ik ben dan ook hoogstens van de braddie paints, treinautisten en wat andere kleine zaakjes.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja eens, alleen is 90% van de tijd dat ik iemand '''' zie doen het weer met diegene eens in een ander topic
. Het is een soort van communicatief falen wat er in KLB gebeurd.
7/10 redelijke grapquote:Op zondag 6 april 2014 20:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat deed je moeder ook toen je werd geboren.
Inb4 Braddie gifjequote:Op zondag 6 april 2014 20:48 schreef Rodawa het volgende:
Vergeet alle lijstjes, Braddie is gearriveerd.
Waarquote:Op zondag 6 april 2014 20:48 schreef Rodawa het volgende:
Vergeet alle lijstjes, Braddie is gearriveerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2014 20:50:54 ]
Voor in de kliko ja.quote:Op zondag 6 april 2014 20:50 schreef Spinosaurus het volgende:
haan33, mapima en Braddie vind ik wel goede users.
Het is door mensen zoals jij dat er nog aids bestaat. Ik hoop dat je trots bent op jezelf.quote:Op zondag 6 april 2014 20:50 schreef Spinosaurus het volgende:
Als je met deze 3 users een streefgewicht wil aanduiden zie ik het somber in voor je. Zijn samen goed voor een solide 280kg +/-quote:Op zondag 6 april 2014 20:50 schreef Spinosaurus het volgende:
Vergeet Blondje niet.quote:Op zondag 6 april 2014 20:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je met deze 3 users een streefgewicht wil aanduiden zie ik het somber in voor je. Zijn samen goed voor een solide 280kg +/-
Ik denk euro's. Tevens nee.quote:Op zondag 6 april 2014 20:54 schreef Karbkronkel het volgende:
[..]
Haan, Mapima en Braddie zijn verzinsels van het FOK!-team om meer pageclicks/reacties/pageviews en dus $$$ te verdienen.
Dat is alleen Braddiequote:Op zondag 6 april 2014 20:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je met deze 3 users een streefgewicht wil aanduiden zie ik het somber in voor je. Zijn samen goed voor een solide 280kg +/-
Daar doel ik volgens mij ook op ja, werd toentertijd niks.quote:
Het schijnt nogal eens terug te komen, inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2014 20:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Met elke nieuwe groep KLB inteelt denk ik ja.
Nouja, die van 2 euro dan.quote:Op zondag 6 april 2014 20:57 schreef Rodawa het volgende:
Als ik Braddie's BMI in euro's kreeg, dan kon ik nu 35 euroknallers halen.
Dit.quote:Op zondag 6 april 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stem Mortaxx. Ik word altijd enorm opgewonden van zijn UI.
Wat is de klacht?quote:Op zondag 6 april 2014 20:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geïnspireerd door de Hollywood Walk of Fame: een lijst met Klaagbaak Kwaliteitsusers.
Het lijkt me een leuk idee om zo'n lijst samen te stellen. Een lijst die (hopelijk) alsmaar blijft groeien.
Er moet, om op de lijst te komen, aan een aantal voorwaarden worden voldaan. Zo moet de user door andere users (bijvoorbeeld door 5 of 10 users) worden voorgesteld om daarna te worden goedgekeurd door een moderator. Ook moet de user een bepaalde tijd (bijvoorbeeld 2 jaar) onder het account actief zijn op het forum.
Verdere aanvullende ideeën om dit vorm te geven?
Weten jullie al users die hiervoor in aanmerking zouden komen?
Deel 1: KLB / Klaagbaak Kwaliteitsusers
Klaagbaak Kwaliteitsusers:
-
Jij bent hier de klacht.quote:Op zondag 6 april 2014 21:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat is de klacht?
Geen klacht = slotje please.
OP quoten.quote:Op zondag 6 april 2014 21:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat is de klacht?
Bazen van een hoog niveau mogen dat of wil je met me vechten in de wildie? Ik wacht tot 10 uur.quote:
Spongeboss stemt voor Jelfrikandel, puur om te demonstreren hoe belachelijk deze lijst is van kontenlikkers.quote:
Already there bro.quote:Op zondag 6 april 2014 21:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bazen van een hoog niveau mogen dat of wil je met me vechten in de wildie? Ik wacht tot 10 uur.
[..]
Spongeboss stemt voor Jelfrikandel, puur om te demonstreren hoe belachelijk deze lijst is van kontenlikkers.
quote:Op zondag 6 april 2014 21:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat is de klacht?
Mooi ik zie je bij de lesser demons.quote:
Spreek je collega's erop aan Blauwe mastodont.quote:
edgyquote:Op zondag 6 april 2014 21:20 schreef Spongeboss het volgende:
Bazen van een hoog niveau mogen dat of wil je met me vechten in de wildie? Ik wacht tot 10 uur.
Damn.quote:Op zondag 6 april 2014 21:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mage Bank imponeer je ze meer mee.quote:
Mwoah ik vind dat niet nodig ik draag full Zamorak dat intimideert al zat.quote:Op zondag 6 april 2014 21:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mage Bank imponeer je ze meer mee.
Maar goed. Vechten om kwaliteit is niet zo heel sierlijk. Dan neigt het naar kwantiteit.
De echte weten.
Je bedoelt dds (p++)quote:
Zo mag ik het horen maatquote:Op zondag 6 april 2014 21:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Spongeboss stemt voor Jelfrikandel, puur om te demonstreren hoe belachelijk deze lijst is van kontenlikkers.
Ik ga je zo klappen met mijn S gear zwaard +10 met S grade soul shots.quote:
Lol lol heb full dragon en doe me prayer aan dan hit je max 5 op mequote:Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ga je zo klappen met mijn S gear zwaard +10 met S grade soul shots.
Lol noobje. Heb full Rune, kom boksen dan. Server 3.quote:Op zondag 6 april 2014 21:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mwoah ik vind dat niet nodig ik draag full Zamorak dat intimideert al zat.
Denken dat ik geen prayer heb.quote:Op zondag 6 april 2014 22:07 schreef eend112 het volgende:
[..]
Lol lol heb full dragon en doe me prayer aan dan hit je max 5 op me
Met Zamorak knal ik je zo neer. Full runequote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lol noobje. Heb full Rune, kom boksen dan. Server 3.
Level 46 firemaking toch. Ik pak je.quote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Denken dat ik geen prayer heb.ik heb alle stats op max. Ik knal je eerst kapot met mijn boog, daarna kom ik met mijn two hander. Sowieso heb ik full Zamorak.
[..]
Met Zamorak knal ik je zo neer. Full runeIk wacht op je
Ik jou ook vriend.quote:
Nee jongen ik heb 99 woodcutting ik hak je doormidden alsof je een jew log bent.quote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Level 46 firemaking toch. Ik pak je.
Is goed man. Zie je zo wildy man.quote:Op zondag 6 april 2014 22:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik jou ook vriend.
[..]
Nee jongen ik heb 99 woodcutting ik hak je doormidden alsof je een jew log bent.
Jongen, kom dan, vieze noob ik klap je hard met mijn two hander. Sowieso wat wou je doen? Met je full rune ik ben al 7 jaar member ik klap je neer.quote:Op zondag 6 april 2014 22:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is goed man. Zie je zo wildy man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |