daar zit deels wel een kern van waarheid in, maar uiteindelijk betaal je ook deels gewoon voor het naampje. Jij betaalt voor de sponsoring die een merk doet aan team, reclames etc. Een Colnago/pinarello/cannondale zal heus niet 4x beter zijn dan een Sensa/cube/bulls, alleen betaal je wel 4x meer voor een frame..quote:Op zondag 6 april 2014 12:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sowieso nepframes kopen
Die merken doen jaren om een goede naam op te bouwen en dan gaan er van die sjacheraars met goedkope rommel sier mee lopen doen.
Nee maja dat is met jouw 0's ook zo. Uiteindelijk betaal je altijd relatief meer dan hoe goed je spullen zijn. Een goedkoop instapfietsje kost misschien 500 euro maar is niet 20 keer zo slecht als een ding van 10000 euro.quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef the_critic het volgende:
[..]
daar zit deels wel een kern van waarheid in, maar uiteindelijk betaal je ook deels gewoon voor het naampje. Jij betaalt voor de sponsoring die een merk doet aan team, reclames etc. Een Colnago/pinarello/cannondale zal heus niet 4x beter zijn dan een Sensa/cube/bulls, alleen betaal je wel 4x meer voor een frame..
Klopt, maar als je met het naampje wil rijden, betaal dan ook voor het naampje en koop niet een nepframe.quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef the_critic het volgende:
[..]
daar zit deels wel een kern van waarheid in, maar uiteindelijk betaal je ook deels gewoon voor het naampje. Jij betaalt voor de sponsoring die een merk doet aan team, reclames etc. Een Colnago/pinarello/cannondale zal heus niet 4x beter zijn dan een Sensa/cube/bulls, alleen betaal je wel 4x meer voor een frame..
RVV gereden? Leuk.quote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef the_critic het volgende:
[..]
wielen zijn wel china, maar heb ook setje Fulcrum Racing Zero's.. Die dus uiteraard gister gestoken
Ging best aardig. Ik kan voor geen meter bergop, dus gister ook niet.. maar wel beter dan vorig jaar. En gewoon goed gevoel.. Leuke rit.. genoten
klopt.. wil inderdaad zelf iets unieks, dus dat heb ik nuquote:Op zondag 6 april 2014 19:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt, maar als je met het naampje wil rijden, betaal dan ook voor het naampje en koop niet een nepframe.
Jouw fiets doet tenminste niet alsof het een andere fiets is
Ja, dat snap ik ook wel. Maar je gaat ook geen Lada kopen om er dan een Mercedesster op te zetten.quote:Op zondag 6 april 2014 19:16 schreef the_critic het volgende:
[..]
klopt.. wil inderdaad zelf iets unieks, dus dat heb ik nu
Maar snap inderdaad soms wel dat mensen geen 3000 euro voor een frame willen aftikken, prijzen zijn soms echt wel exorbitant hoog
ik rijd nu ook met een china oakley... omdat ik het super mooie brillen vind, maar te vaak al mijn wielerschoenen in de tas geflikkerd hebt en zo mijn frame of glas bekraste..quote:Op zondag 6 april 2014 19:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Maar je gaat ook geen Lada kopen om er dan een Mercedesster op te zetten.
sportbril en goedkope kruitvat lenzen nemen.. goedkoper dan een bril op sterkte!quote:Op zondag 6 april 2014 19:31 schreef Maxbet het volgende:
Ik zoek ook nog altijd een betaalbare bril. Pest is dat ik een normale bril heb, fietsbril op sterkte is best duur imo.
Wel omkleden in een telefooncel dan.quote:Op zondag 6 april 2014 19:32 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb lenzen maar fiets ook wel met mijn Clark Kent bril.
Merendeel alleen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij hebt gister ook nog aardig doorgereden. Was je alleen of met een groep?
Tof. Ik trek de sprint wel voor je aan.quote:Op zondag 6 april 2014 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand uit mn voetbalteam rijdt ook op Sloten. Ik heb toegezegd een keer mee te gaan
Dat zei jij ook eerst. En daarna moeilijk doen over licentie dit dat zus zo moeilijk moeilijk.quote:Op zondag 6 april 2014 19:43 schreef kaasplankje het volgende:
Nee je zei dat je kano en marco deraf ging rijje, maar toen had je al een paar bakkies op.
Schijnt niet helemaal florissant te werken met een stevige cilinder. Wil de zooi eigenlijk laten lasteren, maar dat is nog even sparen ben ik bang.quote:Op zondag 6 april 2014 19:32 schreef the_critic het volgende:
[..]
sportbril en goedkope kruitvat lenzen nemen.. goedkoper dan een bril op sterkte!
Ik ga als prof natuurlijk niet met trimmers koersen, dat snap je zelf ook wel.quote:Op zondag 6 april 2014 19:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tof. Ik trek de sprint wel voor je aan.
[..]
Dat zei jij ook eerst. En daarna moeilijk doen over licentie dit dat zus zo moeilijk moeilijk.
Marco en ik zijn gewoon onverslaanbaar op Sloten. Daarbuiten laten we jullie graag winnen.
Ja uhuhuu dat zou ik ook zeggen als ik in mijn broekje poepquote:Op zondag 6 april 2014 19:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ga als prof natuurlijk niet met trimmers koersen, dat snap je zelf ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |