Zie het als afvallen, de ene keer verlies je 5 kilo per maand, de andere keer verlies je niks.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:35 schreef trovey het volgende:
Je topics gaan er op deze manier niet op vooruit TS.
Doe eens liefquote:
Ja, echt enorm hé.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:37 schreef BozeHaas het volgende:
Ik geloofde het ook nog echt die laatste paar keren, zo geloofwaardig kwam je over.
Aangezien dit een kuttopic is, vind ik dat ik best offtopic mag gaan. Het is immers KLB.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:36 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik ben best een fan van je topieken.
Er liggen vier broodjes klaar voor hem.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Al voorbereidingen getroffen voor je nachtelijke wandeling?
Tja, had het druk en FOK! een beetje vergeten eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Aangezien dit een kuttopic is, vind ik dat ik best offtopic mag gaan. Het is immers KLB.
ASP, waar was je?
Rijbewijs halen zal toch een zware druk op je schouders zijn?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk lekker lui leventje zonder zorgen.
Braddie heeft meer last van een zware druk op zijn knieen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:44 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Rijbewijs halen zal toch een zware druk op je schouders zijn?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:47 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Braddie heeft meer last van een zware druk op zijn knieen.
Godverdomme man hoe krijg je het voor elkaar om elk topic over je gewichtsverlies te laten gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zie het als afvallen, de ene keer verlies je 5 kilo per maand, de andere keer verlies je niks.
Dat zijn allemaal poesjes met een grote bek in hun vingers inderdaadquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:54 schreef gargamelnl het volgende:
Hoeveel procent van de FOK!ers zet zijn of haar lelijke kop op FOK! incl. youtube filmpjes?
Ik ben niet echt een braddie aanhanger, maar hiermee verdient hij toch een klein beetje respect.
Omdat ik in DAT topic opeens allemaal foto`s van mijzelf tegen kwam, en filmpjes van mezelf met vrienden, en foto`s/filmpjes van familie dát gaat mij te ver.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:55 schreef hoink581 het volgende:
Je bent weer lekker tegenstrijdig bezig, Braddie. Krijg je een succesvol naamtopic, dat je zelf om zeep helpt en nu kom je vragen om aandacht.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:54 schreef gargamelnl het volgende:
Hoeveel procent van de FOK!ers zet zijn of haar lelijke kop op FOK! incl. youtube filmpjes?
Ik ben niet echt een braddie aanhanger, maar hiermee verdient hij toch een klein beetje respect.
Over familie gesproken; hoe gaat het met je oomquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik in DAT topic opeens allemaal foto`s van mijzelf tegen kwam, en filmpjes van mezelf met vrienden, en foto`s/filmpjes van familie dát gaat mij te ver.
Als ik zélf een foto van mezelf of een filmpje van mezelf plaats vind ik dat anders, want dan doe IK het, en niet een ander.
In mijn sig staat m`n YouTube kanaal, daar haal je maar filmpjes vanaf en kwak je hier neerMaar niet van mijn familieleden of mijn vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |