abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138542803

Nigel Farage is een Brits conservatief-liberaal politicus die sinds 1999 in het Europees Parlement zit. Hij is de onbetwiste leider en het gezicht van de UK Independence Party en staat bekend om zijn felle controversiële speeches in het Europees Parlement.

Districten waar UKIP in 2013 zetels won

Fragment The European Parliament - a Charade

Biografie Channel Four:

Debat tussen Nigel Farage en Nick Clegg (leider LiberalDemocrats, uitgesproken pro-EU, "D66") op LBC:

Rants van Farage in het Europees Parlement - YouTube:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Langere filmpjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer partijen als UKIP in Europa:

Artikel50 - Daniël van der Stoep - Nederland

Alternative fuer Deutschland - Hans-Olaf Henkel - Duitsland

Movimento Cinque Stelle - Beppe Grillo - Italië

De Finnenpartij - Timo Soini - Finland

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nigel Farage met zijn UKIP en de andere partijen, voor Nederland Artikel50 met Daniël van der Stoep en Alexander Sassen van Elsloo, pleiten voor een vertrek van de respectievelijke landen uit de EUropese Unie.

Bediscussieer hier de politieke consequenties en voors en tegens van deze keuze.

de hoofdpunten uit het UKIP-programma

======================================================================

======================================================================

[ Bericht 40% gewijzigd door El_Matador op 07-04-2014 02:08:26 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:00:15 #2
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:07:37 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_138543065
Docu gezien, wat een mafklapper.
pi_138543385
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:07 schreef remlof het volgende:
Docu gezien, wat een mafklapper.
Trollen mag in de POL SC, dit is een serieus topic, remlof.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zaterdag 5 april 2014 @ 18:21:45 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_138543454
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit is mijn serieuze mening.

Die gozer zuipt continu, raakt verdwaald in Brussel waar ie al jaren werkt en reist daar zwart met het openbaar vervoer. Lekkere politicus.
pi_138543617
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat opviel was dat Farage wel erg graag laat merken hoe zeer hij een hekel heeft aan de EU.
Eerst dat zgn. verdwalen, niet kopen van een kaartje in die EU trein, de cameraman plekken laten filmen waarvan hij weet dat er gezeik van komt en natuurlijk het roken op zijn kantoor.
Was allemaal net iets te doorzichtig.

Pijnlijk was om te zien dat de journalisten, die notabene salaris krijgen om verslag te brengen, geen idee hadden wie wat deed in het parlement e.d. :')
Dieptepunt was die muts die zich op het einde van de docu zorgen maakte dat Farage wel erg veel zendtijd krijgt in aanloop naar de verkiezingen, zal wel een fielletje zijn.
pi_138543707
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:27 schreef karton2 het volgende:

[..]

Wat opviel was dat Farage wel erg graag laat merken hoe zeer hij een hekel heeft aan de EU.
Eerst dat zgn. verdwalen, niet kopen van een kaartje in die EU trein, de cameraman plekken laten filmen waarvan hij weet dat er gezeik van komt en natuurlijk het roken op zijn kantoor.
Was allemaal net iets te doorzichtig.

Pijnlijk was om te zien dat de journalisten, die notabene salaris krijgen om verslag te brengen, geen idee hadden wie wat deed in het parlement e.d. :')
Dieptepunt was die muts die zich op het einde van de docu zorgen maakte dat Farage wel erg veel zendtijd krijgt in aanloop naar de verkiezingen, zal wel een fielletje zijn.
Dat break the rules bewonder ik juist in Farage. Wat moet ie dan doen? Alles braaf volgens de boekjes van lui die geen reet geven om regels van "zoiets onzinnigs als natiestaten" noch hun belang? Lui die voor het ontbijt al 200 keer een gemiddeld Bulgaars salaris aan kaviaar en drank ophebben, terwijl ze in de meest luxe wagens worden rondgereden, veel van dat "verderfelijke gif" :') :') CO2 uitstotend. Practice what you preach, uh-huh.

Idd, de pers is volslagen amateuristisch. Opvallend vond ik de frisse columnist en long-term friend van Farage schrijvend voor het voddenblaadje Daily Mail.

pi_138543965
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Een mening is pas een serieuze mening als die goed is onderbouwd, dat is nu uiteraard niet het geval. Kom rustig alsnog met die onderbouwing maar het zal een wat hoger kaliber moeten hebben dan ad hominems richting die man die ook nog eens uiterst discutabel zijn.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:42:39 #9
104871 remlof
Europees federalist
pi_138544022
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een mening is pas een serieuze mening als die goed is onderbouwd, dat is nu uiteraard niet het geval. Kom rustig alsnog met die onderbouwing maar het zal een wat hoger kaliber moeten hebben dan ad hominems richting die man die ook nog eens uiterst discutabel zijn.
Zie de rest van mijn post, dat wat je nu sneaky weg laat. Ik heb het daar over zijn gedrag dat een serieuze politicus onwaardig is, zeker voor de camera.
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:52:30 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_138544324
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:27 schreef karton2 het volgende:

[.
De media moeten onder controle worden gebracht zei ze, huiveringwekkend
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_138544408
quote:
12s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat break the rules bewonder ik juist in Farage. Wat moet ie dan doen? Alles braaf volgens de boekjes van lui die geen reet geven om regels van "zoiets onzinnigs als natiestaten" noch hun belang? Lui die voor het ontbijt al 200 keer een gemiddeld Bulgaars salaris aan kaviaar en drank ophebben, terwijl ze in de meest luxe wagens worden rondgereden, veel van dat "verderfelijke gif" :') :') CO2 uitstotend. Practice what you preach, uh-huh.
Ik zie dat dwarse ook graag. Lef om de moeilijke weg te kiezen waarvan je weet dat het tegenstanders gaat opleveren, heerlijk om te zien.
Liever dat dan de zoveeste comformistische praatpop die beetje de schone schijn op staat te houden, maar ondertussen...

Farage deed wel erg zijn best om er een grote show van te maken, al heeft hij eigenlijk niks nieuws laten zien. Ik zou eerder geschokt zijn geweest als hij met zijn chauffeur of gedeclareerde vliegticket naar Brussel/Straatsburg was gevolgen.
Het is een mooi campagnefilmpje van 60 minuten geworden, dat wel :P
pi_138545879
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Zie de rest van mijn post, dat wat je nu sneaky weg laat.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb er op gerageerd, op die rest van jouw reactie, dus dat niet genegeerd en sneaky weggelaten, dude, iedereen kan die reactie vlak daarboven lezen dus er valt niets sneaky weg te laten.
Dit waren ad hominems die niets met zijn politieke standpunten te maken hebben. Het zou fijn zijn als bij wijze van uitzondering in POL eens een serieuze discussie zou worden gevoerd met louter inhoudelijke argumenten, zonder ad hominems en zonder dat de emoties de overhand krijgen.
#NoDAPL
pi_138546515
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De media moeten onder controle worden gebracht zei ze, huiveringwekkend
Red flag. Dan weet je eigenlijk wel al genoeg (niet vertrouwen, geen zaken mee doen).
#NoDAPL
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:08:29 #14
104871 remlof
Europees federalist
pi_138547431
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

Ik heb er op gerageerd, op die rest van jouw reactie, dus dat niet genegeerd en sneaky weggelaten, dude, iedereen kan die reactie vlak daarboven lezen dus er valt niets sneaky weg te laten.
Dit waren ad hominems die niets met zijn politieke standpunten te maken hebben. Het zou fijn zijn als bij wijze van uitzondering in POL eens een serieuze discussie zou worden gevoerd met louter inhoudelijke argumenten, zonder ad hominems en zonder dat de emoties de overhand krijgen.
Het heeft alles met de man, de politicus te maken.

Kennelijk wil hij zich voor de camera profileren als iemand die overal schijt aan heeft en elke gelegenheid aangrijpt om zich vol te gieten met alcohol. Dat vind ik nogal opmerkelijk, maar kennelijk spreekt het de tokkies in z'n potentiele electoraat aan.
pi_138548079
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef remlof het volgende:

[..]

Het heeft alles met de man, de politicus te maken.

Kennelijk wil hij zich voor de camera profileren als iemand die overal schijt aan heeft en elke gelegenheid aangrijpt om zich vol te gieten met alcohol. Dat vind ik nogal opmerkelijk, maar kennelijk spreekt het de tokkies in z'n potentiele electoraat aan.
Liever dat ze zuipen voor de camera zodat je weet wat je eraan hebt.
Je hebt ook van die figuren die zich achter de schermen vol laten lopen en rookverboden negeren zoals Jean-Claude *hik* Juncker.
pi_138548971
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Die gozer zuipt continu, raakt verdwaald in Brussel waar ie al jaren werkt en reist daar zwart met het openbaar vervoer. Lekkere politicus.
Hij geniet dus van het leven.

Je moet inderdaad wel volslagen idioot zijn om dat te doen.
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:08:02 #17
104871 remlof
Europees federalist
pi_138550255
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hij geniet dus van het leven.

Je moet inderdaad wel volslagen idioot zijn om dat te doen.
Ik bedoelde dat het kennelijk zijn keuze is om zich zo naar buiten toe te profileren.
En ik vraag me af waarom.
pi_138550310
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:08 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat het kennelijk zijn keuze is om zich zo naar buiten toe te profileren.
Waarom iemand geniet van het leven?

Tja.....
pi_138550385
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:08 schreef remlof het volgende:

[..]

Zo laat hij zien dat hij toch echt een mens is. Er is trouwens niets mis mee met wat die man doet, een groot deel van de bevolking drinkt ook graag een pilsje en geniet ook van een sigaret. Zo vreemd is dat toch niet.
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:11:07 #20
104871 remlof
Europees federalist
pi_138550418
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom iemand geniet van het leven?

Tja.....
Nee, waarom als politicus voor de camera zwart rijden met het OV en continu aan de drank zitten.
pi_138550461
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:11 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, waarom als politicus voor de camera zwart rijden met het OV en continu aan de drank zitten.
Gaat hij serieus voor de camera zwart rijden en heftig aan de drank? (een glaasje wijn hoort hier niet bij uiteraard).
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:12:22 #22
104871 remlof
Europees federalist
pi_138550483
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:10 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Zo laat hij zien dat hij toch echt een mens is. Er is trouwens niets mis mee met wat die man doet, een groot deel van de bevolking drinkt ook graag een pilsje en geniet ook van een sigaret. Zo vreemd is dat toch niet.
Ja ik ook, maar niet op m'n werk of als ik mijn bedrijf vertegenwoordig.
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:12:56 #23
104871 remlof
Europees federalist
pi_138550516
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Gaat hij serieus voor de camera zwart rijden en heftig aan de drank? (een glaasje wijn hoort hier niet bij uiteraard).
Ja, zie de Channel 4 docu. Staat in de OP geloof ik.
pi_138550561
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar niet op m'n werk of als ik mijn bedrijf vertegenwoordig.
Een goede vriend van mij die in Frankrijk woont vertelde mij dat er tijdens de lunch een wijntje werd genuttigd op het werk. Ik denk niet dat je er al te zwaar aan moet tillen.
pi_138550575
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja, zie de Channel 4 docu. Staat in de OP geloof ik.
Hij drinkt wat ja, dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')