SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 06-04-2014 00:27:32 ]If not now, then when.
Bulkenquote:Op zondag 6 april 2014 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit topic is opgedragen aan de bulkers en Weissman.
Waddup bolle, alles onder controle?quote:Op zondag 6 april 2014 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit topic is opgedragen aan de bulkers en Weissman.
Enjoy man.quote:Op zondag 6 april 2014 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bulkennet twee personen patat/friet besteld en een frikandel. Even goed eten voordat ik de stad in ga.
Zeker bro. Zo even een ziek gerecht beestaande (you see what I did there?) uit 2 paardenbiefstukken met pepersaus, gekookte aardappelen en spinazie a la crème maken. Daar?quote:
Er zijn genoeg vrouwen die ik wel leuk vind hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 02:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gelukkig haat je nooit op andere vrouwen
quote:Op zondag 6 april 2014 02:16 schreef Sapstengel het volgende:
Na 2 jaar niet blowen 1 hijs van een joint genomen, direct tering gaar lol.
alleen meld je dat hier niet, lolquote:Op zondag 6 april 2014 02:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die ik wel leuk vind hoor.
quote:Op zondag 6 april 2014 02:16 schreef Sapstengel het volgende:
Na 2 jaar niet blowen 1 hijs van een joint genomen, direct tering gaar lol.
idd, lekkerquote:Op zondag 6 april 2014 02:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10/10 zou piemel in duwen als ik er een had.
echt al lang niet meer gezienquote:Op zondag 6 april 2014 02:51 schreef H1N1 het volgende:
Boys, net terug vd dancing. Waar is Jahroon eiglik?
goede body, perfecte tietjes ook, niet te groot/klein.quote:
Hij is dakloos nu. Te breed geworden dus hij kon zn eigen huis niet meer in.quote:Op zondag 6 april 2014 02:51 schreef H1N1 het volgende:
Boys, net terug vd dancing. Waar is Jahroon eiglik?
hmmm, lastig te beoordelen maar zou wel geven.quote:Op zondag 6 april 2014 10:15 schreef Sapstengel het volgende:
Wie zou?
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #95
nopequote:Op zondag 6 april 2014 10:15 schreef Sapstengel het volgende:
Wie zou?
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #95
Ranzig wijf.quote:Op zondag 6 april 2014 10:27 schreef Montelly het volgende:
en deze dan, geslaagde outfit ook![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig weet ik dat je niet serieus bent. Blanke meisjes zonder kont hebben nooit twerk skills.quote:
Gymgangers ook toch?quote:
Ik lag in bed, ben er net uitquote:Op zondag 6 april 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zeker bro. Zo even een ziek gerecht beestaande (you see what I did there?) uit 2 paardenbiefstukken met pepersaus, gekookte aardappelen en spinazie a la crème maken. Daar?
wtf manquote:Op zondag 6 april 2014 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
KLB / Waarom zijn mollige onzekere meisjes vaak slettenbakken?
Sloots gonna sloot? #empowering
lol, wtf??quote:Dus hoe meer, hoe beter. Ik ben dan niet een uitzondering, ik ben met regelmaat het beste wat er te krijgen was
quote:Ik ben niet de mooiste, maar dat wil ik ook niet. Ik wil lichamelijk bemind worden, in ieder geval mooi genoeg zijn om als cumbucket te mogen dienen.
Ze noemt zichzelf een cumbucket. Dammnn, have some dignityquote:Op zondag 6 april 2014 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wist altijd al dat zij een zieke feministe was maar dit gaat te ver lol.
Hoe noem jij jezelf dan?quote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze noemt zichzelf een cumbucket. Dammnn, have some dignity
Echt he..quote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze noemt zichzelf een cumbucket. Dammnn, have some dignity
If a key opens a lot of locks it is a very good key.quote:Op zondag 6 april 2014 12:12 schreef Weissman het volgende:
Wat is daar mis mee? Ik noem mezelf ook manhoer.
QFTquote:Op zondag 6 april 2014 12:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
If a key opens a lot of locks it is a very good key.
If a lock gets opened by a lot of keys it's a terrible lock.
Een riedeltje verzonnen door mannen om de waardigheid van vrouwen te bepalen door hun seksueel gedrag.quote:Op zondag 6 april 2014 12:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
If a key opens a lot of locks it is a very good key.
If a lock gets opened by a lot of keys it's a terrible lock.
Zo ver is dat niet, dat doe ik elke dag.quote:Op zondag 6 april 2014 12:18 schreef Braddie het volgende:
Zo, en nu ga ik eens een kleine 15km fietsen, toedeloe.
Enemy detected.quote:Op zondag 6 april 2014 12:18 schreef Braddie het volgende:
Zo, en nu ga ik eens een kleine 15km fietsen, toedeloe.
Niks mis met vet.quote:Op zondag 6 april 2014 12:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo ver is dat niet, dat doe ik elke dag.
Still fatt tho
U srs?quote:Op zondag 6 april 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je eet toch ook geen vlees met vet?
Het is overbodig.
Shoppenquote:Op zondag 6 april 2014 12:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Laagje kan wel. Maar bijv Braddie stijl niet.
Nou. Ga shoppen. Doei.
Ik bedoel over vlees met vet, volgens mij zit in elke soort vlees vetquote:Op zondag 6 april 2014 12:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Laagje kan wel. Maar bijv Braddie stijl niet.
Nou. Ga shoppen. Doei.
Je eet geen vlees met vet?quote:Op zondag 6 april 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is overbodig.
Wut?quote:Op zondag 6 april 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is overbodig.
Of ansjovis uit blik i.p.v. tonijn uit blik.quote:Op zondag 6 april 2014 12:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gelukkig is tonijn ook heel goedkoop..!
Wel veel zout voor een kat.quote:Op zondag 6 april 2014 12:51 schreef Sapstengel het volgende:
Tonijn koop ik alleen om aan m'n kat te geven.
Vind zalm lekkerder, of gewoon een witvis. Of mosselen.
Zo'n klein blikje verspreid over een paar dagen valt wel mee toch. En m'n kat eet ook McDonalds, dat is ook best zout.quote:
Is je kat dik?quote:Op zondag 6 april 2014 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo'n klein blikje verspreid over een paar dagen valt wel mee toch. En m'n kat eet ook McDonalds, dat is ook best zout.
quote:Op zondag 6 april 2014 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo'n klein blikje verspreid over een paar dagen valt wel mee toch. En m'n kat eet ook McDonalds, dat is ook best zout.
Lol @ nohomoquote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is je kat dik?
Dikke katten zijn wel altijd lekker om te knuffelen (nohomo).
Valt nog mee. Zus van mn ex had een kat van 6.5 kiloquote:Op zondag 6 april 2014 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol @ nohomo
Kat laatst nog gewogen, is 4.5 kilo. Maar niet echt dik, het is een best groot beest. Heeft maine coon en noorse boskat genetics.
Lol. Ik vind dikke katten wel grappig, alleen ook wel een beetje zielig. Daarom wil ik die van mij niet dik laten worden.quote:Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Valt nog mee. Zus van mn ex had een kat van 6.5 kilo
quote:
Heb je pic van je kat?quote:Op zondag 6 april 2014 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol @ nohomo
Kat laatst nog gewogen, is 4.5 kilo. Maar niet echt dik, het is een best groot beest. Heeft maine coon en noorse boskat genetics.
De vorige keer toen hij wilde chillen vertelde hij haar dat hij nog een schoolproject af moest maken, de keer daarvoor moest hij "overwerken". Goede relatie tochquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha ziek. Maarja doe mij maar zo'n chick, gratis bulken dat is wel prima.
Maar gasten die zo erg luisteren zijn gewoon pussy whipped beta males. Naar de mening van je vriendin luisteren is prima en je hoeft ook niet altijd je eigen gang te gaan, maar toestemming vragen om met je vrienden af te mogen spreken?![]()
Dan was ik direct weg gegaan.
Okay ziet er op deze foto wel een beetje dik uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
minder eten fattyquote:Op zondag 6 april 2014 12:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo ver is dat niet, dat doe ik elke dag.
Still fatt tho
Dat doe ik ook bij MsMessy. Zeggen dat ik heb afgesproken met mensen en dan ga ik stiekem trainen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
De vorige keer toen hij wilde chillen vertelde hij haar dat hij nog een schoolproject af moest maken, de keer daarvoor moest hij "overwerken". Goede relatie toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |