Mocht het nodig zijn duw ik jequote:
Diezelfde mug is allang dood ... Fokkers we zijn gewaarschuwd..quote:Op zondag 6 april 2014 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Tweede keer zelfde mug: No problem.
Tweede keer een van de drie andere soorten: Ebola-achtige bloedingen of nachtenlang andere mensen lastig vallen op FOK!
quote:Op zondag 6 april 2014 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Diezelfde mug is allang dood ... Fokkers we zijn gewaarschuwd..
82 lurkersquote:Op zondag 6 april 2014 01:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik lig er niet wakker van.
APK is gedegradeerd tot een mug?quote:Op zondag 6 april 2014 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Diezelfde mug is allang dood ... Fokkers we zijn gewaarschuwd..
schiet dan ook een beetje opquote:Op zondag 6 april 2014 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Kut Sas.. Ik had zo'n mooie TT![]()
![]()
![]()
SIG vs PP (the battle)
Het zou wat worden als ze gaan postenquote:
Ja, maar wie tellen ze daar allemaal bij op dan? Als ik 2 minuten niet post, ben ik dan een lurker, ofquote:
Met je muis over de TTquote:
Werkelijk waar, soms ben je echt de weg kwijt Fann of zou dat aan mij liggen?quote:Op zondag 6 april 2014 01:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar wie tellen ze daar allemaal bij op dan? Als ik 2 minuten niet post, ben ik dan een lurker, of
als ik sraks ga pitten en ik log niet uit?
quote:Op zondag 6 april 2014 01:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Werkelijk waar, soms ben je echt de weg kwijt Fann of zou dat aan mij liggen?
Nee dat was een opmerking.quote:Op zondag 6 april 2014 01:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ow... is dat weer een rare vraag?
ach, ik ga met sjoef op vakaaaaaaaaaaaaaaaaaansie!quote:Op zondag 6 april 2014 01:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen tegen Sjoef.Da's een toffe gozert.
Oh ik ben een beetje verliefd op de userquote:
Had ik in het vorig topic uitgelegd ... Aantal mensen die dit topic volgen , dus in AT staan..quote:Op zondag 6 april 2014 01:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er nu 82 mensen mee zitten te lezen
Kan, maar dan gaat Katrina misschien uit haar panty als ze over een jaar of drie weer meeleestquote:Op zondag 6 april 2014 01:55 schreef chufi het volgende:
Je kan hem aan laten passen door APK toch als je het een leuke yTT vindt
ow.. nah, ik heb niet alles woord voor woord nagelezen, dus gemistquote:Op zondag 6 april 2014 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik in het vorig topic uitgelegd ... Aantal mensen die dit topic volgen , dus in AT staan..
Verliefdheid is leuk.quote:Op zondag 6 april 2014 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ben een beetje verliefd op de user
Het is Karinaquote:Op zondag 6 april 2014 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Kan, maar dan gaat Katrina misschien uit haar panty als ze over een jaar of drie weer meeleest
No offence.
Hoi Katrina
Nee nummers kloppen niet zo op fokquote:
Jah, zoveel mensen zullen het toch ook niet in hun AT hebben staan?quote:
3 jaar APK ... Maar ik laat het aan mn toekomstige reisgenote over ... Sas ??quote:Op zondag 6 april 2014 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Kan, maar dan gaat Katrina misschien uit haar panty als ze over een jaar of drie weer meeleest
No offence.
Hoi Katrina
Later ga je nog beseffen hoeveel gelijk ik had.quote:Op zondag 6 april 2014 02:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah, zoveel mensen zullen het toch ook niet in hun AT hebben staan?
Maar ik durf er niets meer over te vragen, want volgens Sig ben ik dan de weg kwijt
Nou je mag het ook nu uit leggen hoorquote:Op zondag 6 april 2014 02:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Later ga je nog beseffen hoeveel gelijk ik had.
opa!quote:Op zondag 6 april 2014 02:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
82 mensen plus de NSA!quote:Op zondag 6 april 2014 02:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sacha heeft het al gedaan eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 02:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou je mag het ook nu uit leggen hoor
De zwarte doos ligt op het balkon van Fannquote:
whut?quote:Op zondag 6 april 2014 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
De zwarte doos ligt op het balkon van Fann
Dat is snelquote:
Een zwarte doos op het balkon van Fann, tsja dat wekt wel wat nieuwschsgierigheid op natuurlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
De zwarte doos ligt op het balkon van Fann
Laatste ping van het vliegtuig wijst idd in de richting van jouw balkon.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Laatste ping van het vliegtuig wijst idd in de richting van jouw balkon.
was jij daar ook al ooggetuige van?quote:Op zondag 6 april 2014 02:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]niet nog een keer zeg na die Bijlmer
Tenen zijn toch inquote:
Ja ik deed het ook niet expresquote:Op zondag 6 april 2014 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
was jij daar ook al ooggetuige van?
Begin een beetje moe te worden van mensen die ooggetuige waren.
Zijn inmiddels meer mensen die bij het eerste concert van Nirvana (en Prince) in Paradiso waren
Slimme aap ...quote:
Want? waar was jij ? ...quote:Op zondag 6 april 2014 02:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]niet nog een keer zeg na die Bijlmer
Ja, gewoon thuis dus, ik mijn bijlmerflatjequote:Op zondag 6 april 2014 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Want? waar was jij ? ...
Ik reed need CS binnen met de trein toen ... en de dag erna was ik in ZO bij de ABN ...
Oops hoe dubbel allemaal..
Ik kan geen eend meer zienquote:
toen woonde je daar nog ..quote:Op zondag 6 april 2014 02:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, gewoon thuis dus, ik mijn bijlmerflatje
Utrecht, bij ex-echtgenootquote:Op zondag 6 april 2014 02:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, gewoon thuis dus, ik mijn bijlmerflatje
Tot ziensquote:Op zondag 6 april 2014 02:16 schreef APK het volgende:
Zo, en met een welgemeend 'Stop volgen' tot de volgende keer.
Vecht elkaar niet de tent uit, anders wordt Katrina boos
quote:Op zondag 6 april 2014 02:16 schreef APK het volgende:
Zo, en met een welgemeend 'Stop volgen' tot de volgende keer.
Vecht elkaar niet de tent uit, anders wordt Katrina boos
Laat me raden jij zag het voor ogenquote:Op zondag 6 april 2014 02:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan zat je aardig uit de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dan geen dramaquote:
Wees blijf , want lijkt me geen pretje .. Ik heb af en toe wel eens van die dromen over neerstortende vliegtuigen..quote:
Morgen is het één flatquote:Op zondag 6 april 2014 02:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe ik drama dan?![]()
Ik zat 2 flats verderop, vond ik wel dichtbij genoeg
quote:
Het maakt ook eigenlijk geen zak uit wat ik doe of zeg heh mopquote:
Wie welquote:Op zondag 6 april 2014 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft het niet zien aankomen ,,, Klaar OK en verder was het gewoon een ramp..
Kusje voor je hondquote:Op zondag 6 april 2014 02:27 schreef sacha het volgende:
honten uitlaten, kusje aan allen, wie dat ook wezen mag!
Wat eten die honten dat ze ook nog zo laat uit moeten , of was de rest van de familie het weer vergeten en mag jij het weer doen ,... Herkenbaarquote:Op zondag 6 april 2014 02:27 schreef sacha het volgende:
honten uitlaten, kusje aan allen, wie dat ook wezen mag!
Ja primaquote:Op zondag 6 april 2014 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ïk reed er waarschijnlijk onderdoor ... zo iets ... Maar binnenkort meer OK
Is goed sig... Maar ga er ff niet meer aan beginnen .. Maar er zijn minimaal 80 andere volgers die wel zouden kunnen kijken...quote:Op zondag 6 april 2014 03:21 schreef sig000 het volgende:
Ik krijg ineens de onweerstaanbare behoefte om YT te openen.
Maar die komt hier niet meer meer ... Zei ie ....quote:
Met haat ga je niets bereiken.quote:
Nee hij zei dat nietquote:Op zondag 6 april 2014 03:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die komt hier niet meer meer ... Zei ie ....
Your OK during daylight, ... but weird at nightquote:Op zondag 6 april 2014 03:36 schreef sig000 het volgende:
I'm an alien from space living in my briefcase.
Iedereen heeft donkere kanten Sjoef.quote:Op zondag 6 april 2014 03:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Your OK during daylight, ... but weird at night
Neverquote:Op zondag 6 april 2014 03:40 schreef chufi het volgende:
[..]
qt
Dat ie ons uit zn AT list zou halen dan .....
Die is wel okquote:
Hij haat me, dat schept een bandquote:
Ik vroeg jou niet ten huwelijkquote:
Type ik te snelquote:
Dat heeft me al een relatie gekost. Het lag aan mijquote:Op zondag 6 april 2014 03:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Algemene spraakverwarring zie ik wel vaker wanneer de communicatie virtueel gebeurt.
Virtuele woorden kunnen meer kwaad doen dan je denkt soms.quote:Op zondag 6 april 2014 03:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft me al een relatie gekost. Het lag aan mij
Jaquote:Op zondag 6 april 2014 03:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Virtuele woorden kunnen meer kwaad doen dan je denkt soms.
Zelf heb ik er weinig moeite mee maar door schade en schande ondervonden dat ik te bot ben soms.quote:
Ja maar jij bent ook gewoon toffe gozert Sjoef, met vrouwen ligt dat toch wat ingewikkelder denk ik.quote:
Ik ben een botte boer op fokquote:Op zondag 6 april 2014 04:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zelf heb ik er weinig moeite mee maar door schade en schande ondervonden dat ik te bot ben soms.
Op internet kan dat wel maar irl geeft dat problemen.
Klopt Deel één bedoel ikquote:Op zondag 6 april 2014 04:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewoon toffe gozert Sjoef, met vrouwen ligt dat toch wat ingewikkelder denk ik.
Godver ik deed net een editquote:Op zondag 6 april 2014 04:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gunnen elkaar het licht in de ogen niet soms.
Dat is van 2002 gaat dat om jou?quote:Op zondag 6 april 2014 04:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wel. SC / peter joustra is een lul deel II
Zoveel is er niet te zien hoor. Verdwenen topic'squote:Op zondag 6 april 2014 04:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee, dat was ook een lul, verdere overeenkomsten zijn virtueel.
Neeeeeeeeeequote:
Net gedaanquote:Op zondag 6 april 2014 05:05 schreef sig000 het volgende:
Zo nog ff dikke joint bouwen ondr genot van deze muziek.
Ik niet het is een gedrochtquote:Op zondag 6 april 2014 05:09 schreef sig000 het volgende:
Ik twijfel nog of ik ook pics van de blow ga neerzetten.
Ze zijn aan het heien ergensquote:Op zondag 6 april 2014 05:12 schreef sig000 het volgende:
Virtueel uit de bol gaan wordt de nieuwste trend.
Nee echtquote:Op zondag 6 april 2014 05:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het valt allemaal niet mee om oprecht te zijn.
Oh nu hoor ik vogelsquote:
Welk boek. Ik heb er nog een op mijn lijst staanquote:Op zondag 6 april 2014 05:19 schreef sig000 het volgende:
En dat boek zit nog steeds in mijn kop, ik moet alleen zorgen voor een goed format en leesbaarheid.
Ik ga nog een keer boek schrijven, heb ook groot probleem nu. Hoe moet ik het in een verkoopbaar iets gieten?quote:Op zondag 6 april 2014 05:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Welk boek. Ik heb er nog een op mijn lijst staan
Zeker wetenquote:Op zondag 6 april 2014 05:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Serieus, je past jezelf teveel aan, dat kan beter.
Beetje van je af schrijven is ook wel leuk.quote:Op zondag 6 april 2014 05:23 schreef sig000 het volgende:
Een boek schrijven dat niemand leest schiet niet echt op.
Zo zit ik niet in elkaar.quote:Op zondag 6 april 2014 05:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje van je af schrijven is ook wel leuk.
Waarom wil je dan schrijvenquote:
Dus wel persoonlijkquote:
En dat hoort bij het leven btw. Soms heb je alles en soms heb je niksquote:
Ja maar ik twijfel nog hoeveel ik fictie zal toevoegen of echt rauw voor zijn raap.quote:
Rauw is het bestequote:Op zondag 6 april 2014 05:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja maar ik twijfel nog hoeveel ik fictie zal toevoegen of echt rauw voor zijn raap.
Ik twijfel en weet het gewoon niet.
En ja dat is persoonlijk.
Als alles makkelijk was zou het geen probleem zijnquote:Op zondag 6 april 2014 05:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar is niet de makkelijkste weg.
Ik ga slapenquote:
gewoonquote:Op zondag 6 april 2014 14:25 schreef drakin het volgende:
Waarom staat er een kameel met ballen in de TT
wat gaan ze voor je koken?quote:Op zondag 6 april 2014 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het kan niet leuker... Ik heb gewoon ook weer eens eten besteld ...
Dit volgens mij..quote:
dat klinkt goed!quote:Op zondag 6 april 2014 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit volgens mij..
1 spies lam, 1 spies kip, 3 soorten kofte, 1 lamskotelet, met salade en aardappelen of frietjes
Klinkt alsof je zwaar op dieet bent.quote:Op zondag 6 april 2014 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit volgens mij..
1 spies lam, 1 spies kip, 3 soorten kofte, 1 lamskotelet, met salade en aardappelen of frietjes
Is wel voor 3 dagen hoop ikquote:Op zondag 6 april 2014 18:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klinkt alsof je zwaar op dieet bent.
In de tijd dat ik nog geregeld bij de Griek ging eten (voor het rookverbod), heb ik daar everzwijn leren kennen. Wat is dat lekker zeg!quote:
Die keer dat ik everzwijn at was op het nou ja platteland in Spanje.. Echt een in een dorp en vers geschoten everzwijn ... Yammyquote:Op zondag 6 april 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog geregeld bij de Griek ging eten (voor het rookverbod), heb ik daar everzwijn leren kennen. Wat is dat lekker zeg!
Zelf geschoten?quote:Op zondag 6 april 2014 18:54 schreef sacha het volgende:
een everzwijn uit Apeldoorn met het lood nog in de kont
en toch...quote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lijkt me niet iets om je voor te schamen.
3 dagen wordt het niet ... en zelfs geen 2.. Het ging allemaal in 1 keer op... Vaak krijg je gewoon meer ... Op zondag blijkbaar niet ... Maakt niet uit ... op zich was het wel lekker...quote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef sacha het volgende:
[..]
en toch...
niet willen doodmaken maar wel eten?
goffer, die eindeloze discussies toen![]()
*that was then*
dan nu de fotooooooooooooooooooooooooowsquote:Op zondag 6 april 2014 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
3 dagen wordt het niet ... en zelfs geen 2.. Het ging allemaal in 1 keer op... Vaak krijg je gewoon meer ... Op zondag blijkbaar niet ... Maakt niet uit ... op zich was het wel lekker...
Daar doe ik niet aanquote:Op zondag 6 april 2014 20:11 schreef sacha het volgende:
[..]
dan nu de fotooooooooooooooooooooooooows
NAAM TOPIQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:
Wees blijquote:
ha, daar ben je!quote:Op zondag 6 april 2014 20:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
NAAM TOPIQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
nee ik sherlock eigenlijk nooit en ook myat gebruik ik niet ik cruise altijd zo een beetje door fok! heenquote:Op zondag 6 april 2014 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ha, daar ben je!![]()
nu pas je sherlock aangeslingerd?
Bekijk het praktisch, je knalt er als amateur teveel lood in.quote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef sacha het volgende:
[..]
en toch...
*that was then*
quote:Op zondag 6 april 2014 20:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee ik sherlock eigenlijk nooit en ook myat gebruik ik niet ik cruise altijd zo een beetje door fok! heen
Zou het veel erger vinden als je wel een dier wil dood maken maar niet wil etenquote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef sacha het volgende:
[..]
en toch...
*that was then*
dat zeiden ze bij de scan ook!quote:Op zondag 6 april 2014 20:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bekijk het praktisch, je knalt er als amateur teveel lood in.
Doe maar niet nee.quote:Op zondag 6 april 2014 20:35 schreef Pavement het volgende:
Het ging toch over dieren,? ik ben eauk geen terug lezerdt
Ik lees maar nietquote:
Ik geloof dat ik morgen niet werk. Beter, ik ben brakquote:
met pasta!quote:Op zondag 6 april 2014 21:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zorg voor de opvulling in de rustige uren.
quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 21:19 schreef sig000 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Volgende keer doe ik nasi....
Doe ik meequote:
Beter, voor je het weet heb je rijstepap. Ook lekker, maar dan wel met roomboter en suikerquote:
Dat heb ik nog nooit in mijn rijstepap gedaan, maar het klinkt inderdaad wel lekker.quote:
combinatie is lekker Dees, maar ken het van rijst niet de papquote:Op zondag 6 april 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit in mijn rijstepap gedaan, maar het klinkt inderdaad wel lekker.
Ik haat rijstepap.quote:Op zondag 6 april 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter, voor je het weet heb je rijstepap. Ook lekker, maar dan wel met roomboter en suiker
Dat zou ik alleen in rijst met ballen proberen, niet in pap met suikerquote:
Rijst + roomboter + suiker = rijstepap.quote:Op zondag 6 april 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
combinatie is lekker Dees, maar ken het van rijst niet de pap
Echt?! Ik vind het heerlijk, de kant en klare uit de koeling, maar ook de zelf gemaakte zoals hierboven beschreven.quote:
Nee joh melk erbij. Maar ik koop het uit een bakjesquote:Op zondag 6 april 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rijst + roomboter + suiker = rijstepap.
Toch?
Daar deed mijn moeder nog bessensaus bij (warm) Heerlijkquote:Op zondag 6 april 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rijst + roomboter + suiker = rijstepap.
Toch?
Melk doe ik er eigenlijk nooit bij, ik moet toegeven dat ik het al tijden niet gegeten heb, want dikke reten-voet, maar lekker is het wel.quote:Op zondag 6 april 2014 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh melk erbij. Maar ik koop het uit een bakjes
Njam, een toetje met stukjesquote:
Mijn moeder maakte dat bij de griesmeelpuddingquote:Op zondag 6 april 2014 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar deed mijn moeder nog bessensaus bij (warm) Heerlijk
Sowieso haat ik pap, zal wel iets uit mijn jeugd zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik vind het heerlijk, de kant en klare uit de koeling, maar ook de zelf gemaakte zoals hierboven beschreven.
griesmeel!quote:Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte dat bij de griesmeelpudding
Ik krijg er nog steeds nachtmerries van.quote:Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte dat bij de griesmeelpudding
Heerlijk, en dan het liefst met een taai stukje velquote:Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik krijg er nog steeds nachtmerries van.
Mijn moeder wist het nogal eens als Vanessa te doen, beetje aangebrand. Dat was echt viesquote:Op zondag 6 april 2014 22:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sowieso haat ik pap, zal wel iets uit mijn jeugd zijn.
OMG.quote:Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, en dan het liefst met een taai stukje vel
Geen idee hoe mijn moeder het deed maar zelfs de varkens lustte het niet.quote:Op zondag 6 april 2014 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder wist het nogal eens als Vanessa te doen, beetje aangebrand. Dat was echt vies
quote:Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, en dan het liefst met een taai stukje vel
Ahhh ik nietquote:
ja, eerst omgespoeld met koud water!quote:Op zondag 6 april 2014 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh ik nietPudding op zondag uit een vorm
Ik moest dat ook niet, ze was en is ook zo gehaast. Dan brand het aanquote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen idee hoe mijn moeder het deed maar zelfs de varkens lustte het niet.
Ik voed mijn moeder nu op ik kook vaakquote:Op zondag 6 april 2014 22:42 schreef sig000 het volgende:
Culinair gezien was mijn opvoeding niet geweldig.
Denk dat je niet de enigste bent van onze generatie ...quote:Op zondag 6 april 2014 22:42 schreef sig000 het volgende:
daar heb ik nog steeds een eetstoornis van!quote:Op zondag 6 april 2014 22:42 schreef sig000 het volgende:
Brinta is wel lekker, maar niet als toetje. Ik eet het tegenwoordig weer regelmatig als ontbijt, dit op aanraden van mijn diëtist.quote:
Best lekker koud en warmquote:
juist, van die orde!quote:Op zondag 6 april 2014 22:44 schreef sig000 het volgende:
Zeemleren karbonades met doorgekookte aardappels, groente en waterige jus.
Ik denk dat de meesten van onze leeftijd het in de keuken beter doen dan hun ouders. In die tijd was koken iets wat moest, tegenwoordig hebben mensen er meer plezier in en worden groenten niet meer tot snot gekookt.quote:
Tot snot gekookte andijvie, waardoor het op zeewier leekquote:Op zondag 6 april 2014 22:44 schreef sig000 het volgende:
Zeemleren karbonades met doorgekookte aardappels, groente en waterige jus.
Nou bij mij bleef altijd meer dan de helft liggen wat dan ook weer extra stress gaf.quote:Op zondag 6 april 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
[..]
juist, van die orde!
maar vooral en altijd te weinig![]()
Bitterkoekjespuddingquote:Op zondag 6 april 2014 22:45 schreef drakin het volgende:
Normaal hadden we vla als toetje, maar met kerst kregen we speciaal; jawel heel speciaal...Griesmeel! Met uiteraard een bitterkoekje op de bodem en een chocoladehulstblaadje erbovenop. Moet er nu niet meer aan denken.
Kwam jij uit een groot gezin?quote:Op zondag 6 april 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
[..]
juist, van die orde!
maar vooral en altijd te weinig![]()
Mijn moeder schrijft ook op wat ik doe en wat er in moet. Chili con carne bv had ze nog nooit gegeten omdat haar vent het niet moest. En ze vond het lekker.quote:Op zondag 6 april 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten van onze leeftijd het in de keuken beter doen dan hun ouders. In die tijd was koken iets wat moest, tegenwoordig hebben mensen er meer plezier in en worden groenten niet meer tot snot gekookt.
1 bitterkoekje maakt geen bitterkoekjespudding, en amaretto was een scheldwoord bij ons, alcohol mocht niet, ook volwassenen niet.quote:Op zondag 6 april 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
BitterkoekjespuddingEn de bitterkoekjes vooraf even laten drijven in amaretto
als ik nu bij mijn moedah op bezoek kom, koopt ze 2 pizza's voor 4 personenquote:Op zondag 6 april 2014 22:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan hoe hongerig ze zijn.
Het is natuurljk ok een hele andere tijd wat koken betreft, ik moet zeggen dat mijn moeder in vergelijking met moeders van vriendinnetjes best modern kookte, bami, nasi en macaroni stond bij ons weleens op het menu, al was mijn vader er niet dol op want "daar eet je de honger mee in je lijf".quote:Op zondag 6 april 2014 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder schrijft ook op wat ik doe en wat er in moet. Chili con carne bv had ze nog nooit gegeten omdat haar vent het niet moest. En ze vond het lekker.
Een hele pizza met hetzelfde is ook beetje veel.quote:Op zondag 6 april 2014 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik nu bij mijn moedah op bezoek kom, koopt ze 2 pizza's voor 4 personen
Het was ook niet zoals mijn moeder het maakte, maar ik heb het een paar keer bij mijn zus gegetenquote:Op zondag 6 april 2014 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
1 bitterkoekje maakt geen bitterkoekjespudding, en amaretto was een scheldwoord bij ons, alcohol mocht niet, ook volwassenen niet.
Is jouw moeder mijn schoonmoeder?quote:Op zondag 6 april 2014 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik nu bij mijn moedah op bezoek kom, koopt ze 2 pizza's voor 4 personen
ja, want in de oorlog...quote:Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een hele pizza met hetzelfde is ook beetje veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |