Publiek is nog niet meegerekend toch?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En volgens mij gun-factor, zeker als ik het publiek zie die ook mee mag stemmen
NLse remake van Cheersquote:
Nee, die vind zichzelf te oudquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:21 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Was wel leuk geweest als Geert had meegedaan ;-)
Denk dat dat kindje eruit gaatquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Publiek is nog niet meegerekend toch?
De....nee, ik kan dit niet....Nederlandse versie....nou, vooruit dan.....hhahahahaha, CHEERS! HAHAHAHA _o-quote:
en google translatequote:Op zaterdag 5 april 2014 21:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sbs redactie heeft weer de copy & paste knop gevonden dus..
En google translatequote:Op zaterdag 5 april 2014 21:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Slechter dan Iedereen is gek op Jack en Aaf! kan het nooit worden. Alhoewel..quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat zou nou het motto zijn van die zenders.....beter heel slecht gejat dan nog vreselijker verzonnen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Slechter dan Iedereen is gek op Jack en Aaf! kan het nooit worden. Alhoewel..
"pleur maar op tv, iemand kijkt het toch wel"quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat zou nou het motto zijn van die zenders.....beter heel slecht gejat dan nog vreselijker verzonnen?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:29 schreef Stickertje het volgende:
een schaatser?ik dacht dat het de zoon van dries roelvink was
Zoiets. En "mensen krijgen nooit genoeg van Jeroen van Koningsbrugge".quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat zou nou het motto zijn van die zenders.....beter heel slecht gejat dan nog vreselijker verzonnen?
Neequote:Op zaterdag 5 april 2014 21:29 schreef Stickertje het volgende:
een schaatser?ik dacht dat het de zoon van dries roelvink was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |