Wel een geile smurf danquote:
Niet haten op Jennifer Lawrence.quote:
En zij sport niet eens. Wat een chick.quote:
Mevrouw smurfquote:
quote:
Zo, goedemorgen....quote:Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weiger foto's te posten van haar korte haar.Met lang haar is ze echt
Vette pens man.quote:
Zou gevenquote:Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weiger foto's te posten van haar korte haar.Met lang haar is ze echt
Whut whut?quote:Op zondag 6 april 2014 21:44 schreef yats het volgende:
Fax, verklaar me ff voor gek wil je? Ik ben weer eens niet slim bezig.
Jennifer boven Fas verkiezenquote:Op zondag 6 april 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
Zelfs ik zou Jennifer m'n bed niet uitschoppen. Sowieso omdat ze me gewoon echt een leuk persoon lijkt om mee om te gaan.
Why not both?quote:
Jij zou haar niet doen?quote:
Al is ze wel hypocriet.quote:Op zondag 6 april 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
Zelfs ik zou Jennifer m'n bed niet uitschoppen. Sowieso omdat ze me gewoon echt een leuk persoon lijkt om mee om te gaan.
Gewoon beidequote:
Vrijdag weer een datequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Mee eensquote:Op zondag 6 april 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Vrijdag weer een date
Ben ik de enige die dit eigenlijk niet vind kunnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Nee, ik vind het zelf ook slecht van mezelf.quote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit eigenlijk niet vind kunnen?
Tuurlijk wel.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 6 april 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zou haar niet doen?
[..]
Al is ze wel hypocriet.
Natuurlijk. Trio met Fas en Jen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als dat zou kunnenEn dan jij er ook bij
Ik zou het niet kunnenquote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat niet precies?quote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Vrijdag weer een date
Tja, da's een morele keuze die je moet maken. Je bent in ieder niks verplicht aan die ene die je leuk vindt. Aan de andere kant, hoe leuk vind je d'r als je met een ander rotzooit terwijl jullie nog aan het daten zijn? ...En hoe zal zij daar eventueel op reageren als het opgebiecht wordt ooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Then why continue?quote:Op zondag 6 april 2014 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik vind het zelf ook slecht van mezelf.
Fax tochquote:
Wie is de vierde dame dan?quote:
10/10, zou kijken.quote:
Zou je haar buik niet aan een nader onderzoek onderwerpen, uitgevoerd door je tong en lippen?quote:
Eerst popi-jopi doen door te zeggen dat niet iedereen slank hoeft te zijn en dat je best wat extra kilotjes mag hebben, maar later niet willen zoenen in een film omdat ze vond dat Christian Bale te dik was.quote:
Wat Fax zegt. 2 tegelijk daten vind ik honestly niet kunnen. Zou ik zelf niet doen in ieder gevalquote:
Doe dan een leuke foto van J-lawquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik echt geen uitspraak voor haar eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10/10, zou kijken.
[..]
Zou je haar buik niet aan een nader onderzoek onderwerpen, uitgevoerd door je tong en lippen?
[..]
Eerst popi-jopi doen door te zeggen dat niet iedereen slank hoeft te zijn en dat je best wat extra kilotjes mag hebben, maar later niet willen zoenen in een film omdat ze vond dat Christian Bale te dik was.
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat Fax zegt. 2 tegelijk daten vind ik honestly niet kunnen. Zou ik zelf niet doen in ieder geval
quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe dan een leuke foto van J-law
ofzoDat plaatje heb ik niet gepost, wat in de OP staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond er al een paar topics.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Weet ik.. maar jij kan het aanpassenquote:Op zondag 6 april 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat plaatje heb ik niet gepost, wat in de OP staat.Stond er al een paar topics.
Ja.quote:Op zondag 6 april 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik echt geen uitspraak voor haar eigenlijk.Zou het wel waar zijn?
True that.quote:Op zondag 6 april 2014 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik.. maar jij kan het aanpassen
liever haar boobies.quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10/10, zou kijken.
[..]
Zou je haar buik niet aan een nader onderzoek onderwerpen, uitgevoerd door je tong en lippen?
Ditquote:Op zondag 6 april 2014 21:52 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, als ik op iemand verliefd aan het worden ben, heb ik geeneens zin om een ander te daten.
Jammer. Valt me dan weer tegen.quote:
Jessica.quote:
Ik ben aan beide niets verplicht verder. Met het meisje wat ik langzaam steeds leuker begin te vinden heb ik overigens nog geen echte date gehad. Wel vanmiddag een leuke middag met haar gehad en een date voorgesteld. Net als vorige week praatte ze er weer een beetje overheen, al hoor ik van haar beste vriendin dus dat ze me wel leuk vind maar gewoon bang is om te daten.quote:Op zondag 6 april 2014 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, da's een morele keuze die je moet maken. Je bent in ieder niks verplicht aan die ene die je leuk vindt. Aan de andere kant, hoe leuk vind je d'r als je met een ander rotzooit terwijl jullie nog aan het daten zijn? ...En hoe zal zij daar eventueel op reageren als het opgebiecht wordt ooit?
Dat is dus een beetje mijn dilemma, ik weet wel wie van de twee ik het leukste vind. Alleen is die dus erg terughoudend qua daten.quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
Gewoon doen yats, alle vrouwen zijn...
Nee geintje. Ik zou vol voor de persoon gaan die ik het leukste vind. Aan de andere kant: je bent nog vrijgezel en wat als de interesse niet wederzijds is?
Eh, ik denk omdat ik al te lang vrijgezel benquote:
Dus je bent eigenlijk aan het wachten tot het bange meisje ja zegt en dan laat je die andere keihard vallen?quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben aan beide niets verplicht verder. Met het meisje wat ik langzaam steeds leuker begin te vinden heb ik overigens nog geen echte date gehad. Wel vanmiddag een leuke middag met haar gehad en een date voorgesteld. Net als vorige week praatte ze er weer een beetje overheen, al hoor ik van haar beste vriendin dus dat ze me wel leuk vind maar gewoon bang is om te daten.
[..]
Dat is dus een beetje mijn dilemma, ik weet wel wie van de twee ik het leukste vind. Alleen is die dus erg terughoudend qua daten.
[..]
Eh, ik denk omdat ik al te lang vrijgezel ben
De vraag is meer... Vind je er een leuk genoeg om straks permanent te daten? Zo nee, dan zie ik voor jou het probleem niet en zijn het leuke avonden... Voor hun hoop ik dat hun verwachtingen dan niet te hoog zijn..quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben aan beide niets verplicht verder. Met het meisje wat ik langzaam steeds leuker begin te vinden heb ik overigens nog geen echte date gehad. Wel vanmiddag een leuke middag met haar gehad en een date voorgesteld. Net als vorige week praatte ze er weer een beetje overheen, al hoor ik van haar beste vriendin dus dat ze me wel leuk vind maar gewoon bang is om te daten.
[..]
Dat is dus een beetje mijn dilemma, ik weet wel wie van de twee ik het leukste vind. Alleen is die dus erg terughoudend qua daten.
[..]
Vaak is het bij dit soort dingen een kwestie van tijd voor ze backfiren en je het bij beide verkloot hebt.quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het kan op zo veel manieren mis gaan.... en dan maakt het nog niet eens zoveel uit welke keus er gemaakt is...quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak is het bij dit soort dingen een kwestie van tijd voor ze backfiren en je het bij beide verkloot hebt.
Ditquote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak is het bij dit soort dingen een kwestie van tijd voor ze backfiren en je het bij beide verkloot hebt.
Keihard laten vallen ben ik het type niet voor feer. Ik weet ook niet eens of de date van vrijdag mij op die manier ziet. Het kan ook best dat ze in mijn een leuk avontuurtje ziet.quote:Op zondag 6 april 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk aan het wachten tot het bange meisje ja zegt en dan laat je die andere keihard vallen?
Ja, ik vind het meisje van vanmiddag op dit moment leuk genoeg om vaker te zien/daten.quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De vraag is meer... Vind je er een leuk genoeg om straks permanent te daten? Zo nee, dan zie ik voor jou het probleem niet en zijn het leuke avonden... Voor hun hoop ik dat hun verwachtingen dan niet te hoog zijn..
Jij denkt rationeel.quote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
Hoezo backfiren? Hij heeft toch niets met een van de 2?
Ow, had nog een leuke gif voor je. Moment.quote:Op zondag 6 april 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
liever haar boobies.en handen en pussy.
Zoiets moet op een gegeven moment wel duidelijk worden, toch? Na een aantal dates weet je toch wel of het de serieuze kant op gaat of meer voor de fun is.quote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
Keihard laten vallen ben ik het type niet voor feer. Ik weet ook niet eens of de date van vrijdag mij op die manier ziet. Het kan ook best dat ze in mijn een leuk avontuurtje ziet.
[..]
Ja, ik vind het meisje van vanmiddag op dit moment leuk genoeg om vaker te zien/daten.
Dan weet je toch ook meteen genoeg over die vrouwen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij denkt rationeel.
Hij date vrouwen he.
Om eerlijk te zijn, de date van vrijdag zie ik minder als 'serieus relatiemateriaal' en zou op zijn hoogst een paar maanden duren. Het meisje van vanmiddag heb ik meer raakvlakken mee.quote:Op zondag 6 april 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
Het ligt ook aan de intentie waarmee je ze date. Ik weet niet of je gebroken harten op je geweten wilt hebben, omdat het voor de ander misschien meer leek dan voor jezelf.
Kun je ze niet even aanduiden met een letter? Is wat minder verwarrend. A en B of zo.quote:Op zondag 6 april 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, de date van vrijdag zie ik minder als 'serieus relatiemateriaal' en zou op zijn hoogst een paar maanden duren. Het meisje van vanmiddag heb ik meer raakvlakken mee.
Prima, vandaag is vanaf nu K. en vrijdag Z. Ik denk dat vrijdag dat wel weet en mij ook meer zo ziet.quote:Op zondag 6 april 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je ze niet even aanduiden met een letter? Is wat minder verwarrend. A en B of zo.Maar Vrijdag is dus meer voor de fun ... Maar weet Vrijdag dat ook?
Ga dan voor dat meisje die je het best zou raak op al haar vlakken (faxismemodus)quote:Op zondag 6 april 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, de date van vrijdag zie ik minder als 'serieus relatiemateriaal' en zou op zijn hoogst een paar maanden duren. Het meisje van vanmiddag heb ik meer raakvlakken mee.
Oké. Dan hoeft er in principe niets aan de hand te zijn. Maar ja, hoe denkt K erover dat je avontuurtjes met Z hebt? Stel dat je haar echt gaat daten. Ze is sowieso al een beetje bangig, dus misschien beschadig je haar goede vertrouwen en durft ze daarna helemaal niets meer met iemand te beginnen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Prima, vandaag is vanaf nu K. en vrijdag Z. Ik denk dat vrijdag dat wel weet en mij ook meer zo ziet.
Nee ergst denkbare situatie is dat beide dames erachter komen en geen zin meer hebben in daten met Yatsquote:Op zondag 6 april 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Dan hoeft er in principe niets aan de hand te zijn. Maar ja, hoe denkt K erover dat je avontuurtjes met Z hebt? Stel dat je haar echt gaat daten. Ze is sowieso al een beetje bangig, dus misschien beschadig je haar goede vertrouwen en durft ze daarna helemaal niets meer met iemand te beginnen.
Even de ergst denkbare situatie genomen.
Het hoeft Z. in principe niet te boeien dat hij K. ook date, aangezien ze zelf ook niet heel serieus is.quote:Op zondag 6 april 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ergst denkbare situatie is dat beide dames erachter komen en geen zin meer hebben in daten met Yats
Dat is toch niet zijn probleem?quote:Op zondag 6 april 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Dan hoeft er in principe niets aan de hand te zijn. Maar ja, hoe denkt K erover dat je avontuurtjes met Z hebt? Stel dat je haar echt gaat daten. Ze is sowieso al een beetje bangig, dus misschien beschadig je haar goede vertrouwen en durft ze daarna helemaal niets meer met iemand te beginnen.
Wel als ze hem beide niet meer willenquote:
Dat jij nou zo'n botte lul bent.quote:
K. weet alleen dat ik nu 1,5 jaar vrijgezel ben en de afgelopen maanden met een paar vrouwen gedate heb. Ze weet dat ik met Z. gescharreld heb (nee, geen seks) maar weet verder geen concrete naam of datum daarbij. Sowieso hebben we al over elkaars 'liefdes/dateverleden' gesproken.quote:Op zondag 6 april 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mietjequote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil eigenlijk ook onder de douche maar dat heb ik al gedaan vanmiddag.
Firstworldproblems
Maar waarom is ze dan bang om echt te daten? Komt dat misschien omdat je al met Z. omgaat?quote:Op zondag 6 april 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
K. weet alleen dat ik nu 1,5 jaar vrijgezel ben en de afgelopen maanden met een paar vrouwen gedate heb. Ze weet dat ik met Z. gescharreld heb (nee, geen seks) maar weet verder geen concrete naam of datum daarbij. Sowieso hebben we al over elkaars 'liefdes/dateverleden' gesproken.
Gewoon nog een keer...quote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil eigenlijk ook onder de douche maar dat heb ik al gedaan vanmiddag.
Firstworldproblems
Z. zal het waarschijnlijk weinig interesseren. Wat ik van haar begreep wil ze op dit moment eigenlijk ook geen relatie maar gewoon lol maken.quote:Op zondag 6 april 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het hoeft Z. in principe niet te boeien dat hij K. ook date, aangezien ze zelf ook niet heel serieus is.
Heb je geen geweten of zo?quote:Op zondag 6 april 2014 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer meteen een botte lul dan?
Leuk weekend gehad?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |