SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja hij heeft het geverfd of een beetje geblondeerd.quote:Op zondag 6 april 2014 17:23 schreef metallica74 het volgende:
[..]
Zijn haar lijkt op mijn beeld donkerrood.
Kut stad met debiele armoedzaaiers als supporters.quote:Op zondag 6 april 2014 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, Liverpool moet kampioen worden.
Dus jij wil ook dat Feyenoord nooit meer kampioen wordt?quote:Op zondag 6 april 2014 18:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kut stad met debiele armoedzaaiers als supporters.
Nee dankje feestelijk.
Jij hebt duidelijk geen idee wat Liverpool voor stad is.quote:Op zondag 6 april 2014 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus jij wil ook dat Feyenoord nooit meer kampioen wordt?
Een wat minder rijke stad in Engeland, boeiend.quote:Op zondag 6 april 2014 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen idee wat Liverpool voor stad is.
Worden ze ook gewoon?quote:Op zondag 6 april 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
Liverpool
Ik weet nog dat Caland zei dat Manchester City fluitend kampioen zou worden.
Dacht ik ook hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
Liverpool
Ik weet nog dat Caland zei dat Manchester City fluitend kampioen zou worden.
Kan nog spannend worden als Liverpool wint van City.quote:Op zondag 6 april 2014 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na volgende week verliest city sowieso niet meer.
Everton-uit makkelijk ja?quote:Op zondag 6 april 2014 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Als City volgende week een puntje kan pakken in Liverpool is het gespeeld.
Debiel makkelijk programma nog verder.
Moeten ook nog uit naar bv Everton, lijkt me geen makkie.quote:Op zondag 6 april 2014 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Als City volgende week een puntje kan pakken in Liverpool is het gespeeld.
Debiel makkelijk programma nog verder.
Tegen wie moet City nog meer?quote:Op zondag 6 april 2014 18:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moeten ook nog uit naar bv Everton, lijkt me geen makkie.
Makkelijke thuisduels, maar beide uitduels zijn nog wel kut. Al hebben ze waarschijnlijk wel het voordeel dat Palace tegen die tijd veilig is.quote:
Ze hebben ook wel geluk dat ze weinig blessures hebben gehad.quote:Op zondag 6 april 2014 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch gek dat Liverpool met zo'n smalle selectie zolang mee kan doen voor de titel.
Zo gek is dat niet als je Luis Suarez in je selectie hebt.quote:Op zondag 6 april 2014 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch gek dat Liverpool met zo'n smalle selectie zolang mee kan doen voor de titel.
Zeker, als je ziet wat ze op de bank hebben zittenquote:Op zondag 6 april 2014 18:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel geluk dat ze weinig blessures hebben gehad.
Bijna.quote:Op zondag 6 april 2014 18:43 schreef alors het volgende:
Agent Touré
Zal hij weer een eigen goal maken?
Als Suarez ze kampioen maakt moet hij echt een standbeeld krijgen daar.quote:Op zondag 6 april 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet als je Luis Suarez in je selectie hebt.
Stadion naar hem vernoemen alles, nummer van Suarez mag nooit meer gedragen worden als hij weggaatquote:Op zondag 6 april 2014 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Suarez ze kampioen maakt moet hij echt een standbeeld krijgen daar.
Op de middenstip.
Suarez in het clublogo zetten. Naam omdopen naar FC Suarez.quote:Op zondag 6 april 2014 18:49 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Stadion naar hem vernoemen alles, nummer van Suarez mag nooit meer gedragen worden als hij weggaat
14.30 uur toch ? Staat zelfs 14.37 uur als aanvangstijd.quote:
tsja, alsof een ander het beter kan met dit kutteamquote:Op zondag 6 april 2014 21:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hughton ontslagen bij Norwich.
vooral met het programma Fulham maar verder de oude top vierquote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef superniger het volgende:
[..]
tsja, alsof een ander het beter kan met dit kutteam
Hele stad gewoon zo noemen. San Luis.quote:Op zondag 6 april 2014 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez in het clublogo zetten. Naam omdopen naar FC Suarez.
geen idee wat de tijd is, maar er is sprake van tijdsverschil.quote:Op zondag 6 april 2014 20:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
14.30 uur toch ? Staat zelfs 14.37 uur als aanvangstijd.
13 april 2014
14:37
Liverpool
Manchester City
bet
Maar de halve finale FA cup van Arsenal - Wigan begint ook om 17:07.quote:Op maandag 7 april 2014 10:19 schreef Dos37 het volgende:
Alle wedstrijden beginnen 7 minuten later dan een heel of half uur. Volgens mij heeft het te maken met de FA Cup halve finale's.
http://www.bbc.com/sport/0/football/26685698quote:Every match in the top five leagues in England will kick off seven minutes late on 11-14 April to mark the 25th anniversary of the Hillsborough disaster.
Wat ik gek vind is het feit dat Liverpool in 2-3 jaar tijd van een saaie counter ploeg is omgevormd naar een leuk voetballende ploeg die vrijwel wekelijks domineert. Daarom gun ik ze de titel het meest ook al blijft Arsenal mijn club.quote:Op zondag 6 april 2014 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dat voor idioteriequote:Op maandag 7 april 2014 10:19 schreef Dos37 het volgende:
Alle wedstrijden beginnen 7 minuten later dan een heel of half uur. Volgens mij heeft het te maken met de FA Cup halve finale's.
Dat vind ik minder gek. Die Rodgers is namelijk een goede trainer. Daarbij is Suarez ook veel meer in vorm en heeft hij nu ook betere spelers om zich heen.quote:Op maandag 7 april 2014 11:26 schreef franske19 het volgende:
[..]
Wat ik gek vind is het feit dat Liverpool in 2-3 jaar tijd van een saaie counter ploeg is omgevormd naar een leuk voetballende ploeg die vrijwel wekelijks domineert. Daarom gun ik ze de titel het meest ook al blijft Arsenal mijn club.
Eens. Ongelooflijk knap wat ze doen. Zou mooi zijn als ze dat zouden kunnen bekronen met een titel, al zal het nog erg moeilijk worden.quote:Op maandag 7 april 2014 11:26 schreef franske19 het volgende:
[..]
Wat ik gek vind is het feit dat Liverpool in 2-3 jaar tijd van een saaie counter ploeg is omgevormd naar een leuk voetballende ploeg die vrijwel wekelijks domineert. Daarom gun ik ze de titel het meest ook al blijft Arsenal mijn club.
Hillsboroughquote:
Deze logicaquote:
Een van de beste in ieder geval. Dembele, Sandro en Lloris den het allemaal erg goed. En Adebayor is weer eens in vorm de laatste maand of twee.quote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef Pedroso het volgende:
Zou goed kunnen dat Eriksen maar een seizoen bij de Spurs speelt. Verreweg de best voetballende speler daar.
Het Hillsboroughdrama is dit jaar 25 jaar geleden en dat moet herdacht worden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 07:27 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is de reden van die debiele starttijden eigenlijk?
Ah, vandaar, ok.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het Hillsboroughdrama is dit jaar 25 jaar geleden en dat moet herdacht worden.
Ik kijk op dit moment niets, maar als ik je een tip mag geven:quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke wedstrijd is het leukste om nu te volgen? #durftevragen
Maar ze hebben Fer Play en The Wolf toch? Dat zijn toppers.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik kijk op dit moment niets, maar als ik je een tip mag geven:
Fulham 1-0 Norwich, tweede helft net begonnen. Must-win voor beide.
Als Norwich verliest gaan die hard in de problemen komen, met een programma wat alleen nog bestaat uit de top-6.
Le Roi Fer Play volgens Harry Mens.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ze hebben Fer Play en The Wolf toch? Dat zijn toppers.
Wacht ik ook op. De huidige wedstrijden kunnen mij weinig bekorenquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ik zie ook straks Wigan - Arsenal.
Je kan ook kijken hoe Huub Stevens alweer een team naar de overwinning stuurt, terwijl de vermakelijke hork hopeloos faalt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Le Roi Fer Play volgens Harry Mens.
[..]
Wacht ik ook op. De huidige wedstrijden kunnen mij weinig bekoren
Gezien zijn emogif kreeg ik niet de indruk dat hij er heel blij mee wasquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe heeft Etsu het nieuws van je moderatorschap ontvangen?
Hij heeft een VBL ban. Moet dus wel een hardnekkige voetbal hooligan zijn om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:21 schreef Grifte het volgende:
Wie is De Ets?
Jullie praten nogal veel over hem, maar heb hem nooit in VBL zien posten. Zal wel een flikker zijn dan.
Erik Pieters is the 64th Dutchman to score in the Premier League; only England, Scotland, France & Ireland have had more. #LEUKFEITJEquote:
Matige voorzet.quote:
Je bent zelf een matige poging.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Matige poging om Pietersgod onterecht te dissen.
Uh, oké.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent zelf een matige poging.
Men is in Engeland niet helemaal overtuigd van de kwaliteiten van Altidore.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:44 schreef Grifte het volgende:
Einde verhaal voor Sunderland, al was het eigenlijk het hele seizoen al kansloos.
Zo'n groot stadion, grote achterban, aardige financiën en dan zo'n team samenstellen. Adios
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Men is in Engeland niet helemaal overtuigd van de kwaliteiten van Altidore.
Matige opstelling.quote:25 Vito Mannone
16 John O'Shea
28 Marcos Alonso
2 Phil Bardsley
5 Wes Brown
31 Fabio Borini
4 Sung-Yueng Ki
11 Adam Johnson
33 Lee Cattermole
14 Jack Colback
10 Connor Wickham
Hebben er weinig te zoeken verder maar voor de club leuk.quote:
Gebruiken ze dit jaar bij alle FA Cup duels. Volgens Nike is de kleur trouwens Mango.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:09 schreef donroyco het volgende:
Waarom een roze bal? Wordt er sneeuw verwacht?
Een sponsorgeste.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gebruiken ze dit jaar bij alle FA Cup duels. Volgens Nike is de kleur trouwens Mango.
omringd*quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blijft jammer dat hij door idioten wordt omrind.
Hier ben ik het me eens.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Foutje maken, dat kan de beste overkomen.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gebruiken ze dit jaar bij alle FA Cup duels. Volgens Nike is de kleur trouwens Mango.
Als Arsenal de FA Cup niet wint moet ik een Mourinho UI dragenquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als Arsenal de FA Cup niet wint moet ik een Mourinho UI dragen
Ik wist geen UI dus deed ik het FCG logo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Welke weddenschap heb je momenteel verloren dan? Of is je huidige UI uit vrije wil?
Terecht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik wist geen UI dus deed ik het FCG logo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Sorry Alorsalba, maar ik hoop op winst van Sheffield United. Die kans is het grootst tegen Wigan.quote:
Een schrale troost. Alors is ontroostbaar vanavond.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sorry Alorsalba, maar ik hoop op winst van Sheffield United. Die kans is het grootst tegen Wigan.
Mocht Arsenal - Hull de finale worden dan zal ik je ondersteunen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel de puristen nog wel wat te klagen hebben.
Dat is het leven van de voetbalsupporter, en in zekere zin ook van de voetbalsupporter. Een leven vol treurigheid, met een zeldzame opsteker. Gezien haar clubvoorkeur is ze ook deels masochistisch denk ik.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een schrale troost. Alors is ontroostbaar vanavond.
Tenzij Arsenal nu de inhaalslag maakt, en Arsenal kennende zie ik dat niet zitten.
Deze spreuk is zo wijs dat ik hem niet snap.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is het leven van de voetbalsupporter, en in zekere zin ook van de voetbalsupporter.
#wijzespreuken
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn gif skills worden steeds beterPrachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel de puristen nog wel wat te klagen hebben.
Excuus, ik wilde de vergelijking met de emotionele vrouwmenschen maken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze spreuk is zo wijs dat ik hem niet snap.
Maar mocht Alors nog een sympathieke en sporadisch succesvolle club zoeken om in te ruilen voor Arsenal wil ik FC Groningen wel noemen
Nee, de excuses zijn van mijn kant, ik begreep je gewoon even niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Excuus, ik wilde de vergelijking met de emotionele vrouwmenschen maken.
#riptegeltjespreuk
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, de excuses zijn van mijn kant, ik begreep je gewoon even niet.
Ik vind het een schitterende uitspraak
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een bijzonder aangenaam uitzicht als ik Kluivert uit de selectie zet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, de excuses zijn van mijn kant, ik begreep je gewoon even niet.
Ik vind het een schitterende uitspraak
[ afbeelding ]
http://www.tegeltjemaken.nl/quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bijzonder aangenaam uitzicht als ik Kluivert uit de selectie zet.
Sagna is met zijn hoofd al in Manchesterquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:42 schreef Confetti het volgende:
Voorzetten van Sagna.
Godverdomme, wat slecht. Die moet (weer) aan de ketting tot hij fatsoenlijke voorzetten kan geven
Rip Fabioquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Sagna is met zijn hoofd al in Manchester
Zet maar op repeat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik draaide net This is the moment van René Froger.
Volgens mij lag deze goal aan mij.
Je houdt nog maar even 5 minuten + ET vol voorlopig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een Baltisch nummertje opzetten.
You'll never walk alone is natuurlijk teveel FC Twente in jouw ogen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Je houdt nog maar even 5 minuten + ET vol voorlopig.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga niet de hele verlenging René Froger draaien hoor.
Goed compromisquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben bereid gevonden dit te luisteren.
Als je er zo over na denkt wel ja. 1-1 tegen de nummer 5 uit de Championship.quote:
Ja toch na zoveel tijd een prijs kunnen pakken.. en dan geef je et af tegen Wigan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als je er zo over na denkt wel ja. 1-1 tegen de nummer 5 uit de Championship.
Je bent zelf een prima moment.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:42 schreef Grifte het volgende:
Dit lijkt me een prima moment voor Arsenal om te choken
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:26 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Dankjequote:
Die onsubtiele sneer neem ik voor lief, aangezien mijn redenering gewoon logisch was om de underdog Sheffield United een kans te geven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:51 schreef alors het volgende:
[..]
DankjeIk hoop voor je dat Sheffield morgen wint hoor. Ik ben niet zoals jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |