Och, na een korte tijd begin ik me te vervelen dus dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet hoe je zelf je baankansen zou inschatten maar een jaar ww is echt zo voorbij.
ongeveer na een jaar schat ik zoquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet hoe je zelf je baankansen zou inschatten maar een jaar ww is echt zo voorbij.
Een oogwenk op het gezicht van de eeuwigheid.quote:
Volgens mij wel, ik heb er niet veel verstand van.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:53 schreef wickedmen het volgende:
Heb je recht op WW als je alleen maar bijbaantjes hebt gehad?
maar wachtende op verlossing gevoelsmatig vele decenniaquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een oogwenk op het gezicht van de eeuwigheid.
deze zin staat hier Alleen om te testen hoe random Hoofdlettergebruik werkt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
nog wel geld om rond te Komen enzo? En zicht op een baan of zoek je nog niet Echt?
Wat is de logica daarachter dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt heze straffen gewoon af dat je eerst op eigen kracht wil leven
WW hangt volgens mij alleen maar van de tijdsduur af (en of het wit was natuurlijk).quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:53 schreef wickedmen het volgende:
Nice.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar wachtende op verlossing gevoelsmatig vele decennia
logica en uwv gaan niet samenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
deze zin staat hier Alleen om te testen hoe random Hoofdlettergebruik werkt.
[..]
Wat is de logica daarachter dan?
Als je arbeisverleden lang genoeg is. Minimaal half jaar geloof ikquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:53 schreef wickedmen het volgende:
ik snap echt niet waarop mijn mobiel die hoofdletters baseerdquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
deze zin staat hier Alleen om te testen hoe random Hoofdlettergebruik werkt.
[..]
Wat is de logica daarachter dan?
kweenie masr volgens mij is het zo dat als je pas na een half jaar ww aanvraag doet ktijg je maar max half jaar ipv jaarquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders vragen, waarom is dat zo geregeld?
Half jaar bij Hoogvliet gewerkt parttime als vakkenvullerquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je arbeisverleden lang genoeg is. Minimaal half jaar geloof ik
Terugwerkende kracht niet inderdaad. Want je kan ook niet met terugwerkende kracht aan je verplichtingen voldoenquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:01 schreef Modus het volgende:
Volgens mij mág je wel later aanvragen, maar het wordt niet met terugwerkende kracht uitgekeerd.
Als je onvrijwillig werkloos bent geraakt en direct ww had aangevraagd wss welquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Half jaar bij Hoogvliet gewerkt parttime als vakkenvuller
En nog wat andere bijbaantjes.
Welk programma?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
Die bagger op Nederland 1 nu. 4 presentatoren die om de beurt een zin uitspreken
Zie het net pas dus weet niet precies.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oeh leuk, wat is het? Blokken of zo?
Ah ok.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie het net pas dus weet niet precies.
Mortaxx ik heb wel eens een meisje aangeraakt op plekken waar het niet mag.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar als je van de zoveelste BN'er parade houdt die grappig proberen te doen
De hemel bestaat nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mortaxx ik heb wel eens een meisje aangeraakt op plekken waar het niet mag.
Denk je dat ik naar de hemel ga?
Lijkt wel muziek van Clockwork Orange.quote:
quote:
Luie flikkers.quote:Op zondag 6 april 2014 13:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Net zoals de rest van Nederland? Weet je wel hoeveel werklozen er zijn?
Als je echt een baan wilt is er altijd werk, alleen gaat de gemiddelde Nederlander niet aan de lopende band staan in een " multiculturele " omgeving.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 14:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je echt een baan wilt is er altijd werk, alleen gaat de gemiddelde Nederlander niet aan de lopende band staan in een " multiculturele " omgeving.
quote:
Bullshitquote:Op zondag 6 april 2014 14:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je echt een baan wilt is er altijd werk, alleen gaat de gemiddelde Nederlander niet aan de lopende band staan in een " multiculturele " omgeving.
Nee dat is omdat je niet bij de lopende band kan met je lengte,quote:Op zondag 6 april 2014 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bullshit
Ik word niet eens aangenomen om aan de lopende band te staan,
omdat ik me dan ga vervelen
Gr. Gr. De werving en selectie
O ja, waarom ging ik hier serieus op in?quote:Op zondag 6 april 2014 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bullshit
Ik word niet eens aangenomen om aan de lopende band te staan,
omdat ik me dan ga vervelen
Gr. Gr. De werving en selectie
Omdat je stiekem mijn aandacht wil? :$quote:Op zondag 6 april 2014 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, waarom ging ik hier serieus op in?
"U bezit niet de kwaliteiten die wij wensen."quote:Op zondag 6 april 2014 15:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee dat is omdat je niet bij de lopende band kan met je lengte,
Gr. Gr. Danoontje Power.
Oh jaquote:Op zondag 6 april 2014 15:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat je stiekem mijn aandacht wil? :$
Oh, vandaar al die sirenes.quote:Op zondag 6 april 2014 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"U bezit niet de kwaliteiten die wij wensen."
Dat dekt de lading ook wel ja
Zeg... Ik was gisteren in Schijndel
Leuk he?![]()
Kutdrempels daar
quote:
Wat brengt jou naar dat gat? Cultuur snuiven? Heb nog een goede dealer.quote:Op zondag 6 april 2014 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!
Oh.
Het waren dus geen drempels ..
Hm.
Kookboeken halenquote:Op zondag 6 april 2014 15:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat brengt jou naar dat gat? Cultuur snuiven? Heb nog een goede dealer.
deze opmerking altijdquote:Op zondag 6 april 2014 14:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom op man, dat kun je niet menen. Welke man gaat er nou brownies bakken? Laat het aan vasje over of zo en kom ze dan naderhand halen.quote:
Een echte vent bakt hasj/wietbrowniesquote:Op zondag 6 april 2014 16:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kom op man, dat kun je niet menen. Welke man gaat er nou brownies bakken? Laat het aan vasje over of zo en kom ze dan naderhand halen.
Niet dat ik in zo'n smerige roemeen infested kas zou gaan werken, dutch pride.quote:Op zondag 6 april 2014 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
deze opmerking altijd
Al noemen ze normaal "kassen"
Hasj > Wiet tho, qua brownies, " Special peperkoek "quote:Op zondag 6 april 2014 16:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een echte vent bakt hasj/wietbrownies.
Die ene keer dat ik brownies had was met hasj iddquote:Op zondag 6 april 2014 16:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hasj > Wiet tho, qua brownies, " Special peperkoek "
Niks mis bij een supermarkt werken, als je 16 bent HehaEHehaheEHaeh!1quote:Op zondag 6 april 2014 16:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik zou nog liever bij AH werken dan al die weinig verdienende kutbaantjes.
[..]
Die ene keer dat ik brownies had was met hasj idd. En het is ontbijtkoek
.
Moest lachenquote:Op zondag 6 april 2014 16:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kom op man, dat kun je niet menen. Welke man gaat er nou brownies bakken? Laat het aan vasje over of zo en kom ze dan naderhand halen.
kan je thc boter ook van hasj maken?quote:Op zondag 6 april 2014 16:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hasj > Wiet tho, qua brownies, " Special peperkoek "
frieslandquote:Op zondag 6 april 2014 18:31 schreef Murdera het volgende:
Friesland zorgverzekeraar die even 200 ekkies denkt te incasserenthe fuck. Storneren like a motherfucker.
ja nietquote:Op zondag 6 april 2014 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zouden die geld van je krijgen?
inb4: ben bij friesland verzekerd
Nope, geen idee hoe je het maakt, maar zal in principe hetzelfde zijn I guess.quote:Op zondag 6 april 2014 18:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ooit gedaan? Lijkt me namelijk een heeel stuk lastiger
Is dat niet gewoon een kwestie van boter smelten op het vuur (niet laten bakken/borrelen), hasj erbij brokkelen en roeren voor 10-20 minuten, en het goedje wat je hebt weer laten stollen in de koelkast? Dus in principe hetzelfde als wiet, maar dan zonder het zeven.quote:Op zondag 6 april 2014 18:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ooit gedaan? Lijkt me namelijk een heeel stuk lastiger
Wat is het fancy woord daar ook alweer voor? Ga het niet eens proberen want lijst.quote:Op zondag 6 april 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een kwestie van boter smelten op het vuur (niet laten bakken/borrelen), hasj erbij brokkelen en roeren voor 10-20 minuten, en het goedje wat je hebt weer laten stollen in de koelkast? Dus in principe hetzelfde als wiet, maar dan zonder het zeven.
Wtf, dacht hier meteen aan, maar dat is toch gewoon iets verwarmen in een pan in/boven een pan met water?quote:
Ye om bakken/borrelen te voorkomen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf, dacht hier meteen aan, maar dat is toch gewoon iets verwarmen in een pan in/boven een pan met water?
Dat richten met rode laser deed ik ook vaak vroeger, veel wegrennersquote:Op zondag 6 april 2014 18:51 schreef wise het volgende:
Sniper prank
die dude die harder dan zn wijf gaat
Bijlmer4lifequote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat richten met rode laser deed ik ook vaak vroeger, veel wegrenners
Hmm, kweenie, boven direct vuur lijkt me beter, maar weet niet waaromquote:
Besef ineens dat ik al +/- 100 dagen niet zelf meer heb gedraaidquote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef Gridlok het volgende:
Probeer dat " 5 TO GO " ding er voorzichtig uit te halen, vernaai vloeitje eronderfml.
Omdat de THC niet mag verbranden I guess, je wil alleen dat het smelt.quote:Op zondag 6 april 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, kweenie, boven direct vuur lijkt me beter, maar weet niet waarom.
[..]
Besef ineens dat ik al +/- 100 dagen niet zelf meer heb gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |