SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er gaan niet zo heel veel door jouw hoofd heen he?quote:Op zondag 6 april 2014 16:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was eerste dat in me op kwam. Ik zag eerst niet eens dat ik de lapo had
Jawel hoor. Alleen niet veel zinnigs.quote:Op zondag 6 april 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er gaan niet zo heel veel door jouw hoofd heen he?
Ik verwachtte daar altijd een enorme neger bij, blijkt het een mocrootje te zijnquote:
Mocro of niet, wel een gigantisch talent. Op je 16e al zo voetballen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik verwachtte daar altijd een enorme neger bij, blijkt het een mocrootje te zijn
Van Basten is helemaal geen kleine Marokkaanquote:Op zondag 6 april 2014 16:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mocro of niet, wel een gigantisch talent. Op je 16e al zo voetballen.![]()
Als hij bij Ajax had gespeeld was hij nu al bestempelt als de nieuwe van Basten.
Hoe dat zo?quote:Op zondag 6 april 2014 17:00 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik hoop vurig op een onterechte rode kaart voor Fledderus
Klein driftig beperkt voetballertje die heerlijk uit zijn dak gaat als er ook maar een onterechte inworp wordt gegeven. Fledderus is echt een matennaaiertjequote:
In welk opzicht is je analyse een onderbouwing voor je stelling over Fledderus.quote:Op zondag 6 april 2014 17:02 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Klein driftig beperkt voetballertje die heerlijk uit zijn dak gaat als er ook maar een onterechte inworp wordt gegeven. Fledderus is echt een matennaaiertje
Het was geen onderbouwing, maar een aanvulling.quote:Op zondag 6 april 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht is je analyse een onderbouwing voor je stelling over Fledderus.
Fanatisme/mentaliteit staat gelijk aan matennaaien?
Prima speler voor Roda welke ze erg hebben gemist tijdens zijn blessure.
Tja, uitwedstrijd hè.quote:Op zondag 6 april 2014 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet een beetje huilen van deze tussenstand.
Ik niet, liever dat NEC degradeert en RJC blijft... Leedvermaak is ook vermaakquote:Op zondag 6 april 2014 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik nietquote:Op zondag 6 april 2014 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Liever NEC dan Roda.quote:Op zondag 6 april 2014 17:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik niet, liever dat NEC degradeert en RJC blijft... Leedvermaak is ook vermaak
Ik hoop dat ze er beide uitgaan dus ik ben neutraal.quote:Op zondag 6 april 2014 17:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik niet, liever dat NEC degradeert en RJC blijft... Leedvermaak is ook vermaak
En waarom zou Heracles er wel in moeten blijven?quote:Op zondag 6 april 2014 17:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er beide uitgaan dus ik ben neutraal.
Volgens mij heeft Roda al vaker met 1-0 voorgestaan dit seizoen....quote:Op zondag 6 april 2014 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt, maar ook tegen zo'n slecht spelende tegenstander?quote:Op zondag 6 april 2014 17:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Roda al vaker met 1-0 voorgestaan dit seizoen....
Haha is er ook een boosquote:Op zondag 6 april 2014 17:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En waarom zou Heracles er wel in moeten blijven?
Omdat het de nietsbetekenende tweede club van Twente is?
Waarom zo tegen Nec?quote:Op zondag 6 april 2014 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, zolang nec maar exit is, vind ik het eigenlijk al best
AZ uit hadden ze zelfs verloren terwijl AZ met 10 man speeldequote:Op zondag 6 april 2014 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar ook tegen zo'n slecht spelende tegenstander?
En bedankt...quote:Op zondag 6 april 2014 17:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je maar eens een paar weken in Nijmegen gaan werken... Leer je dat volk wel kennen
Ah op die manier. Dan snap ik je wel jaquote:Op zondag 6 april 2014 17:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je maar eens een paar weken in Nijmegen gaan werken... Leer je dat volk wel kennen
echt lekker, wilde ik zeggen, omdat ik een wasverzachter heb die echt overheerlijk is. Ik bedacht me echter net op tijd dat het off-topic zou zijn en dat moeten we niet hebben hier.quote:
Tja, wederom... N=1, dus of het representatief is... Maakt mijn beeld van nek niet minder negatiefquote:
Maar toch ga je er op in en riskeer je een koersverandering in de discussie alhier?quote:Op zondag 6 april 2014 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
echt lekker, wilde ik zeggen, omdat ik een wasverzachter heb die echt overheerlijk is. Ik bedacht me echter net op tijd dat het off-topic zou zijn en dat moeten we niet hebben hier.
Inderdaad. Het gaat hier nooit off-topic.quote:Op zondag 6 april 2014 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
echt lekker, wilde ik zeggen, omdat ik een wasverzachter heb die echt overheerlijk is. Ik bedacht me echter net op tijd dat het off-topic zou zijn en dat moeten we niet hebben hier.
Dat het niet gelijkertijd wordt gespeeld is wel jammer trouwens.quote:Op zondag 6 april 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)alf-drie-spelen.html
Frank is boos op Kuipers om de gele kaart van V Rhijn
Heeft Ajax zelf in de hand. Zou imo wel belachelijk zijn als de speeltijden alsnog worden veranderd.quote:Op zondag 6 april 2014 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het niet gelijkertijd wordt gespeeld is wel jammer trouwens.
Idd, erg jammer. Is dat nog te veranderen?quote:Op zondag 6 april 2014 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het niet gelijkertijd wordt gespeeld is wel jammer trouwens.
Zou kunnen als iedereen daar mee instemtquote:Op zondag 6 april 2014 17:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, erg jammer. Is dat nog te veranderen?
Maar wat doe je met de andere 3 wedstrijden die ook om die tijd gepland staan.quote:Op zondag 6 april 2014 17:27 schreef RvLaak het volgende:
Nu ik De Boer net hoorde, lijkt het me erg verstandig om de boel om te gooien naar 14:30. Zeker ivm veiligheid (hoewel ik er van uit ga dat Feyenoord wint, maar goed).
Oh dat ziet er best cool uit.quote:Op zondag 6 april 2014 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)et-over-de-lijn.html
Ook nog leuk, de technische hulp bij Feyenoord v RKC.
twitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 06-04-2014 om 17:20:06KNVB gaat in overleg met clubs, lokale autoriteiten en FOX over aanvangstijden volgende week. Zie vi.nl #ajax reageer retweet
quote:Op zondag 6 april 2014 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
RATATATATATATATA BOEM KOEKOEK GOAL AAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Niet meer dan terecht!quote:Op zondag 6 april 2014 17:48 schreef hafcfan het volgende:
Volgend jaar 4 Overijsselse clubs in de ere divisie en 4 uit Limburg in de Jl
Dat mag je niet zeggen! Wel denken natuurlijk!quote:Op zondag 6 april 2014 17:49 schreef Cavaliers het volgende:
Ik gun het Fledderus wel om eens flink gekokmeijerd te worden.
quote:Op zondag 6 april 2014 17:49 schreef Cavaliers het volgende:
Ik gun het Fledderus wel om eens flink gekokmeijerd te worden.
Met aardige mensen kun je de grachten dempen! Adolf Hitler was ook een donders aardige kerel, volgens sommigenquote:Op zondag 6 april 2014 17:52 schreef hafcfan het volgende:
Fledderus is wel een donders aardige kerel.
Stalin was erg gezelligquote:Op zondag 6 april 2014 17:53 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Met aardige mensen kun je de grachten dempen! Adolf Hitler was ook een donders aardige kerel, volgens sommigen
Wie heeft er rood?quote:
okquote:Op zondag 6 april 2014 18:05 schreef Cavaliers het volgende:
Op FOK! hebben de neiging gauw iets tot hype te bestempelen, maar die Hupperts is echt een hype. Die kan er helemaal niks van. Maar hij scoort nog wel eens, dat valt op in de samenvatting, en plots kan hij voetballen. Wat een matige speler is dat. Rant voorbij.
Je patat wordt koud.quote:Op zondag 6 april 2014 18:05 schreef Cavaliers het volgende:
Op FOK! hebben de neiging gauw iets tot hype te bestempelen, maar die Hupperts is echt een hype. Die kan er helemaal niks van. Maar hij scoort nog wel eens, dat valt op in de samenvatting, en plots kan hij voetballen. Wat een matige speler is dat. Rant voorbij.
net als depay dusquote:Op zondag 6 april 2014 18:05 schreef Cavaliers het volgende:
Retteketet AZquote:Op zondag 6 april 2014 18:08 schreef Iniesta8 het volgende:
Zijn jullie seruies naar deze wedstrijd aan et kijken terwijl Liverpool bezig is?
Liverpool is een zaadpot.quote:Op zondag 6 april 2014 18:08 schreef Iniesta8 het volgende:
Zijn jullie seruies naar deze wedstrijd aan et kijken terwijl Liverpool bezig is?
Dat is een bank.quote:
6equote:Op zondag 6 april 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De miljoenste rode kaart dit weekend of wat.
Dan mogen ze hem van mij nemen vanaf de middenstip.quote:Op zondag 6 april 2014 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens mij schreeuwen ze bij Roda nog om een strafschop bij een overtreding rond de middenlijn.
Zoquote:Op zondag 6 april 2014 18:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Als je wat minder tijd besteed op dit forum is het nog heerlijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scarlet wel ja.quote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Johansson is weleens beter in vorm geweest dan de afgelopen weken.
Ajax wordt dus kampioen door PSV.quote:Op zondag 6 april 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week
Vrijdag
20:00 FC Groningen v NAC Breda
Zaterdag
18:45 Go Ahead Eagles v sc Heerenveen
19:45 SC Cambuur v Vitesse
20:45 FC Twente v Roda JC
Zondag
12:30 Ajax v ADO Den Haag
14:30 AZ v NEC
14:30 FC Utrecht v Heracles Almelo
14:30 RKC Waalwijk v PEC Zwolle
16:30 PSV v Feyenoord
Alsof Ajax van Den Haag gaat winnen. Maximaal een gelijkspel zeker zonder Van Rhijn en Blind.quote:Op zondag 6 april 2014 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ajax wordt dus kampioen door PSV.
Ah weer een note achter mijn naam zie ik. Nee, jij hebt geen humor.quote:Op zondag 6 april 2014 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering, jij hebt écht helemaal geen humor.
Tot zover mijn voorspelling.quote:Op zondag 6 april 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week
Vrijdag
20:00 FC Groningen v NAC Breda 1
Zaterdag
18:45 Go Ahead Eagles v sc Heerenveen x
19:45 SC Cambuur v Vitesse x
20:45 FC Twente v Roda JC 1
Zondag
12:30 Ajax v ADO Den Haag 1
14:30 AZ v NEC 1
14:30 FC Utrecht v Heracles Almelo x
14:30 RKC Waalwijk v PEC Zwolle 1
16:30 PSV v Feyenoord x
Meh, een gebrek aan humor gaan we niet bannen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ah weer een note achter mijn naam zie ik. Nee, jij hebt geen humor.
Meteen weer een streepje trekken achter mijn naam.
Bedankt wederom. Ik reis wel niet meer mee naar Utrecht.quote:Op zondag 6 april 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrijdag
20:00 FC Groningen v NAC Breda 1
Zaterdag
18:45 Go Ahead Eagles v sc Heerenveen 1
19:45 SC Cambuur v Vitesse 2
20:45 FC Twente v Roda JC 1
Zondag
12:30 Ajax v ADO Den Haag 1
14:30 AZ v NEC 1
14:30 FC Utrecht v Heracles Almelo 1
14:30 RKC Waalwijk v PEC Zwolle 1
16:30 PSV v Feyenoord 2
Ik mag verdomme niet eens een rullevant gifje posten. Of der hangt wel weer stiekem een note aan vast.quote:Op zondag 6 april 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, een gebrek aan humor gaan we niet bannen.
Hier is tong80 overigens heel blij mee.
Je postte er 8 in één post. Gewoon irritant.quote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef Zipportal het volgende:
Ik mag verdomme niet eens een rullevant gifje posten. Of der hangt wel weer stiekem een note aan vast.
Hoelang je hier bent zal me een rotzorg wezen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef Zipportal het volgende:
Zo moet je maar omgaan met je vaste FOK-leden.
quote:
Ik dacht dat ze gelijk kwamen met NEC mijn foutquote:
Dat dacht ik gister bij Locadia ookquote:Op zondag 6 april 2014 18:32 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kijk nog steeds met verbazing naar die kans van Johannsson. Hoe dan? Zoiets valt toch gewoon niet te missen?
Waarom dat? Echt een wedstrijd waar niets meer op het spel draait. Binnenkort moet ook iedereen een keer door de week dacht ikquote:
quote:FOX SPORTS VOLGT ONTKNOPING EREDIVISIE MET SCHAKELPROGRAMMA
Betaalzender FOX Sports Eredivisie zet komende zondag als Ajax kampioen van Nederland kan worden een schakelprogramma en het online kanaal FOX Sports Eredivisie 7 in.
De 32e speelronde in de Eredivisie is cruciaal voor het verdere verloop van de competitie. Met nog drie speelronden kan Ajax bij winst in het eigen stadion Amsterdam ArenA tegen ADO Den Haag kampioen van Nederland worden. Feyenoord moet dan wel punten in Eindhoven bij de voetbalklassieker tegen PSV morsen. Beide wedstrijden worden gelijktijdig om 16.30 uur gespeeld. PSV- Feyenoord wordt op FOX Sports Eredivisie 3 uitgezonden. Ajax – ADO Den Haag op FOX Sports Eredivisie 5.
SCHAKELPROGRAMMA
Op het hoofdkanaal FOX Sports Eredivisie 1 is vanaf 14.30 uur een schakelprogramma te zien. Vanaf 16.30 uur wordt er geschakeld tussen de wedstrijden van Ajax en Feyenoord. Voorafgaand aan deze wedstrijden kan wordt er vanaf 14.30 uur geschakeld tussen de wedstrijden AZ – NEC, FC Utrecht – Heracles en RKC – PEC Zwolle. De laatste wedstrijd is niet via een lineair kanaal van FOX Sports Eredivisie te bekijken. FOX Sports zet hiervoor het online kanaal FOX Sports Eredivisie 7 in dat via FOX Sports GO en de internetsite van de betaalzender voor abonnees beschikbaar is.
Nee ik had het over PSV - Groningen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je verwacht een overwinning voor NAC ja? Beetje vertrouwen in je ploeg Johannes!
Het gaat ook allemaal om de pot tegen RKC over twee weken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:04 schreef Stofje het volgende:
M'n vertrouwen in een goed resultaat is niet erg groot.
Vrees het ook. RKC is een enorme angstgegner. Rick Hoogendorpquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat ook allemaal om de pot tegen RKC over twee weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |