Eens.quote:
Maar essentieel als je de overheid vraagt taken op zich te nemen. Om maar gelijk tot de kern van het probleem door te dringen.quote:Op zondag 6 april 2014 02:25 schreef GSbrder het volgende:
Eens.
Maar het allerkutst zijn belastingen.
Mij is niks gevraagdquote:Op zondag 6 april 2014 02:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar essentieel als je de overheid vraagt taken op zich te nemen. Om maar gelijk tot de kern van het probleem door te dringen.
Rare uitvinding.quote:Op zondag 6 april 2014 02:31 schreef Kowloon het volgende:
Daarom heeft de overheid ook zoiets ongrijpbaars als het collectief bedacht.
Wel makkelijk als je zelf aan de macht wil blijven, het collectief is bijna altijd verdeeld, en dan heers je.quote:
Zo gaan die dingen. Daarnaast is de politiek hét podium om tal van maatschappelijke problemen en kwesties te bespreken of te verhelpen. Althans, dat vinden politici en hun grootste adepten.quote:Op zondag 6 april 2014 02:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel makkelijk als je zelf aan de macht wil blijven, het collectief is bijna altijd verdeeld, en dan heers je.
Daarom ga ik ook niet echt meer met plezier naar de stembus.quote:Op zondag 6 april 2014 02:40 schreef GSbrder het volgende:
Zo gaan die dingen. Daarnaast is de politiek hét podium om tal van maatschappelijke problemen en kwesties te bespreken of te verhelpen. Althans, dat vinden politici en hun grootste adepten.
En nu zijn de Amerikanen volkomen afhankelijk van de Russen om hun astronauten in de ruimte te brengenquote:Op zondag 6 april 2014 02:37 schreef Kowloon het volgende:
Even wat mooie beelden van twee raketten spammen, inclusief uitleg wat er te zien valt:
-knip-
Klopt, landen zijn maar een overbodige bestuurslaag. We kunnen prima toe met alleen de EU en gemeentes.quote:Op zondag 6 april 2014 02:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet echt meer met plezier naar de stembus.Behalve bij LR laatst, ik heb wel vertrouwen in die club en Eerdmans. Lokale politiek zou eigenlijk belangrijker moeten zijn dan landelijke politiek, om er maar eens een stelling in te gooien.
Niet. Katten zijn juist toffe en pluizige beesten met een superkarakter.quote:
Ja, omdat die druif van een Obama het Constellation Program stopte.quote:Op zondag 6 april 2014 02:48 schreef remlof het volgende:
En nu zijn de Amerikanen volkomen afhankelijk van de Russen om hun astronauten in de ruimte te brengen
Eerdmans is een griezel. Brrr ...quote:Op zondag 6 april 2014 02:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet echt meer met plezier naar de stembus.Behalve bij LR laatst, ik heb wel vertrouwen in die club en Eerdmans. Lokale politiek zou eigenlijk belangrijker moeten zijn dan landelijke politiek, om er maar eens een stelling in te gooien.
Waarom toch zo die drang naar groot en allesomvattend?quote:Op zondag 6 april 2014 02:49 schreef remlof het volgende:
Klopt, landen zijn maar een overbodige bestuurslaag. We kunnen prima toe met alleen de EU en gemeentes.
Omdat de hele wereld steeds groter en allesomvattender wordt en daar wil ik graag in meegaan.quote:Op zondag 6 april 2014 02:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom toch zo die drang naar groot en allesomvattend?
Maar de Orion is toch niet geschrapt?quote:Op zondag 6 april 2014 02:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, omdat die druif van een Obama het Constellation Program stopte.
Eerdmans is prima vent.quote:Op zondag 6 april 2014 02:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eerdmans is een griezel. Brrr ...
Veel te rechts en hij wil alleen maar mensen opjagen en iedereen in de gevangenis gooien voor onbepaalde tijd.quote:Op zondag 6 april 2014 03:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eerdmans is prima vent.Heeft een stevige eigen mening, is bereid zijn eigen standpunt te verlaten in een discussie, heeft aan de juiste universiteit gestudeerd en heeft met regelmaat ook nog prima politieke opvattingen. Een van de beste politici van het land momenteel.
quote:De houding ten opzichte van de strafrechtpraktijk en de wetgeving op het gebied van strafrecht en strafvordering was doorgaans zeer kritisch. Binnen de Liga was het abolitionisme, het streven naar afschaffing van het strafrecht, een belangrijke maar nooit overheersende stroming. Consensus was er over het terugdringen van het strafrecht en de vrijheidsstraf, met een sterke nadruk op de rechten van de mens.
Maar de Ares raketten zijn allemaal geschrapt. Nu zetten ze de Orion op de bestaande Delta IV raket maar die is veel minder vooruitstrevend dan de Ares raketten. Dat Constellation programma was lekker vooruitstrevend, maar nu dat gecanceld is hebben mijn ouders nog steeds spectaculairdere ruimtemissies meegemaakt dan ik zelf. Stilstand is het op deze manier.quote:
Hij ziet er fatsoenlijk uit. Maar ik vind hem eng. Ik krijg de rillingen van hem.quote:Op zondag 6 april 2014 03:04 schreef remlof het volgende:
Ik ben het ook niet eens met het meeste waar Eerdmans voor staat maar ik vind het wel een fatsoenlijke vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |