quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Dikke wijven zijn wel altijd geiler dan die slanke kippen. Ik heb een keer een dik wijf zo ver gekregen dat ze mijn anus ging likken.
dudequote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Dikke wijven zijn wel altijd geiler dan die slanke kippen. Ik heb een keer een dik wijf zo ver gekregen dat ze mijn anus ging likken.
Lelijke vent. Dat wijf moet behoorlijk dronken zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Alle vrouwen zijn slettebakken en alcohol haalt de drempel van kijkmijeensbraaf zijn weg. Dat ze in dit geval ook nog dik zijn, doet er verder niet toe wrm het slettebakken zijn.
Neem nou dit plaatje: https://www.dropbox.com/s(...)04-03%2013.18.50.jpg
Gelul. Hij ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:18 schreef cvboer het volgende:
[..]
Lelijke vent. Dat wijf moet behoorlijk dronken zijn geweest.
Ja? Met zo'n pak shag onder z'n kin? En dan dat stuk vacht op z'n borstquote:
Dat onder zijn kin is schaduw. En hij heeft borsthaar, ja. Klopt. So what. Sean Connery heeft ook borsthaar en daar stonden de wijven in kilometers rond het blok voor in de rij. Dat jij nou brazillians laat doen omdat je pedofiele vrouwen of minderjarige meisjes probeert aan te trekken is een persoonlijke keuze.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ja? Met zo'n pak shag onder z'n kin? En dan dat stuk vacht op z'n borst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |