Nee sorry, voel ik me te goed voor.quote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nog Fokkers die de Klimclassic gaan doen?
Afgelopen 2 jaar wel gedaan. Erg leuk!quote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nog Fokkers die de Klimclassic gaan doen?
Thanks!quote:Op zondag 6 april 2014 20:42 schreef MarcoD het volgende:
Succes kano als je gaat, voor mij zit het er niet in.
Ik probeer tussen het fietsen en het werk zo veel mogelijk op de bank te liggen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:47 schreef Oksel het volgende:
En terecht.
Jij loopt ook nooit, of wel? Je laat je dragen naar je auto
In Sloten wel, hier op de Nedereindseberg niet, want moet je 'm inleveren en krijg je 'm terug als je het rugnummer weer teruggeeft.quote:Op zondag 6 april 2014 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik 'm niet gewoon op mijn telefoon zetten
Ik ga ook eerst even kijken of het wel goed met de enkel gaat. Verwacht van niet en dan ga ik een rustig rondje rijden.quote:
2 uur bedsporten en dan is het 11 uur. Mooie tijd om te slapen.quote:
Als mijn bronnen correct zijn heeft hij ook een schone deerne gestrikt.quote:Op zondag 6 april 2014 21:19 schreef Oksel het volgende:
Bedsporten doet eenzame vrijgezel knut niet. Dus begrijp 'm wel.
Is nu nog voetbal op tv hoorquote:Op zondag 6 april 2014 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2 uur bedsporten en dan is het 11 uur. Mooie tijd om te slapen.
Bij jou is het nu ook het verhaal van de frikadel de hal in smijten liefje.quote:Op zondag 6 april 2014 21:19 schreef Oksel het volgende:
Bedsporten doet eenzame vrijgezel knut niet. Dus begrijp 'm wel.
Je bent zelf een belediging.quote:Op zondag 6 april 2014 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
Kan het wat minder met die beledigingen?
Kusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |