Och, na een korte tijd begin ik me te vervelen dus dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet hoe je zelf je baankansen zou inschatten maar een jaar ww is echt zo voorbij.
ongeveer na een jaar schat ik zoquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet hoe je zelf je baankansen zou inschatten maar een jaar ww is echt zo voorbij.
Een oogwenk op het gezicht van de eeuwigheid.quote:
Volgens mij wel, ik heb er niet veel verstand van.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:53 schreef wickedmen het volgende:
Heb je recht op WW als je alleen maar bijbaantjes hebt gehad?
maar wachtende op verlossing gevoelsmatig vele decenniaquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een oogwenk op het gezicht van de eeuwigheid.
deze zin staat hier Alleen om te testen hoe random Hoofdlettergebruik werkt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
nog wel geld om rond te Komen enzo? En zicht op een baan of zoek je nog niet Echt?
Wat is de logica daarachter dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt heze straffen gewoon af dat je eerst op eigen kracht wil leven
WW hangt volgens mij alleen maar van de tijdsduur af (en of het wit was natuurlijk).quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:53 schreef wickedmen het volgende:
Nice.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar wachtende op verlossing gevoelsmatig vele decennia
logica en uwv gaan niet samenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
deze zin staat hier Alleen om te testen hoe random Hoofdlettergebruik werkt.
[..]
Wat is de logica daarachter dan?
Als je arbeisverleden lang genoeg is. Minimaal half jaar geloof ikquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:53 schreef wickedmen het volgende:
ik snap echt niet waarop mijn mobiel die hoofdletters baseerdquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
deze zin staat hier Alleen om te testen hoe random Hoofdlettergebruik werkt.
[..]
Wat is de logica daarachter dan?
kweenie masr volgens mij is het zo dat als je pas na een half jaar ww aanvraag doet ktijg je maar max half jaar ipv jaarquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders vragen, waarom is dat zo geregeld?
Half jaar bij Hoogvliet gewerkt parttime als vakkenvullerquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je arbeisverleden lang genoeg is. Minimaal half jaar geloof ik
Terugwerkende kracht niet inderdaad. Want je kan ook niet met terugwerkende kracht aan je verplichtingen voldoenquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:01 schreef Modus het volgende:
Volgens mij mág je wel later aanvragen, maar het wordt niet met terugwerkende kracht uitgekeerd.
Als je onvrijwillig werkloos bent geraakt en direct ww had aangevraagd wss welquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Half jaar bij Hoogvliet gewerkt parttime als vakkenvuller
En nog wat andere bijbaantjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |