ben and jerry's chunky monkey gehaald?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
supermarkt is maar 2 min fietsen. Geen rij. Heuy.
Jongetjequote:Op zaterdag 5 april 2014 21:58 schreef JennaSometimes het volgende:
Hoi Braddie, hoe is het ermee, jongetje.
Alles wat op internet staat is openbaar en daardoor mag en kan iedereen dit doorlinken en gebruiken voor whatever the fuck they want. Daarom zetten mentaal competente mensen ook vrijwel niets van zichzelf op het net.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik in DAT topic opeens allemaal foto`s van mijzelf tegen kwam, en filmpjes van mezelf met vrienden, en foto`s/filmpjes van familie dát gaat mij te ver.
Als ik zélf een foto van mezelf of een filmpje van mezelf plaats vind ik dat anders, want dan doe IK het, en niet een ander.
In mijn sig staat m`n YouTube kanaal, daar haal je maar filmpjes vanaf en kwak je hier neerMaar niet van mijn familieleden of mijn vrienden.
Maar je loopt wel telkens rond te strooien dat je familie bent van een crimineel.... Wat wil je dan bereiken?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik in DAT topic opeens allemaal foto`s van mijzelf tegen kwam, en filmpjes van mezelf met vrienden, en foto`s/filmpjes van familie dát gaat mij te ver.
Als ik zélf een foto van mezelf of een filmpje van mezelf plaats vind ik dat anders, want dan doe IK het, en niet een ander.
In mijn sig staat m`n YouTube kanaal, daar haal je maar filmpjes vanaf en kwak je hier neerMaar niet van mijn familieleden of mijn vrienden.
Kees Zwaan ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:54 schreef gargamelnl het volgende:
Hoeveel procent van de FOK!ers zet zijn of haar lelijke kop op FOK! incl. youtube filmpjes?
Ik ben niet echt een braddie aanhanger, maar hiermee verdient hij toch een klein beetje respect.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jongetjejij kan waarschijnlijk verstoppertje achter mij spelen.
Ik ben echt fan van jouw UIquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:58 schreef JennaSometimes het volgende:
Hoi Braddie, hoe is het ermee, jongetje.
Brownie Blondie Caramel Corequote:Op zaterdag 5 april 2014 21:58 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
ben and jerry's chunky monkey gehaald?
Ja hoor, levensshizzle en zo, maar verder wel goed.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Tja, had het druk en FOK! een beetje vergeten eigenlijk.![]()
Alles verder goed met jou?
Leg is uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:
quote:
Een heel voetbalelftal moet het ook lukken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
* Braddie legt even uit dat het niet "IS" is maar "Eens"quote:
Legt moet dan niet met hoofdletterquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
* Braddie Legt even uit dat het niet "IS" is maar "Eens"
Moet jij niet zo naar de zwetser?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]* SgtPorkbeans voelt zich gevleid*
In België mag het.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
* Braddie legt even uit dat het niet "IS" is maar "Eens"
Heh daar kom ik niet inquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:03 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Moet jij niet zo naar de zwetser?
Goede metafoor, heb je een gym kunnen vinden?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zie het als afvallen, de ene keer verlies je 5 kilo per maand, de andere keer verlies je niks.
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heh daar kom ik niet in![]()
Je bedoelt vast bras
Basic Fit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Goede metafoor, heb je een gym kunnen vinden?
Niet oud genoegquote:
Veel succes en plezier.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Basic Fit.
Gister ingeschreven via de site (het was al 9 uur s`avonds) en dinsdag met een vriend van me sporten daar.
Hebben ze squatrack e.d.? Ga je Stronglifts, Starting Strength of een ander schema volgen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Basic Fit.
Gister ingeschreven via de site (het was al 9 uur s`avonds) en dinsdag met een vriend van me sporten daar.
En ditquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:37 schreef BozeHaas het volgende:
Ik geloofde het ook nog echt die laatste paar keren, zo geloofwaardig kwam je over.
Dat is toch met al die single MILF's?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:09 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Godver. Ik ben al van de leeftijd dat ik naar groothuis ga.
Ik heb zelf ijs gemaakt. Was ik helemaal vergeten! Bedankt door jou herinnerde ik het mijzelf weerquote:
Ik ben goed hequote:Op zaterdag 5 april 2014 22:14 schreef Seduzione het volgende:
[..]
Ik heb zelf ijs gemaakt. Was ik helemaal vergeten! Bedankt door jou herinnerde ik het mijzelf weer
Toch nog enig nut gehad dit topic lezen
Kan me niet voorstellenquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:14 schreef gargamelnl het volgende:
Liever 100 keer Braddie dan 1 keer Blondje_93.
Gezien de username moet ik vragen: Italiaanse Gelato?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:14 schreef Seduzione het volgende:
[..]
Ik heb zelf ijs gemaakt. Was ik helemaal vergeten! Bedankt door jou herinnerde ik het mijzelf weer
Toch nog enig nut gehad dit topic lezen
Yep. Dat is mijn openingszin met dubbele tong; Heb je nog leuke kinderen? Mama heeft wel een lekkere kont.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is toch met al die single MILF's?
Dat durf ik je niet te zeggen, ik hoef niet zo zeer echt breed te worden, ik doe het puur zodat ik overtollig gewicht kwijt raak, en eventueel wat buikspieren en armspieren kan kweken, maar ik hoef absoluut geen spierbundel te worden haha. Gewicht kwijt, klein 6 packje, wat meer armspieren, betere conditie en dan ben ik tevreden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hebben ze squatrack e.d.? Ga je Stronglifts, Starting Strength of een ander schema volgen?
Je wordt echt niet zo snel een spierbundel. Als je niet vormloos uit je cut wil komen is krachttraining een goed instrument. Anders kom je in een gunstig geval slechts skinnyfat uit de cut. Hoewel het vooruitgang is snap ik niet waarom je meer tijd wil investeren in niet effectieve en eveneens niet efficiente trainingen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat durf ik je niet te zeggen, ik hoef niet zo zeer echt breed te worden, ik doe het puur zodat ik overtollig gewicht kwijt raak, en eventueel wat buikspieren en armspieren kan kweken, maar ik hoef absoluut geen spierbundel te worden haha.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:58 schreef Triptamine2 het volgende:
Eigenlijk is Braddie een soort menselijke variant van Herpes. Net als je, na continu met dat kutgevoel gelopen te hebben, denkt dat je eindelijk van hem af bent, komt ie gewoon weer terug
Naja, ik ben een enorme noob op het sport gebied en gym gebied...quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je wordt echt niet zo snel een spierbundel. Als je niet vormloos uit je cut wil komen is krachttraining een goed instrument. Anders kom je in een gunstig geval slechts skinnyfat uit de cut. Hoewel het vooruitgang is snap ik niet waarom je meer tijd wil investeren in niet effectieve en eveneens niet efficiente trainingen.
En wat als je een lekkere kop hebt en die op FOK! zet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:54 schreef gargamelnl het volgende:
Hoeveel procent van de FOK!ers zet zijn of haar lelijke kop op FOK! incl. youtube filmpjes?
Ik ben niet echt een braddie aanhanger, maar hiermee verdient hij toch een klein beetje respect.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |