Als je met deze 3 users een streefgewicht wil aanduiden zie ik het somber in voor je. Zijn samen goed voor een solide 280kg +/-quote:Op zondag 6 april 2014 20:50 schreef Spinosaurus het volgende:
haan33, mapima en Braddie vind ik wel goede users.
Vergeet Blondje niet.quote:Op zondag 6 april 2014 20:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je met deze 3 users een streefgewicht wil aanduiden zie ik het somber in voor je. Zijn samen goed voor een solide 280kg +/-
Ik denk euro's. Tevens nee.quote:Op zondag 6 april 2014 20:54 schreef Karbkronkel het volgende:
[..]
Haan, Mapima en Braddie zijn verzinsels van het FOK!-team om meer pageclicks/reacties/pageviews en dus $$$ te verdienen.
Dat is alleen Braddiequote:Op zondag 6 april 2014 20:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je met deze 3 users een streefgewicht wil aanduiden zie ik het somber in voor je. Zijn samen goed voor een solide 280kg +/-
Daar doel ik volgens mij ook op ja, werd toentertijd niks.quote:
Het schijnt nogal eens terug te komen, inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2014 20:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Met elke nieuwe groep KLB inteelt denk ik ja.
Nouja, die van 2 euro dan.quote:Op zondag 6 april 2014 20:57 schreef Rodawa het volgende:
Als ik Braddie's BMI in euro's kreeg, dan kon ik nu 35 euroknallers halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |