DE GYM, de gezelligste plek voor contact met shredded cunts.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:05 schreef THEFXR het volgende:
aaah, weer een maatje meer ad, je verwacht het niet
Faker.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
Deze man is allergrootste alpha ever
[ afbeelding ]
Ik krijg Afrikaanse vrijgezellenquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
DE GYM, de gezelligste plek voor contact met shredded cunts.
nothing better than a black bootyquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik krijg Afrikaanse vrijgezellen
Montelly is er ook weer
Dat geldt misschien in de koeienstal maar niet in mijn huis.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
doe straks pics van je bloated buikje
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat geldt misschien in de koeienstal maar niet in mijn huis.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
Deze man is allergrootste alpha ever
[ afbeelding ]
quote:
Dat is wat Etha nu met JB doet zoals je vandaag al de hele dag kon lezen; ribs, B&J Blondie Brownie, bier etc. etc.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:04 schreef G.R.S. het volgende:
http://thoughtcatalog.com(...)eight-hell-leave-me/
strong everything
Vrij ziek ditquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:04 schreef G.R.S. het volgende:
strong everything
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is wat Etha nu met JB doet zoals je vandaag al de hele dag kon lezen; ribs, B&J Blondie Brownie, bier etc. etc.
Er is inderdaad een lampje gaan branden gvdquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is wat Etha nu met JB doet zoals je vandaag al de hele dag kon lezen; ribs, B&J Blondie Brownie, bier etc. etc.
Doet me denken aan dat ene topic op BB.com waar een gast stiekem mass gainer in haar smoothies gooidequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, wtf. Iemand zei hier dus van de week dat die 'gezond' is en inderdaad; fucking de helft qua calorieën. Ben maar gewoon voor de Strawberry Cheesecake gegaan though.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri; Ik heb trouwens die Greek Yoghurt Strawberry gekocht, jwt is gesond
geen blondie browny helaasch
Wat denk je dat ik nu bij jou doe.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat ene topic op BB.com waar een gast stiekem mass gainer in haar smoothies gooide
Maybe dat ik zo nog even een fotootje post.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hehehe, enjoy dem ribs. Pretty jelly right here.
Dat was echt epischquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat ene topic op BB.com waar een gast stiekem mass gainer in haar smoothies gooide
Ja ach beetje compenseren met die ribs en 2kg homemade fries.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, wtf. Iemand zei hier dus van de week dat die 'gezond' is en inderdaad; fucking de helft qua calorieën. Ben maar gewoon voor de Strawberry Cheesecake gegaan though.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik nu bij jou doe.
Pls post bro.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maybe dat ik zo nog even een fotootje post.
[..]
Dat was echt episch![]()
[..]
Ja ach beetje compenseren met die ribs en 2kg homemade fries.![]()
lelelequote:
The Subsquote:
Scoren dan. Shinen als een mallequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:48 schreef Drinky het volgende:
Er zijn hier zoveel oude hipsters, ik voel me zo kwetsbaar
Damn, psycho gewoonquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:04 schreef G.R.S. het volgende:
strong everything
zo is een klasgenoot van mij exact. Al 7 jaar zijn eerste en enige vriendin. Zij heeft hem onder druk een huis laten kopen. Hij mag nooit met ons na school chillen tenzij hij toestemming van haar heeft. Ze is ook een zieke feeder want ze weet dat hij haar zou verlaten als hij minder zou wegen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:04 schreef G.R.S. het volgende:
strong everything
ja later tijdens concert, nu gewoon awkward wezen, werkt altijd goed.quote:
dammnnnnn,quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
zo is een klasgenoot van mij exact. Al 7 jaar zijn eerste en enige vriendin. Zij heeft hem onder druk een huis laten kopen. Hij mag nooit met ons na school chillen tenzij hij toestemming van haar heeft. Ze is ook een zieke feeder want ze weet dat hij haar zou verlaten als hij minder zou wegen.
Sickening om te zien
Whaha ziek. Maarja doe mij maar zo'n chick, gratis bulken dat is wel prima.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
zo is een klasgenoot van mij exact. Al 7 jaar zijn eerste en enige vriendin. Zij heeft hem onder druk een huis laten kopen. Hij mag nooit met ons na school chillen tenzij hij toestemming van haar heeft. Ze is ook een zieke feeder want ze weet dat hij haar zou verlaten als hij minder zou wegen.
Sickening om te zien
Zei de grootste e-hero in de gymquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Best wel veel Nederlandse mannen zijn beta.
Nope, foodcoma.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:37 schreef fathank het volgende:
Nog mensen housen vanavond?
Ik wel, ff shinen met mn freshe coupe.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |