Ben benieuwd wie er zo gek is. Dries - alles voor de aandacht - Roelvink?quote:Kim-Lian van der Meij gaat Sterren Springen presenteren. Dat heeft de presentatrice maandag bevestigd in Show Vandaag, nadat de geruchten al enige tijd de ronde deden. Het SBS6-programma, waarin BN'ers van de duikplank gaan, keert dit voorjaar terug.
"Half april gaan we op de buis", zei Van der Meij. "Met welke leuke man ik dat mag doen weet ik nog niet. Ik hoop op Gerard Joling, want die man is om te gieren natuurlijk." Joling presenteerde de eerste reeks in de zomer van 2012, maar deed dat toen met Tess Milne.
Van der Meij maakte eind vorig jaar de overstap van de AVRO naar SBS6. Ze praat voor de commerciėle zender al het programma Show Vandaag aan elkaar.
Doe normaal, hij heeft 50 mensen uit een vliegtuig gered.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
die heeft echt teveel klappen tegen zijn hoofd gehad
als je te snel leest, lees je misschien domme turk. dan ben je misschien een beetje racistischquote:
Wat een idioot.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:49 schreef Max23 het volgende:
Ik zat dit filmpje te bekijken, maar hij kan dus echt geen Nederlands meer![]()
goeie usernaam. nostalgie enzoquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:49 schreef Derriedouche het volgende:
Ik kijk het niet op tv, maar dit topic volgen is al vermakelijk zat, thenk joe guys![]()
.
in 5 -6 jaar tijd een hele taal vergeten?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:49 schreef Max23 het volgende:
Ik zat dit filmpje te bekijken, maar hij kan dus echt geen Nederlands meer![]()
was ze ooit knap?quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:50 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Ik neem nog een Temazepammetje om straks te kunnen slapen na dit drama op mijn beeldbuis
Van Temazepam val je in slaap schatquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]neem er een paar dan word her programma top vermaak
nooit echt mijn smaak geweestquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:51 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
vind haar nu knapper dan dat ze vroeger was in haar teenage superstar jaren
Bij de Nationale IQ-test behaalde hij een score van 81. Hij is niet zo slim.quote:
Maar nog wel altijd slimmer dan Bonniequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bij de Nationale IQ-test behaalde hij een score van 81. Hij is niet zo slim.
dat is ongeveer niveau chimpansee toch?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
niet in hogere hoeveelheden, heb ik ervaring genoeg meequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:51 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Van Temazepam val je in slaap schat
klinkt goedquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet in hogere hoeveelheden, heb ik ervaring genoeg mee![]()
krijg je een euforisch dronken gevoel van
Hij mag dan wel niet slim zijn, maar om nou een hele taal te vergeten is m.i. meer aandachthoerderij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bij Bonnie's IQ houd je een kip 3 maanden goedquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar nog wel altijd slimmer dan Bonnie
Okaaaaaay. Nee, geen ervaring mee. Ik overdoseer shit nooitquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet in hogere hoeveelheden, heb ik ervaring genoeg mee![]()
krijg je een euforisch dronken gevoel van
Sylvia Geersen, is model.quote:
ik wil het niet weten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:55 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zat er het vorige reclameblok ook al over te verbazen. Wie verzint dat?!!?
wat?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Net zo'n pareltje als Heer en Meester zeker
iets uit een afkickkliniekquote:
Ah van die kroketten reclame. Herkende haar alquote:
Orang-Oetan Sandy haalde 75. Maar 6 punten minder dan Regilio.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is ongeveer niveau chimpansee toch?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Orang-Oetan Sandy haalde 75. Maar 6 punten minder dan Regilio.
Bonnie haalde 52.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Orang-Oetan Sandy haalde 75. Maar 6 punten minder dan Regilio.
Vooral commercieel werk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:59 schreef hunter2011 het volgende:
Zeker een glamour-model en geen high-fashion?
Victoria's Secretquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:59 schreef hunter2011 het volgende:
Zeker een glamour-model en geen high-fashion?
Doe moeder ziet eruit alsof er een stadsbus overheen is geredenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vooral commercieel werk.
Die moeder is al net zo opgetut als Sylvia.
zit toch maar 1 man?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:00 schreef roos85 het volgende:
Syl zal van de mannen wel een 8 of 9 krijgen omdat ze een lekker wijf is.
en dan niet eens een stadsbus uit een mooi deel van amsterdam, maar een achterbuurt aftandse stadsbusquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe moeder ziet eruit alsof er een stadsbus overheen is gereden
Zucht. Weer broek omlaag.....quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ah van die kroketten reclame. Herkende haar al
Nee joh. Dat is Doutzen Kroes die voor VS werkt.quote:
deed mee met idols...quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:02 schreef hunter2011 het volgende:
Wie is die negerin met die dikke tieten?
Die komt volgens mij uit X-factor ofzo.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:02 schreef hunter2011 het volgende:
Wie is die negerin met die dikke tieten?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
deze week nietquote:
Oh daar ben ik idd geen doelgoep vanquote:
Oh thanksquote:
tegen aanklachten. net als bij dennisquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:07 schreef hunter2011 het volgende:
Deze meid hoeft niet eens een top aan, is gewoon nog zo plat als een dubbeltje
nee een zuurstokquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:07 schreef Smash-it het volgende:
Krijgt zo'n meisje van 13 ook een bak geld dan voor zo'n sprong?
hm je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is het hele format van het programma
Mensen die hun angsten overwinnen, dats whats leif all aboet!quote:
canadian eh?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mensen die hun angsten overwinnen, dats whats leif all aboet!
Het is een onzin-programma, maar ik kijk toch. Vindt het wel leuk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is het hele format van het programma
beste kitch programma op nl tvquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:10 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het is een onzin-programma, maar ik kijk toch. Vindt het wel leuk.
Weer anders dan Linda de Mol, nietwaar?
echt, waar hebben ze die freaks vandaan? bible belt?quote:
mensen in badpak is niet christelijk..quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, waar hebben ze die freaks vandaan? bible belt?
omdat SBS6 altjd de stenen zoekt die iedereen laat liggen, om BN-ers onder vandaan te halen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:12 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Waarom geven we oud-boksers die enige faam hadden tijdens 2 olympische spelen nog zoveel aandacht?!?!
hij voelt zich te goed om nl te praten nu hij in amerika woontquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:12 schreef roos85 het volgende:
Hij kan dus nog wel Nederlands. Gewoon te lui dus
Dat is een leugen. Hij heeft de glijbaan losgemaakt, is naar de kant geroeid en heeft het vliegtuig met zijn tanden voortgesleept. Hatersquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:12 schreef Adelante het volgende:
hij is toch in het water geweest om dat vliegtuig uit de hudson te trekken![]()
![]()
Z'n dochters hebben hem wijsgemaakt dat Roy Donders DE designer van NL isquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:14 schreef Smash-it het volgende:
Lekker broekie haha met versieringen alles
Het is net een verrotte Spaanse peperquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:14 schreef Smash-it het volgende:
Lekker broekie haha met versieringen alles
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:14 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Regilio Tuur? dat is toch die man die zogenaamd passagiers had gered uit het neergestorte vliegtuig in de Hudsonrivier?
Idd.. droeftoetertquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij voelt zich te goed om nl te praten nu hij in amerika woont
Nee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:15 schreef hunter2011 het volgende:
Doet die madame Tussaud pop ook mee in deze aflevering? Die met die rode pruik?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Dutch, motherfucker, do you speak it?
En daarvoor heeft ie 6 keer een wereldtitel jr gewichten verdedigt. Daarnaast is Regilio bezig in de mode geloof ikquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:14 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Regilio Tuur? dat is toch die man die zogenaamd passagiers had gered uit het neergestorte vliegtuig in de Hudsonrivier?
quote:
iets met een onbedoelde halve schroef er inquote:
hij kan perfect nederlands praten, hij doet het alleen nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet ik veel, ken die gozer niet
Beetje popie jopie doen
Hij zei toch iets van 'Straks kan je nog Nederlands ook'?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:18 schreef Smash-it het volgende:
Geer snapt dat de doelgroep geen Engels begrijpt, ben benieuwd of Regilio de hint snapte..
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij zei toch iets van 'Straks kan je nog Nederlands ook'?
Hij heeft zich vast vergist in de 'Minder Marokkanen-speech van Wilders."quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij kan perfect nederlands praten, hij doet het alleen niet
Ja. was een goede sneerquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij zei toch iets van 'Straks kan je nog Nederlands ook'?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:19 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Hij heeft zich vast vergist in de 'Minder Marokkanen-speech van Wilders."
"Willen we minder Nederlands?"
MINDER! MINDER! MINDER!
Is jarenlang chloorwater happen toch nog ergens goed voorquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:20 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
mooie witte tandjes en mooie haartjes
nee!quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:20 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat is niet erg. De spuitjes en fillers welquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:20 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En volgens mij gun-factor, zeker als ik het publiek zie die ook mee mag stemmenquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Joey bovenaan. Die had ik juist als laatste gegokt.
Publiek is nog niet meegerekend toch?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En volgens mij gun-factor, zeker als ik het publiek zie die ook mee mag stemmen
NLse remake van Cheersquote:
Nee, die vind zichzelf te oudquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:21 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Was wel leuk geweest als Geert had meegedaan ;-)
Denk dat dat kindje eruit gaatquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Publiek is nog niet meegerekend toch?
De....nee, ik kan dit niet....Nederlandse versie....nou, vooruit dan.....hhahahahaha, CHEERS! HAHAHAHA _o-quote:
en google translatequote:Op zaterdag 5 april 2014 21:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sbs redactie heeft weer de copy & paste knop gevonden dus..
En google translatequote:Op zaterdag 5 april 2014 21:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Slechter dan Iedereen is gek op Jack en Aaf! kan het nooit worden. Alhoewel..quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat zou nou het motto zijn van die zenders.....beter heel slecht gejat dan nog vreselijker verzonnen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Slechter dan Iedereen is gek op Jack en Aaf! kan het nooit worden. Alhoewel..
"pleur maar op tv, iemand kijkt het toch wel"quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat zou nou het motto zijn van die zenders.....beter heel slecht gejat dan nog vreselijker verzonnen?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:29 schreef Stickertje het volgende:
een schaatser?ik dacht dat het de zoon van dries roelvink was
Zoiets. En "mensen krijgen nooit genoeg van Jeroen van Koningsbrugge".quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat zou nou het motto zijn van die zenders.....beter heel slecht gejat dan nog vreselijker verzonnen?
Neequote:Op zaterdag 5 april 2014 21:29 schreef Stickertje het volgende:
een schaatser?ik dacht dat het de zoon van dries roelvink was
Ik heb na 2 minuten al genoeg van Jeroen van Koningsbrugge....en die Monuta (of hoe heet het) reclame van het nieuwe Overtoom helpt er niet bij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zoiets. En "mensen krijgen nooit genoeg van Jeroen van Koningsbrugge".
Zij in de Playboy.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Begin dertig maar Melisa lijkt wel eind dertig.
Jij kijkt in Braille?quote:
dikke dennisquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:31 schreef Ericr het volgende:
Benieuwd wat Dikke Dennis allemaal naar binnen heeft gegooid, zit goed uit zijn dak te gaan.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:33 schreef MissJ het volgende:
die tieten gaan er nog uitvliegen met zo'n sprong
was goedkoop waarschijnlijkquote:
Ik val niet op vrouwen, dus ik zie het nietquote:
Je mist wat hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen, dus ik zie het niet
Ik ook. Over het paard getild rijkeluiskind.quote:
u jel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:37 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ik ook. Over het paard getild rijkeluiskind.
Kijk ik een keer jeugdjournaal, heeft de pestblaar net gewonnen. Rijtjeshuis? Fuck that. Rijkeluisbuurt, dikke Apple op zijn kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |