Minder eten. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:31 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
Hallo cremetje hier!even een klein update wat betreft over het afvallen. Ik ben nu ruim drie maanden verder nog steeds niet afgevallen. Ik eet keurig op tijd goed en gezond genoeg ook met het drinken. Tot nu toe maar slechts 1 a 2 kilo afgevallen. Wat moet ik doen?
Wat versta jij onder goed en gezond?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:31 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
Hallo cremetje hier!even een klein update wat betreft over het afvallen. Ik ben nu ruim drie maanden verder nog steeds niet afgevallen. Ik eet keurig op tijd goed en gezond genoeg ook met het drinken. Tot nu toe maar slechts 1 a 2 kilo afgevallen. Wat moet ik doen?
Je verbrandt vet als je onder onderhoudsniveau eet. Of je dat nou doet dmv 3 uur wandelen, 100x traplopen, marathonfappen of domweg minder eten maakt geen zier uit wat betreft vet verlies.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, want in je lage hartslagzones verbrand je vet.
[..]
Misschien. Dan weet je iig hoeveel je binnenkrijgt.
Zeker waar. Maar op hoge intensiteit trainen werkt minder goed dan op lage intensiteit trainen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Je verbrandt vet als je onder onderhoudsniveau eet. Of je dat nou doet dmv 3 uur wandelen, 100x traplopen, marathonfappen of domweg minder eten maakt geen zier uit wat betreft vet verlies.
Op hoge intensiteit zul je minder tijd hoeven te spenderen aan het sporten om dezelfde hoeveelheid calorieën te verbranden als met lage intensiteit.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar op hoge intensiteit trainen werkt minder goed dan op lage intensiteit trainen.
Oja want calorieën verbranden=vet verbranden.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Op hoge intensiteit zul je minder tijd hoeven te spenderen aan het sporten om dezelfde hoeveelheid calorieën te verbranden als met lage intensiteit.
Als je het met Fathank eens bent, snap ik niet waarom je denkt hoge intensiteit minder goed zou werken dan lage intensiteit.
Uit dat artikel:quote:Op maandag 5 mei 2014 18:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja want calorieën verbranden=vet verbranden.![]()
Jij snapt zowel Fathank, als mij niet en denkt toch slim te zijn.
http://www.simpelafvallen(...)ste-lichaamsvet.html
quote:In deze zone is de vetverbranding het meest efficiënt. Wie traint op een hogere hartslag valt niet alleen af, maar bouwt ook spieren op. Dat heeft voordelen, maar ook het nadeel dat je er zwaarder van wordt. Meestal niet dikker. Want alhoewel spieren meer wegen dan vet, gaan uw broeken vanzelf losser zitten wanneer u meer spieren opbouwt.
Moet ik nu echt het stuk gaan quoten waar staat dat je op lagere hartslagen dus effectiever vet verbrand? En TS doet dus al krachttraining dus spieropbouw word al gedaan.quote:
Afvallen en spieren opbouwen tegelijk. Volgens mij heb je de heilige graal gevonden. Heb je er al eens aan gedacht om een boek te schrijven?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet ik nu echt het stuk gaan quoten waar staat dat je op lagere hartslagen dus effectiever vet verbrand? En TS doet dus al krachttraining dus spieropbouw word al gedaan.
Met je
Ik eet geen snoep, chocola of amdere zoetigheden.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat versta jij onder goed en gezond?
Ik geloof jou wel. Je houdt toch 'het oventje' hoog dan.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:46 schreef Biekuh het volgende:
Ik heb gehoord dat je tot op wel 500 calorieën extra per dag verbrandt wanneer je 6x per dag eet i.p.v. 3x per dag.
En nu even het eerlijke lijstje...quote:Op maandag 5 mei 2014 18:40 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
[..]
Ik eet geen snoep, chocola of amdere zoetigheden.
Ik ontbijt stevig, lunch en dineer. Met ontbijt eet ik altijd boterhammen met bijvoorbeeld kipfilet en met avondeten eet ik elke dag groenten met rijst en kip. Daarnaast eet ik ook voldoende fruit.
Wat bedoel je precies? Wil je een lijstje zien?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En nu even het eerlijke lijstje...
hoeveel (olijfolie) of boter gebruik je daarbij? je realiseert je dat een eetlepel olijfolie circa 125 calorieën is? als je niet bijhoudt hoeveel boter of olie je gebruikt doe je het calorietekort dat je wilt creëren zo teniet.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:14 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Wil je een lijstje zien?
Ontbijt:
-glazen water
- twee volkoren bruinbrood beleg : kipfilet
- klein kopje yoghurt met stukje aardbeiden
Lunch:
-Salades met zalm of kipfilet (verschilt)
-Twee volkoren bruinbrood beleg : kipfilet
Tussendoor :
-appel of ander fruit
Avondeten:
-Rijst of pasta
-Kip
- groenten ( verschilt om de twee dagen zoals snijbonen/bladspinazie/kouseband)
Ik ben daar zeker bewust van het gebruik van boter em olie. Ik gebruik heel weinig olie en heel weinig halverine. Ik eet volle yoghurt in een schaaltje. Geen idee hoeveel gram dat is. Kan dat moeilijk laten wegen aangezien zoals vloeibaars isquote:Op maandag 5 mei 2014 21:49 schreef Biekuh het volgende:
[..]
hoeveel (olijfolie) of boter gebruik je daarbij? je realiseert je dat een eetlepel olijfolie circa 125 calorieën is? als je niet bijhoudt hoeveel boter of olie je gebruikt doe je het calorietekort dat je wilt creëren zo teniet.
een "klein kopje yoghurt" zegt weinig. is het volle of magere yoghurt? hoeveel gram/liter krijg je van alles binnen? als je dat niet bijhoudt dan heeft het niet veel zin, vrees ik.
Je kunt vloeibare dingen niet wegen?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:57 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
[..]
Ik ben daar zeker bewust van het gebruik van boter em olie. Ik gebruik heel weinig olie en heel weinig halverine. Ik eet volle yoghurt in een schaaltje. Geen idee hoeveel gram dat is. Kan dat moeilijk laten wegen aangezien zoals vloeibaars is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |