quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Dikke wijven zijn wel altijd geiler dan die slanke kippen. Ik heb een keer een dik wijf zo ver gekregen dat ze mijn anus ging likken.
dudequote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Dikke wijven zijn wel altijd geiler dan die slanke kippen. Ik heb een keer een dik wijf zo ver gekregen dat ze mijn anus ging likken.
Lelijke vent. Dat wijf moet behoorlijk dronken zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Alle vrouwen zijn slettebakken en alcohol haalt de drempel van kijkmijeensbraaf zijn weg. Dat ze in dit geval ook nog dik zijn, doet er verder niet toe wrm het slettebakken zijn.
Neem nou dit plaatje: https://www.dropbox.com/s(...)04-03%2013.18.50.jpg
Gelul. Hij ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:18 schreef cvboer het volgende:
[..]
Lelijke vent. Dat wijf moet behoorlijk dronken zijn geweest.
Ja? Met zo'n pak shag onder z'n kin? En dan dat stuk vacht op z'n borstquote:
Dat onder zijn kin is schaduw. En hij heeft borsthaar, ja. Klopt. So what. Sean Connery heeft ook borsthaar en daar stonden de wijven in kilometers rond het blok voor in de rij. Dat jij nou brazillians laat doen omdat je pedofiele vrouwen of minderjarige meisjes probeert aan te trekken is een persoonlijke keuze.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ja? Met zo'n pak shag onder z'n kin? En dan dat stuk vacht op z'n borst
Dat wijven voor hem in de rij staan zal niet louter vanwege zijn borsthaar zijn. Hij ziet er in het geheel gewoon goed uit. Maargoed, dat jij er liever bijloopt als een furry is een keuze.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat onder zijn kin is schaduw. En hij heeft borsthaar, ja. Klopt. So what. Sean Connery heeft ook borsthaar en daar stonden de wijven in kilometers rond het blok voor in de rij. Dat jij nou brazillians laat doen omdat je pedofiele vrouwen of minderjarige meisjes probeert aan te trekken is een persoonlijke keuze.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
SK heeft gewoon gelijk hoor. nohommo.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat wijven voor hem in de rij staan zal niet louter vanwege zijn borsthaar zijn. Hij ziet er in het geheel gewoon goed uit. Maargoed, dat jij er liever bijloopt als een furry is een keuze.
Neuh, eens met cvboer wel. Lelijke ventquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
SK heeft gewoon gelijk hoor. nohommo.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
pak shag onder z'n kin
stuk vacht op z'n borst
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat wijven voor hem in de rij staan zal niet louter vanwege zijn borsthaar zijn. Hij ziet er in het geheel gewoon goed uit. Maargoed, dat jij er liever bijloopt als een furry is een keuze.
Stelletje homo's die hier gepost hebben de klacht niet gelezen, ik wil een chick horen die hier keihard zegt dat zij ook zo'n dikke onzekere is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:25 schreef dustbrain het volgende:
Dus waarom is dit? Zitten hier enkele onzekere chicks die zich herkennen in dit gedrag?
En jij? Vind je die gozer ook kklelijk of wel goed uitzien?quote:
Losbandige contacten zijn dé manier voor mij om telkens bevestigd te woorden in mijn fysieke aantrekkelijkheid. Puur het fysieke, dus geen relatie. Sommige mensen worden verblind door liefde, dus die bevestiging telt voor mij minder, want dan weegt mijn karakter ook mee om tegenwicht te geven aan mijn gewicht. Ik ben niet de mooiste, maar dat wil ik ook niet. Ik wil lichamelijk bemind worden, in ieder geval mooi genoeg zijn om als cumbucket te mogen dienen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:21 schreef Catdog het volgende:
[..]
Stelletje homo's die hier gepost hebben de klacht niet gelezen, ik wil een chick horen die hier keihard zegt dat zij ook zo'n dikke onzekere is.
SAY WHAT??quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Losbandige contacten zijn dé manier voor mij om telkens bevestigd te woorden in mijn fysieke aantrekkelijkheid. Puur het fysieke, dus geen relatie. Sommige mensen worden verblind door liefde, dus die bevestiging telt voor mij minder, want dan weegt mijn karakter ook mee om tegenwicht te geven aan mijn gewicht. Ik ben niet de mooiste, maar dat wil ik ook niet. Ik wil lichamelijk bemind worden, in ieder geval mooi genoeg zijn om als cumbucket te mogen dienen.
Dat klinkt negatief, maar dat is het niet. Als je echt tijdverspilling bent (kans op vruchtbare nakomelingen is nihil) dan waagt slechts een enkeling zich daaraan. Copulatie met veel verschillende personen betekent dat ik op veel momenten toch de waardevolste investering ben geweest, want mijn partner kon niks vruchtbaarders krijgen. Dus hoe meer, hoe beter. Ik ben dan niet een uitzondering, ik ben met regelmaat het beste wat er te krijgen was.
Geen een van beide. Maar hij is zeker niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En jij? Vind je die gozer ook kklelijk of wel goed uitzien?
Jij blijft me verbazenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Losbandige contacten zijn dé manier voor mij om telkens bevestigd te woorden in mijn fysieke aantrekkelijkheid. Puur het fysieke, dus geen relatie. Sommige mensen worden verblind door liefde, dus die bevestiging telt voor mij minder, want dan weegt mijn karakter ook mee om tegenwicht te geven aan mijn gewicht. Ik ben niet de mooiste, maar dat wil ik ook niet. Ik wil lichamelijk bemind worden, in ieder geval mooi genoeg zijn om als cumbucket te mogen dienen.
Dat klinkt negatief, maar dat is het niet. Als je echt tijdverspilling bent (kans op vruchtbare nakomelingen is nihil) dan waagt slechts een enkeling zich daaraan. Copulatie met veel verschillende personen betekent dat ik op veel momenten toch de waardevolste investering ben geweest, want mijn partner kon niks vruchtbaarders krijgen. Dus hoe meer, hoe beter. Ik ben dan niet een uitzondering, ik ben met regelmaat het beste wat er te krijgen was.
Waarom let jij tijdens het feesten op zulke vrouwen? Raar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:25 schreef dustbrain het volgende:
Ik heb nu zeker 3 mollige meisjes in een halfjaar tijd gezien die aan het begin van het feest stil en onzeker zijn terwijl ze 80% van de tijd op hun mobiel kloten. Maar zodra er een paar glazen alcohol doorheen geknald zijn komen de suggererende awkard gesprekken. Allof ze alles zeggen en doen waar ze 's nachts stiekem over dromen.
Ik ben natuurlijk te alpha om toe te happen waardoor ik ze keihard afwijs!! (Nee grapje ik wil ze gewoon niet doen en dan de volgende dag in alle nuchterheid tegenkomen)
Dus waarom is dit? Zitten hier enkele onzekere chicks die zich herkennen in dit gedrag?
klacht: Alcohol en onzekere chicks.
Who The Fuck Is Thatquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Alle vrouwen zijn slettebakken en alcohol haalt de drempel van kijkmijeensbraaf zijn weg. Dat ze in dit geval ook nog dik zijn, doet er verder niet toe wrm het slettebakken zijn.
Goh hoe zou dat nu komen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:48 schreef A.Jensen het volgende:
Nou TS, mijn ex is er zo 1..de eens zo lieve en onschuldige maagd, nu uitgebaggerd en slet zich overal in t rond
Feelsquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:48 schreef A.Jensen het volgende:
Nou TS, mijn ex is er zo 1..de eens zo lieve en onschuldige maagd, nu uitgebaggerd en slet zich overal in t rond
Kort aangepast.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Compenseren of pakken wat ze pakken kunnen voor het weer eeuwen duurt eer ze de kans krijgen door hun verlegenheid en aftandse uiterlijk wat hun er van weerhoudt om nuchter een gesprek te voeren. Denk aan de angst van Raj Koothrappalli.
You go girl!quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Jezelf een cumbucket noemenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
whut.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik praat met iedereen op feesten, en namate je met mensen praat des te beter je hen in een hokje kan plaatsen.quote:Op zondag 6 april 2014 09:18 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Waarom let jij tijdens het feesten op zulke vrouwen? Raar.
Goed verhaal, lekker kort. Vertel me meerquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ah jochie toch. Ging ze er met een ander vandoor?quote:Op zondag 6 april 2014 11:50 schreef jelfrikandel het volgende:
Het zijn allemaal rare kutwijven. Is wel weer bevestigd gisteravond.
Nee ze ging wel met mij mee hoorquote:Op zondag 6 april 2014 15:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Ah jochie toch. Ging ze er met een ander vandoor?
Vullen van een mentale leegte.quote:Op zondag 6 april 2014 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun jij een betere verklaring bedenken dan?
Aseksueel als in, je bent nog nooit opgewonden geraakt door iets?quote:Op zondag 6 april 2014 18:32 schreef Kola het volgende:
Onzeker en stil hier, maar ook aseksueel en maagd. Geen idee.
Had ze zo'n grote strap-on ja?quote:Op zondag 6 april 2014 20:07 schreef A.Jensen het volgende:
[..]
Ik was zó goed in bed dat ze er niet genoeg van kan krijgen?
Kan ook niet anders met 30cm
Dit lijkt mij ook de meest aannemelijk verklaring.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:29 schreef Nikmans het volgende:
Juist vanwege die onzekerheid lijkt me? Aan zichzelf/hun omgeving bewijzen dat ze wél interessant/lekker/aantrekkelijk zijn.
Vandaar die plofwangetjes bij dikkies..quote:Op maandag 7 april 2014 00:52 schreef malinois het volgende:
Mwah,ik vind dat dikkertjes super kunnen pijpen omdat ze altijd honger hebben.
Knallen erop als een eekhoorn op een eikel.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, nee die losbandige contacten bevistigen dat je inderdaad een cumbucket bent en een man pakt 9 van de 10x gewoon wat hij pakken kan en jij bent dus gewoon een makkelijk "slachtoffer"quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo voor mezelf? Ik bedenk een logische verklaring vanuit het perspectief van zo'n sletje. Het is alsnog onlogisch, maar ja dat is het altijd als je de onzekerheid als motief gaat gebruiken.quote:Op maandag 7 april 2014 11:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Haha, nee die losbandige contacten bevistigen dat je inderdaad een cumbucket bent en een man pakt 9 van de 10x gewoon wat hij pakken kan en jij bent dus gewoon een makkelijk "slachtoffer"Maar als jij het zo voor jezelf wil verantwoorden
quote:Op maandag 7 april 2014 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo voor mezelf? Ik bedenk een logische verklaring vanuit het perspectief van zo'n sletje. Het is alsnog onlogisch, maar ja dat is het altijd als je de onzekerheid als motief gaat gebruiken.
Lijkt me niet echt een logische verklaring uit het perspectief van zo'n sletje of impliceer je nu dat je er zelf ook een bent?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Losbandige contacten zijn dé manier voor mij om telkens bevestigd te woorden in mijn fysieke aantrekkelijkheid.
De logische verklaring is dat ook dikke meisjes graag piemel willen. En aangezien dat iets moeilijker gaat zijn zij zelf iets makkelijker.quote:Op maandag 7 april 2014 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo voor mezelf? Ik bedenk een logische verklaring vanuit het perspectief van zo'n sletje. Het is alsnog onlogisch, maar ja dat is het altijd als je de onzekerheid als motief gaat gebruiken.
Is niet zo moeilijk. Die lekkere wijven worden/zijn al genoeg bevestigd in het leven en is het dus echt jouw taak als man om ze te "veroveren"quote:Op maandag 7 april 2014 11:31 schreef SpecialK het volgende:
Waarom zijn het altijd matige tot lelijke wijven die naar van die Slut Walk demonstraties gaan. Precies het soort mensen dat zich niet zorgen hoeft te maken voor ongewilde mannelijke aandacht schreeuwen het meest om er tegen te protesteren. Lekkere wijven die (je zou denken) wel last hebben van het gestelde probleem zijn in geen velden of wegen te bekennen.
Nog zo'n stukje psychologie wat ik niet begrijp.
Of zou het zijn dat die vrouwen zich nooit iets aangetrokken hebben van wat mannen vinden en dus daarom minder aandacht aan hun uiterlijk besteden? Een soort, nouja, vicieuze cirkel zullen we het dan maar noemen hoewel zij dat natuurlijk niet zo zien.quote:Op maandag 7 april 2014 11:31 schreef SpecialK het volgende:
Waarom zijn het altijd matige tot lelijke wijven die naar van die Slut Walk demonstraties gaan. Precies het soort mensen dat zich niet zorgen hoeft te maken voor ongewilde mannelijke aandacht schreeuwen het meest om er tegen te protesteren. Lekkere wijven die (je zou denken) wel last hebben van het gestelde probleem zijn in geen velden of wegen te bekennen.
Nog zo'n stukje psychologie wat ik niet begrijp.
Denk dat makkelijkheid en beschikbaarheid meestal belangrijkere criteria zijn dan knapheid. Zeker met alcohol in het spel. Al zijn er natuurlijk grenzen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind ook dat we lief tegen deze dikkertjes moeten doen.quote:Op maandag 7 april 2014 11:18 schreef antfukker het volgende:
[..]
Vandaar die plofwangetjes bij dikkies..
Hahahaquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Nooit bang dat ze een keer er werkelijk in bijten?quote:Op maandag 7 april 2014 00:52 schreef malinois het volgende:
Nee niet echt,moet er zelfs om vragen.quote:Op maandag 7 april 2014 11:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nooit bang dat ze een keer er werkelijk in bijten?
Vind je dat lekker ja? Kan mij nooit echt bekorenquote:Op maandag 7 april 2014 11:40 schreef malinois het volgende:
[..]
Nee niet echt,moet er zelfs om vragen.
Catdog wel. Die wilde zo'n stukje uit het perspectief van een onzekere dikkerd.quote:Op maandag 7 april 2014 11:29 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me niet echt een logische verklaring uit het perspectief van zo'n sletje of impliceer je nu dat je er zelf ook een bent?
Ik heb het verder nergens over onzekerheid.
Tja, ergens is er wel een verband met losbandige contacten en onzekerheid. Je zou het ook kunnen zien om zo de beste match te vinden. Voor mij persoonlijk was het in het begin om over m'n laatste ex te komen dus speelde er wel een soort van onzekerheid mee. Ik zocht immers bevestiging voor mezelfquote:Op maandag 7 april 2014 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Catdog wel. Die wilde zo'n stukje uit het perspectief van een onzekere dikkerd.
Dus. Doen alsof je onderdrukt wordt door mannen. Geile kleertjes mogen aantrekken en vervolgens daarover klagen in de hoop dat je opvalt voor mannen? Fake it till you make it?quote:Op maandag 7 april 2014 11:33 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk. Die lekkere wijven worden/zijn al genoeg bevestigd in het leven en is het dus echt jouw taak als man om ze te "veroveren"
De lelijke exemplaren nemen inderdaad het heft in eigen handen
Daar hoeven ze niet dik voor te zijn hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Nee deze vrouwen zijn ondanks vol ornaat gewoon zichtbaar minder aantrekkelijk. Toch staan ze met spandoeken te klagen over al die vervelende mannen waar zo oh zo door worden lastig gevallen op straat terwijl het precies die vrouwen zijn waar niemand zelfs nog zijn hoofd voor omdraait.quote:Op maandag 7 april 2014 11:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Of zou het zijn dat die vrouwen zich nooit iets aangetrokken hebben van wat mannen vinden en dus daarom minder aandacht aan hun uiterlijk besteden? Een soort, nouja, vicieuze cirkel zullen we het dan maar noemen hoewel zij dat natuurlijk niet zo zien.
Ja, ik had me al bedacht dat ze sowieso niet mee zouden doen als ze zich niks aantrokken van de mening van mannen, en dat mijn verklaring dus waarschijnlijk niet klopt.quote:Op maandag 7 april 2014 12:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee deze vrouwen zijn ondanks vol ornaat gewoon zichtbaar minder aantrekkelijk. Toch staan ze met spandoeken te klagen over al die vervelende mannen waar zo oh zo door worden lastig gevallen op straat terwijl het precies die vrouwen zijn waar niemand zelfs nog zijn hoofd voor omdraait.
quote:Op maandag 7 april 2014 00:52 schreef malinois het volgende:
Ja/nee, ik had je post niet helemaal goed geinterpreteerd maar het is ook zo dat de mooie meiden al veel vroeger sociaal leren een man netjes op zijn "plaats" te zetten omdat ze daar al veel vroeger mee te maken hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 11:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus. Doen alsof je onderdrukt wordt door mannen. Daarover klagen in de hoop dat je opvalt voor mannen? Fake it till you make it?
vanaf 60kg ben je dik als vrouw.quote:Op maandag 7 april 2014 12:04 schreef malinois het volgende:
Vanaf welk gewicht/lengte spreken we over een dikkertje eigenlijk?
Aan de andere kant worden ze wel vaak aangesproken omdat ze als makkelijke 'prooi' gezien worden. Daardoor zijn soms de knappere makkelijker te scoren dan de lelijkerds domweg omdat niemand het bij die knappere probeertquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:37 schreef anti-loper het volgende:
Mollige meiden zijn in het algemeen minder eisend dus makkelijker omdat de kans voor een boy klein is voor ze.
quote:Op maandag 7 april 2014 12:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee deze vrouwen zijn ondanks vol ornaat gewoon zichtbaar minder aantrekkelijk. Toch staan ze met spandoeken te klagen over al die vervelende mannen waar zo oh zo door worden lastig gevallen op straat terwijl het precies die vrouwen zijn waar niemand zelfs nog zijn hoofd voor omdraait.
Vanaf het punt dat de dikheid zich in het gezicht voordoet.quote:Op maandag 7 april 2014 12:04 schreef malinois het volgende:
Vanaf welk gewicht/lengte spreken we over een dikkertje eigenlijk?
Deels omdat vrouwen onzeker worden gemaakt over hun losbandige seksuele contacten. Want bij een vrouw moet er wel iets anders achter zitten dan dat ze gewoon geil is.quote:Op maandag 7 april 2014 11:48 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Tja, ergens is er wel een verband met losbandige contacten en onzekerheid. Je zou het ook kunnen zien om zo de beste match te vinden. Voor mij persoonlijk was het in het begin om over m'n laatste ex te komen dus speelde er wel een soort van onzekerheid mee. Ik zocht immers bevestiging voor mezelf
Maar nu is het meer pakken wat ik pakken kan voordat ik iemand vind om echt mee te "settelen". Is wel voor iedereen anders denk ik en voor de meeste vrouwen die losbandig zijn speelt onzekerheid veel vlugger en langer een rol dan bij een man in mijn optiek
Dat geldt voor de middelmaat, niet voor de ondergemiddelmaat (quote:Op maandag 7 april 2014 12:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Aan de andere kant worden ze wel vaak aangesproken omdat ze als makkelijke 'prooi' gezien worden. Daardoor zijn soms de knappere makkelijker te scoren dan de lelijkerds domweg omdat niemand het bij die knappere probeert
Uhm ja, maar dat heeft er dan ook mee te maken dat de meeste vrouwen niet zo een grote sexdrive heeft als de gemiddelde man. Het is eigenlijk altijd de taak van de vrouw af te remmen en van de man om gas te geven...quote:Op maandag 7 april 2014 13:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Deels omdat vrouwen onzeker worden gemaakt over hun losbandige seksuele contacten. Want bij een vrouw moet er wel iets anders achter zitten dan dat ze gewoon geil is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |