Mocht het nodig zijn duw ik jequote:
Diezelfde mug is allang dood ... Fokkers we zijn gewaarschuwd..quote:Op zondag 6 april 2014 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Tweede keer zelfde mug: No problem.
Tweede keer een van de drie andere soorten: Ebola-achtige bloedingen of nachtenlang andere mensen lastig vallen op FOK!
quote:Op zondag 6 april 2014 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Diezelfde mug is allang dood ... Fokkers we zijn gewaarschuwd..
82 lurkersquote:Op zondag 6 april 2014 01:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik lig er niet wakker van.
APK is gedegradeerd tot een mug?quote:Op zondag 6 april 2014 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Diezelfde mug is allang dood ... Fokkers we zijn gewaarschuwd..
schiet dan ook een beetje opquote:Op zondag 6 april 2014 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Kut Sas.. Ik had zo'n mooie TT![]()
![]()
![]()
SIG vs PP (the battle)
Het zou wat worden als ze gaan postenquote:
Ja, maar wie tellen ze daar allemaal bij op dan? Als ik 2 minuten niet post, ben ik dan een lurker, ofquote:
Met je muis over de TTquote:
Werkelijk waar, soms ben je echt de weg kwijt Fann of zou dat aan mij liggen?quote:Op zondag 6 april 2014 01:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar wie tellen ze daar allemaal bij op dan? Als ik 2 minuten niet post, ben ik dan een lurker, of
als ik sraks ga pitten en ik log niet uit?
quote:Op zondag 6 april 2014 01:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Werkelijk waar, soms ben je echt de weg kwijt Fann of zou dat aan mij liggen?
Nee dat was een opmerking.quote:Op zondag 6 april 2014 01:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ow... is dat weer een rare vraag?
ach, ik ga met sjoef op vakaaaaaaaaaaaaaaaaaansie!quote:Op zondag 6 april 2014 01:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen tegen Sjoef.Da's een toffe gozert.
Oh ik ben een beetje verliefd op de userquote:
Had ik in het vorig topic uitgelegd ... Aantal mensen die dit topic volgen , dus in AT staan..quote:Op zondag 6 april 2014 01:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er nu 82 mensen mee zitten te lezen
Kan, maar dan gaat Katrina misschien uit haar panty als ze over een jaar of drie weer meeleestquote:Op zondag 6 april 2014 01:55 schreef chufi het volgende:
Je kan hem aan laten passen door APK toch als je het een leuke yTT vindt
ow.. nah, ik heb niet alles woord voor woord nagelezen, dus gemistquote:Op zondag 6 april 2014 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik in het vorig topic uitgelegd ... Aantal mensen die dit topic volgen , dus in AT staan..
Verliefdheid is leuk.quote:Op zondag 6 april 2014 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ben een beetje verliefd op de user
Het is Karinaquote:Op zondag 6 april 2014 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Kan, maar dan gaat Katrina misschien uit haar panty als ze over een jaar of drie weer meeleest
No offence.
Hoi Katrina
Nee nummers kloppen niet zo op fokquote:
Jah, zoveel mensen zullen het toch ook niet in hun AT hebben staan?quote:
3 jaar APK ... Maar ik laat het aan mn toekomstige reisgenote over ... Sas ??quote:Op zondag 6 april 2014 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Kan, maar dan gaat Katrina misschien uit haar panty als ze over een jaar of drie weer meeleest
No offence.
Hoi Katrina
Later ga je nog beseffen hoeveel gelijk ik had.quote:Op zondag 6 april 2014 02:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah, zoveel mensen zullen het toch ook niet in hun AT hebben staan?
Maar ik durf er niets meer over te vragen, want volgens Sig ben ik dan de weg kwijt
Nou je mag het ook nu uit leggen hoorquote:Op zondag 6 april 2014 02:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Later ga je nog beseffen hoeveel gelijk ik had.
opa!quote:Op zondag 6 april 2014 02:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
82 mensen plus de NSA!quote:Op zondag 6 april 2014 02:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sacha heeft het al gedaan eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 02:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou je mag het ook nu uit leggen hoor
De zwarte doos ligt op het balkon van Fannquote:
whut?quote:Op zondag 6 april 2014 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
De zwarte doos ligt op het balkon van Fann
Dat is snelquote:
Een zwarte doos op het balkon van Fann, tsja dat wekt wel wat nieuwschsgierigheid op natuurlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
De zwarte doos ligt op het balkon van Fann
Laatste ping van het vliegtuig wijst idd in de richting van jouw balkon.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Laatste ping van het vliegtuig wijst idd in de richting van jouw balkon.
was jij daar ook al ooggetuige van?quote:Op zondag 6 april 2014 02:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]niet nog een keer zeg na die Bijlmer
Tenen zijn toch inquote:
Ja ik deed het ook niet expresquote:Op zondag 6 april 2014 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
was jij daar ook al ooggetuige van?
Begin een beetje moe te worden van mensen die ooggetuige waren.
Zijn inmiddels meer mensen die bij het eerste concert van Nirvana (en Prince) in Paradiso waren
Slimme aap ...quote:
Want? waar was jij ? ...quote:Op zondag 6 april 2014 02:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]niet nog een keer zeg na die Bijlmer
Ja, gewoon thuis dus, ik mijn bijlmerflatjequote:Op zondag 6 april 2014 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Want? waar was jij ? ...
Ik reed need CS binnen met de trein toen ... en de dag erna was ik in ZO bij de ABN ...
Oops hoe dubbel allemaal..
Ik kan geen eend meer zienquote:
toen woonde je daar nog ..quote:Op zondag 6 april 2014 02:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, gewoon thuis dus, ik mijn bijlmerflatje
Utrecht, bij ex-echtgenootquote:Op zondag 6 april 2014 02:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, gewoon thuis dus, ik mijn bijlmerflatje
Tot ziensquote:Op zondag 6 april 2014 02:16 schreef APK het volgende:
Zo, en met een welgemeend 'Stop volgen' tot de volgende keer.
Vecht elkaar niet de tent uit, anders wordt Katrina boos
quote:Op zondag 6 april 2014 02:16 schreef APK het volgende:
Zo, en met een welgemeend 'Stop volgen' tot de volgende keer.
Vecht elkaar niet de tent uit, anders wordt Katrina boos
Laat me raden jij zag het voor ogenquote:Op zondag 6 april 2014 02:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan zat je aardig uit de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dan geen dramaquote:
Wees blijf , want lijkt me geen pretje .. Ik heb af en toe wel eens van die dromen over neerstortende vliegtuigen..quote:
Morgen is het één flatquote:Op zondag 6 april 2014 02:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe ik drama dan?![]()
Ik zat 2 flats verderop, vond ik wel dichtbij genoeg
quote:
Het maakt ook eigenlijk geen zak uit wat ik doe of zeg heh mopquote:
Wie welquote:Op zondag 6 april 2014 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft het niet zien aankomen ,,, Klaar OK en verder was het gewoon een ramp..
Kusje voor je hondquote:Op zondag 6 april 2014 02:27 schreef sacha het volgende:
honten uitlaten, kusje aan allen, wie dat ook wezen mag!
Wat eten die honten dat ze ook nog zo laat uit moeten , of was de rest van de familie het weer vergeten en mag jij het weer doen ,... Herkenbaarquote:Op zondag 6 april 2014 02:27 schreef sacha het volgende:
honten uitlaten, kusje aan allen, wie dat ook wezen mag!
Ja primaquote:Op zondag 6 april 2014 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Īk reed er waarschijnlijk onderdoor ... zo iets ... Maar binnenkort meer OK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |