SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Langere filmpjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer partijen als UKIP in Europa:Artikel50 - Daniël van der Stoep - Nederland
Alternative fuer Deutschland - Hans-Olaf Henkel - Duitsland
Movimento Cinque Stelle - Beppe Grillo - Italië
De Finnenpartij - Timo Soini - Finland
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nigel Farage met zijn UKIP en de andere partijen, voor Nederland Artikel50 met Daniël van der Stoep en Alexander Sassen van Elsloo, pleiten voor een vertrek van de respectievelijke landen uit de EUropese Unie.
Bediscussieer hier de politieke consequenties en voors en tegens van deze keuze.
• de hoofdpunten uit het UKIP-programma
======================================================================
======================================================================
[ Bericht 40% gewijzigd door El_Matador op 07-04-2014 02:08:26 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Trollen mag in de POL SC, dit is een serieus topic, remlof.quote:
Dit is mijn serieuze mening.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trollen mag in de POL SC, dit is een serieus topic, remlof.
Wat opviel was dat Farage wel erg graag laat merken hoe zeer hij een hekel heeft aan de EU.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trollen mag in de POL SC, dit is een serieus topic, remlof.
Dat break the rules bewonder ik juist in Farage. Wat moet ie dan doen? Alles braaf volgens de boekjes van lui die geen reet geven om regels van "zoiets onzinnigs als natiestaten" noch hun belang? Lui die voor het ontbijt al 200 keer een gemiddeld Bulgaars salaris aan kaviaar en drank ophebben, terwijl ze in de meest luxe wagens worden rondgereden, veel van dat "verderfelijke gif"quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Wat opviel was dat Farage wel erg graag laat merken hoe zeer hij een hekel heeft aan de EU.
Eerst dat zgn. verdwalen, niet kopen van een kaartje in die EU trein, de cameraman plekken laten filmen waarvan hij weet dat er gezeik van komt en natuurlijk het roken op zijn kantoor.
Was allemaal net iets te doorzichtig.
Pijnlijk was om te zien dat de journalisten, die notabene salaris krijgen om verslag te brengen, geen idee hadden wie wat deed in het parlement e.d.
Dieptepunt was die muts die zich op het einde van de docu zorgen maakte dat Farage wel erg veel zendtijd krijgt in aanloop naar de verkiezingen, zal wel een fielletje zijn.
Een mening is pas een serieuze mening als die goed is onderbouwd, dat is nu uiteraard niet het geval. Kom rustig alsnog met die onderbouwing maar het zal een wat hoger kaliber moeten hebben dan ad hominems richting die man die ook nog eens uiterst discutabel zijn.quote:
Zie de rest van mijn post, dat wat je nu sneaky weg laat. Ik heb het daar over zijn gedrag dat een serieuze politicus onwaardig is, zeker voor de camera.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een mening is pas een serieuze mening als die goed is onderbouwd, dat is nu uiteraard niet het geval. Kom rustig alsnog met die onderbouwing maar het zal een wat hoger kaliber moeten hebben dan ad hominems richting die man die ook nog eens uiterst discutabel zijn.
De media moeten onder controle worden gebracht zei ze, huiveringwekkendquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:27 schreef karton2 het volgende:
[.
Dieptepunt was die muts die zich op het einde van de docu zorgen maakte dat Farage wel erg veel zendtijd krijgt in aanloop naar de verkiezingen, zal wel een fielletje zijn.
Ik zie dat dwarse ook graag. Lef om de moeilijke weg te kiezen waarvan je weet dat het tegenstanders gaat opleveren, heerlijk om te zien.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat break the rules bewonder ik juist in Farage. Wat moet ie dan doen? Alles braaf volgens de boekjes van lui die geen reet geven om regels van "zoiets onzinnigs als natiestaten" noch hun belang? Lui die voor het ontbijt al 200 keer een gemiddeld Bulgaars salaris aan kaviaar en drank ophebben, terwijl ze in de meest luxe wagens worden rondgereden, veel van dat "verderfelijke gif"![]()
CO2 uitstotend. Practice what you preach, uh-huh.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie de rest van mijn post, dat wat je nu sneaky weg laat.
Ik heb er op gerageerd, op die rest van jouw reactie, dus dat niet genegeerd en sneaky weggelaten, dude, iedereen kan die reactie vlak daarboven lezen dus er valt niets sneaky weg te laten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een mening is pas een serieuze mening als die goed is onderbouwd, dat is nu uiteraard niet het geval. Kom rustig alsnog met die onderbouwing maar het zal een wat hoger kaliber moeten hebben dan ad hominems richting die man die ook nog eens uiterst discutabel zijn.
Red flag. Dan weet je eigenlijk wel al genoeg (niet vertrouwen, geen zaken mee doen).quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De media moeten onder controle worden gebracht zei ze, huiveringwekkend
Het heeft alles met de man, de politicus te maken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er op gerageerd, op die rest van jouw reactie, dus dat niet genegeerd en sneaky weggelaten, dude, iedereen kan die reactie vlak daarboven lezen dus er valt niets sneaky weg te laten.
Dit waren ad hominems die niets met zijn politieke standpunten te maken hebben. Het zou fijn zijn als bij wijze van uitzondering in POL eens een serieuze discussie zou worden gevoerd met louter inhoudelijke argumenten, zonder ad hominems en zonder dat de emoties de overhand krijgen.
Liever dat ze zuipen voor de camera zodat je weet wat je eraan hebt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Het heeft alles met de man, de politicus te maken.
Kennelijk wil hij zich voor de camera profileren als iemand die overal schijt aan heeft en elke gelegenheid aangrijpt om zich vol te gieten met alcohol. Dat vind ik nogal opmerkelijk, maar kennelijk spreekt het de tokkies in z'n potentiele electoraat aan.
Hij geniet dus van het leven.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is mijn serieuze mening.
Die gozer zuipt continu, raakt verdwaald in Brussel waar ie al jaren werkt en reist daar zwart met het openbaar vervoer. Lekkere politicus.
Ik bedoelde dat het kennelijk zijn keuze is om zich zo naar buiten toe te profileren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij geniet dus van het leven.
Je moet inderdaad wel volslagen idioot zijn om dat te doen.
Waarom iemand geniet van het leven?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het kennelijk zijn keuze is om zich zo naar buiten toe te profileren.
En ik vraag me af waarom.
Zo laat hij zien dat hij toch echt een mens is. Er is trouwens niets mis mee met wat die man doet, een groot deel van de bevolking drinkt ook graag een pilsje en geniet ook van een sigaret. Zo vreemd is dat toch niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het kennelijk zijn keuze is om zich zo naar buiten toe te profileren.
En ik vraag me af waarom.
Nee, waarom als politicus voor de camera zwart rijden met het OV en continu aan de drank zitten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom iemand geniet van het leven?
Tja.....
Gaat hij serieus voor de camera zwart rijden en heftig aan de drank? (een glaasje wijn hoort hier niet bij uiteraard).quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, waarom als politicus voor de camera zwart rijden met het OV en continu aan de drank zitten.
Ja ik ook, maar niet op m'n werk of als ik mijn bedrijf vertegenwoordig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:10 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zo laat hij zien dat hij toch echt een mens is. Er is trouwens niets mis mee met wat die man doet, een groot deel van de bevolking drinkt ook graag een pilsje en geniet ook van een sigaret. Zo vreemd is dat toch niet.
Ja, zie de Channel 4 docu. Staat in de OP geloof ik.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gaat hij serieus voor de camera zwart rijden en heftig aan de drank? (een glaasje wijn hoort hier niet bij uiteraard).
Een goede vriend van mij die in Frankrijk woont vertelde mij dat er tijdens de lunch een wijntje werd genuttigd op het werk. Ik denk niet dat je er al te zwaar aan moet tillen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar niet op m'n werk of als ik mijn bedrijf vertegenwoordig.
Hij drinkt wat ja, dus?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zie de Channel 4 docu. Staat in de OP geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |