Ik scheld je uit en schop je aan de kant als je afstaptquote:Op zondag 6 april 2014 19:56 schreef Maxbet het volgende:
Volgend jaar ga ik ook allemaal die tochten rijdenAl is het maar om jullie allemaal ontzettend in de weg te zitten
Krijg je een bidon in je nekquote:Op zondag 6 april 2014 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik scheld je uit en schop je aan de kant als je afstapt
Anders Sloten maar das niet echt dichtbij.quote:Op zondag 6 april 2014 19:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Jup, we starten met 7 man. Ben zelf ook beetje nerveus.
[..]
Voorjaarscompetitie is afgelopen.
quote:Op zondag 6 april 2014 19:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Krijg je een bidon in je nek![]()
[ afbeelding ]
Ja doehoeg geen klasbakken op sloten, dan rij ik nog verder naar achter. Of start hij om 3 uur?quote:Op zondag 6 april 2014 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Anders Sloten maar das niet echt dichtbij.
De Peel moet je wel uit kunnen rijden maar tis wel dringen geblazen vooraan.
Oja, hij rijd bij de mannen toch?quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 20:05 schreef FastFox91 het volgende:
Zou best wel keertje op Sloten willen rijden, maar als mijn wedstrijden max 3 uur duren heeft het voor de training niet zo veel nut.
Wedstrijden bij de amateurs duren maximaal 3 uur.quote:Op zondag 6 april 2014 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Volgens mij is het een uur fietsen en 6 rondes. Niet 3 uu rkoers.
Als je in Sloten bij de A rijdt, is het ca. 1:40.quote:Op zondag 6 april 2014 20:05 schreef FastFox91 het volgende:
Zou best wel keertje op Sloten willen rijden, maar als mijn wedstrijden max 3 uur duren heeft het voor de training niet zo veel nut.
Ga je toch met de auto heen ofzo?quote:Op zondag 6 april 2014 20:07 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Wedstrijden bij de amateurs duren maximaal 3 uur.
Als ik naar Sloten moet fietsen en weer terug + trainingkoers, dan ben ik heel veel uur bezig, wat ik eigenlijk niet wil trainen.
Tof, je mag dus gewoon starten met je basislidmaatschap?quote:Op zondag 6 april 2014 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ja echt he, rij ik vanmorgen met de automobiel naar de stad, zie ik allemaal mensen lekker fietsen en denk ik echt: Ik wil ook gofterdomme.
Morgenavond maar even kijken of 't gaat en of ik dan bij de Beverwijkseboys kan meerijden
Ikquote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nog Fokkers die de Klimclassic gaan doen?
quote:Op zondag 6 april 2014 19:30 schreef kaasplankje het volgende:
Nou, omloop van de kleine hein ingeschreven, ik moet maar es rap rokkie an de snelheid gaan werken.
Misschien, hangt er een beetje vanaf hoe ik dan met de verhuizing zit.quote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nog Fokkers die de Klimclassic gaan doen?
Ja. Alleen nog geen pas binnen dus ik ga het er maar op gokkenquote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Tof, je mag dus gewoon starten met je basislidmaatschap?
Tof, laat effe weten wanneer. Blijf ik even kijken.quote:
Je kunt inloggen op de KNWU site en je pas uitprinten.quote:Op zondag 6 april 2014 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja. Alleen nog geen pas binnen dus ik ga het er maar op gokken
Morgen effe kijken. Thanks.quote:Op zondag 6 april 2014 20:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kunt inloggen op de KNWU site en je pas uitprinten.
De laatste paar maanden vorig jaar heb ik met een geprint pasje gereden (wel geplastificeerd, omdat 'ie anders te snel verkreukelde), omdat ik mijn pas kwijt was geraakt.quote:
Kan ik 'm niet gewoon op mijn telefoon zettenquote:Op zondag 6 april 2014 20:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De laatste paar maanden vorig jaar heb ik met een geprint pasje gereden (wel geplastificeerd, omdat 'ie anders te snel verkreukelde), omdat ik mijn pas kwijt was geraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |