Bullshitquote:Op zondag 6 april 2014 14:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je echt een baan wilt is er altijd werk, alleen gaat de gemiddelde Nederlander niet aan de lopende band staan in een " multiculturele " omgeving.
Nee dat is omdat je niet bij de lopende band kan met je lengte,quote:Op zondag 6 april 2014 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bullshit
Ik word niet eens aangenomen om aan de lopende band te staan,
omdat ik me dan ga vervelen
Gr. Gr. De werving en selectie
O ja, waarom ging ik hier serieus op in?quote:Op zondag 6 april 2014 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bullshit
Ik word niet eens aangenomen om aan de lopende band te staan,
omdat ik me dan ga vervelen
Gr. Gr. De werving en selectie
Omdat je stiekem mijn aandacht wil? :$quote:Op zondag 6 april 2014 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, waarom ging ik hier serieus op in?
"U bezit niet de kwaliteiten die wij wensen."quote:Op zondag 6 april 2014 15:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee dat is omdat je niet bij de lopende band kan met je lengte,
Gr. Gr. Danoontje Power.
Oh jaquote:Op zondag 6 april 2014 15:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat je stiekem mijn aandacht wil? :$
Oh, vandaar al die sirenes.quote:Op zondag 6 april 2014 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"U bezit niet de kwaliteiten die wij wensen."
Dat dekt de lading ook wel ja
Zeg... Ik was gisteren in Schijndel
Leuk he?![]()
Kutdrempels daar
quote:
Wat brengt jou naar dat gat? Cultuur snuiven? Heb nog een goede dealer.quote:Op zondag 6 april 2014 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!
Oh.
Het waren dus geen drempels ..
Hm.
Kookboeken halenquote:Op zondag 6 april 2014 15:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat brengt jou naar dat gat? Cultuur snuiven? Heb nog een goede dealer.
deze opmerking altijdquote:Op zondag 6 april 2014 14:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je echt een baan wilt is er altijd werk, alleen gaat de gemiddelde Nederlander niet aan de lopende band staan in een " multiculturele " omgeving.
Kom op man, dat kun je niet menen. Welke man gaat er nou brownies bakken? Laat het aan vasje over of zo en kom ze dan naderhand halen.quote:
Een echte vent bakt hasj/wietbrowniesquote:Op zondag 6 april 2014 16:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kom op man, dat kun je niet menen. Welke man gaat er nou brownies bakken? Laat het aan vasje over of zo en kom ze dan naderhand halen.
Niet dat ik in zo'n smerige roemeen infested kas zou gaan werken, dutch pride.quote:Op zondag 6 april 2014 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
deze opmerking altijd
Al noemen ze normaal "kassen"
Hasj > Wiet tho, qua brownies, " Special peperkoek "quote:Op zondag 6 april 2014 16:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een echte vent bakt hasj/wietbrownies.
Die ene keer dat ik brownies had was met hasj iddquote:Op zondag 6 april 2014 16:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hasj > Wiet tho, qua brownies, " Special peperkoek "
Niks mis bij een supermarkt werken, als je 16 bent HehaEHehaheEHaeh!1quote:Op zondag 6 april 2014 16:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik zou nog liever bij AH werken dan al die weinig verdienende kutbaantjes.
[..]
Die ene keer dat ik brownies had was met hasj idd. En het is ontbijtkoek
.
Moest lachenquote:Op zondag 6 april 2014 16:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kom op man, dat kun je niet menen. Welke man gaat er nou brownies bakken? Laat het aan vasje over of zo en kom ze dan naderhand halen.
kan je thc boter ook van hasj maken?quote:Op zondag 6 april 2014 16:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hasj > Wiet tho, qua brownies, " Special peperkoek "
frieslandquote:Op zondag 6 april 2014 18:31 schreef Murdera het volgende:
Friesland zorgverzekeraar die even 200 ekkies denkt te incasserenthe fuck. Storneren like a motherfucker.
ja nietquote:Op zondag 6 april 2014 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zouden die geld van je krijgen?
inb4: ben bij friesland verzekerd
Nope, geen idee hoe je het maakt, maar zal in principe hetzelfde zijn I guess.quote:Op zondag 6 april 2014 18:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ooit gedaan? Lijkt me namelijk een heeel stuk lastiger
Is dat niet gewoon een kwestie van boter smelten op het vuur (niet laten bakken/borrelen), hasj erbij brokkelen en roeren voor 10-20 minuten, en het goedje wat je hebt weer laten stollen in de koelkast? Dus in principe hetzelfde als wiet, maar dan zonder het zeven.quote:Op zondag 6 april 2014 18:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ooit gedaan? Lijkt me namelijk een heeel stuk lastiger
Wat is het fancy woord daar ook alweer voor? Ga het niet eens proberen want lijst.quote:Op zondag 6 april 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een kwestie van boter smelten op het vuur (niet laten bakken/borrelen), hasj erbij brokkelen en roeren voor 10-20 minuten, en het goedje wat je hebt weer laten stollen in de koelkast? Dus in principe hetzelfde als wiet, maar dan zonder het zeven.
Wtf, dacht hier meteen aan, maar dat is toch gewoon iets verwarmen in een pan in/boven een pan met water?quote:
Ye om bakken/borrelen te voorkomen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf, dacht hier meteen aan, maar dat is toch gewoon iets verwarmen in een pan in/boven een pan met water?
Dat richten met rode laser deed ik ook vaak vroeger, veel wegrennersquote:Op zondag 6 april 2014 18:51 schreef wise het volgende:
Sniper prank
die dude die harder dan zn wijf gaat
Bijlmer4lifequote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat richten met rode laser deed ik ook vaak vroeger, veel wegrenners
Hmm, kweenie, boven direct vuur lijkt me beter, maar weet niet waaromquote:
Besef ineens dat ik al +/- 100 dagen niet zelf meer heb gedraaidquote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef Gridlok het volgende:
Probeer dat " 5 TO GO " ding er voorzichtig uit te halen, vernaai vloeitje eronderfml.
Omdat de THC niet mag verbranden I guess, je wil alleen dat het smelt.quote:Op zondag 6 april 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, kweenie, boven direct vuur lijkt me beter, maar weet niet waarom.
[..]
Besef ineens dat ik al +/- 100 dagen niet zelf meer heb gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |