Weet je wel hoe hard hij kan meppen.quote:Op maandag 7 april 2014 11:11 schreef Incantrix het volgende:
En Gulara, ik moest zo hard lachen van je klap eens in je handjes-verhaal
Ik stel me de blik ongeveer zo voor als die van Isabel wanneer ze een loshangende pluk haar van mij binnen handbereik ontdektquote:Op maandag 7 april 2014 11:19 schreef Gulara het volgende:
[..]
Weet je wel hoe hard hij kan meppen.![]()
En die enthousiaste blik waarmee hij dan op m'n schoot gaat staan zodra ik het liedje begin.
quote:Op maandag 7 april 2014 11:19 schreef Gulara het volgende:
[..]
Weet je wel hoe hard hij kan meppen.![]()
En die enthousiaste blik waarmee hij dan op m'n schoot gaat staan zodra ik het liedje begin.
Stofzuigen is hier helemaal de bomb! Je kunt J. niet blijer maken haast. Hij gaat aande stofzuiger hangen, en laat zich zo meeslepen door de kamer, en het is helemaal tof als zn haar omhoogwaait door de lucht die uit t roostertje blaastquote:Op maandag 7 april 2014 16:41 schreef Omentielvo het volgende:
Ik mag dus van Riley op de bank zitten. Maar niet stofzuigen. Want dat is een stom geluid.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:43 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Stofzuigen is hier helemaal de bomb! Je kunt J. niet blijer maken haast. Hij gaat aande stofzuiger hangen, en laat zich zo meeslepen door de kamer, en het is helemaal tof als zn haar omhoogwaait door de lucht die uit t roostertje blaast
quote:Op maandag 7 april 2014 19:50 schreef Incantrix het volgende:
OMG Danic wat is ze anders! Zo groot en meisjes-meisjeen dat hoofd bij die taart, hahaha! Ze lijkt op je en op haar zus
Moest er vandeweek nog aan denkenquote:Op maandag 7 april 2014 19:55 schreef danic het volgende:
[..]![]()
Wordt tijd dat wij weer eens afspreken meis.
quote:Op maandag 7 april 2014 20:40 schreef Kyara het volgende:
Ja,.dat ze een tweelingkarretje moeten aanschaffen want het past bijna niet meer...
Jaaaaah! Je tablet kan het nogquote:Op maandag 7 april 2014 22:06 schreef pessie het volgende:
Danic toffe spam zeg!
TTinu, dat neef mmaar stilstil blijft liggliggenliggen ipv overal nnaar ttoe gaan.
OMG! Ik moest zo hard lachen! Die licht verongelijkte koppies ook.quote:Op maandag 7 april 2014 13:02 schreef Kyara het volgende:
Wij hebben vandaag heel gezellig boodschapjes gedaan:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |