quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Dikke wijven zijn wel altijd geiler dan die slanke kippen. Ik heb een keer een dik wijf zo ver gekregen dat ze mijn anus ging likken.
dudequote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Dikke wijven zijn wel altijd geiler dan die slanke kippen. Ik heb een keer een dik wijf zo ver gekregen dat ze mijn anus ging likken.
Lelijke vent. Dat wijf moet behoorlijk dronken zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Alle vrouwen zijn slettebakken en alcohol haalt de drempel van kijkmijeensbraaf zijn weg. Dat ze in dit geval ook nog dik zijn, doet er verder niet toe wrm het slettebakken zijn.
Neem nou dit plaatje: https://www.dropbox.com/s(...)04-03%2013.18.50.jpg
Gelul. Hij ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:18 schreef cvboer het volgende:
[..]
Lelijke vent. Dat wijf moet behoorlijk dronken zijn geweest.
Ja? Met zo'n pak shag onder z'n kin? En dan dat stuk vacht op z'n borstquote:
Dat onder zijn kin is schaduw. En hij heeft borsthaar, ja. Klopt. So what. Sean Connery heeft ook borsthaar en daar stonden de wijven in kilometers rond het blok voor in de rij. Dat jij nou brazillians laat doen omdat je pedofiele vrouwen of minderjarige meisjes probeert aan te trekken is een persoonlijke keuze.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ja? Met zo'n pak shag onder z'n kin? En dan dat stuk vacht op z'n borst
Dat wijven voor hem in de rij staan zal niet louter vanwege zijn borsthaar zijn. Hij ziet er in het geheel gewoon goed uit. Maargoed, dat jij er liever bijloopt als een furry is een keuze.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat onder zijn kin is schaduw. En hij heeft borsthaar, ja. Klopt. So what. Sean Connery heeft ook borsthaar en daar stonden de wijven in kilometers rond het blok voor in de rij. Dat jij nou brazillians laat doen omdat je pedofiele vrouwen of minderjarige meisjes probeert aan te trekken is een persoonlijke keuze.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
SK heeft gewoon gelijk hoor. nohommo.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat wijven voor hem in de rij staan zal niet louter vanwege zijn borsthaar zijn. Hij ziet er in het geheel gewoon goed uit. Maargoed, dat jij er liever bijloopt als een furry is een keuze.
Neuh, eens met cvboer wel. Lelijke ventquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
SK heeft gewoon gelijk hoor. nohommo.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
pak shag onder z'n kin
stuk vacht op z'n borst
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat wijven voor hem in de rij staan zal niet louter vanwege zijn borsthaar zijn. Hij ziet er in het geheel gewoon goed uit. Maargoed, dat jij er liever bijloopt als een furry is een keuze.
Stelletje homo's die hier gepost hebben de klacht niet gelezen, ik wil een chick horen die hier keihard zegt dat zij ook zo'n dikke onzekere is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:25 schreef dustbrain het volgende:
Dus waarom is dit? Zitten hier enkele onzekere chicks die zich herkennen in dit gedrag?
En jij? Vind je die gozer ook kklelijk of wel goed uitzien?quote:
Losbandige contacten zijn dé manier voor mij om telkens bevestigd te woorden in mijn fysieke aantrekkelijkheid. Puur het fysieke, dus geen relatie. Sommige mensen worden verblind door liefde, dus die bevestiging telt voor mij minder, want dan weegt mijn karakter ook mee om tegenwicht te geven aan mijn gewicht. Ik ben niet de mooiste, maar dat wil ik ook niet. Ik wil lichamelijk bemind worden, in ieder geval mooi genoeg zijn om als cumbucket te mogen dienen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:21 schreef Catdog het volgende:
[..]
Stelletje homo's die hier gepost hebben de klacht niet gelezen, ik wil een chick horen die hier keihard zegt dat zij ook zo'n dikke onzekere is.
SAY WHAT??quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Losbandige contacten zijn dé manier voor mij om telkens bevestigd te woorden in mijn fysieke aantrekkelijkheid. Puur het fysieke, dus geen relatie. Sommige mensen worden verblind door liefde, dus die bevestiging telt voor mij minder, want dan weegt mijn karakter ook mee om tegenwicht te geven aan mijn gewicht. Ik ben niet de mooiste, maar dat wil ik ook niet. Ik wil lichamelijk bemind worden, in ieder geval mooi genoeg zijn om als cumbucket te mogen dienen.
Dat klinkt negatief, maar dat is het niet. Als je echt tijdverspilling bent (kans op vruchtbare nakomelingen is nihil) dan waagt slechts een enkeling zich daaraan. Copulatie met veel verschillende personen betekent dat ik op veel momenten toch de waardevolste investering ben geweest, want mijn partner kon niks vruchtbaarders krijgen. Dus hoe meer, hoe beter. Ik ben dan niet een uitzondering, ik ben met regelmaat het beste wat er te krijgen was.
Geen een van beide. Maar hij is zeker niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En jij? Vind je die gozer ook kklelijk of wel goed uitzien?
Jij blijft me verbazenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Losbandige contacten zijn dé manier voor mij om telkens bevestigd te woorden in mijn fysieke aantrekkelijkheid. Puur het fysieke, dus geen relatie. Sommige mensen worden verblind door liefde, dus die bevestiging telt voor mij minder, want dan weegt mijn karakter ook mee om tegenwicht te geven aan mijn gewicht. Ik ben niet de mooiste, maar dat wil ik ook niet. Ik wil lichamelijk bemind worden, in ieder geval mooi genoeg zijn om als cumbucket te mogen dienen.
Dat klinkt negatief, maar dat is het niet. Als je echt tijdverspilling bent (kans op vruchtbare nakomelingen is nihil) dan waagt slechts een enkeling zich daaraan. Copulatie met veel verschillende personen betekent dat ik op veel momenten toch de waardevolste investering ben geweest, want mijn partner kon niks vruchtbaarders krijgen. Dus hoe meer, hoe beter. Ik ben dan niet een uitzondering, ik ben met regelmaat het beste wat er te krijgen was.
Waarom let jij tijdens het feesten op zulke vrouwen? Raar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:25 schreef dustbrain het volgende:
Ik heb nu zeker 3 mollige meisjes in een halfjaar tijd gezien die aan het begin van het feest stil en onzeker zijn terwijl ze 80% van de tijd op hun mobiel kloten. Maar zodra er een paar glazen alcohol doorheen geknald zijn komen de suggererende awkard gesprekken. Allof ze alles zeggen en doen waar ze 's nachts stiekem over dromen.
Ik ben natuurlijk te alpha om toe te happen waardoor ik ze keihard afwijs!! (Nee grapje ik wil ze gewoon niet doen en dan de volgende dag in alle nuchterheid tegenkomen)
Dus waarom is dit? Zitten hier enkele onzekere chicks die zich herkennen in dit gedrag?
klacht: Alcohol en onzekere chicks.
Who The Fuck Is Thatquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Alle vrouwen zijn slettebakken en alcohol haalt de drempel van kijkmijeensbraaf zijn weg. Dat ze in dit geval ook nog dik zijn, doet er verder niet toe wrm het slettebakken zijn.
Neem nou dit plaatje: https://www.dropbox.com/s(...)04-03%2013.18.50.jpg
Goh hoe zou dat nu komen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:48 schreef A.Jensen het volgende:
Nou TS, mijn ex is er zo 1..de eens zo lieve en onschuldige maagd, nu uitgebaggerd en slet zich overal in t rond
Feelsquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:48 schreef A.Jensen het volgende:
Nou TS, mijn ex is er zo 1..de eens zo lieve en onschuldige maagd, nu uitgebaggerd en slet zich overal in t rond
Kort aangepast.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Compenseren of pakken wat ze pakken kunnen voor het weer eeuwen duurt eer ze de kans krijgen door hun verlegenheid en aftandse uiterlijk wat hun er van weerhoudt om nuchter een gesprek te voeren. Denk aan de angst van Raj Koothrappalli.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |