Om incognito te blijven, zeker.quote:Op zondag 6 april 2014 17:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik voorspel dat u hier nog zult posten met een grijze baard en dito pijpenkrullen...
http://www.hollandse-bakfietsen.nl/quote:Op zondag 6 april 2014 17:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat klinkt als een compleet gezin....
ik zou wel een bakfiets met tracktormotor willen zien.quote:Op zondag 6 april 2014 17:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Duur trouwens, die bakfietsen. Voor hetzelfde geld heb je een trekker. Maak je helemaal de blits mee.
Dat lost op wanneer je vertrekt, doerak.quote:Op zondag 6 april 2014 17:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vertrek pas als het onderklasse-vraagstuk is opgelost, boefje.
geef ze een boterham met pindakaas en een oettinger.quote:Op zondag 6 april 2014 17:09 schreef waht het volgende:
[..]
Heeft niet met moslims en ook niet met het FN te maken. Wat nu in Frankrijk en de States gebeurd heeft een aantal decennia eerder ook in de Arabische landen plaatsgevonden. Actieve lobby van zionistische organisaties om Joodse buitenlanders (en hun vermogen) naar Israël te trekken.quote:Op zondag 6 april 2014 17:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Iedereen op de FP heeft het over de moslims die er al decennia wonen, ik zou het meer bij FN zoeken
http://link.marktplaats.nl/m793932788quote:Op zondag 6 april 2014 17:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik zou wel een bakfiets met tracktormotor willen zien.
Met het verschil dat er hier een hele bevolkingsgroep schijnt te bestaan die er geen probleem mee heft als gelovigen met geld het land uit gaan.quote:Op zondag 6 april 2014 17:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft niet met moslims en ook niet met het FN te maken. Wat nu in Frankrijk en de States gebeurd heeft een aantal decennia eerder ook in de Arabische landen plaatsgevonden. Actieve lobby van zionistische organisaties om Joodse buitenlanders (en hun vermogen) naar Israël te trekken.
Brabanders? Die kun je toch moeilijk à serieux nemen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met het verschil dat er hier een hele bevolkingsgroep schijnt te bestaan die er geen probleem mee heft als gelovigen met geld het land uit gaan.
Shit, zitten we tot je dood aan je vast.quote:Op zondag 6 april 2014 17:09 schreef waht het volgende:
[..]
Door haar tussen het fruit vol te blaffen en dan nonchalant weglopen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:47 schreef Nautilus. het volgende:
Ik was in de supermarkt (mandje gevuld met magere kwark, bananen, een avocado, volkorenspaghetti, tomaten uit blik, havermoutpoeder en zes pakken melk).
Op de groente- en fruitafdeling zag ik een vrouw, eind twintig, schatte ik in. Het was echt een lekker wijf. Ze was in gesprek met een andere vrouw, waarschijnlijk familie, want ze leken op elkaar. Ze zei: "Ik heb besloten om meer aan mezelf te gaan denken. Ik ga nu uit van mijn eigen kracht," en meer van dat soort Eckhardt Tolle-gelul. Dat was echt een afknapper. Het was ook gelogen, vermoed ik, want ze keek schichtig om zich heen en straalde totaal geen zelfvertrouwen uit. Zo'n onnozel ding dat zich in een kroeg laat inpalmen door een foute kerel. Toch wens ik haar dat lot niet toe. Maar wat kan ik er aan veranderen?
Haar daar tegen de stijlvol betegelde supermarktvloer smijten en jouw vrucht in haar schieten waarmee ze per direct van de markt is?quote:Op zondag 6 april 2014 17:47 schreef Nautilus. het volgende:
Ik was in de supermarkt (mandje gevuld met magere kwark, bananen, een avocado, volkorenspaghetti, tomaten uit blik, havermoutpoeder en zes pakken melk).
Op de groente- en fruitafdeling zag ik een vrouw, eind twintig, schatte ik in. Het was echt een lekker wijf. Ze was in gesprek met een andere vrouw, waarschijnlijk familie, want ze leken op elkaar. Ze zei: "Ik heb besloten om meer aan mezelf te gaan denken. Ik ga nu uit van mijn eigen kracht," en meer van dat soort Eckhardt Tolle-gelul. Dat was echt een afknapper. Het was ook gelogen, vermoed ik, want ze keek schichtig om zich heen en straalde totaal geen zelfvertrouwen uit. Zo'n onnozel ding dat zich in een kroeg laat inpalmen door een foute kerel. Toch wens ik haar dat lot niet toe. Maar wat kan ik er aan veranderen?
Twee zielen...quote:Op zondag 6 april 2014 17:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Door haar tussen het fruit vol te blaffen en dan nonchalant weglopen.
Uiteindelijk is je laten inpalmen door een foute vent voor een hoop vrouwen de ideale manier om aan zichzelf te denken. Dat het een afknapper is, snap ik dan weer wel.quote:Op zondag 6 april 2014 17:47 schreef Nautilus. het volgende:
Aan jezelf denken is lekker en makkelijk eten met iets leuks op de tv en je toffels op tafel.quote:Op zondag 6 april 2014 17:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteindelijk is je laten inpalmen door een foute vent voor een hoop vrouwen de ideale manier om aan zichzelf te denken. Dat het een afknapper is, snap ik dan weer wel.
Jij bent die foute vent.quote:Op zondag 6 april 2014 17:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteindelijk is je laten inpalmen door een foute vent voor een hoop vrouwen de ideale manier om aan zichzelf te denken. Dat het een afknapper is, snap ik dan weer wel.
quote:Op zondag 6 april 2014 18:16 schreef Nautilus. het volgende:
Ik kon het trouwens niet laten om bij de kassa iets zoets te kopen. Mijn mindset is inmiddels zodanig veranderd dat ik zoet en vet niet eens lekker meer vind, maar sommige dingen kan ik niet laten liggen. Dus heb ik Indische cake gekocht, en een pakje gezoete kauwgom. Van die kauwgom waarbij tattoeageplaatjes verpakt zitten. Vroeger was je dan de bink op het schoolplein, als je zo'n Turtles-tattoo op je hand had. Misschien maakt het dus ook indruk op mijn baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |