Ik doe meer aan cardio dan aan krachttraining.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:46 schreef mstx het volgende:
Als je met de krachttraining meer spieren opbouwt dan dat je vet verliest val je niet af nee
Doe je de cardio nadat je krachttraining hebt gedaan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:49 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
[..]
4 keer per week. 45 min cardio en 15 min krachttraining
Is veel te kort, voor afvallen kun je nog beter urenlang wandelen op lage intensiteit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:49 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
[..]
4 keer per week. 45 min cardio en 15 min krachttraining
Ik heb een schema van mijn personal trainer gekregen, ik moet eerst 35 min aan cardio doen. Daarna krachttraining en daarna weer 20 min cardio.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:50 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Doe je de cardio nadat je krachttraining hebt gedaan?
Rustig wandelen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is veel te kort, voor afvallen kun je nog beter urenlang wandelen op lage intensiteit.
Uhu. Op welke hartslag doe je je cardio?quote:
Wat fijn voor je reactiequote:Op zaterdag 5 april 2014 22:54 schreef anti-loper het volgende:
Als je die schema zou volgen van je instructeur moet het goed komen.
Tel je je calorieën wel?
Geen idee. Maakt dat wat uit?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uhu. Op welke hartslag doe je je cardio?
Ja, want in je lage hartslagzones verbrand je vet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:57 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
[..]
Geen idee. Maakt dat wat uit?
Misschien. Dan weet je iig hoeveel je binnenkrijgt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:56 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
[..]
Wat fijn voor je reactieen eerlijk gezegd tel ik mijn calorieën niet.
zou dat het probleem zijn voor mijn honger gevoel?
Gevoel zal je wel blijven houden denk ik. Op dat soort momenten moet je dan lekker veel water gaan drinken. Als je gewoon je calorieën telt en er 500 onder gaat zitten zal je wel gaan afvallen. Gewoon 5 x per dag proberen te eten en dan zal t gevoel wat minder worden denk ikquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:56 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
[..]
Wat fijn voor je reactieen eerlijk gezegd tel ik mijn calorieën niet.
zou dat het probleem zijn voor mijn honger gevoel?
In hoge zones ook. In lage zones alleen effectiever.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, want in je lage hartslagzones verbrand je vet.
In hoge zones meer kcal en daar heb je op de lange termijn meer aan bij afvallen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:52 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
In hoge zones ook. In lage zones alleen effectiever.
Ik zal je tips zeker meenemen! Maar wat moet ik eten als ik koolhydraat laat staan? Ik eet dagelijks brood en rijst.quote:Op zondag 6 april 2014 08:37 schreef rthls het volgende:
Vooral een calorie tekort opbouwen als je zo vaak traint. Dat is erg bevorderlijk voor het herstel!![]()
Ik vind de manier waarop je traint ook niet erg efficient. Je kunt beter wat minder vaak op hoge intensiteit trainen. Dit is vele malen efficienter. Zoek maar eens wat op over high intensity interval training en excentrisch trainen.
Verder qua voedsel: ga geen calorieen tellen! Verhoog je eiwit inname, eet veeeeel groente (denk aan 600+ gram), veel fruit met laag suikergehalte, haal genoeg vetten uit zoveel mogelijk onbewerkt voedsel (noten, vette vis, avocado, roomboter, kokosmelk bijv). Combineer dit voedsel zoveel mogelijk in een maaltijd, zodat het een gebalanceerde maaltijd is.
En allerbelangrijkste, laat koolhydraatrijk voedsel staan. Daar vallen bijvoorbeeld pasta, brood, aardappelen, mais en natuurlijk snoep en frisdrank onder.
Ik denk dat je dan een heel eind komt met vet verliezen
Juist dan helpt calorieën tellen wél. Zo kun je ook mooi je macro's (eiwit / koolhydraat / vet) bijhouden en gewoon lekker via IIFYM etenquote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
[..]
Ik zal je tips zeker meenemen! Maar wat moet ik eten als ik koolhydraat laat staan? Ik eet dagelijks brood en rijst.
Het is vrij lastig om dat soort dingen te laten staan inderdaad. Een stuk minder brood en rijst kun je natuurlijk ook proberen, dat helpt ook al.quote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
[..]
Ik zal je tips zeker meenemen! Maar wat moet ik eten als ik koolhydraat laat staan? Ik eet dagelijks brood en rijst.
Hij hoeft niet iedere dag calorieën te tellen, maar hoe gaat hij vet verbranden als hij niet onder zijn onderhoud eet? Als hij al weet hoeveel dat is.quote:Op zondag 6 april 2014 21:18 schreef rthls het volgende:
[..]
Het is vrij lastig om dat soort dingen te laten staan inderdaad. Een stuk minder brood en rijst kun je natuurlijk ook proberen, dat helpt ook al.
Op deze website staan veel recepten die al het koolhydraatrijke voedsel niet als ingredienten gebruiken:
http://thecaloriemythbook.com/sane-recipes/
En serieus, calorieen tellen is veel te lastig en niet nodig. De bron/kwaliteit is veel belangrijker. Bij een dieet met goed voedsel zullen je hormonen je lichaam aanzetten vet te verbranden! Waarom zou je jezelf met een constant honger gevoel laten rondlopen als dat niet nodig is
Beiden eigenlijk, voornamelijk vet maar ook gelijk shapen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wil je afvallen (lees gewicht verliezen) of vet verliezen ts?
Ik ben een dame hoor!quote:Op zondag 6 april 2014 22:24 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Hij hoeft niet iedere dag calorieën te tellen, maar hoe gaat hij vet verbranden als hij niet onder zijn onderhoud eet? Als hij al weet hoeveel dat is.
Je kan zo gezond en goed eten als je wil, als je daarmee alsnog boven je onderhoud uitkomt gaat er geen grammetje vet af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |