SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gras is groen.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF en gelijk op het gebied van voetbal in één zin
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv wint dus nog.
Waarom is die eigenlijk gebanned?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv wint dus nog.
Weet je al waar Depay is?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je UI maar niet gaat zingen.
HMF schrijft elke vrijdag de opstelling van Feyenoord op een viltje, geeft die aan Koeman en hoppa, Feyenoord wint.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv wint dus nog.
Flauw zeg.quote:
Net als die vorige 5 permabans zeker?quote:
Jammer dat er hier altijd zo omheen gedraaid wordt, ik was ook wel benieuwd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij is verteld dat hij geblesseerd was, maar dat is nog geen locatie.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net als die vorige 5 permabans zeker?
Oppermachtig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee Hofgod heeft gewonnen in Limburg
Die zit vast in de McDonalds van Heerenveen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat er hier altijd zo omheen gedraaid wordt, ik was ook wel benieuwd.
Ik kan uit betrouwbare bron bevestigen dat Hmf zijn FOK carrière er op zit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net als die vorige 5 permabans zeker?
huh?twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 19:20:56#PSV had al 3-0 achter kunnen staan en is enorm slordig. Het is nog 'maar' 1-0. #heepsv reageer retweet
Bewijs dat Elfrink de wedstrijd niet kijkt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
huh?twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 19:20:56#PSV had al 3-0 achter kunnen staan en is enorm slordig. Het is nog 'maar' 1-0. #heepsv reageer retweet
Zankagodquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Zanka kan er niks van xD
© Mexicanobakker
Hoi.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Zanka kan er niks van xD
© Mexicanobakker
Wat zei Thijs vooraf? #nostradamusquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wil het wel quoten, maar dat past niet op het Fok! Forum #thijsslegershowquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zei Thijs vooraf? #nostradamus
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 16:57:03Velen voorspellen puntenverlies voor PSV. Ik snap die gedachte. Toch denkt nostradamus dat #heepsv in 0-1 eindigt. reageer retweet
Wat is er?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is een complot.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kan uit betrouwbare bron bevestigen dat Hmf zijn FOK carrière er op zit.
Zanka kan er geen kanka vanquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Zanka kan er niks van xD
© Mexicanobakker
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 16:57:03Velen voorspellen puntenverlies voor PSV. Ik snap die gedachte. Toch denkt nostradamus dat #heepsv in 0-1 eindigt. reageer retweet
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 19:25:29@GARRINCHA_ PSV had ook kansen, zeker. Maar na de 1-0 de kluts kwijt even. reageer retweet
Zet ik hem even op zijn plek.twitter:dj_day_v twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 19:27:47@RikElfrink @GARRINCHA_ Je bent zelf de kluts kwijt. reageer retweet
Ik ook, kusje erop.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt medelijden met mexicanobakker
Van die tweet zal 'ie 's nachts nog wel eens wakker schrikken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 19:25:29@GARRINCHA_ PSV had ook kansen, zeker. Maar na de 1-0 de kluts kwijt even. reageer retweet
Zet ik hem even op zijn plek.twitter:dj_day_v twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 19:27:47@RikElfrink @GARRINCHA_ Je bent zelf de kluts kwijt. reageer retweet
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reitsmaquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:28 schreef hafcfan het volgende:
Man wat is die Reitsma weer bezig. Die man kan de CL finale nog saai maken.
Als je de wedstrijd kijkt kun je het ''excuus'' zelf bedenken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:31 schreef Karelnoord het volgende:
Wat voor excuus zou de PSV aanhang dit keer bedenken. Scheidsrechter? Of komt het omdat Feyenoord de scheidsrechter altijd mee heeft?
Dit boeit echt mexicanobakker.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee hoor, het beeld ging even op zwartquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:31 schreef Scrummie het volgende:
Haha, daar was Willems weer in close up
Vanavond bij de Herdgang Faber wegjagen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je merkt wel dat het orakel Cocu er niet is.
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SCC gaat zijn eerste uitwinst pakken.
Nee, ik spendeer de dag in utka, niet in nimma.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Mexicanobakker gaat straks naar NEC v SC Cambuur kijken
Godverquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik spendeer de dag in utka, niet in nimma.
Kirchroaquote:
Had ie swag?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:31 schreef Scrummie het volgende:
Haha, daar was Willems weer in close up
Ah ja, heb je gelijk in. Alleen heb ik de vrees dat Roda morgen gaat winnenquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als Roda verliest en NEC wint, is het doek definitief voor hen gevallen.
Tegen wie moeten ze?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, heb je gelijk in. Alleen heb ik de vrees dat Roda morgen gaat winnen.
Dat soort mensen vind je inderdaad niet bij andere clubs.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:38 schreef Karelnoord het volgende:
Tis weer zo ver.
[ afbeelding ]
Wat zijn ze toch ontzettend infantiel die PSV'ers.
PSV-Netwerk rent massaal naar het scheidsrechterstopic als ze 'benadeeld' worden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:38 schreef Karelnoord het volgende:
Tis weer zo ver.
[ afbeelding ]
Het was ook gewoon een penalty voor PSV. Dat doet er natuurlijk niets aan af dat ze al lang 0-2 voor hadden moeten staan, maar een penalty was het wel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:38 schreef Karelnoord het volgende:
Tis weer zo ver.
[ afbeelding ]
Je moet de Feyenoord-reeks eens zien als de tegenstander de bal uit het strafschopgebied mag slaan met de handquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:38 schreef Karelnoord het volgende:
Tis weer zo ver.
[ afbeelding ]
Ik vrees het ook helaas.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:38 schreef Grifte het volgende:
Roda zal wel weer een Houdini'tje pullen, ook al hebben ze geen makkelijk programma.
Ja, want .netwerk.to geeft een goed beeld van alle PSV'ers. Eencellig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:38 schreef Karelnoord het volgende:
Tis weer zo ver.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:38 schreef Karelnoord het volgende:
Tis weer zo ver.
[ afbeelding ]
opeens ligt hun internetsnelheid veel hoger iddquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV-Netwerk rent massaal naar het scheidsrechterstopic als ze 'benadeeld' worden.
jinx de boel niet aubquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:38 schreef Grifte het volgende:
Roda zal wel weer een Houdini'tje pullen, ook al hebben ze geen makkelijk programma.
Dat is zo mogelijk een nog triester forum. Als je daar tegen hun zin in post, gaan ze je IP online flikkeren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, want .netwerk.to geeft een goed beeld van alle PSV'ers. Eencellig.
Heb je feyenoord.netwerk.to ooit bezocht?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haters gonna hate.
Ah, de ''ik trollde maar'' kaart wordt gespeeld. Verrassend.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:40 schreef Karelnoord het volgende:
So much gehap op een keiharde troll post.
Bedankt jongens.
Ik weet het niet, maar zeg dat soort dingen nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is jinxen niet dat juist het tegenovergestelde gebeurt? Dan ben ik namelijk goed bezig.
Nog maals gehapt. Nice.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah, de ''ik trollde maar'' kaart wordt gespeeld. Verrassend.
Dat is echt een kneus.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
Hé, die nobuddy Milan staat in Nijmegen. Interviewtjes in het Engels, lachen.
Dan nog. Is een reactie verkrijgen direct happen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah, de ''ik trollde maar'' kaart wordt gespeeld. Verrassend.
Thx bro. Echt lief van je.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan nog. Is een reactie verkrijgen direct happen?
Maar ik gun hem zijn pleziertje. Hij heeft het al zo zwaar Netwerk sites doorlezende buiten zijn eigen club om.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kees treedt gelijk op, je ziet dat dat een serieuze journalist is.
[ afbeelding ]
En weer hap je.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ik gun hem zijn pleziertje. Hij heeft het al zo zwaar Netwerk sites doorlezende buiten zijn eigen club om.
Het is mijn visie dat FOK! het leukste is als je de clubtopics overslaat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
jelly?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik trollde maar
Bedankt voor het happen
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik trollde maar
Bedankt voor het happen
Alsof een reactie gelijk happen is..quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik trollde maar
Bedankt voor het happen
Het was gewoon een penalty natuurlijk. En vorige wedstrijd heeft PSV er twee niet gekregen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:38 schreef Karelnoord het volgende:
Tis weer zo ver.
[ afbeelding ]
Even tr machen hoorz.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik trollde maar
Bedankt voor het happen
Is een reactie verkrijgen direct happen dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik trollde maar
Bedankt voor het happen
Haha, je hapt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:44 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
[..]
Alsof een reactie gelijk happen is..!
Maar wel een 'buitenspelpenalty'quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het was gewoon een penalty natuurlijk. En vorige wedstrijd heeft PSV er twee niet gekregen.
En weer hap je.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is een reactie verkrijgen direct happen dan?![]()
![]()
!!
Dit is offensief.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:45 schreef Smoofie het volgende:
Als je wat letters verandert van happen staat er Heil Hitler
Je bent even goed in Lingo als Dries Roelvink.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:45 schreef Smoofie het volgende:
Als je wat letters verandert van happen staat er Heil Hitler
Nee hoor, ik zag hem laatst nog in het Feyenoordtopic.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die post alleen in topics met niveau.
Hai Griftequote:Op zaterdag 5 april 2014 19:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hallo Superfriezin
Houdt nog een helftje vol ok
Ik verwachtte 'm al maar toch moest ik lachen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zag hem laatst nog in het Feyenoordtopic.
Hahaha
Bericht gerapporteerd. Dit gaat te ver.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zag hem laatst nog in het Feyenoordtopic.
Hahaha
Wel leuk dat je terwijl je daar in het stadion staat te juichen dit soort klassieke FOK! grapjes met ons wil delen.quote:
Er staat een dt-fout in je TR.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:48 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Bericht gerapporteerd. Dit gaat te ver.
Net als jij wekelijks zowel met je Groningen vlag op de tribune alsmede in dit topic zwaait?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel leuk dat je terwijl je daar in het stadion staat te juichen dit soort klassieke FOK! grapjes met ons wil delen.
Net voor de 1-0 had hij een mooie actie maar verder nog niets boeiends gezien inderdaadquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Maher is overigens wel extreem slecht.
Precies zo inderdaad. Dat is maar weinigen gegeven.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Net als jij wekelijks zowel met je Groningen vlag op de tribune alsmede in dit topic zwaait?
Op balverliezen lijden en domme overtredingen maken na dan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net voor de 1-0 had hij een mooie actie maar verder nog niets boeiends gezien inderdaad
Slot op de deur, slot op de deurquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ook al geen Timmy Simons
Dit is het mooiste moment in mijn FOK! carrière. De leerling & de meester, haal alle clichés maar uit de kast.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:52 schreef Paxcon het volgende:
johannes, ik heb een bijdrage geleverd aan je nasitopic
CUL / Nasi a la Johannes #2 genieten
Mooie laptop heb je.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:52 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is het mooiste moment in mijn FOK! carrière. De leerling & de meester, haal alle clichés maar uit de kast.
Dankjequote:
Waarom eet hij uit een bak?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:52 schreef Paxcon het volgende:
Nee, al een jaar of twintig oud. Maar ik woon nog thuis dus geen credits naar mij.quote:
Je moest helemaal niet lachen vuile leugenaarquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwachtte 'm al maar toch moest ik lachen.
Waarom nou weer zo doen, jij begon over Maher omdat hij Mocro is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet een rijke oliesjeik mij overkopen.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je moest helemaal niet lachen vuile leugenaar
Voor de 1-0 ook. Psv raakte enkel volledig van slag van het plotselinge doelpunt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef Muto het volgende:
PSV wint nog wel. Heerenveen loopt teveel terug
Je beseft wel dat de tefallaag al 20 jaar van je 'wok'pan af is he?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, al een jaar of twintig oud. Maar ik woon nog thuis dus geen credits naar mij.
Het is gisteren voorspeld dus ik hou mijn hart vastquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef Muto het volgende:
PSV wint nog wel. Heerenveen loopt teveel terug
Die pan is niet zo oudquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor de 1-0 ook. Psv raakte enkel volledig van slag van het plotselinge doelpunt.
Al zie ik Locadia niet scoren, Locadia
[..]
Je beseft wel dat de tefallaag al 20 jaar van je 'wok'pan af is he?
Laat die mensen maar klagen, dat zijn Iwanius hooligans, die weten niet wat lekker is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die pan is niet zo oud
maar care, je kan er prima mee koken
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat die mensen maar klagen, dat zijn Iwanius hooligans, die weten niet wat lekker is.
Een beetje tefal in je gerecht voor het krokantje.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat die mensen maar klagen, dat zijn Iwanius hooligans, die weten niet wat lekker is.
Oké voodoo pop van Iwan. Dan was zijn bloedoffer niet voor niks.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een beetje tefal in je gerecht voor het krokantje.
Het was helemaal geen kritiek enkel opbouwende feedback![]()
wat weet jij nou van pannen danquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een beetje tefal in je gerecht voor het krokantje.
Het was helemaal geen kritiek. Enkel opbouwende feedback![]()
Ja laten we de handsbal maar vergeten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:05 schreef GGMM het volgende:
Als alle pingels gewoon waren gegeven had het al 4-0 gestaan.
Even centraal a.u.b. Dit is het live voetbal topicquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké voodoo pop van Iwan. Dan was zijn bloedoffer niet voor niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze terugval van Psv had ik niet ingecalculeerd. Mijn Voetbalmanger as bestaat uit Psv'ers![]()
Bedankt j0rdiiii.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |