Vind je schijt hebben aan de regels ook zo tof bij Marokkaanse jochies die hun buurt onleefbaar maken?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat break the rules bewonder ik juist in Farage. Wat moet ie dan doen? Alles braaf volgens de boekjes van lui die geen reet geven om regels van "zoiets onzinnigs als natiestaten" noch hun belang? Lui die voor het ontbijt al 200 keer een gemiddeld Bulgaars salaris aan kaviaar en drank ophebben, terwijl ze in de meest luxe wagens worden rondgereden, veel van dat "verderfelijke gif"![]()
CO2 uitstotend. Practice what you preach, uh-huh.
Idd, de pers is volslagen amateuristisch. Opvallend vond ik de frisse columnist en long-term friend van Farage schrijvend voor het voddenblaadje Daily Mail.
Zolang ze anderen daar niet mee lastig vallen, wel inderdaad. Die onleefbaarheid uiteraard niet, de vraag is te idioot voor woorden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Vind je schijt hebben aan de regels ook zo tof bij Marokkaanse jochies die hun buurt onleefbaar maken?
Hij verdient goed als EP'er, maar zal ook heul veel kosten maken en strijkt niet zoveel gratiesj inklokgeld op als anderen.quote:En kun je me even uitleggen ook waarom Farage zijn anti-elitarisme per sé moet uitleven als lid van de elite met een navenante vergoeding?
Punt is dat wanneer het in jouw straatje past regels overtreden heel mooi en leuk is maar past het niet dan wordt er gelijk weer een hysterisch drama van gemaaktquote:Op woensdag 16 april 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zolang ze anderen daar niet mee lastig vallen, wel inderdaad. Die onleefbaarheid uiteraard niet, de vraag is te idioot voor woorden.
[..]
Wat allemaal uiteraard de schuld is van de bevooroordeelde media (de conservatieve media in dit geval in plaats van de linksequote:Op woensdag 16 april 2014 08:40 schreef HiZ het volgende:
En Farage incasseert geen vergoeding voor zijn gratis kantoorruimte
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 16 april 2014 08:40 schreef HiZ het volgende:
En Farage incasseert geen vergoeding voor zijn gratis kantoorruimte
Als dat zo is, dan is dat slordig.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:01 schreef HiZ het volgende:
Ik bedoel precies wat ik zeg; hij incasseert een vergoeding voor kantoorkosten voor een kantoor dat hem niks kost. Hij is dus gewoon geen haar beter dat andere profiteurs.
Dat is niet slordig, dat is het gedrag vertonen waartegen je beweert te strijden. De man is gewoon een ordinaire hypocriet.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is dat slordig.
De laatste conclusie is voor jouw rekening. Hij is geen profiteur.
Prima dat jij dat vindt en iemand daarop afrekent.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:03 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is niet slordig, dat is het gedrag vertonen waartegen je beweert te strijden. De man is gewoon een ordinaire hypocriet.
Jij bent hier degene die loopt te roepen dat Farage zo een toffe peer is. Hij is gewoon een hypocriete oplichter. Het functioneren van de EU verbetert niet door achter hypocriete oplichters aan te lopen.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima dat jij dat vindt en iemand daarop afrekent.
De corruptie en hypocrisie van Benito Barroso en zijn Keizerlijk Gevolg gaan hier ver ver overheen.
Nee.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die loopt te roepen dat Farage zo een toffe peer is.
quote:Hij is gewoon een hypocriete oplichter.
De EU moet weg, of in ieder geval "wij" weg uit de EU. Iedereen die daarvoor pleit, steun ik in die oproep. Wat ze verder ook voor denkbeelden hebben, dat is namelijk niet relevant.quote:Het functioneren van de EU verbetert niet door achter hypocriete oplichters aan te lopen.
Nee, maar je scheldwoordjes zullen vast goed vallen in de salons.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:12 schreef HiZ het volgende:
We hebben het hier over Farage, een ordinaire hypocriete oplichter.
Ah, "dom". Het is in mijn ogen veel dommer om juist jezelf op te offeren en je de decreten van ongekozen bureaucraten te laten welgevallen.quote:En die linkse anti-EU partijen zijn vooral dom bezig; in plaats van de politieke richting van de EU te veranderen steeds het debat te richten op of de EU wel of niet moet bestaan veroorzaakt alleen dat ze geen enkele invloed meer kunnen nemen op relevante kwesties.
De bureaucraten zijn democratisch gekozen?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:17 schreef HiZ het volgende:
Ja ja, de decreten van ongekozen bureaucraten, je hebt je de lingo goed eigen gemaakt. Have fun met je circle jerk, ik ga wat nuttigers doen.
Nee, bureaucraten niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De bureaucraten zijn democratisch gekozen?
Wil jij anderen belachelijk maken of gewoon op argumenten ingaan?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, bureaucraten niet.
Verbaast het je dat bureaucraten niet gekozen worden? Wil jij voor elke vacature bij de overheid een verkiezing houden? Verkiezingen voor de DG Financiën en de straatveger in Amsterdam Osdorp?
Ik geef gewoon antwoord op een vraag. En de vraag was of bureaucraten gekozen waren. Ik kan niets doen aan de kwaliteit van de vragen die me gesteld worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wil jij anderen belachelijk maken of gewoon op argumenten ingaan?
Jij vindt het geen probleem dat de "democratische controle" op Benito Barroso en Markus Schulz nagenoeg 0 is?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op een vraag. En de vraag was of bureaucraten gekozen waren. Ik kan niets doen aan de kwaliteit van de vragen die me gesteld worden.
Ik snap je vraag niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij vindt het geen probleem dat de "democratische controle" op Benito Barroso en Markus Schulz nagenoeg 0 is?
Dat treft; ik je gebrek aan antwoord niet.quote:
Je weet dat Schultz gewoon een gekozen parlementariër is? Wat voor democratische controle wil je nog meer dan de stembus? Waarom schrijf je democratische controle tussen aanhalingstekens? En waarom wil je dat een man met een bureaucratische functie als Barosso gekozen wordt? Moeten de beleidsmedewerkers van SoZaWe ook in een verkiezing aangewezen worden?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat treft; ik je gebrek aan antwoord niet.
Schulz is zonder t, maar goed:quote:Op woensdag 16 april 2014 20:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je weet dat Schultz gewoon een gekozen parlementariër is? Wat voor democratische controle wil je nog meer dan de stembus? Waarom schrijf je democratische controle tussen aanhalingstekens? En waarom wil je dat een man met een bureaucratische functie als Barosso gekozen wordt? Moeten de beleidsmedewerkers van SoZaWe ook in een verkiezing aangewezen worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |