Mocht het nodig zijn duw ik jequote:
Diezelfde mug is allang dood ... Fokkers we zijn gewaarschuwd..quote:Op zondag 6 april 2014 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Tweede keer zelfde mug: No problem.
Tweede keer een van de drie andere soorten: Ebola-achtige bloedingen of nachtenlang andere mensen lastig vallen op FOK!
quote:Op zondag 6 april 2014 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Diezelfde mug is allang dood ... Fokkers we zijn gewaarschuwd..
82 lurkersquote:Op zondag 6 april 2014 01:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik lig er niet wakker van.
APK is gedegradeerd tot een mug?quote:Op zondag 6 april 2014 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Diezelfde mug is allang dood ... Fokkers we zijn gewaarschuwd..
schiet dan ook een beetje opquote:Op zondag 6 april 2014 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Kut Sas.. Ik had zo'n mooie TT![]()
![]()
![]()
SIG vs PP (the battle)
Het zou wat worden als ze gaan postenquote:
Ja, maar wie tellen ze daar allemaal bij op dan? Als ik 2 minuten niet post, ben ik dan een lurker, ofquote:
Met je muis over de TTquote:
Werkelijk waar, soms ben je echt de weg kwijt Fann of zou dat aan mij liggen?quote:Op zondag 6 april 2014 01:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar wie tellen ze daar allemaal bij op dan? Als ik 2 minuten niet post, ben ik dan een lurker, of
als ik sraks ga pitten en ik log niet uit?
quote:Op zondag 6 april 2014 01:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Werkelijk waar, soms ben je echt de weg kwijt Fann of zou dat aan mij liggen?
Nee dat was een opmerking.quote:Op zondag 6 april 2014 01:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ow... is dat weer een rare vraag?
ach, ik ga met sjoef op vakaaaaaaaaaaaaaaaaaansie!quote:Op zondag 6 april 2014 01:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen tegen Sjoef.Da's een toffe gozert.
Oh ik ben een beetje verliefd op de userquote:
Had ik in het vorig topic uitgelegd ... Aantal mensen die dit topic volgen , dus in AT staan..quote:Op zondag 6 april 2014 01:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er nu 82 mensen mee zitten te lezen
Kan, maar dan gaat Katrina misschien uit haar panty als ze over een jaar of drie weer meeleestquote:Op zondag 6 april 2014 01:55 schreef chufi het volgende:
Je kan hem aan laten passen door APK toch als je het een leuke yTT vindt
ow.. nah, ik heb niet alles woord voor woord nagelezen, dus gemistquote:Op zondag 6 april 2014 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik in het vorig topic uitgelegd ... Aantal mensen die dit topic volgen , dus in AT staan..
Verliefdheid is leuk.quote:Op zondag 6 april 2014 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ben een beetje verliefd op de user
Het is Karinaquote:Op zondag 6 april 2014 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Kan, maar dan gaat Katrina misschien uit haar panty als ze over een jaar of drie weer meeleest
No offence.
Hoi Katrina
Nee nummers kloppen niet zo op fokquote:
Jah, zoveel mensen zullen het toch ook niet in hun AT hebben staan?quote:
3 jaar APK ... Maar ik laat het aan mn toekomstige reisgenote over ... Sas ??quote:Op zondag 6 april 2014 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Kan, maar dan gaat Katrina misschien uit haar panty als ze over een jaar of drie weer meeleest
No offence.
Hoi Katrina
Later ga je nog beseffen hoeveel gelijk ik had.quote:Op zondag 6 april 2014 02:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah, zoveel mensen zullen het toch ook niet in hun AT hebben staan?
Maar ik durf er niets meer over te vragen, want volgens Sig ben ik dan de weg kwijt
Nou je mag het ook nu uit leggen hoorquote:Op zondag 6 april 2014 02:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Later ga je nog beseffen hoeveel gelijk ik had.
opa!quote:Op zondag 6 april 2014 02:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Later ga je nog beseffen hoeveel gelijk ik had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |