Goed voorbeeld hoe het niet moet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:18 schreef Osiris024 het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/badr-hari/9200000015466893/
steroiden zijn verbodenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:07 schreef mylamboisblack het volgende:
Hallo fokkers,
Ik ben erg geinteresseerd in steroids en wil mij graag hierin verdiepen. Op het internet vind je veel informatie, alleen niet alle informatie is correct aangezien iedereen in staat is om iets op internet te zetten.
Daarom zoek ik wat (wetenschappelijk verantwoorde) boeken over steroids die een reputatie hebben opgebouwd als een betrouwbaar, goed boek. Het mogen natuurlijk ook e-books zijn. Het boek mag zowel in het Engels als in het Nederlands zijn.
Aha, en dit kan wel gewoon UVT / XTC V&A #270 Tikkels voor bikkels maar roids zijn speciale sneeuwvlokjes?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
steroiden zijn verboden en ook op FOK
Pff, seks met kinderen van 5 is ook verboden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
steroiden zijn verboden en ook op FOK
wat een randdebielen argumentquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Pff, seks met kinderen van 5 is ook verboden.
Oh, no, he didn't.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |