gemist?quote:Op zondag 6 april 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb speelde vitesse ook niet geweldig
Zoals ik het las vind hij haar juist minder leuk toch.quote:Op zondag 6 april 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals nu te lezen is heeft ze bepaalde issues. Als yats haar echt heel erg leuk vindt moet hij het niet op zo'n lullige manier verneuken.
You're so cute!!quote:
Als jij zo goed met haar klikt en zoals je zegt zoveel raakvlakken hebt, waarom ga je er dan niet gewoon voor?quote:Op zondag 6 april 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dus jij vind dat ik nog meer moet laten weten dat ik graag een date met haar wil en de andere date laten vallen?
Nee, hij vindt K. (afwachtend) leuker dan Z. (niet serieus).quote:Op zondag 6 april 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals ik het las vind hij haar juist minder leuk toch.
Ik kan op dat tijdstip hier geen bus meer pakken he.quote:Op zondag 6 april 2014 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You're so cute!!![]()
Maar even serieus, ik baalde best wel dat je gisteren niet kwam opdagen!!
Je had best de bus naar GvsE kunnen pakken dan had Smurf je vandaag netjes thuis gebracht
Als jij hoopt op iets serieus en de beste kans wil maken. Ja.quote:Op zondag 6 april 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dus jij vind dat ik nog meer moet laten weten dat ik graag een date met haar wil en de andere date laten vallen?
quote:
Had je eerder moeten gaan ipv al die huilende supporters troostenquote:Op zondag 6 april 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan op dat tijdstip hier geen bus meer pakken he.
Ik hoop hetquote:
Ik heb haar nu al twee keer overduidelijk op een date gevraagd, ik spreek haar elke dag ontzettend veel via de app en geef dan ook duidelijke hints. Wat moet ik nog meer doen feer?quote:Op zondag 6 april 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Als jij zo goed met haar klikt en zoals je zegt zoveel raakvlakken hebt, waarom ga je er dan niet gewoon voor?
Ik heb me kostelijk vermaakt.quote:Op zondag 6 april 2014 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je eerder moeten gaan ipv al die huilende supporters troosten
Ok.quote:Op zondag 6 april 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij vindt K. (afwachtend) leuker dan Z. (niet serieus).
Ghehequote:Op zondag 6 april 2014 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb me kostelijk vermaakt.
En maar niet verteld dat ik de trainer en td persoonlijk ken.
Daar zijn ze op dit moment niet zo tevreden over.
Geen voetbal meer in mijn stad? Dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 6 april 2014 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Maar is degradatie nu zeker dan?
Ik vrees het ergste.quote:Op zondag 6 april 2014 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Maar is degradatie nu zeker dan?
Wel voetbal, andere competitiequote:Op zondag 6 april 2014 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen voetbal meer in mijn stad? Dat zou geweldig zijn
Waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 6 april 2014 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen voetbal meer in mijn stad? Dat zou geweldig zijn
Om een goed antwoord te kunnen geven wil ik je vragen: zou je het accepteren als ze jou friendzoned? Zou je ook gewoon vrienden met haar kunnen zijn?quote:Op zondag 6 april 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop het
[..]
Ik heb haar nu al twee keer overduidelijk op een date gevraagd, ik spreek haar elke dag ontzettend veel via de app en geef dan ook duidelijke hints. Wat moet ik nog meer doen feer?
Daar hebben wel meer clubs last vanquote:Op zondag 6 april 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste.
Voetbal is niet om aan te zien.
Is ook gewoon jupiler league niveau
Jammer.quote:
Nee, daarvoor vind ik haar inmiddels te leukquote:Op zondag 6 april 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Om een goed antwoord te kunnen geven wil ik je vragen: zou je het accepteren als ze jou friendzoned? Zou je ook gewoon vrienden met haar kunnen zijn?
Maar dat is dus ook een beetje wat ik me afvraag ... Maar K. lijkt me wat onzeker, zeker omdat ze dus een beetje wantrouwig is naar players. Misschien dat ze yats ook zo gaat zien en daarom niet echt durft te daten. Zou zonde zijn, toch?quote:Op zondag 6 april 2014 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok.
Maar dan nog als hij gewoon eerlijk is naar beide zie ik het probleem niet
En ook bij nec was de scheids echt waardeloosquote:Op zondag 6 april 2014 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer clubs last van
Ik zou het op papier doen.. Als het dan fout gaat hoef je je muur niet opnieuw te schilderen of behangen.quote:
Snap ikquote:
Dan moet je misschien toch wat duidelijker zijn, dat je verder wilt gaan als alleen vriendschappelijk contact en haar écht mee uit wilt vragen. Anders heb je kans alsnog in de friendzone te belanden omdat ze zo gezellig met je kan praten.quote:Op zondag 6 april 2014 22:28 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, daarvoor vind ik haar inmiddels te leuk
Ik zag al ergens voorbij komen dat er idd meer "mis" mee isquote:Op zondag 6 april 2014 22:29 schreef Fascination het volgende:
Pfff, een vrouw die zo moeilijk doet om een date zou ik al niet eens willen daten. Geheid een probleemgeval waarmee er nog meer mis is.
Het zou me verbazen als ze me zo zou zien. Ik heb eerlijk tegen haar gezegd dat ik beide keren dat ik haar zag zenuwachtig was om haar te zien en haar beste vriendin vind ons juist bij elkaar passen omdat we beiden onzeker zijn t.o.v. de andere sekse als het verder gaat dan vriendschappelijk.quote:Op zondag 6 april 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is dus ook een beetje wat ik me afvraag ... Maar K. lijkt me wat onzeker, zeker omdat ze dus een beetje wantrouwig is naar players. Misschien dat ze yats ook zo gaat zien en daarom niet echt durft te daten. Zou zonde zijn, toch?
Dat wel maar als zij onzeker is hoeft hij zich toch niet in allerlei bochten te wringenquote:Op zondag 6 april 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is dus ook een beetje wat ik me afvraag ... Maar K. lijkt me wat onzeker, zeker omdat ze dus een beetje wantrouwig is naar players. Misschien dat ze yats ook zo gaat zien en daarom niet echt durft te daten. Zou zonde zijn, toch?
Heerlijk de badjas aan en een bakkie koffiequote:Op zondag 6 april 2014 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen.. veel gedaan vandaag, lekker ff ontspannen douchen en dan in coma ploffen
Ik zou echt kappen met die ander als je een serieuze kans wil maken bij dit meisjequote:Op zondag 6 april 2014 22:30 schreef yats het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als ze me zo zou zien. Ik heb eerlijk tegen haar gezegd dat ik beide keren dat ik haar zag zenuwachtig was om haar te zien en haar beste vriendin vind ons juist bij elkaar passen omdat we beiden onzeker zijn t.o.v. de andere sekse als het verder gaat dan vriendschappelijk.
Hoe'st met jouw date? Ik las iets van een 3e date?quote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga dan voor dat meisje die je het best zou raak op al haar vlakken (faxismemodus)
Maar als je beide onzeker bent, gaat het dan wel werken?quote:Op zondag 6 april 2014 22:30 schreef yats het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als ze me zo zou zien. Ik heb eerlijk tegen haar gezegd dat ik beide keren dat ik haar zag zenuwachtig was om haar te zien en haar beste vriendin vind ons juist bij elkaar passen omdat we beiden onzeker zijn t.o.v. de andere sekse als het verder gaat dan vriendschappelijk.
Maar als hij haar echt wil hebben, moet het toch geen probleem zijn om voor haar te gaan? Of denk ik nu weer te romantisch?quote:Op zondag 6 april 2014 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel maar als zij onzeker is hoeft hij zich toch niet in allerlei bochten te wringen
Nee, ik ben het met je eensquote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als hij haar echt wil hebben, moet het toch geen probleem zijn om voor haar te gaan? Of denk ik nu weer te romantisch?
quote:
Als zij zo onzeker is moet ie haar wel echt duidelijk maken dat hij haar wil.quote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als hij haar echt wil hebben, moet het toch geen probleem zijn om voor haar te gaan? Of denk ik nu weer te romantisch?
En vervolgens is het het toch niet helemaal van haar kant. Hoe vaak komt dat niet voor.quote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als zij zo onzeker is moet ie haar wel echt duidelijk maken dat hij haar wil.
Met nog een ander daten lijkt me dan niet het beste signaal.
Dan heb je het in ieder geval geprobeerdquote:Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En vervolgens is het het toch niet helemaal van haar kant. Hoe vaak komt dat niet voor.
Life is all about taking chancesquote:Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En vervolgens is het het toch niet helemaal van haar kant. Hoe vaak komt dat niet voor.
Als ik met iemand zou daten, zou ik het persoonlijk niet zo tof vinden als ie ondertussen nog met een aantal anderen op date gaat.. Dat zou het bij mij wel verneuken denk ik. Vertrouwensissues. Ze zijn fijn.quote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Succesquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Life is all about taking chances a bus.
En dat voor zo'n oud wijfquote:
Omdat die naast de '*' zit op het toetsenbordquote:
Ja, inderdaad. Dat is precies wat ik bedoel.quote:Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als zij zo onzeker is moet ie haar wel echt duidelijk maken dat hij haar wil.
Met nog een ander daten lijkt me dan niet het beste signaal.
Hoe bedoel je precies?quote:Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij is toch duidelijk naar beide. Niks verkloten aan.quote:Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je het in ieder geval geprobeerdBeter dan het op voorhand maar gewoon zelf al verkloten.
quote:
Ik zag je ninja alquote:Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat die naast de '*' zit op het toetsenbord
Dan hoop ik maar dat je niet zo getraumatiseerd bent als je dan lichtelijk betast wordt.quote:Op zondag 6 april 2014 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vrijdag als alles goed gaat ook een date
Vertel.quote:Op zondag 6 april 2014 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vrijdag als alles goed gaat ook een date
Ook zonder vertrouwensissues zou ik het niet chill vinden. Je date met mij of het is geen daten.quote:Op zondag 6 april 2014 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik met iemand zou daten, zou ik het persoonlijk niet zo tof vinden als ie ondertussen nog met een aantal anderen op date gaat.. Dat zou het bij mij wel verneuken denk ik. Vertrouwensissues. Ze zijn fijn.
Slaap lekker Buuf.quote:
Pure aanranding was het!!quote:Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat je niet zo getraumatiseerd bent als je dan lichtelijk betast wordt.
Die rijden hier dan niet meer.quote:
Nee.. Ja.. Rond een uur of 22... Bladiebla..quote:Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he![]()
Speciaal voor hem je moeder een luchtbed laten halen
Slechts een paar seconden.. Ben jij nou zo'n fan van seks of ik??quote:
Leuke kerel die ik al een paar jaar ken, altijd normaal contact mee heb gehad, laatste tijd ging dat de andere kant op en toen vroeg hij me mee naar terrasje en ik zei jaquote:
Hij kapt die andere af. Zij blijft eromheen draaienquote:Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat is precies wat ik bedoel.
[..]
Hoe bedoel je precies?
Om 22 uur rijden ze in Nmgn echt nog wel naar hier hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die rijden hier dan niet meer.
De kans dat yats uiteindelijk met beide in bed beland is groter dan hier na 10 uur nog een bus kunnen pakken.
Jij wil geen seks met een vrouw!!quote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Slechts een paar seconden.. Ben jij nou zo'n fan van seks of ik??
Ik weet dat je gelijk hebt. Z. zou waarschijnlijk puur voor de 'lust' zijn (redelijke kans dat het daar wel op uit gaat draaien). Maar ja, ik sta al zolang droog dat dat mijn gedachten iets teveel beïnvloedquote:Op zondag 6 april 2014 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou echt kappen met die ander als je een serieuze kans wil maken bij dit meisje
Truste!quote:
Je denkt niet te romantisch feer. Maar ik ben gewoon enorm slecht in dit soort dingenquote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kent me inmiddels toch wel feer? Als ik weet dat iemand me leuk vind komt het wel goed, maar tot dat moment ben ik zo onzeker als de pest.quote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als je beide onzeker bent, gaat het dan wel werken?
Dat klinkt goed.quote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuke kerel die ik al een paar jaar ken, altijd normaal contact mee heb gehad, laatste tijd ging dat de andere kant op en toen vroeg hij me mee naar terrasje en ik zei ja![]()
Ik zie wel wat er gaat gebeuren, eigenlijk ben ik wel ff klaar met mannen namelijk
Oke.. Ja ik ga er automatisch van uit dat dat soort gedachten aan mij liggen hoor. Dat krijg je als je van je ex continu te horen krijgt dat je een jaloers kreng bent terwijl je achteraf toch gelijk had.quote:Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook zonder vertrouwensissues zou ik het niet chill vinden. Je date met mij of het is geen daten.
De trein rijdt dan toch ook nog wel?quote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Om 22 uur rijden ze in Nmgn echt nog wel naar hier hoor.
Tsja, dat kan altijd nog. Maar ik zou denken dat hij het gewoon niet graag genoeg wilt als hij niet volledig voor haar gaat. Als hij met Z. verder blijft rotzooien alleen omdat hij anders met lege handen staat ...quote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij kapt die andere af. Zij blijft eromheen draaien
Mjah ik zie wel hoe of wat.quote:
Dat heb ik heus wel gehad hoor. Ik bleef gewoon hopen dat je stiekem een kerel was..quote:Op zondag 6 april 2014 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil geen seks met een vrouw!!
Maar dan wel mij betasten!!
Over teleurstellend gesproken
En dat wilde je dus even controlerenquote:Op zondag 6 april 2014 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heb ik heus wel gehad hoor. Ik bleef gewoon hopen dat je stiekem een kerel was..
Iedereen voelt wel een zekere spanning als hij iemand leuk vindt en niet weet dat het wederzijds is, dus zo gek is dat niet. Maar zij lijkt me wel onzekerder dan slechts gezonde zenuwen. Dus ik vroeg me af of jij dat dan ook was.quote:Op zondag 6 april 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet dat je gelijk hebt. Z. zou waarschijnlijk puur voor de 'lust' zijn (redelijke kans dat het daar wel op uit gaat draaien). Maar ja, ik sta al zolang droog dat dat mijn gedachten iets teveel beïnvloed
[..]
Truste!
[..]
Je denkt niet te romantisch feer. Maar ik ben gewoon enorm slecht in dit soort dingen
[..]
Je kent me inmiddels toch wel feer? Als ik weet dat iemand me leuk vind komt het wel goed, maar tot dat moment ben ik zo onzeker als de pest.
en volgens mij heb ik ooit ook nog eens later dan 22.00 een regiotaxi genomen voor een paar euro en was ik om 23:59 bij royco...quote:Op zondag 6 april 2014 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De trein rijdt dan toch ook nog wel?
Taxi, bus, trein. Zoveel opties
dat blijktquote:Op zondag 6 april 2014 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat wilde je dus even controleren
Nou inderdaad!!quote:Op zondag 6 april 2014 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en volgens mij heb ik ooit ook nog eens later dan 22.00 een regiotaxi genomen voor een paar euro en was ik om 23:59 bij royco...
Naja blijf het maar een scheve redenatie vinden, helemaal omdat hij het duidelijk heeft aangegeven.quote:Op zondag 6 april 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsja, dat kan altijd nog. Maar ik zou denken dat hij het gewoon niet graag genoeg wilt als hij niet volledig voor haar gaat. Als hij met Z. verder blijft rotzooien alleen omdat hij anders met lege handen staat ...
Ik ben vrij onzeker helaas jaquote:Op zondag 6 april 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Iedereen voelt wel een zekere spanning als hij iemand leuk vindt en niet weet dat het wederzijds is, dus zo gek is dat niet. Maar zij lijkt me wel onzekerder dan slechts gezonde zenuwen. Dus ik vroeg me af of jij dat dan ook was.
Dan kan hij toch gewoon lekker doodvallen?quote:Op zondag 6 april 2014 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke.. Ja ik ga er automatisch van uit dat dat soort gedachten aan mij liggen hoor. Dat krijg je als je van je ex continu te horen krijgt dat je een jaloers kreng bent terwijl je achteraf toch gelijk had.
Had ik sowieso een uur moeten lopen om mijn spullen uit zijn auto te pakken en zijn sleutels weer terug te brengen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en volgens mij heb ik ooit ook nog eens later dan 22.00 een regiotaxi genomen voor een paar euro en was ik om 23:59 bij royco...
En toen was het ook royco die me op dat idee van die regiotaxi brachtquote:
Ik weet ook niet hoe duidelijk zijn duidelijk is, vooral als hij zegt nogal onzeker te zijn tegenover de andere sekse.quote:Op zondag 6 april 2014 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja blijf het maar een scheve redenatie vinden, helemaal omdat hij het duidelijk heeft aangegeven.
Een beetje beweging is niet slecht voor je, chubbyquote:Op zondag 6 april 2014 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik sowieso een uur moeten lopen om mijn spullen uit zijn auto te pakken en zijn sleutels weer terug te brengen.
quote:Op zondag 6 april 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe duidelijk zijn duidelijk is, vooral als hij zegt nogal onzeker te zijn tegenover de andere sekse.
Ik wacht op dat goede nieuwsquote:Op zondag 6 april 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kan hij toch gewoon lekker doodvallen?![]()
Kipje helemaal teleurgesteld omdat ze haar grote voorbeeld niet kon zien, hele nacht en zondag die kat aan het troosten geweestquote:Op zondag 6 april 2014 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een beetje beweging is niet slecht voor je, chubby
Ik beweeg tegenwoordig veel te veel.quote:Op zondag 6 april 2014 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een beetje beweging is niet slecht voor je, chubby
Precies.quote:Op zondag 6 april 2014 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk zal het wel loslopen
Mij kennende draait het bij beide nergens op uitquote:Op zondag 6 april 2014 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk zal het wel loslopen
Ze is er nu nog helemaal wappie vanquote:Op zondag 6 april 2014 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kipje helemaal teleurgesteld omdat ze haar grote voorbeeld niet kon zien, hele nacht en zondag die kat aan het troosten geweest
Niet zo negatiefquote:Op zondag 6 april 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Mij kennende draait het bij beide nergens op uit
Als je nu al zo denkt wordt het zeker niks. Kweek ballen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Faxisme, you're doing it wrong!quote:Op zondag 6 april 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dan kan dat uurtje lopen nog steeds geen kwaad.. En een schone boxer, shirt en nieuwe tandenborstel is hier altijd op voorraad.quote:Op zondag 6 april 2014 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik beweeg tegenwoordig veel te veel.
Ik zweet zelfs in de baas zijn tijd
quote:Op zondag 6 april 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je nu al zo denkt wordt het zeker niks. Kweek ballen.
Waarom heb jij mannenboxers op voorraad?quote:Op zondag 6 april 2014 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan kan dat uurtje lopen nog steeds geen kwaad.. En een schone boxer, shirt en nieuwe tandenborstel is hier altijd op voorraad.
quote:
quote:
Puur ervaringquote:
Die heb ik vandaag al gebruikt door haar uberhaupt mee uit te vragenquote:Op zondag 6 april 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je nu al zo denkt wordt het zeker niks. Kweek ballen.
Ben ik zelfs geen aspirant lid?quote:
*insert faxie-smiley*quote:Op zondag 6 april 2014 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom heb jij mannenboxers op voorraad?
Overigens iets wat al teveel mannen letterlijk hebben genomenquote:
Ik ben te beïnvloedbaar.quote:
Nog lang niet sorry. Tijn is al verder, die doet z'n bestquote:Op zondag 6 april 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
Puur ervaring
[..]
Die heb ik vandaag al gebruikt door haar uberhaupt mee uit te vragen
[..]
Ben ik zelfs geen aspirant lid?
Damn, tweede teleurstelling van vandaagquote:Op zondag 6 april 2014 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog lang niet sorry. Tijn is al verder, die doet z'n best
In royco?quote:
Of in die mannenboxersquote:
1 woord, 3 letters.quote:
Ik zal ze buiten neerleggen voor mquote:
Je wil wel strippoker spelen met Fax?quote:
JAA?quote:
quote:
Scherpquote:
Fout.quote:
Heads up ben ik sterk. Maar weing behoefte om fax naakt te zien.quote:Op zondag 6 april 2014 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wil wel strippoker spelen met Fax?
Komen ze nu uit de kast?? Moeten deze toegevoegd worden aan 'Het Lijstje'???quote:Op zondag 6 april 2014 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wil wel strippoker spelen met Fax?
Fout.quote:
Wederom fout.quote:
Jazeker.quote:
Ja hoorquote:
Gaat welquote:
Ook al fout.quote:
Stiekem toch gefrencht, hè.quote:
Dus ik kan het niet leuk hebben zonder m'n tong in iemands mond te steken?quote:Op zondag 6 april 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stiekem toch gefrencht, hè.
Gaan we nog verder met ons verhaal?
quote:
Mooiquote:
Vrijdag aangerand, zaterdag voor jan lul op Royco zitten wachten en vandaag brak geweest.quote:Op zondag 6 april 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat wel![]()
Vrijdag trouwjublieum gehad, zaterdag niks uitgevoerd en vandaag op het water geweest
En u?
Dat is toch de kers op de taart?quote:Op zondag 6 april 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus ik kan het niet leuk hebben zonder m'n tong in iemands mond te steken?
Had je nog wat getypt dan?
Klinkt goed genoegquote:Op zondag 6 april 2014 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Mooi
[..]
Vrijdag aangerand, zaterdag voor jan lul op Royco zitten wachten en vandaag brak geweest.
Maar wel weer gezellig bijgekletst met oma en GvsE
Wil jij iedereen frenchen die je meet?quote:
Verdraai m'n woorden niet.quote:Op zondag 6 april 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus ik kan het niet leuk hebben zonder m'n tong in iemands mond te steken?
Had je nog wat getypt dan?
Ik kan altijd wat inbrengen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verdraai m'n woorden niet.![]()
Ja, maar zit een beetje vast, misschien kun jij wat inbrengen.
Nou... van de vrouwen.....quote:Op zondag 6 april 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil jij iedereen frenchen die je meet?
O wacht, volgens mij weet ik het antwoord al.
quote:Op zondag 6 april 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan altijd wat inbrengen.
Ik zal even kijken.
Feer, stel me niet teleurquote:Op zondag 6 april 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verdraai m'n woorden niet.![]()
Ja, maar zit een beetje vast, misschien kun jij wat inbrengen.
Just like I thought.quote:
Goedgekeurd?quote:
In een parkquote:
Allemaal fout.. Ik zal de eerste en laatste letter prijsgeven..quote:Op zondag 6 april 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bef? Lik? Mja? Jot? Oeh? Aye? Vul? Duw? Whutwhutwhut?Je kan het allemaal krijgen hoor
Ik kon even niets anders bedenken.quote:
Mag ik een letter kopen? Of is dat een ander spel?quote:Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Allemaal fout.. Ik zal de eerste en laatste letter prijsgeven..
1e N
2e
3e e
750 euro.quote:
Doedoei!quote:Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nog even tv kijken ofzo, fijne avond schatjes
Waar zou ik die vandaan moeten halen? Studentenbudget hier.quote:
N - e..... Hmmmmmquote:Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Allemaal fout.. Ik zal de eerste en laatste letter prijsgeven..
1e N
2e
3e e
Ik zie mijn probleem niet?quote:Op zondag 6 april 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Waar zou ik die vandaan moeten halen? Studentenbudget hier.
Weltrusten Fax.quote:
quote:
Ik mijne ook niet. Het gaat immers om faxquote:
Ja, maar jij wilde toch een letter kopen?quote:Op zondag 6 april 2014 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mijne ook niet. Het gaat immers om fax
Hoe staan de zaken?quote:
Ik wil lid worden van het faxisme, dan moet je fax soms helpenquote:Op zondag 6 april 2014 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar jij wilde toch een letter kopen?
Ligt eraan welke zaken je bedoelt.quote:
Soms?quote:Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil lid worden van het faxisme, dan moet je fax soms helpen
En waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil lid worden van het faxisme, dan moet je fax soms helpen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |