Ik hou het bij mn lokale winkels hier ...quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, met mijn auto niet echt, maar dat is wat anders
Het is wel gruwelijk lekker brood
Ik heb er al wat vragen beantwoord, maar nooit iets over RLS en vanavond tegen Inodder welquote:
Ik doe alleen QuizUp, en dat is dusdanig Engels Amerikaans georiënteerd dat ik niet verwacht ooit een DGK-vraag tegen te komen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er al wat vragen beantwoord, maar nooit iets over RLS en vanavond tegen Inodder wel
Dat lijkt me meer een vraag voor de oude starre RLS fansquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:15 schreef chufi het volgende:
Wie hebben nog ergens een plek dankzij DGK ?
Huub ?
Huub komt nog wel eens langs op de COS ...quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer een vraag voor de oude starre RLS fans
Ín de COS.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub komt nog wel eens langs op de COS ...
hij is toch eindredacteur van Utopia, die bolle Jaap duikt nog wel eens op, en dat sletje Amanda heeft een kindje van een populaire DJ ofzoquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub komt nog wel eens langs op de COS ...
Probeer Quizduel eens dan!quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik doe alleen QuizUp, en dat is dusdanig Engels Amerikaans georiënteerd dat ik niet verwacht ooit een DGK-vraag tegen te komen.
Gevluchtquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar was jij nou als grote Joling fan?
Amanda stond zwanger te blaten in de AH hier toen het bijna moest gaan gebeurenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
hij is toch eindredacteur van Utopia, die bolle Jaap duikt nog wel eens op, en dat sletje Amanda heeft een kindje van een populaire DJ ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |