Weet je wel hoe hard hij kan meppen.quote:Op maandag 7 april 2014 11:11 schreef Incantrix het volgende:
En Gulara, ik moest zo hard lachen van je klap eens in je handjes-verhaal
Ik stel me de blik ongeveer zo voor als die van Isabel wanneer ze een loshangende pluk haar van mij binnen handbereik ontdektquote:Op maandag 7 april 2014 11:19 schreef Gulara het volgende:
[..]
Weet je wel hoe hard hij kan meppen.![]()
En die enthousiaste blik waarmee hij dan op m'n schoot gaat staan zodra ik het liedje begin.
quote:Op maandag 7 april 2014 11:19 schreef Gulara het volgende:
[..]
Weet je wel hoe hard hij kan meppen.![]()
En die enthousiaste blik waarmee hij dan op m'n schoot gaat staan zodra ik het liedje begin.
Stofzuigen is hier helemaal de bomb! Je kunt J. niet blijer maken haast. Hij gaat aande stofzuiger hangen, en laat zich zo meeslepen door de kamer, en het is helemaal tof als zn haar omhoogwaait door de lucht die uit t roostertje blaastquote:Op maandag 7 april 2014 16:41 schreef Omentielvo het volgende:
Ik mag dus van Riley op de bank zitten. Maar niet stofzuigen. Want dat is een stom geluid.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:43 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Stofzuigen is hier helemaal de bomb! Je kunt J. niet blijer maken haast. Hij gaat aande stofzuiger hangen, en laat zich zo meeslepen door de kamer, en het is helemaal tof als zn haar omhoogwaait door de lucht die uit t roostertje blaast
quote:Op maandag 7 april 2014 19:50 schreef Incantrix het volgende:
OMG Danic wat is ze anders! Zo groot en meisjes-meisjeen dat hoofd bij die taart, hahaha! Ze lijkt op je en op haar zus
Moest er vandeweek nog aan denkenquote:Op maandag 7 april 2014 19:55 schreef danic het volgende:
[..]![]()
Wordt tijd dat wij weer eens afspreken meis.
quote:Op maandag 7 april 2014 20:40 schreef Kyara het volgende:
Ja,.dat ze een tweelingkarretje moeten aanschaffen want het past bijna niet meer...
Jaaaaah! Je tablet kan het nogquote:Op maandag 7 april 2014 22:06 schreef pessie het volgende:
Danic toffe spam zeg!
TTinu, dat neef mmaar stilstil blijft liggliggenliggen ipv overal nnaar ttoe gaan.
OMG! Ik moest zo hard lachen! Die licht verongelijkte koppies ook.quote:Op maandag 7 april 2014 13:02 schreef Kyara het volgende:
Wij hebben vandaag heel gezellig boodschapjes gedaan:
[ link | afbeelding ]
Dat!quote:
Dat idd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wij moesten ook met 18 maanden, volgens mij verschilt het per CB of die afspraak wel of niet doorgaat.
Ik heb niks gehoord over met 18 maanden en dat is hij nu bijna omgwtfbbqquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:48 schreef Omentielvo het volgende:
Ophelia, hoe lief is dat
Pessie, je bent niet de grap van Fok hoor.Maar ik houd van de t9 van jouw tablet
Even een vraag over het CB. Was ik vorige keer vergeten te vragen. Riley hoeft pas weer te komen als ze bijna twee is. Hoe is dat bij de andere CB's (na de 14 maanden afspraak)
oh dat hadden ze van mij hier ook wel mogen doen..quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
CB hier kiest er inderdaad voor om kinderen waarbij alles goed gaat niet standaard te laten komen met 18 mnd, mag wel overigens. Die tijd kunnen ze dan weer extra besteden aan gezinnen waar het wel nodig is.
^^quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:57 schreef Skoap het volgende:
[..]
oh dat hadden ze van mij hier ook wel mogen doen..
Ach ja, het leuke eraan is dat ze L weer eens ff opmeten.
hihi daar zeg je wat!quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
^^
Of zouden ze stiekem vinden dat het niet goed gaat?![]()
. Wij werden dus idd met 14 maanden, 18 maanden en rond de 2 jaar verwacht. Ik geloof dat je met een 2e kindje minder vaak hoeft.
Wij hebben nog een afspraak met 18 maanden. Ze houden hier gewoon het hele programma aan. Ongeacht of het nu 1e, 2e of 3e kindje is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:48 schreef Omentielvo het volgende:
Ophelia, hoe lief is dat
Pessie, je bent niet de grap van Fok hoor.Maar ik houd van de t9 van jouw tablet
Even een vraag over het CB. Was ik vorige keer vergeten te vragen. Riley hoeft pas weer te komen als ze bijna twee is. Hoe is dat bij de andere CB's (na de 14 maanden afspraak)
Ik ga inderdaad wel even naar het inloopspreekuur voor de stats.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:57 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ach ja, het leuke eraan is dat ze L weer eens ff opmeten.
Nieuwe aanwasquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
##11 - L0t - J. ♀
##14 - LadyBlack - E. ♀
##15 - Suikertante - F. ♂
##15 - bellelena - Nin ♀
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
##11 - L0t - J. ♀
##14 - LadyBlack - E. ♀
##15 - bellelena - Nin ♀
![]()
![]()
##11 - L0t - J. ♀
##14 - LadyBlack - E. ♀
##15 - bellelena - Nin ♀
![]()
![]()
##11 - L0t - J. ♀
##14 - LadyBlack - E. ♀
##15 - bellelena - Nin ♀
![]()
![]()
Pfieuw, "ooh", "neusjj" en "aah", checkquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:39 schreef pessie het volgende:
[..]![]()
Ophelia, het ging om ogen neus en mond
ah dat gaat hier ook al goedquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:39 schreef pessie het volgende:
[..]![]()
Ophelia, het ging om ogen neus en mond
oh dat vertikt Luc vast, die heeft liever dat ik dat voor hem doe zodat hij hem dan kan omgooienquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:09 schreef Tinuviel het volgende:
Hier geen 18 maanden afspraak maar pas met 2 jaar. Onze buren zijn net geweest. Ze zei dat hij blokjes moest stapelen en nog wat meer. Ik denk dat ik maar eens de lichaamsdelen zal gaan oefenen.
Otje grijnst ondeugend en doet bij voorkeur *pfrrt*, alsof je op een buik blaast zeg maar, heeft dat een naam?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Skoap het volgende:
[..]
ah dat gaat hier ook al goed
En hij duwt vooral graag in mijn blubberbuiken grijnst dan smerig en roept buik buik!
##11 - L0t - J. ♀
##14 - LadyBlack - E. ♀
##15 - bellelena - Nin ♀
![]()
![]()
Dit ga ik onthouden voor onderweg naar Frankrijk in juni!quote:Op woensdag 9 april 2014 12:52 schreef pessie het volgende:
Bij lange ritten beginnen we met gezonde tussendoortjes zoals komkommer, druiven, mandarijntjes etc. Na verloop van tijd toveren we rozijntjes tevoorschijn en uiteindelijk koekjes. Werkt best goed.
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:33 schreef Kyara het volgende:
Kz, er is een topic dat gaat over de keuze van een basisschool . Misschien kun je je vraag beter kwijt. Denk dat de meestr dreumesouders daar nog niet mee bezig zijn.
Asy, gefeliciteerd met je peuter!voor Luuk en C.
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:40 schreef Olf het volgende:
Mijne staat al bijna een jaar ingeschreven![]()
Lopende luuk!![]()
Bijna lopende Lola!
Maar als je snachts gaat rijden ben je toch zelf kapot? En die kinderen lekker wakker de hele dag. En ze hebben elkaar toch om te vermaken?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:07 schreef Kyara het volgende:
Wij willen in de zomervakantie naar Frankrijk. Dan zijn de meiden 1,5 en M 2,5. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Denk wel dat we een groot deel 's nachts gaan rijden. Helaas geen mogelijkheid om er naast te gaan zitten.
We gaan naar mijn schoonouders. Dus we dragen de kinderen over aan opa en oma en gaan zelf lekker naar bedquote:Op donderdag 10 april 2014 10:30 schreef Troeta het volgende:
[..]
Maar als je snachts gaat rijden ben je toch zelf kapot? En die kinderen lekker wakker de hele dag. En ze hebben elkaar toch om te vermaken?
Wij gaan eind mei 2,5 uur rijden, ben benieuwd! Maar ik geef wel lekker koekjes en heb zo'n dvd-ding!
Luuk die loopt![]()
![]()
Ik had voor C bij de Bristol een soort slofjes gevonden met een goede flexibele en antislipzool. Volgens mij waren de jongensversies van Cars en iets van ¤10,-.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:37 schreef mousemicky het volgende:
Ik ga er van uit dat ie niet zelf de bakstenen uit z'n wagentje kan tillen, en dat ze dus gewoon er in blijven... Maar idd, wel op blijven letten natuurlijk. Of zal ik vriendlief eens laten knutselen met een spanbandje
O, en omdat ik er echt niet uitkom, hier ook even mijn vraag.
Heeft er iemand hier ervaring met Shoesme babyshoentjes (de babysmart). J. glijdt steeds weg op z'n A@pies, en blote voeten is echt te koud hier met de vloerkoeling... Of tips voor andere merken babyschoentjes, voor als ze net beginnen met staan en langs de tafel stappen? Antislipzool is een must, maar moet ook extreem flexibel zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |