Ja inderdaadquote:Op zondag 6 april 2014 20:42 schreef Keukendrol het volgende:
Ik verwacht een kutconfrontatie.
En toch zal ik weer teleurgesteld worden.
Kees >>>>>> Albertoquote:Op zondag 6 april 2014 20:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alle afleveringen van seizoen 2 waren al episch
Dat van Kees is zo overdreven. Die truuks trap je toch niet in? Behalve als je heel dom bent.quote:Op zondag 6 april 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind de show van Kees minder vervelend om te kijken dan die van Alberto
Ook al is dat van Kees ook niet bepaald top
http://www.sbs6.nl/progra(...)s-met-hun-praktijkenquote:Op zondag 6 april 2014 20:42 schreef Karina het volgende:
Was dit al gepost, nieuwe SBS topshow!
De wereld van aannemers, elektriciens, timmermannen en stukadoors kan schimmig zijn. Een mislukte verbouwing, een slechte elektricien of een aannemer die van de aardbodem verdwijnt. In het nieuwe programma Boeven uit de Bouw helpt Thijs Zeeman mensen die de dupe zijn geworden van dit soort praktijken. Thijs onderzoekt wat er precies mis is gegaan en komt in actie om ervoor te zorgen dat er niet nóg meer slachtoffers vallen. Boeven uit de Bouw is vanaf 13 april zondagavond om 20.30 uur te zien bij SBS6.
Ja, als je vaker komt denken mensen dat je dikke props krijgt en naar binnen mag omdat je ooit geld hebt gegeven. En alleen ekte ekte bazen strooien met cash als water______quote:
Serieus ja.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 20:44 schreef Stickertje het volgende:
oh ja, regilio die geen nederlands meer kan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |