quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Goeie, maar duurt me te lang. Ben ik over een uur nog aan t eten. Die krengen kan k echt unlimited naar binnen schuiven. Wil geen fatty worden zoals thuisbezorgd_yuri
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat was ik. Schrok van je dun zijn, was geen sjans.
quote:
Was geen grap. Montelly is echt dun.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Rij door de McDrive.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:26 schreef fathank het volgende:
Wats voor lunch vandaag? Iemand suggesties?
haha ja gewoon doorrijden, vet voor schut ;Dquote:
Brederodestraat 16quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan iedereen ff zijn/haar adres hier posten. Dan ga ik uitnodigingen voor housewarming sturen, vet lagge!
Hahaquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Brederodestraat 16
B-1000 Brussel
Tel.: +32 (0)2-551.20.20
Zet ff bij of je met aanhang komt en of je ook slaapplek nodig hebt. Ook voor de rest.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Brederodestraat 16
B-1000 Brussel
Tel.: +32 (0)2-551.20.20
Ik kom alleenquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zet ff bij of je met aanhang komt en of je ook slaapplek nodig hebt. Ook voor de rest.
P. Debyelaan 25, 6229 HX Maastrichtquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan iedereen ff zijn/haar adres hier posten. Dan ga ik uitnodigingen voor housewarming sturen, vet lagge!
Stuur maar uitnodiging naar mn FOK!accountquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sure heb vorige week nog een doos met klassiekers meegekregen van mn ma. ABBA, johnny cash, elton John en zelfs een verzamelaar met Griekse hits voor VMS.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Krijg net bericht van vms, zijn zusje komt ook... Dit blijft tussen ons![]()
Fathank kun jij op mijn partij komen draaien? Gewoon beetje oldies voor Cor mocht hij met zijn Camper komen.
Deal, johny Cash altijd +1.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Sure heb vorige week nog een doos met klassiekers meegekregen van mn ma. ABBA, johnny cash, elton John en zelfs een verzamelaar met Griekse hits voor VMS.
https://twitter.com/search?q=%23notyourgoodfatty&src=hashquote:We are the most fantastic looking group of Super Agents ever!
Check Bloomingdale/Woodstock/Vroeger, daar is altijd wel wat zondags, of Patronaat oidquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:34 schreef Champy het volgende:
Ethan, is morgen nog ergens iets te doen in omgeving Haarlem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |