Pas je de op even aanquote:
Nee stond een stom plaatje nu schaapjesquote:
Schaapjes wel, Rienk is uw herder.quote:
Die paranoia is idd geweldig, maar het is wel triest dat ze daarin heel ver gaat en het geen enkel probleem vindt mensen in het wilde weg te beschuldigen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:30 schreef Disana het volgende:
Ik ben geen OER![]()
Deisyy, die reclame ken ik niet.
Leandra, ik vind dat zo lachwekkend, die paranoia van haar.
Het is ook al een ouwetje.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:30 schreef Disana het volgende:
Ik ben geen OER![]()
Deisyy, die reclame ken ik niet.
Leandra, ik vind dat zo lachwekkend, die paranoia van haar.
Is het ook. Ik vraag me af of het drank of waanzin is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die paranoia is idd geweldig, maar het is wel triest dat ze daarin heel ver gaat en het geen enkel probleem vindt mensen in het wilde weg te beschuldigen.
Ja, we zagen er vanmiddag nog een paar.... wel raar om daar niet meer te wonen, maar we komen er nog wel wekelijks.quote:
Dank. Die heb ik dus echt nooit gezien.quote:
Die die oudste woon er nu natuurlijk nog ..quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, we zagen er vanmiddag nog een paar.... wel raar om daar niet meer te wonen, maar we komen er nog wel wekelijks.
Ja, en op vrijdag halen we even brood bij de bakker 2 dorpen verderop, dus ik ga of naar de bakker en breng dan ook brood bij de oudste, of de oudste gaat naar de bakker en daar haal ik het dan later op.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die die oudste woon er nu natuurlijk nog ..
Lijkt wel biologisch duurzaamquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en op vrijdag halen we even brood bij de bakker 2 dorpen verderop, dus ik ga of naar de bakker en breng dan ook brood bij de oudste, of de oudste gaat naar de bakker en daar haal ik het dan later op.
Ik hou het bij mn lokale winkels hier ...quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, met mijn auto niet echt, maar dat is wat anders
Het is wel gruwelijk lekker brood
Ik heb er al wat vragen beantwoord, maar nooit iets over RLS en vanavond tegen Inodder welquote:
Ik doe alleen QuizUp, en dat is dusdanig Engels Amerikaans georiënteerd dat ik niet verwacht ooit een DGK-vraag tegen te komen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er al wat vragen beantwoord, maar nooit iets over RLS en vanavond tegen Inodder wel
Dat lijkt me meer een vraag voor de oude starre RLS fansquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:15 schreef chufi het volgende:
Wie hebben nog ergens een plek dankzij DGK ?
Huub ?
Huub komt nog wel eens langs op de COS ...quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer een vraag voor de oude starre RLS fans
Ín de COS.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub komt nog wel eens langs op de COS ...
hij is toch eindredacteur van Utopia, die bolle Jaap duikt nog wel eens op, en dat sletje Amanda heeft een kindje van een populaire DJ ofzoquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub komt nog wel eens langs op de COS ...
Probeer Quizduel eens dan!quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik doe alleen QuizUp, en dat is dusdanig Engels Amerikaans georiënteerd dat ik niet verwacht ooit een DGK-vraag tegen te komen.
Gevluchtquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar was jij nou als grote Joling fan?
Amanda stond zwanger te blaten in de AH hier toen het bijna moest gaan gebeurenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
hij is toch eindredacteur van Utopia, die bolle Jaap duikt nog wel eens op, en dat sletje Amanda heeft een kindje van een populaire DJ ofzo
quote:
Hangt een beetje af hoeveel kids je hebt ..quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:51 schreef Inodder het volgende:
[..]Ik moest even weer uitvinden hoe hard je kinderen kan slaan voordat ze stuk gaan.
geenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt een beetje af hoeveel kids je hebt ..
Ligt ook aan de leeftijd, ik denk dat de oudste mij eerder stuk slaat dan ik hemquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:51 schreef Inodder het volgende:
[..]Ik moest even weer uitvinden hoe hard je kinderen kan slaan voordat ze stuk gaan.
valt nog best tegen![]()
Slaap lekker Leandra .. Kusquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ikke niet, ik ben gewoon de hele avond al lief en ga zo slapen.
Deze wordt wel erg gecompliceerd Leandra..quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ligt ook aan de leeftijd, ik denk dat de oudste mij eerder stuk slaat dan ik hem
1, 3 en bijna 6quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ligt ook aan de leeftijd, ik denk dat de oudste mij eerder stuk slaat dan ik hem
Ze hebben me geen reden gegeven het weer uit te proberen, dus ik ook nietquote:
Dan houft het op //quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze hebben me geen reden gegeven het weer uit te proberen, dus ik ook niet
Zal het langzaam opbouwen zodra ze me er reden toe gevenquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kunnen nog vrij makkelijk stuk, voorzichtig mee doen.
En ja gelijk heb je .. Thuis willen we ze niet hebbenquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb heel veel kinderen. En aan het einde van de dag geef ik ze weer mee naar huis.
Hoeveel Newton kunnen ze verdragen dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb heel veel kinderen. En aan het einde van de dag geef ik ze weer mee naar huis.
Ja de COSers kun je inderdaad vergelijken met kinderenquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja de COSers kun je inderdaad vergelijken met kinderen
quote:
Vertel eens iets leuks ik verveel mequote:
lol je weet toch dat de SC meestal verlaten is en de tijd neigt ook naar het in bed liggen en slapenquote:
Welk genre?quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vertel eens iets leuks ik verveel me
quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je weet toch dat de SC meestal verlaten is en de tijd neigt ook naar het in bed liggen en slapen
Zeg he, ga je ons wegjagenquote:Op zaterdag 5 april 2014 03:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je weet toch dat de SC meestal verlaten is en de tijd neigt ook naar het in bed liggen en slapen
Hmm, ik vergeet moppen altijdquote:
Ik heb wel een filmpjequote:
hehe, geinig. Wie zingt dat? Klinkt bekend.quote:
Die poppetjesquote:Op zaterdag 5 april 2014 03:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
hehe, geinig. Wie zingt dat? Klinkt bekend.
Ik ben goed in mijn werk, dat is een van de dingen waar ik niet onzeker over ben. Ik pik alle signalen op, ik die het erg intensief zeg maar. Heel tof maar veel pikkels. Als ik thuis ben g ik vaak even slapen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
En ja gelijk heb je .. Thuis willen we ze niet hebben
Mwoah. Soms misschien. Afgezien van wat stampvoeters vind ik de sfeer nog wel zeer ok.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja de COSers kun je inderdaad vergelijken met kinderen
quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zelfs de nachtploeg is al slapen zie ik.
Nu wel, ik was verdwaald op YTquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zelfs de nachtploeg is al slapen zie ik.
Eh.. omdat het nacht isquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met je burritos!
Waarom ben je nog wakker?
Sleepzzzzquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nu wel, ik was verdwaald op YT![]()
Truste Liesje en Inodder
Verdwalen op YT kan heerlijk zijn inderdaad. Mooie dromen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nu wel, ik was verdwaald op YT![]()
Truste Liesje en Inodder
Nee nee, Burritos = correctquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:03 schreef liesje1979 het volgende:
Of was dat pavement.
Dan moet je zelf maar een met je bedenken.
Ik schrok, het is gewoon 4 uur alweer. Laat het dan morgen maar regenen hoor. Draai ik me nog een paar keer om.quote:
word nog wel even een probleempje om vanaf maandag om kwart voor 6 op te gaan staan..quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik schrok, het is gewoon 4 uur alweer. Laat het dan morgen maar regenen hoor. Draai ik me nog een paar keer om.
Ai. Gewoon Ai.quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
word nog wel even een probleempje om vanaf maandag om kwart voor 6 op te gaan staan..
quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
word nog wel even een probleempje om vanaf maandag om kwart voor 6 op te gaan staan..
ah duidelijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ai?
Als in oei, oef, pfoeh, sterkte. Vroeg opstaan is kut.
Heb ook al tijden lang om 4 uur op moeten staan... is ff wennen... maar naar een paar weken gaat het wel. al zal ik altijd een nachtmens blijven.quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik werk vooral in de middag. En 1 dag per week moet ik om 6:30 op. Helemaal omdat ik verder altijd uit kan slapen is dat de hel.
Wat doe je de ene dag dan? Ik werk vooral in de middag/avond/nacht en soms in het weekendquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik werk vooral in de middag. En 1 dag per week moet ik om 6:30 op. Helemaal omdat ik verder altijd uit kan slapen is dat de hel.
Nachtmensen worden nooit ochtendmensen. Sterkte.quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb ook al tijden lang om 4 uur op moeten staan... is ff wennen... maar naar een paar weken gaat het wel. al zal ik altijd een nachtmens blijven.
Grootste probleem is wel altijd die omschakeling zoals nu dus...
Ik werk op een BSO Dus vang de kinderen na schooltijd op. Maar we hebben ook een VSO (Voorschoolse opvang) En dat is van 7:30 tot 8:45. Die draai ik één keer per week en dat is lastig. Op vrijdag werk ik soms hele dagen en in de vakantie 3 hele dagen per weer. Wil je ook mijn cupmaat en favoriete schrijver gelijk?quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat doe je de ene dag dan? Ik werk vooral in de middag/avond/nacht en soms in het weekend
quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet terugkrabbelen, schrijver en cupmaat omdat je zo aandringt
Las een artikel in de Volkskrant, dat je makkelijk een ochtendmens kan worden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb ook al tijden lang om 4 uur op moeten staan... is ff wennen... maar naar een paar weken gaat het wel. al zal ik altijd een nachtmens blijven.
Grootste probleem is wel altijd die omschakeling zoals nu dus...
Cupmaat perentietjes. Weet ik echt niet uit mijn hoofd, Dus als ik spontaan een bh besluit te kopen omdat aanbieding ofzo past die 9 van de toen keer niet. 80c ofzo? Moet het weer eens opzoekenquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet terugkrabbelen, schrijver en cupmaat omdat je zo aandringt
.quote:
De mier en de krekel zaten aan de rand van de rivier en spraken over voelsprieten, avonturen, verjaardagen, honing en de zon.
Het was een warme dag en nadat zij urenlang met elkaar hadden gesproken zwegen zij en deden zij hun ogen dicht.
Maar na een tijdje schraapte de krekel zijn keel. De mier meende dat de krekel iets wilde gaan doen, maar hij verstond hem niet goed. Voor alle zekerheid zei hij binnensmonds: ‘Nee, liever morgen.’ Dat kan nooit kwaad, dacht hij.
‘Morgen?’ vroeg de krekel. Hij deed zijn ogen open. ‘Wat is dát nou weer?’
‘Dat is de dag na vandaag,’ zei de mier. ‘Dus morgen.’
‘Vandaag??’ zei de krekel. ‘Nooit van gehoord.’
‘Weet je niet wat vandaag is?’ vroeg de mier.
‘Nee,’ zei de krekel.
‘Dat is nu,’ zei de mier. ‘Nu.’ En hij tikte daarbij met zijn rechter voorpoot op de grond.
De krekel keek naar het kleine kuiltje dat onder de voorpoot van de mier ontstond en zei: ‘Nu??? Het wordt steeds mooier.’
De mier keek om zich heen en zijn oog viel op de kikker die juist op een blad van de waterlelie naar de lucht zat te staren.
‘Kikker,’ zei de mier. ‘Je moet ons helpen.’
‘Aha,’ zei de kikker. Hij vond dat het mooiste woord dat hij kende en hij gebruikte het alleen als het hem onverwachts inviel.
‘Jij weet toch wel wat nu is?’ vroeg de mier.
Nu heel voorzichtig zijn, dacht de kikker, terwijl hij vriendelijk knikte.
‘Ja hoor,’ zei hij. ‘Ja.’ Dat is vast het beste, dacht hij, terwijl hij haastig zijn herinneringen afzocht naar iets dat nu kon zijn. De maan vond hij, de waterval, kroos, feesten, de reiger, maar nu...
‘Zie je wel,’ zei de mier. ‘Iedereen weet wat nu is. Iedereen.’
‘Behalve ik,’ zei de krekel. ‘Wat leuk. Dan ben ik de enige. Dan moet je het me ook maar niet vertellen, mier.’
Hij stopte zijn vingers in zijn oren en holde met grote sprongen weg.
De mier bleef achter aan de oever van de rivier. De kikker verdween
[p. 29]
voor alle zekerheid maar onder de waterlelie en de zon ging langzaam en voorzichtig onder, achter het bos.
Toen het ten slotte helemaal donker was vroeg de mier zich af of hij eigenlijk wel zeker wist wat nu was. Het is wel iets eigenaardigs, dat nu, dacht hij. Misschien is het wel iets anders. Er kwamen rimpels in zijn voorhoofd. Toen stond hij vlug op om de eekhoorn op te zoeken. Laat ik maar aan honing denken, dacht hij. Dát is nooit iets anders
aaah kinderboekjes, lees je die vaak voor tijdens je werk?quote:
TL DR? Hou nou eens rekening dat ik een kutnewbie ben en die hippe afko's niet kenquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Las een artikel in de Volkskrant, dat je makkelijk een ochtendmens kan worden.
Niet per se kinderboeken Ik lees ze niet voor iig tijdens het werk Kinderen willen spelen na schooltijd, niet stil zitten..quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:38 schreef Joezi het volgende:
[..]aaah kinderboekjes, lees je die vaak voor tijdens je werk?
[..]
TL DR? Hou nou eens rekening dat ik een kutnewbie ben en die hippe afko's niet ken
Aan een vrouwenlichaam voornamelijk wel jaquote:
pff moet ik het weer bingen: "Too long; didn't read"quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet per se kinderboeken Ik lees ze niet voor iig tijdens het werk Kinderen willen spelen na schooltijd, niet stil zitten..
Ja joh, dat weet je niet, maar je weet wel hoe ik Ask moet uitzetten.
Gaandeweg leert men.quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
pff moet ik het weer bingen: "Too long; didn't read"hoe verzinnen ze het..
Het verhaaltje is inderdaad nog best pittig voor kinderen, nu ik het gelezen heb
quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
Aan een vrouwenlichaam voornamelijk wel ja
Voor kinderen is het ook leuk maar die prikken niet door de lagen heen. Hij is heel sterk in karakteranalyses en er dan het juiste dier aan koppelen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
pff moet ik het weer bingen: "Too long; didn't read"hoe verzinnen ze het..
Het verhaaltje is inderdaad nog best pittig voor kinderen, nu ik het gelezen heb
quote:
quote:
Sleepzzzquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Doei inderdaadHet is alweer schandalig laat
Wat dat betreft kan je maar zo bij mij om de hoek wonenquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
Wie had bedacht dat het het weekend kutweer zou zijn? De zon schijnt gewoon hier.
Lekker he? Ik woon in Den Haag.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan je maar zo bij mij om de hoek wonen
Hier in de Achterhoek schuift er af en toe een wolkje voor maar prima weer!quote:
OMG.... we gaan straks naar de stad met de buren een hapje eten en drinken....quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:28 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk weer in Doorn, alwaar mijn dochter uit haar broek scheurde, dus nu voor de kleedkamer van H&M in Amersfoort![]()
Heb ik je net misgelopenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... we gaan straks naar de stad met de buren een hapje eten en drinken....
Ben je nog in 033?
Als je morgen nog deze kant op komt, kom dan even koffie halen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik je net misgelopen
We zijn inmiddels in ons hotel in Doorn en eten daar in het dorp, dus je hoeft niet over je schouder te kijken
Wat is het verschil tussen een tortilla, burrito en een wrap?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:44 schreef Inodder het volgende:
Zo... laatste 2 burittos... Wel klaar mee ook nu.
De naamquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een tortilla, burrito en een wrap?
Mijn dochter heeft een vol dagprogramma voor morgen gepland, anders had me dat heel leuk geleken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je morgen nog deze kant op komt, kom dan even koffie halen.
Nee nee zo makkelijk kom je er niet van af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mexicaanse_tortillaquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een tortilla, burrito en een wrap?
lol nee ik ook niet, en het spaanse woord tortilla betekend weer omeletquote:
Ja dat is hier in de winkel net chips, in Mexico is dat een hard gebakken tortilla. En alles heeft dus weer varianten in maïs- of tarwebloemquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:06 schreef Inodder het volgende:
Wacht ff... Die harde schelpen welke ik noemde zijn Taco's
lol ja dat is niet te doen, onhandige dingen, Je kan ook een ovenschotel met gewoon die losse tortillachips maken, dat is nog het makkelijkste te eten..quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind die bakjes handiger dan die schelpen, smaak is hetzelfde maar die schelpen kan ik met goed fatsoen niet eten zonder te knoeien.
Die bakjes zijn nog beter dan chips, want die hebben randjes. Don't!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ja dat is niet te doen, onhandige dingen, Je kan ook een ovenschotel met gewoon die losse tortillachips maken, dat is nog het makkelijkste te eten..
Ik zal zo de tortilla, burrito, wrap en taco vraag in de COS stellen
enchidalada:quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee ik ook niet, en het spaanse woord tortilla betekend weer omelet![]()
omelette-zelfstandig naamwoord:
la tortilla
tortilla, omelette, omelet
En dan is er ook nog de TACO:
De taco is een ingepakte tortilla vervaardigd uit maïs- of tarwebloem
Lol weer een tortilla term erbij, hier wel een redelijke uitleg op de vraag:quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:35 schreef isax het volgende:
[..]
enchidalada:
Een enchilada wordt, net zoals een fajita, opgerold gepresenteerd.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:57 schreef Boca_Raton het volgende:
In de OP staat dit:
Of op de bewoners, Lot is lief.
Is er überhaupt wel iemand die de OP nog leest, blijkbaar niet want dit staat er nu al een tijdje gr gr Pavement.
Onzin ? Topique hunten en dan van die kut tt's maken en klakkeloos een OP overnemen das puickendquote:
huh wat waarquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:03 schreef liesje1979 het volgende:
Of was dat pavement.
Dan moet je zelf maar een met je bedenken.
Pavement, dit is een heel ander publiek dan ten tijde van DGK. Deze mensen willen alleen maar doorposten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:40 schreef Pavement het volgende:
[..], zo fanatiek als ze zijn. De OP kan niet groot/lang/poll genoeg zijn maar dit viel pas 40cossen later op.
Gefeliciteerd je bent de eerste die het zag.
Ben ook wel voorstander van een TT verklarende OP zoals in de tijden van DGK. Elk topique op Fok! heeft er één, wel zo leuk/sjeik/handig als je er eens een aanklikt.
[..]
Onzin ? Topique hunten en dan van die kut tt's maken en klakkeloos een OP overnemen das puickend
Even geen starre oude garde praatjes in de SC, het gaat hier over tortilla'squote:Op zaterdag 5 april 2014 19:40 schreef Pavement het volgende:
Onzin ? Topique hunten en dan van die kut tt's maken en klakkeloos een OP overnemen das puickend
DGK was voor tokkies, nu is er eindelijk een hoog niveau in de COSquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Pavement, dit is een heel ander publiek dan ten tijde van DGK. Deze mensen willen alleen maar doorposten.
Och nee, ik vind voor beide insteken wel iets te zeggen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
DGK was voor tokkies, nu is er eindelijk een hoog niveau in de COS![]()
DGK fans, rot maar lekker op
Die "taco tubs" zijn idd handiger, maar ben van beide geen fan. doe mij maar een tortilla dan met dezelfde vulling.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind die bakjes handiger dan die schelpen, smaak is hetzelfde maar die schelpen kan ik met goed fatsoen niet eten zonder te knoeien.
moet jij niet een deurtje verder zijn?quote:
waarom?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
moet jij niet een deurtje verder zijn?
Voor mij hoef je niet weg hoor.... Maar dacht dat je zelf liever elders zou willen zijn...quote:
jaja... net gedoucht even acclimatiserenquote:
Schoon naar de kermis. En dan mooie meisjes tegenkomen. Is me duidelijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
jaja... net gedoucht even acclimatiseren
Ik heb liever Vanessaquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:03 schreef dolcefarniente het volgende:
Wie neemt die Julius eigenlijk nog serieus...?
Ja...quote:
Ben bang dat ik niet veel verder kom als de eerste de beste Tapquote:
Owja Achterhoekse kermis he, daar gaat het vooral om de biertentquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ben bang dat ik niet veel verder kom als de eerste de beste Tap
hou ze beide maarquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:07 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ja...
Dit is gewoon treiteren.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Owja Achterhoekse kermis he, daar gaat het vooral om de biertent
Tot zoquote:
Dan wens ik jullie veel plezier en zie je graag een andere keer voor de koffiequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een vol dagprogramma voor morgen gepland, anders had me dat heel leuk geleken.
Water met een smaakjequote:
En brommersquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kermisbier, proost! Doe ff wat kiekjes van wat boern' meisjes
Ik gun het hemquote:
YouTube werkt alles behalve meequote:Op zondag 6 april 2014 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik zag het goed, fajah
leuk man, veel plezier verder vanacht
kut man dat het niet meewerktquote:Op zondag 6 april 2014 00:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
YouTube werkt alles behalve mee![]()
[ afbeelding ]
wees niet bang, ik check FOK enkel wanneer de kameraden in mijn ogen niet snel genoeg nieuw bier halenquote:Op zondag 6 april 2014 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
kut man dat het niet meewerkt![]()
maar maakt mij niet uit, ga nou maar feesten
quote:Op zondag 6 april 2014 01:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
wees niet bang, ik check FOK enkel wanneer de kameraden in mijn ogen niet snel genoeg nieuw bier halen
Je liegt of je bent een beetje sneuquote:Op zondag 6 april 2014 01:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
wees niet bang, ik check FOK enkel wanneer de kameraden in mijn ogen niet snel genoeg nieuw bier halen
En een telefoonquote:
Als dat mijn opties zijn komt optie 2 het dichtst in de buurtquote:
prachtig jaquote:
Haaiquote:
Fok maar in de kroeg.quote:Op zondag 6 april 2014 02:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als dat mijn opties zijn komt optie 2 het dichtst in de buurt
Ik doe dat nooitquote:Op zondag 6 april 2014 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met een extern toetsenbord ofzo, Ik kan na een bepaald uur niet met typen telefoon.
Hai.quote:Op zondag 6 april 2014 02:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
prachtig ja
goh ik ben nu helemaal op mijn plek
Zit je op de pleequote:
een slimme... Echt waar hequote:
Billy joel is een grote baasquote:Op zondag 6 april 2014 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hai.
Waarom ben je op je plek en welkom enzo.
En je gaat op fok als je uit bentquote:Op zondag 6 april 2014 03:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
een slimme... Echt waar he![]()
Ps hebben ze ook maar aangesmeerd hoor
quote:Op zondag 6 april 2014 03:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Billy joel is een grote baas
jij ook welkom
dat je met de grote tjacka kennis mag maken dit dat
Zo leert je nog eens wat kende dit niet (van hem)quote:
Ik woonde hier eerder.quote:Op zondag 6 april 2014 03:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Billy joel is een grote baas
jij ook welkom
dat je met de grote tjacka kennis mag maken dit dat
quote:Op zondag 6 april 2014 03:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zo leert je nog eens wat kende dit niet (van hem)
Ga je schamenquote:Op zondag 6 april 2014 03:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
oh sorryquote:
Was het geluid een beetje goed? Met je smartpone?quote:Op zondag 6 april 2014 03:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Huh? Ik doe niet eens aan haat man.quote:Op zondag 6 april 2014 03:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh sorry
nou ik ga wel weg
jij haat mij blijkbaar
Grapjasjequote:Op zondag 6 april 2014 03:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh sorry
nou ik ga wel weg
jij haat mij blijkbaar
ik ook nietquote:Op zondag 6 april 2014 03:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Ik doe niet eens aan haat man.
Koekoekquote:
nu nog even nietquote:Op zondag 6 april 2014 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met een extern toetsenbord ofzo, Ik kan na een bepaald uur niet met typen telefoon.
oke bij deze ben je mijn favo mod na ggmm en kanovinniequote:Op zondag 6 april 2014 03:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Ik doe niet eens aan haat man.
Het is prachtig mooi. Zeker als je met je vrienden in de kroeg zitquote:
nu nog even nietquote:Op zondag 6 april 2014 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
GGMM, oud nachtbaggervriendje.quote:Op zondag 6 april 2014 03:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke bij deze ben je mijn favo mod na ggmm en kanovinnie
bedankt voor de bevestigingquote:Op zondag 6 april 2014 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
GGMM, oud nachtbaggervriendje.
Kano, vaak gemeet, cute!
Dus ik geef je groot gelijk.
Doe maar niet meerquote:Op zondag 6 april 2014 03:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
nu nog even niet![]()
[ afbeelding ]
Ps type nog wel op ouderwets T9(X)
Nu pasquote:Op zondag 6 april 2014 03:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke bij deze ben je mijn favo mod na ggmm en kanovinnie
Natuurlijk!quote:Op zondag 6 april 2014 03:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt voor de bevestiging
ik ben ook geniaal
ehh lollos ben je al thuis of zit je nog echt in de kermistent?quote:Op zondag 6 april 2014 03:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
nu nog even niet![]()
[ afbeelding ]
Ps type nog wel op ouderwets T9(X)
wat is dit voor newbie?quote:Op zondag 6 april 2014 03:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt voor de bevestiging
ik ben ook geniaal
Ja FOK!kers pakken bekende Nederlanders. Zo van hoppa.quote:Op zondag 6 april 2014 03:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehh lollos ben je al thuis of zit je nog echt in de kermistent?En heb je Fajah nog gepakt?
quote:Op zondag 6 april 2014 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Mooie dromen voor jullie.
Zij is best makkelijk hoor. Zelfs Jef kon haar krijgenquote:Op zondag 6 april 2014 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja FOK!kers pakken bekende Nederlanders. Zo van hoppa.
quote:Op zondag 6 april 2014 03:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
wat is dit voor newbie?En op wie ben je verliefd?
ooh dan is het goed, ik ben hier de kutnewbie namelijkquote:Op zondag 6 april 2014 03:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben super lang mod geweest
ik verdien aanzien in deze sc
14.gifquote:Op zondag 6 april 2014 03:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is prachtig mooi. Zeker als je met je vrienden in de kroeg zit
okquote:Op zondag 6 april 2014 03:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh dan is het goed, ik ben hier de kutnewbie namelijk
Mod of niet, maar die houding / air ... sorryquote:Op zondag 6 april 2014 03:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oops sorry..quote:Op zondag 6 april 2014 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, nee, nee, Nu niet opeens gezellig gaan den hier ik moet slapen.
Beterquote:Op zondag 6 april 2014 03:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
14.gif
nu home safe...moment even pistoletje bakken... Schakel zo over op pc
gewoon grapje tochquote:Op zondag 6 april 2014 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Mod of niet, maar die houding / air ... sorry
Ik hou ze wel in toomquote:Op zondag 6 april 2014 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
lavjequote:Op zondag 6 april 2014 03:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
We trust you. Op wie ben je nou verliefd? Of is het nog een geheimpje?
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 april 2014 03:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder jouw handen kan ik ook gerust slapen Kus S
Ik zou op Noek zijn. Of op Cc. Of op Mootsl. Of op Muis./quote:Op zondag 6 april 2014 03:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
We trust you. Op wie ben je nou verliefd? Of is het nog een geheimpje?
Nah liegbeestquote:Op zondag 6 april 2014 03:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou op Noek zijn. Of op Cc. Of op Mootsl. Of op Muis./
Ha ik val inderdaad niet op vrouwen, maar was leuk toen. En ik moet om je lachen, als je een man was vond ik dat leuk.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 03:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha ik val inderdaad niet op vrouwen, maar was leuk toen. En ik moet om je lachen, als je een man was vond ik dat leuk.
Hahaha Soury met een piemel ..quote:Op zondag 6 april 2014 03:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha ik val inderdaad niet op vrouwen, maar was leuk toen. En ik moet om je lachen, als je een man was vond ik dat leuk.
Ik sta ook mijn mannetjequote:Op zondag 6 april 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Geen eens zo'n gekke gedachte, het zou haar goed staan hoor
De rest haakte af. Ben dus ook maar vertrokkenquote:Op zondag 6 april 2014 03:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En je gaat op fok als je uit bentGa zuipen man
Jammerquote:Op zondag 6 april 2014 03:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
De rest haakte af. Ben dus ook maar vertrokken
nope.... en ook niet goed de lyrics kunnen volgen.... ga morgen nuchter nog eens luisterenquote:Op zondag 6 april 2014 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was het geluid een beetje goed? Met je smartpone?
Herken me wel in dat nummer
Thuis inmiddels. Fajah is Pot... toch?quote:Op zondag 6 april 2014 03:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehh lollos ben je al thuis of zit je nog echt in de kermistent?En heb je Fajah nog gepakt?
Nee want FOK!kers zijn kneuzen en maken geen schijn van kans.quote:Op zondag 6 april 2014 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja FOK!kers pakken bekende Nederlanders. Zo van hoppa.
Was dan zeker in mijn afwezigheid?!quote:Op zondag 6 april 2014 03:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Pak hem!quote:Op zondag 6 april 2014 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Mod of niet, maar die houding / air ... sorry
quote:Op zondag 6 april 2014 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik denk dat dat niet lang zou durenquote:
Slijmbal!... O wacht...Iets met een pot en een keltelquote:Op zondag 6 april 2014 03:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder jouw handen kan ik ook gerust slapen Kus S
quote:Op zondag 6 april 2014 03:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou op Noek zijn. Of op Cc. Of op Mootsl. Of op Muis./
Ga je lekkerquote:
Vette hap nog even.quote:
of doelde je op het 2.5x kwartet en het kwartetquote:
Het wat ?quote:Op zondag 6 april 2014 04:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
of doelde je op het 2.5x kwartet en het kwartet
quote:Op zondag 6 april 2014 03:11 schreef Inodder het volgende: